Ik zal daar niet al te zeker van zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat NailQueen dit niet serieus bedoelde hoor
Oh jee, Ik mag de volgende wedstrijd niet meespelen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zal daar niet al te zeker van zijn
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:40 schreef koffieleuk het volgende:
@:Aoibhin dit is gewoon akoestisch Nightwish
Jazeker wel. In de derde helft.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, Ik mag de volgende wedstrijd niet meespelen?
Ik ga dan even voor VAR spelen. Je rode kaart is geseponeerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, Ik mag de volgende wedstrijd niet meespelen?
The last ride of the day ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:40 schreef koffieleuk het volgende:
@:Aoibhin dit is gewoon akoestisch Nightwish
Hier wordt onder de tafel betaald.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga dan even voor VAR spelen. Je rode kaart is geseponeerd
Akkoord. Het is nu een gele kaart. Dat betekent: op de bank.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ik al niet doorhad dat ik Strictly had gemist, was het wel gebeurd met deze postquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Blijkbaar is er voor een andere dansstijl gekozen, deze keer.
Precies genoeg tijd voor mij om een nieuw topic aan te makenquote:
Dan heb je wel iemand nodig die de voorzet geeft, natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies genoeg tijd voor mij om een nieuw topic aan te maken
Daar krijg jij een rood-wit-blauw kaartje voor!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |