Moeten ze eerst 3e wordenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef D_A het volgende:
Krijgen we toch nog barca - psv dit seizoen.
waar slaat dit op?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef D_A het volgende:
Krijgen we toch nog barca - psv dit seizoen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt tactisch gewoon weer overklast door Villarreal, net als in de UEL-finale. Die een sloot sleutelspelers hebben die zijn opgeleid of voor kinderprijsjes opgehaald bij andere clubs.
Ole is van de aai over de bol en de 'come on lads, we can do it'.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk niet meer zoveel maar ik heb hem nog nooit op wat inventiefs kunnen betrappen
dit snap ik nietquote:Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]Klein beetje gestolen, zullen we maar zeggen.
Met een bak geblesseerden. Die gaan niet winnen van Monaco denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat het hier ineens over de ETA?
Sociedad speelt morgen pas.
Absoluut. #welhommoquote:Op woensdag 29 september 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zou z'n dingdongdong ook zo gespierd zijn?
#nohommo
leg het eens uit dan aan iemand vroeger de uitslagen uit de krant moest halen. Kun je gewoon niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat kan ik mij goed voorstellen als je je middelbare school niet hebt afgemaakt.
Dan heeft PSV een GROOT PROBLEEMquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met een bak geblesseerden. Die gaan niet winnen van Monaco denk ik.
zag het aan Sportingquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Portugese teams spelen om te winnen, aldus Kuyt. Wie niet ontzettende mafklapper
madquote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij maar bezig met je berichtjes over piemels en tieten
Like gegeven.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou jij maar bezig met je berichtjes over piemels en tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |