SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op woensdag 29 september 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik ga op pad.
Misschien tot later.
Morgen vul ik de leegte die Melting achter laat wel op met weer wat vergeten songs…
OK, ik ga op pad.
Misschien tot later.
Morgen vul ik de leegte die Melting achter laat wel op met weer wat vergeten songs…
OK, ik ga op pad.
Misschien tot later.
Veel plezier in de regen.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik ga op pad.
Misschien tot later.
Dat zeg je nu..... maar wie weet zat die wel in een pan.quote:
Ze nemen niet eens de moeite om het zelf voluit te schrijvenquote:
Dus zo fijn zijn ze niet. Die kannibalen.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze nemen niet eens de moeite om het zelf voluit te schrijven
Ik denk nu zelfs dat ze ook niet jong zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus zo fijn zijn ze niet. Die kannibalen.
Dan zal het ding ook wel niet goed zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk nu zelfs dat ze ook niet jong zijn
Fake thingquote:Op woensdag 29 september 2021 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal het ding ook wel niet goed zijn.
Vraag ik me nog niet eens af of het überhaupt een ding is.
quote:Op woensdag 29 september 2021 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was dinges met jeweetwel (aldus Symph)
He, die wist ik ook!quote:Op woensdag 29 september 2021 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was dinges met jeweetwel (aldus Symph)
Zat jij nou hardop mee te schreeuwen?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zat jij nou hardop mee te schreeuwen?
Verstandig. Want dat is hierna afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |