SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja daar kan ik nu doorheenquote:
Herkenbaar, ik ben ook ooit mod geweest hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja daar kan ik nu doorheen
en dan zit ik door te typen en dan gaat het nog wel eens mis
beter dan gerriedrukquote:
En terechtquote:
Ik heb altijd die van AH eigen merk, die vallen vrij eenvoudig uit elkaar als je er met een pollepel op drukt, op zich best handig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel een goede. ik had ze nu wel doormidden gesneden om op de pita te doen.
Dat helpt ook wel. en dan verdrinken in saus
Even doorzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef Ama het volgende:
Begin gemaakt aan Squid Game maar boeit me nog niet echt.
Morgen een uur vroeger beginnen dan ik gewend ben....quote:
stukje personeelstekortquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha jezus dit zit iets over de helft van de routehttps://tnieuwediekhuus.nl/lunchgerechten/
keihard de nerd uithangen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧quote:
Feli.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard de nerd uithangen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Stukje jammerdan, morgen tafel voor één gereserveerdquote:
12 uur de tijd is nog lang joh, morgen gewoon snel alles bij elkaar graaien en in je koffer proppen.quote:
Welke afl. ben je?quote:
quote:Proeverij – knolselderij soep met truffel – gerookte forel – pastrami van eend – Holtkamp kalfskroket – geschroeide gamba’s
Anderhalf uur inclusief honderd fotostopjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je er voor lopen om daar te komen?
ah ja dan is dat een goed gerechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anderhalf uur inclusief honderd fotostopjes.
ja net genoeg denk je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dan is dat een goed gerecht
Die gaan de hele nacht feesten en herrie maken zodat jij niet kunt slapen en je morgen je vlucht mist.quote:
vlucht missen gaat niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaan de hele nacht feesten en herrie maken zodat jij niet kunt slapen en je morgen je vlucht mist.
https://9gag.com/gag/aqj3dDvquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
hangt er helemaal vanaf hoe veel ik van alles krijg natuurlijkMaar ik heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ben wel erg nieuwsgierig naar die squirt game
Valt me tegen dat je niet alvast op de luchthaven bent ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlucht missen gaat niet gebeuren hoor
nee er komt een bus mij ophalen anders was ik al gegaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet alvast op de luchthaven bent ...
Busje komt zo, busje komt zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er komt een bus mij ophalen anders was ik al gegaan
Dan begint het leuk te worden.quote:
Oh moet dat ook nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |