SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja daar kan ik nu doorheenquote:
Herkenbaar, ik ben ook ooit mod geweest hequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja daar kan ik nu doorheen
en dan zit ik door te typen en dan gaat het nog wel eens mis
beter dan gerriedrukquote:
En terechtquote:
Ik heb altijd die van AH eigen merk, die vallen vrij eenvoudig uit elkaar als je er met een pollepel op drukt, op zich best handig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is eigenlijk wel een goede. ik had ze nu wel doormidden gesneden om op de pita te doen.
Dat helpt ook wel. en dan verdrinken in saus
Even doorzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:56 schreef Ama het volgende:
Begin gemaakt aan Squid Game maar boeit me nog niet echt.
Morgen een uur vroeger beginnen dan ik gewend ben....quote:
stukje personeelstekortquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha jezus dit zit iets over de helft van de routehttps://tnieuwediekhuus.nl/lunchgerechten/
keihard de nerd uithangen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧quote:
Feli.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard de nerd uithangen (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Stukje jammerdan, morgen tafel voor één gereserveerdquote:
12 uur de tijd is nog lang joh, morgen gewoon snel alles bij elkaar graaien en in je koffer proppen.quote:
Welke afl. ben je?quote:
quote:Proeverij – knolselderij soep met truffel – gerookte forel – pastrami van eend – Holtkamp kalfskroket – geschroeide gamba’s
Anderhalf uur inclusief honderd fotostopjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang moet je er voor lopen om daar te komen?
ah ja dan is dat een goed gerechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anderhalf uur inclusief honderd fotostopjes.
ja net genoeg denk je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dan is dat een goed gerecht
Die gaan de hele nacht feesten en herrie maken zodat jij niet kunt slapen en je morgen je vlucht mist.quote:
vlucht missen gaat niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gaan de hele nacht feesten en herrie maken zodat jij niet kunt slapen en je morgen je vlucht mist.
https://9gag.com/gag/aqj3dDvquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
hangt er helemaal vanaf hoe veel ik van alles krijg natuurlijkMaar ik heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ben wel erg nieuwsgierig naar die squirt game
Valt me tegen dat je niet alvast op de luchthaven bent ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vlucht missen gaat niet gebeuren hoor
nee er komt een bus mij ophalen anders was ik al gegaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je niet alvast op de luchthaven bent ...
Busje komt zo, busje komt zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er komt een bus mij ophalen anders was ik al gegaan
Dan begint het leuk te worden.quote:
Oh moet dat ook nog?quote:
Heb je een extra koffer gekocht om de rest van het buffet mee naar huis te nemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slapen, buffet opeten en dan vertrekken
nee had al plek vrij gehoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je een extra koffer gekocht om de rest van het buffet mee naar huis te nemen?
Ik had ook falafelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had ook falafel.
komt wel dichtbij zo
Falafel Fridayquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook falafelmet spinazie. Wat is er aan de hand met het universum.
Ik zou niet eens weten wat falafel isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook falafelmet spinazie. Wat is er aan de hand met het universum.
Platgestampte gefrituurde kikkererwten in de vorm van een gehaktballetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat falafel is
Watquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het ook pas een jaar geleden geleerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom eten mensen dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het ook pas een jaar geleden geleerdSoort van gehaktballetjes van groente
Omdat het best lekker isquote:
Het is de reden waarom Libanese mannen mooie vrouwen hebben, lekker gezond en puur, kleurt het oogwit van flauw geel naar helder wit.quote:
O dat van mij blijft blauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de reden waarom Libanese mannen mooie vrouwen hebben, lekker gezond en puur, kleurt het oogwit van flauw geel naar helder wit.
Dit ja. Ik moet zeggen dat ik de eerste keer toen het me voorgeschotwld werd dacht "ok zal wel niks zijn". Maar het was een positieve verrassingquote:
Nee moet inderdaad wel met wat anders. En zonder saus is het te droog.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook wel lekker, maar wel in combinatie met andere dingen. Ik zou niet zo een bord van die dingen weg eten, op den duur krijg je dan zo'n nasmaakje ofzo.
Goeie reactie op Seinfeld wel, ik had het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Seinfeld aangezet maar was bij de tweede aflevering al in slaap gevallen en heb een hele aflevering liggen tukken.
Zou het echt zo gezond zijn? Ziet er wel vettig uitquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is de reden waarom Libanese mannen mooie vrouwen hebben, lekker gezond en puur, kleurt het oogwit van flauw geel naar helder wit.
Collega’s zeiden gisteren dat ik het lekker zou vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En nooit falafel op en ik ga het nooit eten ook.
Waarom kon je dat niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:59 schreef kwiwi het volgende:
Kan eindelijk weer Dit was het nieuws kijken
Verhuizen naar een bunkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme. Leuk zo'n groot raam maar 's zomers fik je weg en vanaf september zit je op de tocht.
Die mensen zijn ineens genezen van een leveraandoening?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, maar het was een beetje vet en dat mag ik niet meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, was er niks te eten op het werkgezelligsheidsevenement?
Verstandigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het was een beetje vet en dat mag ik niet meerEn dan vind ik het zonde van de calorieën. Het zag er wel ontzettend goed uit
Ik heb expressvpn, is iets van 100$ per jaar. Werkt wel perfect, en zo kan ik ook programma's op discovery, NGC etc. kijken (in browser).quote:
Toastjes, humus, worst, kazen, vleeswaren, olijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |