Moeten ze eerst 3e wordenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef D_A het volgende:
Krijgen we toch nog barca - psv dit seizoen.
waar slaat dit op?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef D_A het volgende:
Krijgen we toch nog barca - psv dit seizoen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt tactisch gewoon weer overklast door Villarreal, net als in de UEL-finale. Die een sloot sleutelspelers hebben die zijn opgeleid of voor kinderprijsjes opgehaald bij andere clubs.
Ole is van de aai over de bol en de 'come on lads, we can do it'.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk niet meer zoveel maar ik heb hem nog nooit op wat inventiefs kunnen betrappen
dit snap ik nietquote:Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]Klein beetje gestolen, zullen we maar zeggen.
Met een bak geblesseerden. Die gaan niet winnen van Monaco denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat het hier ineens over de ETA?
Sociedad speelt morgen pas.
Absoluut. #welhommoquote:Op woensdag 29 september 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zou z'n dingdongdong ook zo gespierd zijn?
#nohommo
leg het eens uit dan aan iemand vroeger de uitslagen uit de krant moest halen. Kun je gewoon niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen als je je middelbare school niet hebt afgemaakt.
Dan heeft PSV een GROOT PROBLEEMquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met een bak geblesseerden. Die gaan niet winnen van Monaco denk ik.
zag het aan Sportingquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Portugese teams spelen om te winnen, aldus Kuyt. Wie niet ontzettende mafklapper
madquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij maar bezig met je berichtjes over piemels en tieten
Like gegeven.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij maar bezig met je berichtjes over piemels en tieten
Geen Silva, Isak.. en Sorloth heeft ook een spierprobleempje (lol).quote:Op woensdag 29 september 2021 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft PSV een GROOT PROBLEEM
Omdat het eindigde met een knalquote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat het hier ineens over de ETA?
Sociedad speelt morgen pas.
quote:Op woensdag 29 september 2021 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Ronald Koeman nog verder richting uitgang na nieuwe afgang Barça in Champions League
@:ikweethetookniet
Nee, ik ben dat ziekelijke getreiter van jullie spuugzat en dat is waarom GGMM veegt. Laat me godverdomme met rust !quote:
Op de bank kauwgom kauwen is een goede United traditie.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ai, ONZE Donny gooit zijn kauwgom (dat voor tokkies is) weg.
Misschien heeft Kluun er ook nog een mening over!quote:
Kauwgom is voor tokkies?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ai, ONZE Donny gooit zijn kauwgom (dat voor tokkies is) weg.
Alsof er een andere manier is om het stadion te verlaten dan via de uitgangquote:Op woensdag 29 september 2021 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Ronald Koeman nog verder richting uitgang na nieuwe afgang Barça in Champions League
Stukje baseballquote:Op woensdag 29 september 2021 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op de bank kauwgom kauwen is een goede United traditie.
*Helikopterquote:Op woensdag 29 september 2021 23:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof er een andere manier is om het stadion te verlaten dan via de uitgang(helicoptergenot)
*Honkbal.quote:
Humberto en kritiek, ho maarquote:Op woensdag 29 september 2021 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Boor die Depay eens de grond in, RTL.
De gifbeker moet helemaal leeg.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je kanloos verloren moet je Marcel Maijer live te woord staanIk heb medelijden met Frenkie.
*Wentelwiekquote:Op woensdag 29 september 2021 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
*Helikopter
FOK is een Nederlandstalig forum!!!
Beetje Engels is coolquote:Op woensdag 29 september 2021 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
*Helikopter
[..]
*Honkbal.
FOK is een Nederlandstalig forum!!!
Dat valt wel mee. Alsof ze niet al sinds de zomer erop azen om hem weg te sturen.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koeman ontslaan zou ook opportunistisch zijn
Mwah, dit komt niet meer goed onder Ronald. Verhoudingen zijn ook verzuurd.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koeman ontslaan zou ook opportunistisch zijn
stukje zuurstofquote:Op woensdag 29 september 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De gifbeker moet helemaal leeg.
Dan kijk ik wel Young Boys v Villarreal.quote:
Ja goed, prima moment om het te doen maar het gaat verder weinig veranderen aan teloorgang van Barcelonaquote:Op woensdag 29 september 2021 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Alsof ze niet al sinds de zomer erop azen om hem weg te sturen.
In het grote schema der dingen changes het niets inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, prima moment om het te doen maar het gaat verder weinig veranderen aan teloorgang van Barcelona
Ja, die heeft hij in de reclame goedgezetquote:Op woensdag 29 september 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Staan Dirk z'n oren nu ineens weer meer naar buiten???
Moet goed naar zowel Hedwiges als Humberto luisterenquote:Op woensdag 29 september 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Staan Dirk z'n oren nu ineens weer meer naar buiten???
Ik zou ze inklappen als ik Dirk wasquote:Op woensdag 29 september 2021 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet goed naar zowel Hedwiges als Humberto luisteren
quote:Op woensdag 29 september 2021 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon tegen de wind in lopen op een herfstdagquote:Op woensdag 29 september 2021 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou ze inklappen als ik Dirk was
5-0quote:Op woensdag 29 september 2021 23:12 schreef Bolasie het volgende:
Zin in United v Atalanta en andersom.
En Bayern lekker op 80%, werelds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |