SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde deze week op WDR4 een nummer en herkende direct dat het van Hubert Kah was, en Symph kon er op basis van de sound meteen een jaartal op plakken. Neue Deutsche Welle
Het is ook zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde deze week op WDR4 een nummer en herkende direct dat het van Hubert Kah was, en Symph kon er op basis van de sound meteen een jaartal op plakken. Neue Deutsche Welle
Ben je niet in de war met Shetland?quote:Op donderdag 30 september 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een pony daar vandaan...
Ja, ik weet niks van paarden, maar het klonk wel bekend...quote:Op donderdag 30 september 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Shetland?
Ik begon zelf ook even te twijfelenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik weet niks van paarden, maar het klonk wel bekend...
Ik dacht al huhquote:Op donderdag 30 september 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja anders ben je ze niet vergeten.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Ik heb de hele tijd gezocht naar nummers die ik vergeten was, maar dat werkt dan toch niet helemaal
Ja, maar je hebt toch hoop he.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja anders ben je ze niet vergeten.
Begrijp ik, je moet er min of meer ineens aan denken.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Ik heb de hele tijd gezocht naar nummers die ik vergeten was, maar dat werkt dan toch niet helemaal
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, je moet er min of meer ineens aan denken.
Zo dacht ik vanmiddag aan een song waar ik een flard tekst van wist en uiteindelijk heb ik die gevonden.
En ik ben hem verdomme vergeten te draaien vanavond...
Nee, dat niet. Gewoon eentje die ik vond.quote:
OK, dit ben ik wel...quote:Op donderdag 30 september 2021 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gewoon eentje die ik vond.
Ik dacht het al. Leuk!quote:Op donderdag 30 september 2021 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dit ben ik wel...
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op donderdag 30 september 2021 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dit ben ik wel...
[ afbeelding ]
Het was dus weer 1 zatte bende?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:43 schreef just me het volgende:
En weer thuis, zo bijzonder fijn om iemand lang niet gezien te hebben en gewoon weer verder te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |