Fokkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
en wat moeten we doen tijden FOK!-tober?!!!!!!!!!!!!!!!!
oh mag het ook iets anders zijnquote:
Bolkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh mag het ook iets anders zijn
ik zal iedereen en zijn moeder bolken alsof mijn leven er van af hangtquote:
Stoppen met FOK!ken. We zien elkaar weer op 1 Novemberquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
welpquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stoppen met FOK!ken. We zien elkaar weer op 1 November
Stoppen met fokkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar in Fok!-tober is het speciaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
Maarreh daily @:maily, wat we FOK!ken toch het hele jaar door
Welkomquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:55 schreef herverwijderd het volgende:
Ja hoi, de 13e is een mooie dag om in te stappen toch.
Nog even mensen, bijna op de helft
Ja ... wat kan ik zeggen? Het waren 4 geweldige wekenquote:Op zondag 24 oktober 2021 07:35 schreef Sangha het volgende:
Nog een weekje en dan is Fok-tober voorbij...![]()
Inderdaad, op naar noyes-vember!quote:Op zondag 24 oktober 2021 10:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ... wat kan ik zeggen? Het waren 4 geweldige weken
Ik was er aan het begin ook alquote:
Voor deze keer danquote:
Wat je gelijk hebtquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:26 schreef Seven. het volgende:
Ik vier het einde van FOK!tober liggend op de bank, met één oog op een youtube vlogger.
De vloggende bestemming! Cameraman van in de 30 krijgt wegens corona weinig opdrachten en gaat met z'n vader en hun beider honden heel Nederland door varen. Mooie beelden en leuke kerels. En één van de honden gaat er steeds vandoor.quote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
De vloggende bestemming! Cameraman van in de 30 krijgt wegens corona weinig opdrachten en gaat met z'n vader en hun beider honden heel Nederland door varen. Mooie beelden en leuke kerels. En één van de honden gaat er steeds vandoor.
Nee, deze.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:38 schreef herverwijderd het volgende:
Fuck, ik heb gisteren niet gepost.
Volgend jaar beter.
Het is hem gelukt!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Stoppen met FOK!ken. We zien elkaar weer op 1 November
Goeiequote:Op maandag 7 oktober 2024 07:00 schreef herverwijderd het volgende:
Ff posten voor ik het weer vergeet
Blij dat jij het topic aan de gang houdtquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:04 schreef herverwijderd het volgende:
Daar ben ik weer met AL mijn vrienden.
Present!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 08:17 schreef herverwijderd het volgende:
Oeps, dat ging niet helemaal goed, maar dan post ik toch gewoon twee keer
Goed van ons hequote:Op woensdag 16 oktober 2024 06:11 schreef herverwijderd het volgende:
En jawel... We zijn op de helft!
Ja, ik ging oorspronkelijk voor 31 dagen posten, maar nu dus voor 30 want ik heb een dag gemist. En goedemorgen 🥳quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Heeej!
Jij houdt t topic goed aan de gang![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 05:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, ik ging oorspronkelijk voor 31 dagen posten, maar nu dus voor 30 want ik heb een dag gemist. En goedemorgen 🥳
Zo heerlijk dit jaar; het lijkt nog steeds zomerquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:19 schreef herverwijderd het volgende:
Nog steeds helemaal in de Foktobersfeer hier
Kan ik aan jou wel overlaten zie ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 06:23 schreef herverwijderd het volgende:
O M G het is gewoon de laatste dag van Foktober!
Fijne 31e Foktober allemaal, volgend jaar zelfde tijd zelfde plaats?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |