Don't grab 'em by the pussyquote:Op donderdag 30 september 2021 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij maar van katten afblijft.
Vriendin van de show aanwezig @Zipportalquote:Op donderdag 30 september 2021 18:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Don't grab 'em by the pussy
Klopt, wij laten hem ook alleen buiten onder supervisiequote:Op donderdag 30 september 2021 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoorde wel eens dat die beter als binnenkat kunt houden omdat ze anders nog weleens gejat worden
Het lijkt erop. Ik snap die ziekelijke obsessie voor die gast eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een wekelijkse rubriek?
Dat doen ze met Onlogisch ook.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, wij laten hem ook alleen buiten onder supervisie
Mooie OP allen.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vriendin van de show aanwezig @:Zipportal
Geniet er lekker van maat.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:51 schreef tong80 het volgende:
Spaghetti bolognese met seizoensgroenten en kaas
Pas maar op, deze Braddie referentie gaat weer een topic in FB opleverenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat.
Hopelijk heeft het een goede bite
Op één of andere manier betwijfel ik datquote:Op donderdag 30 september 2021 22:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pas maar op, deze Braddie referentie gaat weer een topic in FB opleveren
Modereer je met de harde hand?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier betwijfel ik dat
Dat wordt lekker het gevang in.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
Bryan is terug op twitter.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@KingRoland gaat voor jou bidden Lenny.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Klein katertje van het "sporten". Avondklok overschreden. @:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Vanmorgen Coolblue en Noord-Korea in het nieuws op de radio.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:KingRoland gaat voor jou bidden Lenny.
Gaatje van de assistente gevuld mag ik hopen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo. Tandartsje weer achter de rug.
Goedemorgen Don de Don.quote:
Stel je niet aanquote:
Is een ventquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gaatje van de assistente gevuld mag ik hopen?
Ik vind het erg vervelend dat @Oriente gender rollen stereotypeert door er automatisch van uit te gaan dat het een zij is. Het is 2021. Ook mannen kunnen tandartsassistent zijn.quote:
Klopt. Zijn mannen die ook graag gaatjes vullen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat @:oriente gender rollen stereotypeert door er automatisch van uit te gaan dat het een zij is. Het is 2021. Ook mannen kunnen tandartsassistent zijn.
Precies. Maar praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zijn mannen die ook graag gaatjes vullen.
Draag jij toevallig Oakleys en heb je een overbijt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het erg vervelend dat @:oriente gender rollen stereotypeert door er automatisch van uit te gaan dat het een zij is. Het is 2021. Ook mannen kunnen tandartsassistent zijn.
Homo's ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |