SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.quote:
Idem, fuck stiekeme hangborsten, een rare tepel, lodderogen, putjes, verdwaalde haren, stotteren, striae of smetliezen, geur is wel het aller- allerbelangrijkste.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.
Zó veel wat ik echt 'lucht technisch' niet trek
Ik bedoelde meer algemeen in het gehele leven, maar dit is ook een goede insteekquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Idem, fuck stiekeme hangborsten, een rare tepel, lodderogen, putjes, verdwaalde haren, stotteren, striae of smetliezen, geur is wel het aller- allerbelangrijkste.
huehuehuequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.
Zó veel wat ik echt 'lucht technisch' niet trek
neequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij die niet in je DM gekregen?
Oooh ja dat ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer algemeen in het gehele leven, maar dit is ook een goede insteek
Ik had hier ook om gelachenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een collega van mij had regelmatig een vervelende geur (gewoon stank). Opeens zei iemand daar hebben we onze beer. Want hij is nog al fors
Wat voor beer vroeg ik en zei meteen erachter nou iig geen wasbeer..![]()
![]()
![]()
Mijn leidinggevende zat er bij en moest zich een beetje inhouden. Hij kon er ergens wel om lachen, maar vond mijn opmerking ook wel wat hard/ongepast..
koffie met slagroom, sigaren, en Belgische chocoladequote:
Geen cognac?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie met slagroom, sigaren, en Belgische chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |