Bedankt, wij kijken ook.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://streamwo.com/3u6Bv1I
Who else
Hopelijk glijden deze financiële valsspelers snel af naar het niveau van Noorwegenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Spaanse voetbal spaart wel coefficienten vandaag. En dan gisteren ook al verloren van Sheriff.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tldr: zelfs mongolen vonden het niks
ik kijk niet meer zoveel maar ik heb hem nog nooit op wat inventiefs kunnen betrappenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Het komt Solskjaer uit zijn tenen, maar wat een fraud.
'waarbij hij andere woorden gebruikte'quote:Op woensdag 29 september 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tldr: zelfs mongolen vonden het niks
Zeker zeker.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je dat oorbelletje ook zo erotisch?
Wordt tactisch gewoon weer overklast door Villarreal, net als in de UEL-finale. Die een sloot sleutelspelers hebben die zijn opgeleid of voor kinderprijsjes opgehaald bij andere clubs.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk niet meer zoveel maar ik heb hem nog nooit op wat inventiefs kunnen betrappen
Moeten ze eerst 3e wordenquote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef D_A het volgende:
Krijgen we toch nog barca - psv dit seizoen.
waar slaat dit op?quote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef D_A het volgende:
Krijgen we toch nog barca - psv dit seizoen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wordt tactisch gewoon weer overklast door Villarreal, net als in de UEL-finale. Die een sloot sleutelspelers hebben die zijn opgeleid of voor kinderprijsjes opgehaald bij andere clubs.
Ole is van de aai over de bol en de 'come on lads, we can do it'.quote:Op woensdag 29 september 2021 22:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kijk niet meer zoveel maar ik heb hem nog nooit op wat inventiefs kunnen betrappen
dit snap ik nietquote:Op woensdag 29 september 2021 23:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]Klein beetje gestolen, zullen we maar zeggen.
Met een bak geblesseerden. Die gaan niet winnen van Monaco denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat het hier ineens over de ETA?
Sociedad speelt morgen pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |