quote:Dit klopt niet.
Aangepastquote:Op donderdag 30 september 2021 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
In het uitzendschema van Veronica voor september 2021 is te zien dat de Europa League dit najaar de volledige donderdagavond zal vullen. De uitzendingen beginnen om 18:30 uur en duren tot middernacht. Er worden dan twee wedstrijden uitgezonden. De presentatie is in handen van Hélène Hendriks.
Dit klopt niet.
Ik kijk dit gestuntel nu een kwartier aan maar zowel PSV als AZ gaan niet simpel winnen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
Leuke avond moet het worden. Sowieso simpele overwinningen voor PSV, AZ en Feyenoord. Hopen dat Vitesse kan stunten.
Klinkt alsof je een combi betje hebt gestaan.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
Leuke avond moet het worden. Sowieso simpele overwinningen voor PSV, AZ en Feyenoord. Hopen dat Vitesse kan stunten.
Niets is simpel in de wereld van Schmidt.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dit gestuntel nu een kwartier aan maar zowel PSV als AZ gaan niet simpel winnen.
Wellicht weer wat activiteit in je topic.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Niets is simpel in de wereld van Schmidt.
Dan moeten ze zich kapot schamen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dit gestuntel nu een kwartier aan maar zowel PSV als AZ gaan niet simpel winnen.
Oké Connie.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb droadjesvleus gegeten.
@:Zipportal
Ze zijn toch ook allebei waardeloos dit jaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich kapot schamen.
Dan moet je nog wel van Jablonec en Storm Gras kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook allebei waardeloos dit jaar.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Eigenlijk wel beschamend dat van de top 5 (reken ik AZ en Vitesse even mee) alleen Feyenoord een fatsoenlijke keeper heeft.
Doan valt mij eigenlijk nooit mee, behalve toen hij als samenvattingvoetballer wel eens een bal in de kruising jaste bij Groningen.quote:
Sorry Lenny, jullie hebben wel een goede keeper dus dat ondermijnde het punt wat ik maken wilde.quote:
Denk aan de coëfficiëntenpolonaise, misschien gaat Feyenoord dan nog eens CL spelen de komende jaren.quote:
Dat boeit ze niet, die willen gewoon dat Ajax en PSV alles verliezen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk aan de coëfficiëntenpolonaise, misschien gaat Feyenoord dan nog eens CL spelen de komende jaren.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk aan de coëfficiëntenpolonaise, misschien gaat Feyenoord dan nog eens CL spelen de komende jaren.
Ik vind het buitengewoon minderwaardig als je zo in het leven staat.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat boeit ze niet, die willen gewoon dat Ajax en PSV alles verliezen.
Ik vind dat maar een kortzichtige mentaliteit.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Terecht. Eerst wilen dat ze winnen en dan klagen over het financiele gat is ook niet heel logisch.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
wilenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terecht. Eerst wilen dat ze winnen en dan klagen over het financiele gat is ook niet heel logisch.
Ook alleen al de opmerking: "Dat boeit ze niet, die willen gewoon dat Ajax en PSV alles verliezen.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat doen die Feyenoorders he.quote:
Jawel, kraampje is nogal zwakzinnig.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze hebben het daar niet van A tot Z op ordequote:Op donderdag 30 september 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom doen ze daar niet gewoon hun best?
Ik kijk beide maar vooral PSV. Zo boeiend is het niet.quote:
Max Huiberts voelt zich te goed voor de Conferense liek.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom doen ze daar niet gewoon hun best?
Jeetje.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel, kraampje is nogal zwakzinnig.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Coco wil wel dat AZ wint voor de punten maar kijkt er NIET naar. Halve supporter.
Dan zal zo de 1-1 wel vallen.quote:
Ook voor de Eredivisie blijkbaar.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Max Huiberts voelt zich te goed voor de Conferense liek.
Die verdediging kan echt niet. En voorin is het een groot als het draait gehalte.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook voor de Eredivisie blijkbaar.
Nu heb jij mijn aandacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Op papier zou PSV dit makkelijk moeten winnen.
Helaas spelen ze niet op papier, maar op graz.
(in b4 zippy)
Zullen ze daar gewoon het beleid van Ajax volgen door eerst jaren te sparen en daarna grote aankopen te doen of weten ze gewoon geen goede spelers te vinden? #dtvquote:Op donderdag 30 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verdediging kan echt niet. En voorin is het een groot als het draait gehalte.
AZ Alkmaar.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie op dit moment de beste NEDERLANDER van de WERELD?
Tering ik maak mij daar toch een typfout.
Ze vinden blijkbaar een dak dat niet instort belangrijker dan goede spelers op het veld.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze daar gewoon het beleid van Ajax volgen door eerst jaren te sparen en daarna grote aankopen te doen of weten ze gewoon geen goede spelers te vinden? #dtv
Ze willen met de Scheringa periode in het achterhoofd niet hogere aankopen dan 2,5 miljoen doen en vertrouwen veel op hun jeugdopleiding. En dat dak was ook best nog een duur grapje want dat komt ook in elk interview terug.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze daar gewoon het beleid van Ajax volgen door eerst jaren te sparen en daarna grote aankopen te doen of weten ze gewoon geen goede spelers te vinden? #dtv
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Op papier zou PSV dit makkelijk moeten winnen.
Helaas spelen ze niet op papier, maar op graz.
(in b4 zippy)
Ze zullen het salarisplafond dan wel flink omhoog moeten tillen om AZ aantrekkelijk te maken.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werd toch voor het grootste deel vergoed door de verzekering?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vinden blijkbaar een dak dat niet instort belangrijker dan goede spelers op het veld.
Als dat zo was hadden ze wel meteen voor een goed dak gezorgd.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze vinden blijkbaar een dak dat niet instort belangrijker dan goede spelers op het veld.
10 milquote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werd toch voor het grootste deel vergoed door de verzekering?
Ik vind boze PSV'ers nou eenmaal een leukere rubriek dan die hele puntenpolonaise.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een kortzichtige mentaliteit.
Wat @maxi-mus hier een paar posts boven zegt, dat kom ik ook steeds tegen.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat werd toch voor het grootste deel vergoed door de verzekering?
Is dan het plan om zo slecht te voetballen dat het dak er nooit meer af gaat?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze willen met de Scheringa periode in het achterhoofd niet hogere aankopen dan 2,5 miljoen doen en vertrouwen veel op hun jeugdopleiding. En dat dak was ook best nog een duur grapje want dat komt ook in elk interview terug.
Hoe willen ze dan in godsnaam de aansluiting met de top vinden? Zo naïef zullen ze toch niet zijn dat ze denken dat dit genoeg is.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze willen met de Scheringa periode in het achterhoofd niet hogere aankopen dan 2,5 miljoen doen en vertrouwen veel op hun jeugdopleiding. En dat dak was ook best nog een duur grapje want dat komt ook in elk interview terug.
Dat eerste heeft Scheringa laten bouwen en was blijkbaar net zo solide als zijn bank.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden ze wel meteen voor een goed dak gezorgd.
Gaat ze ook nooit lukken.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dan in godsnaam de aansluiting met de top vinden? Zo naïef zullen ze toch niet zijn dat ze denken dat dit genoeg is.
Ik begrijp er ook vrij weinig van.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dan in godsnaam de aansluiting met de top vinden? Zo naïef zullen ze toch niet zijn dat ze denken dat dit genoeg is.
De test bewijst het.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat hypocriet als je er nu een rechtstreeks belang bij hebt? Jij bent ook niet voor PSV als ze tegen Ajax moeten en als PSV wint is Feyenoord kampioenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind boze PSV'ers nou eenmaal een leukere rubriek dan die hele puntenpolonaise.
Voor een club zijn waarvan je normaal hoopt dat ze verliezen is ook nogal hypocriet trouwens.
Dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een groot probleem daar ja.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zullen het salarisplafond dan wel flink omhoog moeten tillen om AZ aantrekkelijk te maken.
Valt mee vergeleken met hoeveel ze verkocht hebben.quote:
Niet echt. Een nederlaag van PSV in de Eredivisie is gunstig voor Ajax, maar in Europa heb je er als Ajacied meer aan dat ze winnen zodat je stijgt op die coëfficiëntenranking (mocht je een keer tweede worden heb je alsnog CL).quote:Op donderdag 30 september 2021 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind boze PSV'ers nou eenmaal een leukere rubriek dan die hele puntenpolonaise.
Voor een club zijn waarvan je normaal hoopt dat ze verliezen is ook nogal hypocriet trouwens.
Beter dan de poes (lol)quote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen wordt de kat van mijn moeder geëuthanaseerd.
Dat denk ik ook niet, maar als dat hun ambitie is en ze zichzelf telkens in de markt zetten als een topclub verwacht je toch wel wat meer.quote:
10 mil kregen ze van de verzekering, en ik dacht ook nog 10 mil van de gemeente. (lening?) Geen idee hoe duur dat geintje was, ze zijn daar nooit open over. Maar in elk interview stippen ze aan dat daar nog geld heen moet.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een groot probleem daar ja.
[..]
Valt mee vergeleken met hoeveel ze verkocht hebben.
[..]
Niet echt. Een nederlaag van PSV in de Eredivisie is gunstig voor Ajax, maar in Europa heb je er als Ajacied meer aan dat ze winnen zodat je stijgt op die coëfficiëntenranking (mocht je een keer tweede worden heb je alsnog CL).
Dat zegt hij al een paar maanden dus hij moet dat riedeltje wel in stand houden natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Johan zei in de voorbeschouwing dat Feyenoord van niveau Utrecht en Twente is?
Utrecht won van Feyenoord!quote:Op donderdag 30 september 2021 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Johan zei in de voorbeschouwing dat Feyenoord van niveau Utrecht en Twente is?
Straks al het geld dat ze verdienen weer kwijt aan boetes.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Eerst de horeca slopen en nu ook al de netten.
@:De_Kraam en ik zijn TEGEN vandalisme. Dus ook tegen PSV.
Of rechtszaken. Wappie Waku.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks al het geld dat ze verdienen weer kwijt aan boetes.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen wordt de kat van mijn moeder geëuthanaseerd.
Die hebben al paar ton binnen tochquote:Op donderdag 30 september 2021 19:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of rechtszaken. Wappie Waku.
Ah, ja dan snap ik het wel wat beter.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10 mil kregen ze van de verzekering, en ik dacht ook nog 10 mil van de gemeente. (lening?) Geen idee hoe duur dat geintje was, ze zijn daar nooit open over. Maar in elk interview stippen ze aan dat daar nog geld heen moet.
edit:
Dat zei algemeen directeur Robert Eenhoorn tegen De Telegraaf. Er is veel werk verricht voor de wederopbouw maar vooral aan het sterker maken van het dak. "Het heeft ons al met al 25 miljoen euro gekost", zei Eenhoorn. "Daarnaast is er nog voor 2,5 miljoen euro aan verbeteringen in en rond het stadion aangebracht."
Erg jammer.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hebben al paar ton binnen toch![]()
Veronicaquote:Op donderdag 30 september 2021 19:35 schreef GGMM het volgende:
Zodra ik de juiste zender heb gevonden kijk ik ook mee
Minder drinken wellicht?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Blaas problemen, kater.
Pas 2 jaar wel.
Sterkte maatquote:Op donderdag 30 september 2021 19:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Blaas problemen, kater.
Pas 2 jaar wel.
Je hebt het in ieder geval geprobeerdquote:Op donderdag 30 september 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!
[ afbeelding ]
@:el-stinho @:lenny_leonard
Kan je ook een op naar het Schmidt topic maken met marcherende soldaten? #dtvquote:Op donderdag 30 september 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!
[ afbeelding ]
Probeer dit maar niet meer.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!
[ afbeelding ]
Dat zijn pijnlijke keuzes, arm beestje, veel sterkte voor jullie allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Blaas problemen, kater.
Pas 2 jaar wel.
Ik vind heel veel reclames vreselijk.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die T-Mobile reclame vreselijk
Wat vind jij een leuke reclame?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel reclames vreselijk.
Dat is super Kut man, succesquote:Op donderdag 30 september 2021 19:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Blaas problemen, kater.
Pas 2 jaar wel.
Why do we love football?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel reclames vreselijk.
Het is patat.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:44 schreef Coco het volgende:
Graag gifje van friet etende Feyenoord fan.
quote:Op donderdag 30 september 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je ook een op naar het Schmidt topic maken met marcherende soldaten? #dtv
Gefrituurde patatten dus friet.quote:
Die tand reclame met Emily?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Hier kom ik later op terug.
Niks is zo slecht als die Decupre-reclame.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Why do we love football?
Inclusief Messi in Barca-shirt.
En voor de rest dezelfde elf? We spelen met z'n twaalven.quote:
Dit is geen logica.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gefrituurde patatten dus friet.
ADVIES PANEELquote:Op donderdag 30 september 2021 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks is zo slecht als die Decupre-reclame.
Dat is alle reclame.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat oplichterij.
Jaquote:
Is niet lastig.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat blijft lastig maar ik zou toch zeggen Toornstra.
Dacht ik al, maar die kun je er met goed fatsoen (hoi Mike) nu eigenlijk nog niet uithalen zou je zeggen. Normaal gesproken zou ik Toornstra tegen de mindere goden wat meer laten spelen. Aursnes bevalt wel elke keer als hij erin komt, het wordt er eigenlijk altijd beter van.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat blijft lastig maar ik zou toch zeggen Toornstra.
Nu alweer. Geluid nog niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maar ff AZ. Kan iemand het zeggen als ze weer ballen?
@xzazquote:Op donderdag 30 september 2021 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand gaat nu compensatie aanvragen bij Ziggo
Mooi. En mooi.quote:
Doe haar de groeten.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook (zit weer op Veronica inmiddels)
Hopelijk zakt ze niet door.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook (zit weer op Veronica inmiddels)
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Nog 5 minuutjes dan vertrek ik. (ter info)
Fijne Europese avond allen.
Bedankt maat, jij ook een fijne avond!quote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Érg jammer.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Al besproken.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zakt ze niet door.
Spanje?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Dat red ik toch nooit joh!quote:Op donderdag 30 september 2021 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord.
@:maxi-mus valt hier door de mand.
Dan zie je me zo wel zitten. (lol)quote:Op donderdag 30 september 2021 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja mag hopen dat je niet naar Vites gaat.
Dinsdags een man, donderdags een man.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kroeg. Dinsdag heeft een Feyenoord maatje met mij gekeken dus ik ben nu aan de beurt.
Het is heel leuk om bij Vitesse te zitten want je kan dan kijken hoe @yats reageert als de scheidsrechter een beslissing maakt in het nadeel van Vitesse.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zie je me zo wel zitten. (lol)
Zoiets?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is heel leuk om bij Vitesse te zitten want je kan dan kijken hoe @:yats reageert als de scheidsrechter een beslissing maakt in het nadeel van Vitesse.
Ik kan hier uren naar kijken. Maandag weer naar je kantoorbaantje waar je geen kut te zeggen hebt genot.quote:
Schakel dan maar weer uit.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel ook in en direct een tegengoal voor PSV.
Nee, ik geniet hiervan.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schakel dan maar weer uit.
Moordaanslagquote:
Gewoon meer drinken, @Caland staat er gewoon in z'n tanktopquote:Op donderdag 30 september 2021 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga nu door naar de Kuip trouwens!
Overigens doe ik mijn jas aan vanavond, want het wordt frisjes @:ggmm
Op corona?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef Zipportal het volgende:
Drommel wordt nu getest.
Leuke rubriek.
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tannane zit een taakstraf uit.
Dan ben ik tegen Ajax. En in dat voorbeeld speelt er wel wat meer dan een hypothetische CL voorronde plek meer of minder over een jaar of 10 als PSV nu wint.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is dat hypocriet als je er nu een rechtstreeks belang bij hebt? Jij bent ook niet voor PSV als ze tegen Ajax moeten en als PSV wint is Feyenoord kampioen
Als ik een tanktop draag zie ik er uit als 13.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon meer drinken, @:Caland staat er gewoon in z'n tanktop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |