Ga je hem dan een pakje aantrekken?quote:Op donderdag 30 september 2021 10:39 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
een van deze schatjes gaan wij binnenkort in ons huishouden verwelkomen
quote:Op donderdag 30 september 2021 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je hem dan een pakje aantrekken?
Net zoals je bij je kat had gedaan?
Graag nog een keer pics daarvan. Forum admin @:ggmm vindt dit erg leuk.
LinkGod. Al hoopte ik eigenlijk op een plaatje van jouw Bengaal.quote:Op donderdag 30 september 2021 10:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zal geen ontkomen aan zijn
quote:Op donderdag 30 september 2021 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LinkGod. Al hoopte ik eigenlijk op een plaatje van jouw Bengaal.
Mijn ui bij de personae non gratae is niet actueel, de ui van charlotte zou ook wel weg kunnen, we willen haar immers graag weer terug.quote:Op donderdag 30 september 2021 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Wat vind je niet leuk aan de OP?
Gelukkig maar, want ik moet nog even boodschappen doen.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:33 schreef GGMM het volgende:
Zit wel in een meeting nu, dus we lunchen wat later.
Al 3 hele dagen niet inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
@:LittleRabbit al een tijd niet meer voorbij zien komen
Oh, dan komt hij blijkbaar gewoon niet in de topics waar hij anders wel vaak was, zoals hier en de live topics.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al 3 hele dagen niet inderdaad.
Viesquote:Op donderdag 30 september 2021 12:31 schreef Elan het volgende:
Hier suikerbrood als lunch. Niks in huis.
@maxi-mus en @RensAjacied vinden dit leuk.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:31 schreef Elan het volgende:
Hier suikerbrood als lunch. Niks in huis.
Fryslân Boppequote:Op donderdag 30 september 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
@:maxi-mus en @:rensajacied vinden dit leuk.
Dik varken.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Fryslân Boppe![]()
Lunch maar geskipt en een stroopwafel gegeten @:Happel
Niet te vreten.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
@:maxi-mus en @:rensajacied vinden dit leuk.
Dankjequote:Op donderdag 30 september 2021 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie kat man.
Wat kost zo'n beest?
Nee, want dat zou betekenen dat ik @Elan serieus neem.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:maxi-mus , zie jij dit als een belediging?
Erg mooiquote:Op donderdag 30 september 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
@:coco
Meteen maar aan het bier over een klein kwartiertje @:drinkingontrains
Excuus om je mondkapje niet op te hebbenquote:Op donderdag 30 september 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
@:coco
Meteen maar aan het bier over een klein kwartiertje @:drinkingontrains
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |