Dat kan ook nog jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
precies. misschien dat ik van het weekend thuis nog wat doe. dan zit ik alsnog op 4
af en toe ben ik wel goedquote:
nou..........quote:
Gibsiebibsie!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:44 schreef Ynnad_Er het volgende:
CreamdreampoetsieBIEM
Prettig weekend aan u allen !
Ik moet eerst nog boodschappen halen en naar huis reizen voor ik weekend heb.quote:
Ohquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog boodschappen halen en naar huis reizen voor ik weekend heb.
Als ik niet naar huis ga en geen boodschappen ga doen kom ik niet thuis en heb ik geen bier en snacks in huis.quote:
Dat is niet best!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik niet naar huis ga en geen boodschappen ga doen kom ik niet thuis en heb ik geen bier en snacks in huis.
Maar als je dan toch niet thuis bent heb je dat bier en die snacks niet nodig toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik niet naar huis ga en geen boodschappen ga doen kom ik niet thuis en heb ik geen bier en snacks in huis.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:44 schreef Ynnad_Er het volgende:
CreamdreampoetsieBIEM
Prettig weekend aan u allen !
Maar waar moet ik dan slapen en serie kijken en bier drinken en snacks eten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar als je dan toch niet thuis bent heb je dat bier en die snacks niet nodig toch?
Inderdaad!quote:
Awwquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:18 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Oke een beetje dan, vereerdwhehehe
quote:
*maakt de logeerkamer klaar*quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan slapen en serie kijken en bier drinken en snacks eten?
Alleen als het een kinderfeestje isquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ome Gibs gaat er op uit. Lief zijn ! Iets met bier en een verjaardag vieren. Nog nooit gedaan, mag ik daar naakt heen?
![]()
Doe in elk geval geen dingen die ik ook niet zou doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ome Gibs gaat er op uit. Lief zijn ! Iets met bier en een verjaardag vieren. Nog nooit gedaan, mag ik daar naakt heen?
![]()
Heldin in bange dagenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
*maakt de logeerkamer klaar*
Dus niet met kleren aan erheen gaan zekerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe in elk geval geen dingen die ik ook niet zou doen
Denk het??quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus niet met kleren aan erheen gaan zeker
quote:
Nog leuke plannen voor komend weekend?quote:
Nog geen idee, ben zoonlief wel kwijt geloof ik dus misschien even een minnaar ritselenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor komend weekend?
kunnen ze ook als pinata gebruikenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:40 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Hmmm dat moet ik nog effe zien. Heb mijn 'ballondier' wel mee.
Gewoon tinder aanslingeren, dan heb je er morgenvroeg minstens 450 voor je deur staan met een brunch!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog geen idee, ben zoonlief wel kwijt geloof ik dus misschien even een minnaar ritselen
Ja, allemaal mannen met: mijn vrouw weet dat ik op Tinder sta hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon tinder aanslingeren, dan heb je er morgenvroeg minstens 450 voor je deur staan met een brunch!
Ach boeiend, voelt die vrouw niets vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, allemaal mannen met: mijn vrouw weet dat ik op Tinder sta hoor!
Tot ze hier voor de deur staatquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach boeiend, voelt die vrouw niets van![]()
om haar man weer op te halen van z'n neukafspraak?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot ze hier voor de deur staat
Of om mij aan te vallen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
om haar man weer op te halen van z'n neukafspraak?
waarom zou ze jou aanvallen? hij gaat toch vreemdquote:
Daar denken vrouwen iets anders over......quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom zou ze jou aanvallen? hij gaat toch vreemd
wat een onzinquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar denken vrouwen iets anders over......
Dan in de beschrijving zetten "enkel vrijgezellige mannen gewenst met een vrouw zonder jaloezie"quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga het risico toch maar niet nemen....
Kansloze missiequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan in de beschrijving zetten "enkel vrijgezellige mannen gewenst met een vrouw zonder jaloezie"
Dan gewoon echte mannen vragen.quote:
Ik heb dit weekend al plannen met Muisquote:
Kleine konijntjes maken??quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend al plannen met Muis
O.a.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kleine konijntjes maken??
Daar heb ik al mijn energie voor nodigquote:
Maar geniet er ook van!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik al mijn energie voor nodig
Insgelijks Konijnquote:
Lekker een weekendje lang genietenquote:
Puzziequote:
Gisteren magic wezen spelen. Vanavond beetje gamen of film kijken. Jij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Ik heb een slechte nacht gehadquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisteren magic wezen spelen. Vanavond beetje gamen of film kijken. Jij?
Awh. Mijn nacht was vooral kort. Maar dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een slechte nacht gehadTe laat naar bed gegaan . mijn rug zit vast
![]()
Vanmiddag kwam schoondochter met kleindochter ff langs en nu ben ik een beetje aan het chillen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Awh. Mijn nacht was vooral kort. Maar dat komt wel goed.
Moet ik je rug los komen maken?
Jij ookquote:
Oeh lekkerquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:36 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh, hier ook, herfstweer. Net maar een vette bak espresso in getapt.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:02 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yes, mag niet klagen
[..]
Heuj Petsie
[..]
Hallon
klopt.quote:
Werktijdquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt.
weekend weer voorbij.
werkentijd
Dudjeeeeequote:Op maandag 4 oktober 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt.
weekend weer voorbij.
werkentijd
gezelligquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
moest even hallo komen zeggen hier![]()
![]()
moe. kind is ziek. was die 2 weken terug al, denk toch te snel weer naar school gedaan. Die heeft de halve nacht lopen hoesten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed behalve dat het maandag is
met u?
schooltijd is zeker in het begin de tijd dat ze eindeloos vaak ziek wordenquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
moe. kind is ziek. was die 2 weken terug al, denk toch te snel weer naar school gedaan. Die heeft de halve nacht lopen hoesten.
En het goed mijn trainingstijd in de war
hij zit ondertussen in groep 3 dus dan mag het wel eens minder wordenquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
schooltijd is zeker in het begin de tijd dat ze eindeloos vaak ziek worden
lekker immuniteit opbouwen
maar wel k..
ach schat je hebt nog wat jaartjes voor de boeg met snotneuzenquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zit ondertussen in groep 3 dus dan mag het wel eens minder worden
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
Herintreden werk bevalt goed. De koffie smaakt niet anders dan anders, maar hey thuis he ?!
Maar bah wat is het koud.
ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach schat je hebt nog wat jaartjes voor de boeg met snotneuzen
![]()
je moet maar zo denkenquote:
ja dat is waar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet maar zo denken
hij bouwt enorm veel immuniteit op
scheelt je weer als hij wat ouder is
best wel inderdaad.quote:
Lekkere maandag ?quote:
ja die aanvullingen zijn best aan de prijs jaquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:58 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Lekkere maandag ?
Hier wel. Net even lekker boodschappen gedaan ( vanavond lekker wokken)
Maar wtf wat zijn vitamine tabletten duur o_O" ?! Naast mijn fruit en groente toch even wat aanvulling mag zink, magnesium etc.
Ik heb net een eindgesprek gehad mbt hulpverlening , dus ik heb weer iets afgesloten wat goed voelt .quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:58 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Lekkere maandag ?
Hier wel. Net even lekker boodschappen gedaan ( vanavond lekker wokken)
Maar wtf wat zijn vitamine tabletten duur o_O" ?! Naast mijn fruit en groente toch even wat aanvulling mag zink, magnesium etc.
Eigenlijk bizar toch ? Gepureerde kippenanus ( CQ frikandel ) kost je voor 20 stuk ¤2,30, wil je je weerstand aanvullen, vermenigvuldig dat gerust met 10.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja die aanvullingen zijn best aan de prijs ja
Toppertjequote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb net een eindgesprek gehad mbt hulpverlening , dus ik heb weer iets afgesloten wat goed voelt .
WokkenLekker
quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:02 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar toch ? Gepureerde kippenanus ( CQ frikandel ) kost je voor 20 stuk ¤2,30, wil je je weerstand aanvullen, vermenigvuldig dat gerust met 10.
[..]
Toppertje
yup. maar dat is hetzelfde dat gezond eten duurder is dan troep eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:02 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Eigenlijk bizar toch ? Gepureerde kippenanus ( CQ frikandel ) kost je voor 20 stuk ¤2,30, wil je je weerstand aanvullen, vermenigvuldig dat gerust met 10.
[..]
Toppertje
vakanties worden niet besprokenquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een vraag stellen is niet bespreken
:dquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay![]()
Fijn om je hier weer te zien![]()
puzzie zegt steeds nee als ik het vraagquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
puzzie zegt steeds nee als ik het vraag
quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik mag Marokko niet meer in, ik heb de Wollahcaust ontkent
Jammer dat het andersom niet zo werktquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik mag Marokko niet meer in, ik heb de Wollahcaust ontkent
Morgen weer donderdag en vrijdag...zaterdag mooi weer en vrij mooi motorrijdnequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:48 schreef dud0r het volgende:
het is prima weer nu maar wie kan er niet naar buiten om te gaan trainen want er zit een kind ziek thuis
op deze manier haal ik de 4x sporten deze week nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen weer donderdag en vrijdag...zaterdag mooi weer en vrij mooi motorrijdne
Soms 6x soms 3x per week...quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
op deze manier haal ik de 4x sporten deze week niet
ik probeer elke week 4x te sporten maar soms is het 3. meer is het eigenlijk nooit.quote:
HEMA!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zitten daar je fapsessies bij?
Puzziequote:
Miezerige regen hier.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.....wat een baggerweer vandaag....
zo'n zware dag gehad?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik ga zo maar 's effe ergens een pilsie pakken. Kan 'r wel effe 1 gebruiken.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nee dat niet echt. Issue in de familie.
*knuffel*quote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ai.. minderquote:Op woensdag 6 oktober 2021 15:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Extreem drukquote:
Snap ik. Er zijn zo weer 3 topics volquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Echt wel, kan het haast niet bij houden
4 Denk ik !quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik. Er zijn zo weer 3 topics vol
Betrouwbaar mag ook ?quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geen ideeIemand die zorgzaam is en lief is
Keertje samen dronken worden op de bank dan maar? En welke film er speelt op de achtergrond geen idee..quote:
Geerd zorgt er wel voor dat de treinen op tijd rijdenquote:
Moonlight Geerd datequote:Op zondag 10 oktober 2021 21:36 schreef dud0r het volgende:
Het
[..]
Geerd zorgt er wel voor dat de treinen op tijd rijden
quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Keertje samen dronken worden op de bank dan maar? En welke film er speelt op de achtergrond geen idee..
nee die weiger ik te proberen. Het klinkt zo fucking smerigquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je deze al eens geprobeerd als Lowlander liefhebber?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee die weiger ik te proberen. Het klinkt zo fucking smerig
had laatst een brewdog(dacht ik) milkshake IPA.quote:
Was die lekker?quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
had laatst een brewdog(dacht ik) milkshake IPA.
Smaakte iets zoet maar totaal niet naar milkshake
Het was oke. ik had er meer van verwacht. Zou het niet nog een keer kopen daarvoor was het verschil met andere ipa's niet genoeg.quote:
Misschien dat ik die tompouce ale ga proberen als ik het tegenkomquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was oke. ik had er meer van verwacht. Zou het niet nog een keer kopen daarvoor was het verschil met andere ipa's niet genoeg.
Het sprong er niet echt uit.
wat ik er van hoorde was het niet geweldig.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien dat ik die tompouce ale ga proberen als ik het tegenkom
Je wordt tegenwoordig doodgegooid met IPA's en velen die ook heel erg op elkaar lijkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat ik er van hoorde was het niet geweldig.
[ afbeelding ]
Deze was het trouwens die ik geprobeerd heb
klopt. het is helemaal hip. ik vind het op zich niet erg. drukt de prijs hopelijk een beetje en ik drink voornamelijk speciaalbier en dan IPA dus af en toe pak ik een nieuwe.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je wordt tegenwoordig doodgegooid met IPA's en velen die ook heel erg op elkaar lijken
Laatste tijd drink ik toch wat meer klassieke speciaalbieren, terwijl ik hiervoor vooral IPA's dronkquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. het is helemaal hip. ik vind het op zich niet erg. drukt de prijs hopelijk een beetje en ik drink voornamelijk speciaalbier en dan IPA dus af en toe pak ik een nieuwe.
ik drink sowieso niet zoveel meer, meestal is het of 0.0 of 0.3 ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laatste tijd drink ik toch wat meer klassieke speciaalbieren, terwijl ik hiervoor vooral IPA's dronk
Heb jij nog een beetje geneukt de afgelopen tijd?quote:
emergency gangquote:
Nederlands favoriete ambtenaarquote:
Helaas, was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog een beetje geneukt de afgelopen tijd?
Man man man, het zit je ook nooit eens meequote:
Afgelopen tijd niet nee. Zit behoorlijk tegen allemaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, het zit je ook nooit eens mee
Zekerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nederlands favoriete ambtenaar
Wat leuk dat je er weer eens bent
Ach, komt wel weer goed schatjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:01 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Afgelopen tijd niet nee. Zit behoorlijk tegen allemaal.
Uiteindelijk wel, maar proces gaat nog wel even duren, maar komt goed.quote:
Gewoon weer lekker de kroeg in Gibsiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:28 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar proces gaat nog wel even duren, maar komt goed.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker de kroeg in Gibsie
Moet vroeg of laat wel 's een keer lukkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou dan moet het toch wel een keer lukken om een meisje mee naar huis te nemen
Succes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:37 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Moet vroeg of laat wel 's een keer lukken
Gewoon alle posts die je ooit hier in DAGBAGGER hebt gemaakt uitprinten en laten zien, dan gooien ze zich met bosjes voor je voetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:37 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Moet vroeg of laat wel 's een keer lukken
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon alle posts die je ooit hier in DAGBAGGER hebt gemaakt uitprinten en laten zien, dan gooien ze zich met bosjes voor je voeten![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een niet nader te noemen conducteur dit getest heeft en zijn fapcabine heeft moeten uitbreiden tot een orgie trein in tijd van nog geen 2 maandenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een niet nader te noemen conducteur dit getest heeft en zijn fapcabine heeft moeten uitbreiden tot een orgie trein in tijd van nog geen 2 maanden
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een niet nader te noemen conducteur dit getest heeft en zijn fapcabine heeft moeten uitbreiden tot een orgie trein in tijd van nog geen 2 maanden
zei de homofiele uilquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:54 schreef dud0r het volgende:
@:hemarookworst de lowlander winter ipa is er weer.
Kerstbomen drinken genot
Je zusje ookquote:
Is lekker jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |