Juiste pand // In het pand zat/ zit blijkbaar een big bread, welke sinds apr een nw franchisenemer had.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef plamp het volgende:
[..]
Pand ziet er nu al netjes uit buiten en binnen (zoals ook op street view te zien is).
https://imgur.com/a/u7GqaGG
Foto's op hcf matchen het pand niet, dus ik verwacht dat die van het andere pand zijn.
Ik vraag me wel af wat de verbouwing/bouwkundige aanpassingen precies is. Het pand/complex is minder dan 10 jaar oud.
[..]
Bedankt voor het linkje
Geld wat ik toezeg zet ik apart. En kan/mag ik van mijzelf niet in een ander project stoppen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:06 schreef TisIk het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet komen ze zeker niet vol.
Waarom zou je niet gewoon nu al inschrijven?
Hier gewoon ontvangen, 3+uur geleden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:29 schreef samlood het volgende:
Zijn er meer mensen die geen mail van gve mbt de verzamelbetaling hebben ontvangen? of ben ik de enige??
Hier ook bloemen voor Mitra Wolvega en daarnaast ook voor Plaatsing zonnepanelen (015036), toen een klein projectje van 5500 euro (totaal, niet mijn inleg) voor 5%.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:13 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Hier ook binnen as usual, met vlaggetjes voor Mitra Wolvega, Rhinofloors en Aanschaf beleggingspand Amsterdam (vervroegd).![]()
![]()
Ook bloemen voor Cartridge Depot. (14964) 5 jaar 8%. Was een leuke.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:27 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Hier ook bloemen voor Mitra Wolvega en daarnaast ook voor Plaatsing zonnepanelen (015036), toen een klein projectje van 5500 euro (totaal, niet mijn inleg) voor 5%.
Ik heb ook geen mail ontvangen. Zou best kunnen dat ik volgens de betaalschema’s ook geen betaling krijg. Dat moet ik even nakijken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:29 schreef samlood het volgende:
Zijn er meer mensen die geen mail van gve mbt de verzamelbetaling hebben ontvangen? of ben ik de enige??
5 jaar 8% dat kon toen nog. Moeten nu met steeds minder genoegen nemen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:12 schreef Crowdyfunder het volgende:
[..]
Ook bloemen voor Cartridge Depot. (14964) 5 jaar 8%. Was een leuke.
Dit was echt een 'opveeg' batch. Alle lege plekjes in de schema's in één keer weer opgevuld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:45 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hier gewoon ontvangen, 3+uur geleden.
Inderdaad A van Bavel GVE 15267 beleggingspand Riel / 40k 6% 60mnd / probleemloos de finishquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:06 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dit was echt een 'opveeg' batch. Alle lege plekjes in de schema's in één keer weer opgevuld.
En een boeketje voor A van Bavel, voor zover nog niet genoemd. 60 Termijnen op tijd.
Ik heb ‘m ook gewoon binnen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:29 schreef samlood het volgende:
Het heeft bij mij wel eens in de spam folder gestaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:29 schreef samlood het volgende:
Hoeft niet. Zelfs met hypothecaire zekerheid lukt het nog: https://maxcrowdfund.com/nl/investquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:37 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
5 jaar 8% dat kon toen nog. Moeten nu met steeds minder genoegen nemen.
Ik wil wel investeren en probeer net mijn wallet op te hogen maar duurt een beetje lang voordat mijn overboeking zichtbaar is in mijn wallet.quote:Hoeft niet. Zelfs met hypothecaire zekerheid lukt het nog: https://maxcrowdfund.com/nl/invest
Ja, het ophogen van de wallet op Max gaat helaas minder snel dan dat ze zelf op de website beweren....quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:18 schreef ron6 het volgende:
[..]
Ik wil wel investeren en probeer net mijn wallet op te hogen maar duurt een beetje lang voordat mijn overboeking zichtbaar is in mijn wallet.
Ben bang dat de investering dan al weer vol ziit ...
Ondertussen is deze vol.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:33 schreef crowder07 het volgende:
[..]
Hierbij de link van deze nieuwe HCN:
https://horecacrowdfundin(...)85-b472-87f238549377
Je hebt mazzel. Voor de begrippen van Max een groot project met relatief lage rente. In UK zie je vaak een procentje of 10. Maar looptijd vaak 6 of 9 maanden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:18 schreef ron6 het volgende:
[..]
Ik wil wel investeren en probeer net mijn wallet op te hogen maar duurt een beetje lang voordat mijn overboeking zichtbaar is in mijn wallet.
Ben bang dat de investering dan al weer vol ziit ...
Uiteindelijk duurde het even voordat mijn wallet aangevuld was.quote:[
[..]
Je hebt mazzel. Voor de begrippen van Max een groot project met relatief lage rente. In UK zie je vaak een procentje of 10. Maar looptijd vaak 6 of 9 maanden.
Tuurlijk is dat uit te leggen. Als het lang goed gaat worden mensen (over) moedig en gaan meer risico nemen. De hogere schalen keren toch ook netjes uit!quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:16 schreef Zeghomaar het volgende:
Bij SIG 2 projecten met nog beetje ruimte in schijf 1A.
In het verleden een schijf die vaak als eerste gevuld was.
Is dat uit te leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |