SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja daar kan ik nu doorheenquote:
Herkenbaar, ik ben ook ooit mod geweest hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja daar kan ik nu doorheen
en dan zit ik door te typen en dan gaat het nog wel eens mis
beter dan gerriedrukquote:
En terechtquote:
Ik heb altijd die van AH eigen merk, die vallen vrij eenvoudig uit elkaar als je er met een pollepel op drukt, op zich best handig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel een goede. ik had ze nu wel doormidden gesneden om op de pita te doen.
Dat helpt ook wel. en dan verdrinken in saus
Even doorzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef Ama het volgende:
Begin gemaakt aan Squid Game maar boeit me nog niet echt.
Morgen een uur vroeger beginnen dan ik gewend ben....quote:
stukje personeelstekortquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha jezus dit zit iets over de helft van de routehttps://tnieuwediekhuus.nl/lunchgerechten/
keihard de nerd uithangen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧quote:
Feli.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard de nerd uithangen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Stukje jammerdan, morgen tafel voor één gereserveerdquote:
12 uur de tijd is nog lang joh, morgen gewoon snel alles bij elkaar graaien en in je koffer proppen.quote:
Welke afl. ben je?quote:
quote:Proeverij – knolselderij soep met truffel – gerookte forel – pastrami van eend – Holtkamp kalfskroket – geschroeide gamba’s
Anderhalf uur inclusief honderd fotostopjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je er voor lopen om daar te komen?
ah ja dan is dat een goed gerechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anderhalf uur inclusief honderd fotostopjes.
ja net genoeg denk je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dan is dat een goed gerecht
Die gaan de hele nacht feesten en herrie maken zodat jij niet kunt slapen en je morgen je vlucht mist.quote:
vlucht missen gaat niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaan de hele nacht feesten en herrie maken zodat jij niet kunt slapen en je morgen je vlucht mist.
https://9gag.com/gag/aqj3dDvquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
hangt er helemaal vanaf hoe veel ik van alles krijg natuurlijkMaar ik heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ben wel erg nieuwsgierig naar die squirt game
Valt me tegen dat je niet alvast op de luchthaven bent ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlucht missen gaat niet gebeuren hoor
nee er komt een bus mij ophalen anders was ik al gegaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet alvast op de luchthaven bent ...
Busje komt zo, busje komt zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er komt een bus mij ophalen anders was ik al gegaan
Dan begint het leuk te worden.quote:
Oh moet dat ook nog?quote:
Heb je een extra koffer gekocht om de rest van het buffet mee naar huis te nemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slapen, buffet opeten en dan vertrekken
nee had al plek vrij gehoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een extra koffer gekocht om de rest van het buffet mee naar huis te nemen?
Ik had ook falafelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had ook falafel.
komt wel dichtbij zo
Falafel Fridayquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook falafelmet spinazie. Wat is er aan de hand met het universum.
Ik zou niet eens weten wat falafel isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook falafelmet spinazie. Wat is er aan de hand met het universum.
Platgestampte gefrituurde kikkererwten in de vorm van een gehaktballetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat falafel is
Watquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het ook pas een jaar geleden geleerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom eten mensen dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het ook pas een jaar geleden geleerdSoort van gehaktballetjes van groente
Omdat het best lekker isquote:
Het is de reden waarom Libanese mannen mooie vrouwen hebben, lekker gezond en puur, kleurt het oogwit van flauw geel naar helder wit.quote:
O dat van mij blijft blauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de reden waarom Libanese mannen mooie vrouwen hebben, lekker gezond en puur, kleurt het oogwit van flauw geel naar helder wit.
Dit ja. Ik moet zeggen dat ik de eerste keer toen het me voorgeschotwld werd dacht "ok zal wel niks zijn". Maar het was een positieve verrassingquote:
Nee moet inderdaad wel met wat anders. En zonder saus is het te droog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook wel lekker, maar wel in combinatie met andere dingen. Ik zou niet zo een bord van die dingen weg eten, op den duur krijg je dan zo'n nasmaakje ofzo.
Goeie reactie op Seinfeld wel, ik had het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Seinfeld aangezet maar was bij de tweede aflevering al in slaap gevallen en heb een hele aflevering liggen tukken.
Zou het echt zo gezond zijn? Ziet er wel vettig uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de reden waarom Libanese mannen mooie vrouwen hebben, lekker gezond en puur, kleurt het oogwit van flauw geel naar helder wit.
Collega’s zeiden gisteren dat ik het lekker zou vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En nooit falafel op en ik ga het nooit eten ook.
Waarom kon je dat niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:59 schreef kwiwi het volgende:
Kan eindelijk weer Dit was het nieuws kijken
Verhuizen naar een bunkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme. Leuk zo'n groot raam maar 's zomers fik je weg en vanaf september zit je op de tocht.
Die mensen zijn ineens genezen van een leveraandoening?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, maar het was een beetje vet en dat mag ik niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, was er niks te eten op het werkgezelligsheidsevenement?
Verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het was een beetje vet en dat mag ik niet meerEn dan vind ik het zonde van de calorieën. Het zag er wel ontzettend goed uit
Ik heb expressvpn, is iets van 100$ per jaar. Werkt wel perfect, en zo kan ik ook programma's op discovery, NGC etc. kijken (in browser).quote:
Toastjes, humus, worst, kazen, vleeswaren, olijvenquote:
Dat moet ik ook maar eens nemen. Kan ik een abbo op Britbox nemenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:10 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik heb expressvpn, is iets van 100$ per jaar. Werkt wel perfect, en zo kan ik ook programma's op discovery, NGC etc. kijken (in browser).
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toastjes, humus, worst, kazen, vleeswaren, olijven
Zo'n tappasplank
Een soort grote pretzels (bagels), had bijna zo'n plank achterover geslagen
Ik had gisteren knoeperts van warme olijven in de soep.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook geen verstandig olijfje gesnoept?
Al lust ik die niet hoor
Ja, dat mag ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook geen verstandig olijfje gesnoept?
Al lust ik die niet hoor
Met spinaziequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gisteren knoeperts van warme olijven in de soep.
Ehmquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gisteren knoeperts van warme olijven in de soep.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik welMaar dan denk ik dat ik de hele tafel leeg eet onder het mom van: ohhh kan wel
beetje zo'n cavia, zeg maar
Ik vind het het wel waard, want heb verder alleen netflix en geen gewone tv (dat kost hier zo'n 90 euro per maand en dan is alles nagesynchroniseerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar eens nemen. Kan ik een abbo op Britbox nemen
Van die bleke lichtzure visachtige balletjes waarvan het lijkt alsof ze in 1915 gestorven zijn tijdens een mosterdgasaanval?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm
Wat is er mis met balletjes in de soep?
O god, dat is vreselijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het het wel waard, want heb verder alleen netflix en geen gewone tv (dat kost hier zo'n 90 euro per maand en dan is alles nagesynchroniseerd).
Ook verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet nooit zoveel op dat soort gelegenheden. Maar goed ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, zelfgemaakte, lekker gekruide balletjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lichtzure visachtige balletjes waarvan het lijkt alsof ze in 1915 gestorven zijn tijdens een mosterdgasaanval?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook verstandig
Ieeiw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet dinsdag een presentatie doen voor een groep van 60 manGelukkig maar twee minuten.
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lichtzure visachtige balletjes waarvan het lijkt alsof ze in 1915 gestorven zijn tijdens een mosterdgasaanval?
Ja ok die zijn al wel wat beter, die kant-en-klare moeten ze een keer gezichtjes op tekenen en een horrorfilm mee maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zelfgemaakte, lekker gekruide balletjes
Twee minuten ?! Moet je dan een plaatje aanwijzen en vragen of er nog vragen zijn ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ieeiw.
Ik moet dinsdag een presentatie doen voor een groep van 60 manGelukkig maar twee minuten.
Die kant en klare verse in de supermarkt, koop ik weleens, die zijn best goed te doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok die zijn al wel wat beter, die kant-en-klare moeten ze een keer gezichtjes op tekenen en een horrorfilm mee maken.
Gewoon een keer terloops vragen "Lieve lieve leuke schoonmoeder, vertel eens, wa luste gij nou ech nie?"quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klinkt goed, waar kan ik dit kopen ? Dan houd ik een diner voor schoonloeder
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok die zijn al wel wat beter, die kant-en-klare moeten ze een keer gezichtjes op tekenen en een horrorfilm mee maken.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kant en klare verse in de supermarkt, koop ik weleens, die zijn best goed te doen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer terloops vragen "Lieve lieve leuke schoonmoeder, vertel eens, wa luste gij nou ech nie?"
En dan compleet losgaan tijdens een diner met acht gangen aan die bende
Nee, ik doe vier slides uit een grotere presentatie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Twee minuten ?! Moet je dan een plaatje aanwijzen en vragen of er nog vragen zijn ?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die kant-en-klare zijn inderdaad niet te doen.
Lekker manquote:
Die van de appie vond ik niet lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die kant en klare verse in de supermarkt, koop ik weleens, die zijn best goed te doen
Ik vind vlees van de AH sowieso niet lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van de appie vond ik niet lekker
Ik moet eerst even opzoeken wat dat isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, dat is vreselijkKun je niet chromecasten op je tv?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet eerst even opzoeken wat dat is
Reutelsoep met krokante knoflookkrekeltjes, zelf te vangen zieke eekhoorns als hoofdgerecht en dan afsluiten met nicotineijs met warm knoflooksap eroverheen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dingen met knoflook, dus ik moet naar dat knoflookrestaurant in Rotterdam met haar
en dan keihard roepen: VERRASSING (of verassing in haar geval)
Dan kan ik haar het knoflookijs aanraden![]()
Ahhh dat zou handig zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dan stuur je de beelden van je ipad of laptop naar je tv. Kan met Chromecast of Apple Airplay.
Vroegâh kwam het rundergehakt van AH uit koelhuizen in Namibië. Dat mocht je zelf ook niet invriezen. Maar ik weet niet of dat nog zo isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind vlees van de AH sowieso niet lekkerDat gehakt ruikt altijd standaard zo zurig
Nou, dit klinkt echt fantastischquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reutelsoep met krokante knoflookkrekeltjes, zelf te vangen zieke eekhoorns als hoofdgerecht en dan afsluiten met nicotineijs met warm knoflooksap eroverheen.
Ik doe het zelf ook niet hoor, behalve af en toe met youtube. Maar volgens mijn broer werkt het prima. Die raadt Chromecast aan.quote:
Ja, dat kwam van Afrikaanse koeien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh kwam het rundergehakt van AH uit koelhuizen in Namibië. Dat mocht je zelf ook niet invriezen. Maar ik weet niet of dat nog zo is
En als digestiefje een glaasje caviapisquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reutelsoep met krokante knoflookkrekeltjes, zelf te vangen zieke eekhoorns als hoofdgerecht en dan afsluiten met nicotineijs met warm knoflooksap eroverheen.
Heh, why?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegâh kwam het rundergehakt van AH uit koelhuizen in Namibië. Dat mocht je zelf ook niet invriezen. Maar ik weet niet of dat nog zo is
"Nee, is hele gerijpte Sherry, hoor...!"quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als digestiefje een glaasje caviapis
Ja, redelijk bizarquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kwam van Afrikaanse koeien.
Like wtf.. eet gewoon NL koeien![]()
Ik heb die uitzending van de keuringsdienst van waarde ook gezien
Centjes.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, redelijk bizar![]()
Net als dat onderzoek naar Turkse slagers. Bij bijna alle slagers zat er poep in net vlees en bij één slager kon het lab niet achterhalen welk dier het was![]()
Nog een glaasje, ma?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Nee, is hele gerijpte Sherry, hoor...!"
"Plas eens door, wring wring "quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een glaasje, ma?
* wringt wattenschijfje uit
Aliens in het gehakt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, redelijk bizar![]()
Net als dat onderzoek naar Turkse slagers. Bij bijna alle slagers zat er poep in net vlees en bij één slager kon het lab niet achterhalen welk dier het was![]()
Bijnaaaaa, bijnaaaaa, net niet helemaaaaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Bijna, bijna ben ik benieuwd hoe caviapis smaakt, ergens klinkt het nog chique, Dom Perignon Jaune Caviapis.
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkoper of zo. Denk dat ze er mee gestopt zijn want er was best ophef over.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Bijna, bijna ben ik benieuwd hoe caviapis smaakt, ergens klinkt het nog chique, Dom Perignon Jaune Caviapis.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]“Wij schenken vanavond een cavia van een goed jaar. Met een bouquet van bospeen en vers zaagsel.”
Misschien wel mensenvleesquote:
Ja dat is van het bloed, lila van de antistolling zodat het biefstukje niet uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij jullie heb je paarse biefstukjes
beter isoleren.. van een raam zit je niet op de tocht..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme. Leuk zo'n groot raam maar 's zomers fik je weg en vanaf september zit je op de tocht.
Een türktaartjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel mensenvleesoplossing voor de overbevolking
Plakvlees.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is van het bloed, lila van de antistolling zodat het biefstukje niet uit elkaar valt.
Nee, het is van milka-koe, toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is van het bloed, lila van de antistolling zodat het biefstukje niet uit elkaar valt.
Lekker Turkse biefstukquote:
Tocht is misschien niet het juiste woord, maar als de wind erop staat merk je het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
beter isoleren.. van een raam zit je niet op de tocht..
Gewoon met de vlammenwerper erlangs.quote:
Kan mannelijk of vrouwelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je een stukje vlees met een snor
Even je vlees epileren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon met de vlammenwerper erlangs.
Vrouwensnortataartje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan mannelijk of vrouwelijk zijn.
quote:
Yupquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ergens zin in, koffie denk ik
Ik zit aan een glaasje waterquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ergens zin in, koffie denk ik
Brave Budaquote:
Ik drink dat ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, minder koffie drinkenEn ik geef eigenlijk niks meer om frisdranken en sapjes
Wat is Spa Finesse?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink dat ook niet
Het is meer water (Spa Finesse nu), thee of verwenkoffie
Ja, dat is spa met een mindere bubbelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is Spa Finesse?
Thee drink ik heel af en toe. Earl Grey. Hot.
Vers geperst sinaasappelsap en dan van grote sappige Spaanse verleidelijke sinaasappels waarvan een halve al een litertje oranje sap oplevertquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, minder koffie drinkenEn ik geef eigenlijk niks meer om frisdranken en sapjes
O ja, dat heette vroeger Spa Marie-Henriettequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is spa met een mindere bubbel![]()
Earl Grey vind ik lekker in de ochtend
Is Caroline een hij ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik heb ook een like op de dating-app hoor
[ afbeelding ]
Oh ja! Huh... ? hoezo hebben ze die naam veranderd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat heette vroeger Spa Marie-HenrietteDie vind ik ook lekker.
Kun je je hoofdkussen wel de deur uitdoenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Je bed en bank ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je je hoofdkussen wel de deur uitdoen
Graag gedaan ?quote:
Hebben ze van alle Spa’s gedaan. Vroeger was het genoemd naar de bron, geloof ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja! Huh... ? hoezo hebben ze die naam veranderd?
Ze heeft 4 sterren in Euro NCAPquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je je hoofdkussen wel de deur uitdoen
Waar zou dat voor staan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft 4 sterren in Euro NCAP
Wattenschijfje, blijf eens van die telefoon af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb mijn 400 gram spinazie op, ik zit vol
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze van alle Spa’s gedaan. Vroeger was het genoemd naar de bron, geloof ik.
Misschien heb je die binnenkort ook niet meer nodig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kattenbak zou ik nog even laten staan.
Het lieflijke Luikse riool.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]zouden ze het nu gewoon uit de leiding halen ?
Whieep whieep prrrrrrrr * wiebelt met kontquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje, blijf eens van die telefoon af.
Zou Poekie eruit proberen te vissen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heb je die binnenkort ook niet meer nodig.
Iets met per ongeluk op de kat gaan zitten.
Zou wat zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]zouden ze het nu gewoon uit de leiding halen ?
Dan maar strijdend ten onderquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou Poekie eruit proberen te vissen hoor
Boefjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wat zijn
Nestlé heeft dat geloof ik wel: flessenwater dat gewoon uit de kraan komt
Neequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zijn hier mensen die hun dekbed strijken ?
Je onderbroeken ?quote:
Misschien is het daarbinnen wel heel erg prettig wonen, soort roze? bungalowtent.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maar strijdend ten onder
Ik ga nog wat water tappen. Lekker, verrijkt door DuPont.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boefjes![]()
Ik heb nu zin in een chrunchreep
Nooit meer de verwarming aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is het daarbinnen wel heel erg prettig wonen, soort roze? bungalowtent.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nog wat water tappen. Lekker, verrijkt door DuPont.
Bij voorkeur helemaal niks. Alleen mijn chino’s moet je wel strijken dus die draag ik alleen als het echt niet anders kanquote:
Zolang je het niet eet kan het geen kwaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je mag toch ook geen moestuin in Dordrecht e.o?
Dat zegt al wel genoeg
Den Bosch heeft het lekkerste water van Europa zag ik laatst ergens, omdat het oerwater is, zat al te denken om een bottelarij te beginnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Je mag toch ook geen moestuin in Dordrecht e.o?
Dat zegt al wel genoeg
Big Momma voor Budaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Soms moet ik wel helaas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Draag jij pakken naar je werk?
* begint een moestuinquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je het niet eet kan het geen kwaad
Bij mijn ex-schoonfamilie kwam echt mineraalwater uit de kraan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den Bosch heeft het lekkerste water van Europa zag ik laatst ergens, omdat het oerwater is, zat al te denken om een bottelarij te beginnen
Hoe is t?quote:
Dat komt toch uit Utrecht?quote:
Ten eerste grondwater dat al heel oud is, vandaar oerwater, gefilterd door zandgronden en met extra mineralen door de ouderdom, plus het zit heel diep (en al duizenden jaren) in de grond dus geen vervuiling door moderne industrie en geen zeemeeuwenflatsen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn ex-schoonfamilie kwam echt mineraalwater uit de kraan.
Waar komt dat Bossche water dan vandaan?
Bar le Duc komt uit oorspronkelijk uit Baarle Hertog. Vandaar de naam. Maar ze zijn van bron gewisseld.quote:
Beter dan dat Rijnwater hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ten eerste grondwater dat al heel oud is, vandaar oerwater, gefilterd door zandgronden en met extra mineralen door de ouderdom, plus het zit heel diep (en al duizenden jaren) in de grond dus geen vervuiling door moderne industrie en geen zeemeeuwenflatsen.
Soylent greenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien wel mensenvleesoplossing voor de overbevolking
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je een stukje vlees met een snor
Het is vooral kikkererwt, da's geen best idee met darmen die over de zeik gaan van peulvruchten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega’s zeiden gisteren dat ik het lekker zou vinden
Goed idee! Alleen zit ik nu aan de vodka colaquote:
ben nooit zo'n wodka liefhebberquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed idee! Alleen zit ik nu aan de vodka cola
tekst en smiley zijn ietwat tegenstrijdig ..............quote:
...en dus post je hier?quote:
Ik ga zo dansen met een tweeling die de bruiloft regelen hoe heet dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tekst en smiley zijn ietwat tegenstrijdig ..............
geen idee.... sandwichdans?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga zo dansen met een tweeling die de bruiloft regelen hoe heet dat?
zit je in ene kroeg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; maar snel even m’n jas gehaald voordat het echt klaar is.
Ik puur ook niet, maar gemixt kan ik het wel hebben. We hadden nog een halve fles staan al bijna 2.5 jaar van onze house warming en die moet toch ooit op.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buiten op het terras te wachten tot paar vrienden eruit geveeegd worden.
beter dat je het van tevoren weet, anders schrik je zo van de ads terreurquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n abbo loopt bijna af. Tijd gaat snel.
Ripquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n abbo loopt bijna af. Tijd gaat snel.
anders niet te doen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:31 schreef Koen66 het volgende:
ik neem ook steeds maar voor het geval dat een 6 maanden abo ipv een jaar
zijn ze al de kroeg uitgerold?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
anders niet te doen inderdaad.
dat is snelquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, heb iedereen weer bij elkaar en lig alweer in mijn mandje.
ZO goed als, jij voor om de lucht in te gaan??quote:
13:50 griekse tijd. 09:20 wordt ik opgehaald door het busjequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 06:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZO goed als, jij voor om de lucht in te gaan??
Hoe laat is het vertrek van je vliegtuig gepland??
SMakelijk.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SMakelijk.
Ik ga ook maar weg
Fijne vlucht alvast
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 06:51 schreef bitterbal het volgende:
kreeg mijn koffer bijna niet dicht![]()
echt de helft niet aangehad
ordinair... @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnxvele makkelijke gleuven gewenst :p
Ja k doe het altijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb daar nooit last van, echt.. ik neem mee wat ik nodig heb en thats it.. hooguit een trui die ik niet aangehad heb
liever war ruimte overlaten voor een incidenteel lego pakket...![]()
![]()
ik denk dat het ook wel afhankelijk van de duur van je vakantie is..quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k doe het altijd.
Maar denk dat het ook meer een vrouwending is :p
Dit ja, en dan 3 paar schoenen waarvan je maar 1 paar draagt.. Maar ja ik weet niet precies wat ik nodig heb of waar ik zin in heb om te dragen op vakantiequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k doe het altijd.
Maar denk dat het ook meer een vrouwending is :p
Ja maar ook dat je dan niet constant het zelfde wilt dragen wat k alsnog wel doequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel afhankelijk van de duur van je vakantie is..
hoe langer je gaat hoe minder goed je het weer kan voorspellen en dus meer reserve mee wil nemen?
Gaat wel lukken, wel een stuk industrie wat ik vaak minder leuk vind dan gewoon huizenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnxvele makkelijke gleuven gewenst :p
Optiesquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, en dan 3 paar schoenen waarvan je maar 1 paar draagt.. Maar ja ik weet niet precies wat ik nodig heb of waar ik zin in heb om te dragen op vakantie
@LTVDK zal stiekem jaloers zijn :pquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, wel een stuk industrie wat ik vaak minder leuk vind dan gewoon huizen
S day ergens bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh post van de postcode loterij onderweg, waarschijnlijk wanneer ik mijn fiets mag ophalen
Doe je daar aan mee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh post van de postcode loterij onderweg, waarschijnlijk wanneer ik mijn fiets mag ophalen
Redelijk, wel dichtbij mijn nieuwe adresquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
I
[..]
S day ergens bij jou in de buurt?
Ja, ik ga het denk ik wel opzeggen als ik verhuisd ben.quote:
K heb handdoeken gewonnen en toen opgezegdquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 07:57 schreef mschol het volgende:
mn pa deed mee, lag met regelmaat iets in de bus (boek of iets kleins)
helaas nooit een grotere prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |