Het gaat erom dat je de aanwezigheid ervan overtrokken noemt, maar wel bevestigt dat je ze net zoveel tegen komt als zwarte piet. Zijn ze dan allebei even overtrokken?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met roetveegpiet he
Staat er toch?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag het jou, want jij beweert nog nooit bij een intocht aanwezig geweest te zijn. Er het is feitelijk dat er in Amsterdam in geen jaren meer 1 zwarte piet bij de intocht aanwezig was. Dus vandaar mijn vraag waar.
[..]
Wanneer was die laatste keer en vooral waar zag je het?
Ik kan niet zien waar en wanneer en dat is mijn vraag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Staat er toch?
Jaap Eden, ieder jaar tot nu toe behalve vorig jaar maar toen was er coronalockdown
Noem ik het overtrokken?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je de aanwezigheid ervan overtrokken noemt, maar wel bevestigt dat je ze net zoveel tegen komt als zwarte piet. Zijn ze dan allebei even overtrokken?
Sinterklaasfeest @ Jaap Edenquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan niet zien waar en wanneer en dat is mijn vraag.
Of gewoon stoppen met volgen, dan merk je er eigenlijk weinig vanquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:50 schreef sirdanilot het volgende:
De zwartepietendiscussie is een goed argument om in het buitenland te gaan wonen. Zalig, helemaal geen last van.
Zo lees ik dat hier wel ja:quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:30 schreef sp3c het volgende:
Sterker nog zelfs in Amsterdam en Den Haag kom ik eigenlijk alleen zwarte Pieten tegen
Met de kanttekening dat ik het niet op zoek
Ik denk dat roetpiet veel groter gemaakt wordt dan hij eigenlijk is
Zo staat het er nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo lees ik dat hier wel ja:
[..]
[..]
Ah logisch ook, als jij beweert dat je in Amsterdam zwarte pieten bent tegengekomen en ik vraag waar dan van Amsterdam is het ineens in Jaap Eden, is dat een plaats en is het Amsterdam? Ik zal wel dom zijn, maar ik snap dat niet.quote:
Ijsbanenquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah logisch ook, als jij beweert dat je in Amsterdam zwarte pieten bent tegengekomen en ik vraag waar dan van Amsterdam is het ineens in Jaap Eden, is dat een plaats en is het Amsterdam? Ik zal wel dom zijn, maar ik snap dat niet.
Dus met hier en daar bedoel je ook Amsterdam en Den Haag?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zo staat het er niet
Ik weet dat we roetveegpiet in Amsterdam/Den Haag/provincie rondlopen
Ik kom ze alleen niet tegen terwijl ik hier en daar nog wel de tegen de zwarte variant aanloop
Meer niet
Dit is dus niet in het openbaar? Ik geloof zeker dat ze ook in Amsterdam in de semi-openbare sector nog aan zwarte pieten doen. Maar zomaar op straat, dat zou ik weleens willen weten. En dat zou ik overigens alleen maar toejuichen.quote:
Nee zit een hek omheen en je moet wel entree betalen enzoquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is dus niet in het openbaar? Ik geloof zeker dat ze ook in Amsterdam in de semi-openbare sector nog aan zwarte pieten doen. Maar zomaar op straat, dat zou ik weleens willen weten. En dat zou ik overigens alleen maar toejuichen.
Juist, nou je antwoorden worden steeds vager en ontwijkender en ik heb het idee dat je de zaak deels uit je duim zuigt. Wat ik erg jammer vind, want mocht je daadwerkelijk met feiten erover komen dan had ik dat graag gezien.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:57 schreef sp3c het volgende:
Poeh welke wijk is dat, weet ik het
Volgens mij speelde Ajax er vroeger
Ja joh je kan zelf toch ook ff googelen naar Jaap Eden Amsterdam, ik ben geen Amsterdammer dus ik weet dat ook niet uit mijn hoofd, Amsterdammers kennen het welquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Juist, nou je antwoorden worden steeds vager en ontwijkender en ik heb het idee dat je de zaak deels uit je duim zuigt. Wat ik erg jammer vind, want mocht je daadwerkelijk met feiten erover komen dan had ik dat graag gezien.
Ik geloof wel dat ze bij die ijsbaan waren, maar niet dat je ze regelmatig in het openbaar in Amsterdam tegenkomt. Evenals Den Haag en zo wel, dus even los van die ijsbaan, dat ben ik gewoon oprecht benieuwd in welke wijken dat waren en wat voor gelegenheden dat waren. Dat kan ik niet googlen zonder een wijknaam.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja joh je kan zelf toch ook ff googelen naar Jaap Eden Amsterdam, ik ben geen Amsterdammer dus ik weet dat ook niet uit mijn hoofd, Amsterdammers kennen het wel
Het is vlakbij Science Park, Watergraafsmeer, stadsdeel Oost
Of meng jij er in, dat zeg je nog iets over het onderwerp in plaats van over ons. Volgens mij neemt niemand hier deel aan een schrijverscollectief die neer dient te typen wat jou kan welgevallen.quote:
Hier wel:quote:
In Amsterdam en Den Haag, zonder te specificeren dat het om een afgesloten event gaat met tickets en daarboven op ook nog de bewering dat je alleen zwarte pieter tegenkomt. Kom op zeg, dit is niet zuiver redeneren.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:30 schreef sp3c het volgende:
Sterker nog zelfs in Amsterdam en Den Haag kom ik eigenlijk alleen zwarte Pieten tegen
Met de kanttekening dat ik het niet op zoek
Ik denk dat roetpiet veel groter gemaakt wordt dan hij eigenlijk is
Nee ik weet dat ze er zijn, ik heb er nog nooit 1 gezien volgens mijquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier wel:
[..]
In Amsterdam en Den Haag, zonder te specificeren dat het om een afgesloten event gaat met tickets en daarboven op ook nog de bewering dat je alleen zwarte pieter tegenkomt. Kom op zeg, dit is niet zuiver redeneren.
Bovendien spreek je jezelf hier ook weer tegen ook, want later zeg je dat je ook roetveegpieten in Amsterdam tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |