abonnement Unibet Coolblue
pi_203127442
Bijltjesdag in de NFL. Na Fangio vandaag ook Nagy en Zimmer ontslagen. Zat er wel aan te komen, maar dat Flores ook weg moet bij Miami is toch wel een verrassing :o
Demain, on roule
pi_203128595
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:33 schreef Mykonos het volgende:
Bijltjesdag in de NFL. Na Fangio vandaag ook Nagy en Zimmer ontslagen. Zat er wel aan te komen, maar dat Flores ook weg moet bij Miami is toch wel een verrassing :o
Ik snap hier werkelijk niets van |:(
In zijn eerste seizoen ging alles de deur uit, slechtste roster ooit volgens menig expert maar hij pakte er 5 wins mee.
Seizoen 2 en 3 10-6 en 9-8 en in de laatste 20 jaar hebben de Dolphins maar 4 winning seasons gehad, hij heeft er 2 en je ontslaat hem?

Stephen Ross is 81 en weet totaal niet meer wat hij doet, hoop dat hij het niet in zijn hoofd haalt om Watson naar Miami te halen :{w

Dolphins zijn terug als de laughing stock van de NFL 8)7
  maandag 10 januari 2022 @ 20:04:54 #228
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_203129759
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:02 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Dolphins zijn terug als de laughing stock van de NFL 8)7
Ho wacht eens even, volgens mij hebben de Giants nog steeds Joe Judge als coach, dus die titel kan je nog niet claimen.
pi_203131072
Fucking rams :( :( :(

(Lees: wat een teleurstelling dit seizoen van de Saints ;( , weer terug naar de jaren voor Brees. )
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203132080
Ik zit met stijgende verbazing te volgen wat een haat er in de VS is tegen de Cowboys en alles wat daarmee te maken heeft. Ik volg een groep op Facebook dat zich NFL Memes noemt, en dat is eigenlijk een soort afvoerputje dat door iedereen word gebruikt om eens lekker de onderbuik te legen op de Cowboys en hun fans. Nou ben ik niet zo bekend met de rivaliteit tussen de onderlinge teams in de NFL, maar kan iemand mij uitleggen waar die haat vandaan komt? Lijkt een beetje op de emmers met bagger die de Yankees en hun fans over zich heen krijgen in de MLB.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203133144
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 20:04 schreef Tweek het volgende:

[..]
Ho wacht eens even, volgens mij hebben de Giants nog steeds Joe Judge als coach, dus die titel kan je nog niet claimen.
Laughing stock is een titel die inmiddels gedeeld moet worden door meerdere teams, Giants, Jets, Dolphins, Jaguars, Panthers, Broncos, Bears en Texans komen voor dit seizoen allen in aanmerking.
pi_203133219
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Hathor het volgende:
Ik zit met stijgende verbazing te volgen wat een haat er in de VS is tegen de Cowboys en alles wat daarmee te maken heeft. Ik volg een groep op Facebook dat zich NFL Memes noemt, en dat is eigenlijk een soort afvoerputje dat door iedereen word gebruikt om eens lekker de onderbuik te legen op de Cowboys en hun fans. Nou ben ik niet zo bekend met de rivaliteit tussen de onderlinge teams in de NFL, maar kan iemand mij uitleggen waar die haat vandaan komt? Lijkt een beetje op de emmers met bagger die de Yankees en hun fans over zich heen krijgen in de MLB.
Social Media is natuurlijk niet echt een graadmeter maar de haat richting de Cowboys is bijna universeel.
De nickname "America's Team" die ze in 1978 kregen doordat ze vaak op TV waren en veruit het populairste team helpt natuurlijk niet mee als je al sinds 1995 al geen SB meer gespeeld hebt en al lang niet meer de meeste fans hebt.
Persoonlijk heb ik geen hekel aan de Cowboys maar vermaak ik me prima met hun fans op reddit die elk seizoen denken een grote kans te hebben om voor een SB te gaan of het roster het nu toelaat of niet, realistisch denken is er daar niet bij :P
pi_203134582
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 23:45 schreef slacker_nl het volgende:
De Rams vs 49ers live is best vet: [ afbeelding ]
Hoe was de totale ervaring? Het leek wel of het stadion 50/50 was qua verdeling fans, klopt dat?
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:18:29 #234
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203139398
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 21:59 schreef RudyL het volgende:
Zou je als Lion fan nu blij zijn door de aankomende winst of teleurgesteld in het verspelen van de #1 pick in de aankomende draft.

Als speler snap ik dat ze voor de winst gaan. Maar als supporter of eigenaar wat is nu de meerwaarde. Die pick kan zoveel belangrijker zijn
Bij de Lions maakt dat niet uit, ze picken toch altijd de verkeerde.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:18:57 #235
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203139405
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Hathor het volgende:
Ik zit met stijgende verbazing te volgen wat een haat er in de VS is tegen de Cowboys en alles wat daarmee te maken heeft. Ik volg een groep op Facebook dat zich NFL Memes noemt, en dat is eigenlijk een soort afvoerputje dat door iedereen word gebruikt om eens lekker de onderbuik te legen op de Cowboys en hun fans. Nou ben ik niet zo bekend met de rivaliteit tussen de onderlinge teams in de NFL, maar kan iemand mij uitleggen waar die haat vandaan komt? Lijkt een beetje op de emmers met bagger die de Yankees en hun fans over zich heen krijgen in de MLB.
Jerry Jones?
  dinsdag 11 januari 2022 @ 16:37:49 #236
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_203141297
Mooi dat de playoffs eindelijk beginnen.
Ben toch geen fan van een seizoen met 17 wedstrijden.

Ik heb er een hard hoofd vwb mijn Patriots tegen de Bills.
Mac Jones is te onervaren en maakt nogal wat verkeerde beslissingen, vooral in wedstrijden waar het om gaat.

Rams tegen de Cardinals lijkt me een lekkere pot. Twee fantastische spelers aan beide zijden met Cooper Kupp en Kyler Murray. Beste defence zal de doorslag geven vermoed ik.

Ben geen fan van de Cowboys, dus ik hoop op een goede dag van Jimmy G. bij de 49ers.

De Chiefs gaan met Patrick Mahomes denk ik makkelijk winnen van de Steelers.

Hetzelfde geldt denk ik voor de Bucs met TB12 tegen de Eagles.

De Bengals tegen de Raiders is volgens mij zeer gebalanceerd, waar mijn voorkeur uit gaat naar de Raiders. De Raiders hebben het dit jaar flink op hun bord gekregen.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_203150323
Komt er nog een play-off game?

Droomfinale voor mij 49ers - Bengals. Ik heb niet zoveel met de teams vanuit de AFC uitgezonderd de Bengals. Zij mogen van mij dan ook aan die kant ver doorstromen. Aan de NFC kant is de gunfactor een stuk hoger (uitgezonderd Eagles & Tampa Bay eigenlijk), maar hoop ik natuurlijk dat het team dat ik volg het haalt.

Realistisch is die kans eigenlijk niet, maar de uitkomst voor beide teams in de 'ladder' kon zeker slechter.
  woensdag 12 januari 2022 @ 12:11:33 #238
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_203152283
Joe Judge toch nog ontslagen, hopelijk vinden ze goede vervangers.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 januari 2022 @ 00:16:35 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203163614
Iemand zin om zo'n play-off prediction op te zetten?

Van mij mogen de Packers wel winnen, zolang de Bucs het maar niet worden. Ga ook voor Bengals rooten, want Burrow _O_

Volg hem al sinds college, top QB.
pi_203165884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 00:16 schreef Evenstar het volgende:
Iemand zin om zo'n play-off prediction op te zetten?

Van mij mogen de Packers wel winnen, zolang de Bucs het maar niet worden. Ga ook voor Bengals rooten, want Burrow _O_

Volg hem al sinds college, top QB.
@bambino? Aangezien jij het volgens mij de andere jaren ook organiseerde, hoe zit je dit jaar in de tijd ;)
  donderdag 13 januari 2022 @ 13:47:40 #241
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203169211
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 00:16 schreef Evenstar het volgende:
Iemand zin om zo'n play-off prediction op te zetten?

Van mij mogen de Packers wel winnen, zolang de Bucs het maar niet worden. Ga ook voor Bengals rooten, want Burrow _O_

Volg hem al sinds college, top QB.
Ik wil het wel doen, maar wil het wel simpel houden. Gewoon alle wedstrijden voorspellen en de Super Bowl winnaar vooraf, plus nog een paar extra vragen.(bv. missed PAT, aantal safeties en aantal wedstrijden waarin een team 40 punten of meer scoort ofzo). Ik ga NIET al die extra vragen voor de Super Bowl doen zoals wie de toss wint, first team to score wins, aantal first downs e.d). Dat vind ik echt onzin maar als jullie dat perse wel willen doe ik niet mee.
pi_203183221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Ik wil het wel doen, maar wil het wel simpel houden. Gewoon alle wedstrijden voorspellen en de Super Bowl winnaar vooraf, plus nog een paar extra vragen.(bv. missed PAT, aantal safeties en aantal wedstrijden waarin een team 40 punten of meer scoort ofzo). Ik ga NIET al die extra vragen voor de Super Bowl doen zoals wie de toss wint, first team to score wins, aantal first downs e.d). Dat vind ik echt onzin maar als jullie dat perse wel willen doe ik niet mee.
Ik vind juist die vragen wel grappig. Laatste paar jaar altijd het lijstje erbij tijdens de wedstrijd. En om de domste dingen blij zijn omdat de juiste als eerst een penalty kreeg. Het gaat volgens mij ook maar om 3 punten, dus heel veel doet het niet :D

https://docs.google.com/s(...)jeM/edit?usp=sharing

Hier staat de Sheet.

Graag als volgt posten (dit zijn gelijk mijn antwoorden):
BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

De Wedstrijden zijn:
RAI - BEN
PAT - BIL
PHI - BUC
SF49 - DAL
PIT - KC
CAR - RAM

Graag dezelfde lettercombinatie gebruiken, dan kan ik het kopiëren.
En dus onder elkaar.

Daarbij ook nu dus missed PAT, OT games en SB winnaar kiezen.
Mijn antwoorden:
0
2
DAL

Regels staan in de sheet, voor de zekerheid:
Regels: Punten:
Win in WC 1
Win in Div 1
Win in Conf 2
Win in SB 3
SB winner (voor WC kiezen) 5
Missed PAT 2
OT Games 2
PROP 1st place 3
PROP 2nd place 2
PROP 3rd place 1
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203185020
RAI
BIL
PHI
DAL
KC
RAM

Daarbij ook nu dus missed PAT, OT games en SB winnaar kiezen.

2
2
TEN
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 januari 2022 @ 22:48:43 #244
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203195662
BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

2
1
GB
pi_203198421
BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

1
2
GB
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203199224
BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

Graag dezelfde lettercombinatie gebruiken, dan kan ik het kopiëren.
En dus onder elkaar.

Daarbij ook nu dus missed PAT, OT games en SB winnaar kiezen.
Mijn antwoorden:
1
1
GB
Demain, on roule
pi_203201947
Staan genoteerd.

Even voor diegene die nog komen, ik kijk naar de post datum, zodra de wedstrijd is begonnen telt die uitslag niet meer als je dan nog post.
1e wedstrijd vanavond om 22:30 uur.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203202013
Ik tag even wat mensen voor de zekerheid:
@Boezeidekoe
@Tweek
@Breidniet
@BobW
@Attitude
@jde_kok
@SiebeJ
@dz5b604
@Cavalier
@HansvanBemmel
@Terrero85
@Omega
@DaveDave09
@Keyos

Dit is alles wat ik kon vinden
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203202242
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:58 schreef Hathor het volgende:
Ik zit met stijgende verbazing te volgen wat een haat er in de VS is tegen de Cowboys en alles wat daarmee te maken heeft. Ik volg een groep op Facebook dat zich NFL Memes noemt, en dat is eigenlijk een soort afvoerputje dat door iedereen word gebruikt om eens lekker de onderbuik te legen op de Cowboys en hun fans. Nou ben ik niet zo bekend met de rivaliteit tussen de onderlinge teams in de NFL, maar kan iemand mij uitleggen waar die haat vandaan komt? Lijkt een beetje op de emmers met bagger die de Yankees en hun fans over zich heen krijgen in de MLB.
Als Cowboys fan reageer ik hier natuurlijk graag op :P
NFL Memes volg ik ook, en elke L is het hetzelfde liedje. En de reacties zijn eigenlijk nog mooier. 50% die zegt dat het een kut team is en 50% die schreeuwt dat ze verloren hebben om een bepaalde penalty, of gemiste penalty of wat dan ook.
Het is het meest geliefde en het meest gehate team. Maar dat is eigenlijk in elke sport wel te vinden.
In Nederland heeft Ajax veruit de meeste fans, maar veruit de meeste mensen die niet Ajax fan zijn, hebben de grootste hekel aan Ajax.
Real/Barca zelfde verhaal. Etc.

Er was een tijd waar de Cowboys by far de beste franchise was, helaas voor mijn tijd want ik was toen te jong en in Nederland was er alleen bij hoge uitzondering iets te vinden over de NFL, wellicht een kort nieuws item over de SuperBowl.

Sinds ik kijk (inmiddels een jaar of 12-13) is het eigenlijk alleen maar ruk. Af en toe zit er een seizoen bij dat het echt allemaal goed lijkt te gaan, maar dan komen de playoffs en is het bijna altijd na 1 wedstrijd gebeurd.
Met name toen Romo er was zijn er zoveel jaren dat het gewoon net niet ging. Een fantastische O-line, maar daar hield het snel op.
In 2011 toen Romo zijn ribben brak was het seizoen eigenlijk direct voorbij. En Romo was sowieso al zo fragiel als glas.
Met Dak lijkt er eindelijk een complete offense te zijn waar het in ieder geval mee kan. Ook dit jaar zijn de statistieken absoluut fantastisch. Meeste punten gescoord in de NFL, en in de top 5 voor alle offensive stats. Met een nummer 1 offense overall.
Daar staat tegenover dat we ontiegelijk veel penalties krijgen, dus geven veel te veel weg zonder er echt voor te spelen.
En dat is ook het gevoel bij Cowboys fans, het kan. En "this is our year" is volgens mij de meest uitgesproken zin bij Cowboy fans om NFL memes :D

2016 was een fantastisch seizoen, om alles weg te gooien tegen GB. Wederom een penalty, pass interference wat GB de ruimte gaf om de laatste FG te scoren.

2018 begon eindelijk eens goed, 1e playoff win in tijden (sinds 2014) om het daarna tegen de Rams weer weg te gooien.

Afijn, de hoop blijft er altijd. En met een team als dit weet je dat het kan. Maar het is nou eenmaal geen compleet goed geoliede machine, dus er is een keer wat geluk nodig.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203202334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:16 schreef bambino het volgende:

[..]
Als Cowboys fan reageer ik hier natuurlijk graag op :P
NFL Memes volg ik ook, en elke L is het hetzelfde liedje. En de reacties zijn eigenlijk nog mooier. 50% die zegt dat het een kut team is en 50% die schreeuwt dat ze verloren hebben om een bepaalde penalty, of gemiste penalty of wat dan ook.
Het is het meest geliefde en het meest gehate team. Maar dat is eigenlijk in elke sport wel te vinden.
In Nederland heeft Ajax veruit de meeste fans, maar veruit de meeste mensen die niet Ajax fan zijn, hebben de grootste hekel aan Ajax.
Real/Barca zelfde verhaal. Etc.

Er was een tijd waar de Cowboys by far de beste franchise was, helaas voor mijn tijd want ik was toen te jong en in Nederland was er alleen bij hoge uitzondering iets te vinden over de NFL, wellicht een kort nieuws item over de SuperBowl.

Sinds ik kijk (inmiddels een jaar of 12-13) is het eigenlijk alleen maar ruk. Af en toe zit er een seizoen bij dat het echt allemaal goed lijkt te gaan, maar dan komen de playoffs en is het bijna altijd na 1 wedstrijd gebeurd.
Met name toen Romo er was zijn er zoveel jaren dat het gewoon net niet ging. Een fantastische O-line, maar daar hield het snel op.
In 2011 toen Romo zijn ribben brak was het seizoen eigenlijk direct voorbij. En Romo was sowieso al zo fragiel als glas.
Met Dak lijkt er eindelijk een complete offense te zijn waar het in ieder geval mee kan. Ook dit jaar zijn de statistieken absoluut fantastisch. Meeste punten gescoord in de NFL, en in de top 5 voor alle offensive stats. Met een nummer 1 offense overall.
Daar staat tegenover dat we ontiegelijk veel penalties krijgen, dus geven veel te veel weg zonder er echt voor te spelen.
En dat is ook het gevoel bij Cowboys fans, het kan. En "this is our year" is volgens mij de meest uitgesproken zin bij Cowboy fans om NFL memes :D

2016 was een fantastisch seizoen, om alles weg te gooien tegen GB. Wederom een penalty, pass interference wat GB de ruimte gaf om de laatste FG te scoren.

2018 begon eindelijk eens goed, 1e playoff win in tijden (sinds 2014) om het daarna tegen de Rams weer weg te gooien.

Afijn, de hoop blijft er altijd. En met een team als dit weet je dat het kan. Maar het is nou eenmaal geen compleet goed geoliede machine, dus er is een keer wat geluk nodig.
Bedankt voor de uitleg. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203203289
BEN
BIL
BUC
DAL
PIT
CAR

1
2
GB
pi_203203808
BEN
PAT
BUC
DAL
KC
RAM

1
3
TEN
pi_203204994
BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

2
1
RAM
pi_203205054
RAI
PAT
BUC
SF49
KC
RAM

2
3
BUC

Gebaseerd op hoop. Verwacht eigenlijk dat alle home teams winnen.

Klacht: CAR ipv ARI 😛
hhhhh
pi_203205324
Interessante afkortingen ja :P

BEN
BIL
BUC
SF49
KC
RAM

1
1
GB
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:21:13 #256
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203205499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 11:51 schreef bambino het volgende:

[..]
Ik vind juist die vragen wel grappig. Laatste paar jaar altijd het lijstje erbij tijdens de wedstrijd. En om de domste dingen blij zijn omdat de juiste als eerst een penalty kreeg. Het gaat volgens mij ook maar om 3 punten, dus heel veel doet het niet :D

https://docs.google.com/s(...)jeM/edit?usp=sharing

Hier staat de Sheet.

Graag als volgt posten (dit zijn gelijk mijn antwoorden):
BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

De Wedstrijden zijn:
RAI - BEN
PAT - BIL
PHI - BUC
SF49 - DAL
PIT - KC
CAR - RAM

Graag dezelfde lettercombinatie gebruiken, dan kan ik het kopiëren.
En dus onder elkaar.

Daarbij ook nu dus missed PAT, OT games en SB winnaar kiezen.
Mijn antwoorden:
0
2
DAL

Regels staan in de sheet, voor de zekerheid:
Regels: Punten:
Win in WC 1
Win in Div 1
Win in Conf 2
Win in SB 3
SB winner (voor WC kiezen) 5
Missed PAT 2
OT Games 2
PROP 1st place 3
PROP 2nd place 2
PROP 3rd place 1
Kan de puntentelling per wedstrijd vanaf de divisional round iets aangepast worden? Er zijn dan maar 4 wedstrijden waarin je dus ook maar 4 punten kan verdienen, tegen 6 in de Wild Card round. En deze ronde is imo toch iets leuker en belangrijker. Mijn voorstel:

Win in WC 1
Win in Div 2
Win in Conf 3
Win in SB 4
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:24:52 #257
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203205526
RAI
BIL
BUC
DAL
KC
CAR

3
1
BILL
pi_203205575
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:48 schreef DaveDave09 het volgende:


Gebaseerd op hoop. Verwacht eigenlijk dat alle home teams winnen.
Dat idee had ik ook, maar denk eigenlijk altijd wel dat er een verrassing bij gaat zitten.
pi_203212301
@bambino, thanks voor taggen

BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

2
1
GB

Ai zie dat ik paar minuten te laat ben... gelukkig nog 0-0....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 januari 2022 @ 23:09:09 #260
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203212918
Lol Raiders
pi_203212951
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:41 schreef Attitude het volgende:
@:bambino, thanks voor taggen

BEN
BIL
BUC
DAL
KC
RAM

2
1
GB

Ai zie dat ik paar minuten te laat ben... gelukkig nog 0-0....


quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:21 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Kan de puntentelling per wedstrijd vanaf de divisional round iets aangepast worden? Er zijn dan maar 4 wedstrijden waarin je dus ook maar 4 punten kan verdienen, tegen 6 in de Wild Card round. En deze ronde is imo toch iets leuker en belangrijker. Mijn voorstel:

Win in WC 1
Win in Div 2
Win in Conf 3
Win in SB 4
Eens! Zal ik aanpasen

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:08 schreef BobW het volgende:
Interessante afkortingen ja :P

BEN
BIL
BUC
SF49
KC
RAM

1
1
GB
Ja sorry :D ik kwam in de war bij Raiders, was al begonnen met OAK, en toen, oh nee kut, LV, dat stond gek, dus RAI. Achja. Ik zal ze zo ff aanpassen naar de plaats, zoals de NFL het ook aanduid. Dan staat het weer netter :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203213092
Voor de liefhebber:
LV CIN
NE BUF
PHI TB
SF DAL
PIT KC
ARI LAR

Dat is het nu
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203213284
Even wat stats voor diegene die dat leuk vinden:
Gekozen SB winners:
GB 6
TEN 2
DAL 1
RAM 1
BUC 1
BILL 1

OT Games gemiddelde 1,50
Missed PAT gemiddelde 1,67

WC Round keuzes:
LV - CIN 3 9
NE - BUF 2 10
PHI - TB 1 11
SF - DAL 2 10
PIT - KC 1 11
ARI - LAR 2 10

Tot slot:
Willen jullie aub meehelpen met bijhouden van missed PAT, die zijn was lastig na te zoeken. OT is relatief simpel.
Maar als jullie dat hier specifiek willen posten "missed PAT door xx" dan kan ik het later terug lezen hier :)
Thanks!
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203213713
Bengals gaan lekker...
pi_203213981
Die laatste Bengals TD was wel wat vaag. Leek mij op pass achter de line en de fluit voor de catch, waarom toh goed? Mooi dat LV de TD scoort
  zondag 16 januari 2022 @ 00:30:03 #266
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_203214300
Ai de eerste wedstrijd gemist:

BIL
BUC
DAL
KC
RAM

1
0
RAM
pi_203214471
Opmerkelijke scheidsrechters.....
pi_203214652
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:46 schreef RudyL het volgende:
Opmerkelijke scheidsrechters.....
Lekker spannend houden en veel reclametijd
pi_203214961
Spannend nog hoor op het laatst. Mooi voor de Bengals
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 02:12:34 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203215064
Raiders deden er alles aan om niet te winnen. Wat een vertoning.

Gun het G.I. Joe wel _O_

Pats @ Bills gaat oersaai worden ben ik bang. Koud, winderig, goede defense, matige offenses. Gaat weinig spektakel opleveren.
pi_203215087
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 02:12 schreef Evenstar het volgende:
Raiders deden er alles aan om niet te winnen. Wat een vertoning.

Gun het G.I. Joe wel _O_

Pats @ Bills gaat oersaai worden ben ik bang. Koud, winderig, goede defense, matige offenses. Gaat weinig spektakel opleveren.
Daarom ook een prima aanvangstijd
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 11:09:39 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203217194
Patriots _O-

Lekker van de Bills, keihard ingemaakt _O_

Vanavond meer easy wins denk ik. Alleen Cowboys 49ers kan nog leuk worden. Rest verwacht ik landslide wins.
pi_203217644
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:25 schreef bambino het volgende:

Tot slot:
Willen jullie aub meehelpen met bijhouden van missed PAT, die zijn was lastig na te zoeken. OT is relatief simpel.
Maar als jullie dat hier specifiek willen posten "missed PAT door xx" dan kan ik het later terug lezen hier :)
Thanks!
Missed PAT:

LV - CIN: 0
NE - BUF: 2 (Bass BUF twee keer gemist)
pi_203217658
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 00:30 schreef Tweek het volgende:
Ai de eerste wedstrijd gemist:

BIL
BUC
DAL
KC
RAM

1
0
RAM
Normaal tellen de 3 extra vragen na game 1 ook niet. Maar aangezien er nog geen OT is en geen missed PAT (bij LV-CIN) vindt ik het prima om alsnog in te vullen.

@ Wedstrijden gister avond, pfffff Pats hebben aardig klop gekregen. Ook wel een keer lekker om te zien.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203217686
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef RudyL het volgende:

[..]
Missed PAT:

LV - CIN: 0
NE - BUF: 2 (Bass BUF twee keer gemist)
Oh shit :D dat gaat hard.
Er zijn 4 mensen met 2, en 2 mensen met 3.
Maar ik verwacht nu dat er wel een paar meer komen dan 3 :D
Helaas al 2 ingevuld zelf vooraf :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203225647
Het begint weer: Buccanneers tegen Eagles.
pi_203226149
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:41 schreef bambino het volgende:

[..]
Normaal tellen de 3 extra vragen na game 1 ook niet. Maar aangezien er nog geen OT is en geen missed PAT (bij LV-CIN) vindt ik het prima om alsnog in te vullen.

@ Wedstrijden gister avond, pfffff Pats hebben aardig klop gekregen. Ook wel een keer lekker om te zien.
Totaal onverwacht die uitslag, had niet verwacht zo'n leuke wedstrijd te gaan zien :D

Gok dat TB vanavond een soortgelijke score neer gaat zetten.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_203226477
Niveauverschil wel heel groot tot nu toe :{
Demain, on roule
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 20:58:14 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203227635
Dit is wel wat je gaat krijgen met meer teams in de play-offs. Eagles hebben er echt niks te zoeken.
pi_203227677
Dit is geen moment echt spannend.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 22:12:10 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203229085
Haha, NFL is niet rigged ofzo _O-

15-31, 2 possession game, total bij de bookmakers was 47, total nu op 46. 4th & 1 voor de Bucs op 21y line van de Eagles, FG beslist wedstrijd, maar ze gaan er voor en geven de bal onnodig aan de Eagles _O-
pi_203229215
Voor de gein eens een wedstrijdje met Nederlands commentaar gekeken op ESPN. Maar man, man, man... Die Ronald van Dam die steeds tutsjdown loopt te roepen. Mensonterend... :')

Bij de meeste sporten vind ik hem eigenlijk wel een redelijke commentator. Maar dit kan écht niet! Ik houd het vooraan wel weer bij Amerikaans commentaar.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:30:49 #283
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203229374
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:20 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de gein eens een wedstrijdje met Nederlands commentaar gekeken op ESPN. Maar man, man, man... Die Ronald van Dam die steeds tutsjdown loopt te roepen. Mensonterend... :')

Bij de meeste sporten vind ik hem eigenlijk wel een redelijke commentator. Maar dit kan écht niet! Ik houd het vooraan wel weer bij Amerikaans commentaar.
Luister een paar wedstijden naar Joe Buck en Troy Aikman en je bent blij met Ronald "Tutjsdown" van Dam.
  zondag 16 januari 2022 @ 22:39:53 #284
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_203229539
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 20:58 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel wat je gaat krijgen met meer teams in de play-offs. Eagles hebben er echt niks te zoeken.
Onzin. De Packers en de Bucs steken er in de NFC gewoon ver bovenuit, dat houdt niet in dat de Eagles of een ander team van vergelijkbaar niveau er niks te zoeken hebben. Ieder ander team behoudens de Packers had vandaag ook kansloos verloren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 januari 2022 @ 22:45:39 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203229653
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]
Onzin. De Packers en de Bucs steken er in de NFC gewoon ver bovenuit, dat houdt niet in dat de Eagles of een ander team van vergelijkbaar niveau er niks te zoeken hebben. Ieder ander team behoudens de Packers had vandaag ook kansloos verloren.
Absoluut niet mee eens.

Bucs defense was een gatenkaas, keer op keer liepen er mensen vrij.

Alleen al in de eerste twee Q's hadden de Eagles minstens 17 punten moeten hebben. Hurts gooide alsof zijn receivers 3 meter waren. Domme flags, dropped balls, debiele muffed punts. Gewoon een heel slecht team.

Bucs ware echt niet zo goed vandaag. Eagles waren gewoon debiel slecht.
pi_203229993
Niets van die wedstrijd gezien, maar als Bucs ervoor zorgden dat de Eagles gingen gooien dan hebben ze de wedstrijd daardoor reeds gewonnen.

Eagles waren sterk met de run game in regular season, niet met een geweldig gooiende Hurts. Een gooiende Vikings had ik er meer kans tegen gegeven, maar de playoffs bereikten ze natuurlijk niet voor niets.
pi_203230177
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef RudyL het volgende:

[..]
Missed PAT:

LV - CIN: 0
NE - BUF: 2 (Bass BUF twee keer gemist)
PHI - TB: 0
pi_203230799
Nzeocha keal wat dom
  Moderator / Redactie Sport maandag 17 januari 2022 @ 00:54:40 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203231039
Cowboys usual self-destruct mode weer _O-
pi_203231053
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 00:54 schreef Evenstar het volgende:
Cowboys usual self-destruct mode weer _O-
Het thuisvoordeel is wel mooi, zon in de ogen, bal tegen videoscherm aan _O-
pi_203231132
Zware minuten als 49ers, interception door een ontzettend slechte worp en nu een ogenschijnlijk zware blessure voor Warner.

Gelukkig is die inclompete, man wat een drama worp weer. Fijn dat de cowboys penalties blijven maken.

[ Bericht 16% gewijzigd door RudyL op 17-01-2022 01:26:11 ]
pi_203231168
Al die penalties....

RIP
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203231188
Als neutrale kijker best vermakelijk :D
pi_203231196
Pfff zonde zeg die niet pakken.. Jammer :(
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203231204
Cowboys doen zich het voornamelijk zichzelf aan.
pi_203231206
Cowboys verslaan zichzelf weer eens in de PO, begint wel een meme te worden 8)7
pi_203231213
Poeh dit wordt close

Edit: Come on Jimmy, qb sneak.
Aaaarghh. In twee weken tien jaar ouder met deze games

[ Bericht 30% gewijzigd door RudyL op 17-01-2022 01:53:39 ]
pi_203231227
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:41 schreef Breidniet het volgende:
Cowboys verslaan zichzelf weer eens in de PO, begint wel een meme te worden 8)7
Begint? Het schijnt dat ze dat al 25+ jaar zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203231237
Hahahha Refje :D Wat een faal einde.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203231238
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 01:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Begint? Het schijnt dat ze dat al 25+ jaar zijn.
Zelfs een hail mary kunnen de Cowboys verkloten _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')