SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.quote:
Idem, fuck stiekeme hangborsten, een rare tepel, lodderogen, putjes, verdwaalde haren, stotteren, striae of smetliezen, geur is wel het aller- allerbelangrijkste.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.
Zó veel wat ik echt 'lucht technisch' niet trek
Ik bedoelde meer algemeen in het gehele leven, maar dit is ook een goede insteekquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Idem, fuck stiekeme hangborsten, een rare tepel, lodderogen, putjes, verdwaalde haren, stotteren, striae of smetliezen, geur is wel het aller- allerbelangrijkste.
huehuehuequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.
Zó veel wat ik echt 'lucht technisch' niet trek
neequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij die niet in je DM gekregen?
Oooh ja dat ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer algemeen in het gehele leven, maar dit is ook een goede insteek
Ik had hier ook om gelachenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een collega van mij had regelmatig een vervelende geur (gewoon stank). Opeens zei iemand daar hebben we onze beer. Want hij is nog al fors
Wat voor beer vroeg ik en zei meteen erachter nou iig geen wasbeer..![]()
![]()
![]()
Mijn leidinggevende zat er bij en moest zich een beetje inhouden. Hij kon er ergens wel om lachen, maar vond mijn opmerking ook wel wat hard/ongepast..
koffie met slagroom, sigaren, en Belgische chocoladequote:
Geen cognac?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie met slagroom, sigaren, en Belgische chocolade
Mijn excuus.quote:
Chookityquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
Pok!
@:ijsdraakje ik ben er eindelijk aan begonnen
Het is wel een emotioneel geladen seizoenquote:
Okeequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn 60 kilo.. VIESDIKKIGHEID
Ja niet dus... maar ik val alleen maar afquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
Dan ben je maar klein als je maar 60kg weegt..
je kan eens langs een arts gaan, kijken of die iets kunnen vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja niet dus... maar ik val alleen maar af
Yep. En de laatstequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel een emotioneel geladen seizoen
alleen voor het buffetquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Arme ballie. Snel een nieuwe vakantie boeken.
Ben je alweer terug in Nederland?quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik zit nu ook helemaal in de squid game, leek me totaal niets voor mijNog een halve aflevering en dan slapen, hoop ik. (gebinged tot en met aflevering 4 dan.)
Ah jammer, eigen bed is altijd wel fijn, maar jammer dat de vakantie er weer op zit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes![]()
kom net uit mijn eigen bed gekropen
ohhh waar ben je?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra iedereen een beetje wakker is gaan we hier ook weer richting huis. Vanmiddag maar even bijkomen op de bank.
ja vind het niet zo erg. Alleen jammer dat ik niks in vooruitzicht heb nuquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah jammer, eigen bed is altijd wel fijn, maar jammer dat de vakantie er weer op zit.
In het hoge noordenquote:
Was de hele zaak toen nog vol?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het hoge noorden![]()
Normaal kun je in Groningen ongeveer op stap tot het ochtend is. Nu was het om 0:00 weer klaar. Eigenlijk wel best ook.
Vond het het gisteren echt te druk. Was geen lol meer aan en bloedheet dus ik ben maar wat eerder weer op een terras gaan zitten waar nog plek was.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was de hele zaak toen nog vol?
ik begrijp het niet waarom men dat nog tot 12 open houdt
ja bvquote:
Heb je al grijze haren?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het het gisteren echt te druk. Was geen lol meer aan en bloedheet dus ik ben maar wat eerder weer op een terras gaan zitten waar nog plek was.
Maar meer dan genoeg jonge mensen. Begin toch wel beetje oud te worden
Volgende week ook jarig en dan al halverwege de 30
dan pasquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het het gisteren echt te druk. Was geen lol meer aan en bloedheet dus ik ben maar wat eerder weer op een terras gaan zitten waar nog plek was.
Dat heb ik weleens gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon wat hotels in de buurt binnenlopen.
Wild weeken gehad?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra iedereen een beetje wakker is gaan we hier ook weer richting huis. Vanmiddag maar even bijkomen op de bank.
Volgens mij zijn wij een paar dagen na elkaar geborenquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij een paar dagen na elkaar geboren
Een van reuzencollega's merkte het laatste op toen die naast mij stondquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
Mijn broer was toen hij begin 20 was al grijs aan het worden. Mijn lichtere haarkleur helpt ook wel mee.
Kleurspoelinkje?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van reuzencollega's merkte het laatste op toen die naast mij stondpestventje
nee joh. komer wel overheen denk ikquote:
Grijs schijnt helemaal in te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van reuzencollega's merkte het laatste op toen die naast mij stondpestventje
quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. komer wel overheen denk ikLange mensen moet maar gewoon ergens anders heen kijken als het hen stoort
rennen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:55 schreef mschol het volgende:
kut kinderen v/d buren zijn weer lekker lawaai aan het maken
ja dat zeker.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook grijs aan het worden. Maar liever grijs dan kaal
Nice.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik ook wel willen kunnen![]()
https://9gag.com/gag/ayMgKQY
Ik heb wel inhammen die langzaam in fjorden veranderenquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
grijs is beter dan kaal.. ik merk dat mn kapsel fors dikte heeft verloren, gelukkig nog geen kale plekken
George Clooney?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zeker.![]()
sommige mensen worden ook echt mooi grijs
Ik zou na twee tellen met gillende sirenes afgevoerd worden naar een ziekenhuisquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik ook wel willen kunnen![]()
https://9gag.com/gag/ayMgKQY
ik heb een meisje op insta die hier mee begonnen is. Maar het gaat echt heel langzaam vooruit met wat ze kan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou na twee tellen met gillende sirenes afgevoerd worden naar een ziekenhuis
Dat is waar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook grijs aan het worden. Maar liever grijs dan kaal
Zilvergrijs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
mannen kunnen kijken toch naar de vader wat de haarverwachting is?
Kaalheid komt van je moeders kant, zeggen zequote:Op zondag 3 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
mannen kunnen kijken toch naar de vader wat de haarverwachting is?
Dus als ze een kale kut heeft word ik kaal?quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaalheid komt van je moeders kant, zeggen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |