Dan heb je ook iets opgebouwd; lust.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
Omdat je dan al iets hebt opgebouwd. Agendaseks is gewoon doelmatig bijelkaar komen om te neuken.
Met een Fok!kerquote:Op woensdag 29 september 2021 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]De kans is er wel maar de date komt er nog niet echt van
Ik snap dat wel hoor, zocht gewoon de juicequote:Op woensdag 29 september 2021 14:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met iemand. Kan toch ook happn tinder oid zijn. Er is meer dan alleen fok.
Precies, als je van dat soort zaken een issue maakt, dan snap ik wel waarom er nog zoveel vrijgezelle mensen zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter geplande seks dan geen seks, dus ehhh.
Echt plannen is het hier ook niet, maar het is wel gewoon 'toevallig' altijd op dezelfde ochtend en avond, want op andere momenten zijn we te moe van werk of hebben we/heeft één van ons iets gepland.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:42 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit seks gepland in een relatie, gewoon altijd als er tijd en gelegenheid voor is ervoor gaan.
Dit ja.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt plannen is het hier ook niet, maar het is wel gewoon 'toevallig' altijd op dezelfde ochtend en avond, want op andere momenten zijn we te moe van werk of hebben we/heeft één van ons iets gepland.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:39 schreef Senn88 het volgende:
Omdat je dan al iets hebt opgebouwd. Agendaseks is gewoon doelmatig bijelkaar komen om te neuken.
Ja mee eens. Ik denk dat ik onbewust altijd wel 1-op-1-tijd vrijhield omdat ik dat heel erg belangrijk vindt.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter geplande seks dan geen seks, dus ehhh.
Er is geen juicequote:Op woensdag 29 september 2021 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor, zocht gewoon de juice.
Onder de codenaam 'tante Ineke' anders is het zo awkward als je familie het leest op de kalender.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al komt letterlijk in de agenda zetten ook wel eens voor.
Haha, echt?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al komt letterlijk in de agenda zetten ook wel eens voor.
Met een aubergine toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt?Hoe zet je dat erin dan?
Op de verjaardagskalender.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de codenaam 'tante Ineke' anders is het zo awkward als je familie het leest op de kalender.
Ik noteer het alvast voor de felicitatie. Is dat jouw verjaardag of die van hem?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Op de verjaardagskalender.Altijd seks op 28 november en verder niet.
In praktijk is het meer zorgen dat we genoeg tijd beschikbaar hebben hoor, niet perse een letterlijke agenda.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt?Hoe zet je dat erin dan?
Geen van beide, moet wel een béétje spanning in blijven!quote:Op woensdag 29 september 2021 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noteer het alvast voor de felicitatie. Is dat jouw verjaardag of die van hem?
quote:Op woensdag 29 september 2021 14:54 schreef Tegan het volgende:
Sommige dingen zijn inderdaad wel standaard, verjaardagsseks, hotelseks, vakantieseks, etc.
Ik mis concertseksquote:Op woensdag 29 september 2021 14:54 schreef Tegan het volgende:
Sommige dingen zijn inderdaad wel standaard, verjaardagsseks, hotelseks, vakantieseks, etc.
Ik zag het al helemaal voor me, zo ergens random tussen de 'gewone' geplande activiteiten inquote:Op woensdag 29 september 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk is het meer zorgen dat we genoeg tijd beschikbaar hebben hoor, niet perse een letterlijke agenda.
Dan trappen ze me de zaal uit, denk ik.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag het al helemaal voor me, zo ergens random tussen de 'gewone' geplande activiteiten in![]()
12:00 - 13:00 Lunchen met Karin
13:30 - 14:30 Seks
19:00 - 20:00 Sporten
Ik las seks met Karin.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zag het al helemaal voor me, zo ergens random tussen de 'gewone' geplande activiteiten in![]()
12:00 - 13:00 Lunchen met Karin
13:30 - 14:30 Seks
19:00 - 20:00 Sporten
quote:Op woensdag 29 september 2021 14:58 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij.... heb ik nog nooit seks gehad in een hotel![]()
Eerst een goed bodempje leggen.quote:
Daar heb ik inmiddels al steden, landen, continenten en nationaliteiten varianten op om het nog een beetje interessant te houden.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:58 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij.... heb ik nog nooit seks gehad in een hotel![]()
Met wie dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:59 schreef Tegan het volgende:
[..]. Nou hup, je weet wat je moet doen.
Ja, bij mij ook. Al heb ik mijn vaste sportmomenten er ook wel in staan, omdat ik er in het verleden wel eens een handje van had om iets af te spreken zo van 'Oh maar zaterdagochtend kan ik ook wel!', terwijl ik normaal elke zaterdagochtend ga sporten.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
In m'n agenda staan vooral dingen die langer vooraf gepland zijn, tandartsbezoeken enzo. Verder onthou ik het altijd eigenlijk wel.
Als Karin leuk is, why notquote:
Volgens mij hadden we op vakantie ook niet denderend veel seks ofzo.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik inmiddels al steden, landen, continenten en nationaliteiten varianten op om het nog een beetje interessant te houden.
Ah sorry, dacht dat jij verder was. Genoeg te vissen in dit topic toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 15:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met wie dan?
ik zal het op mn bucketlist zetten
Het klinkt zo leuk, maar in de praktijk...quote:Op woensdag 29 september 2021 15:00 schreef Tegan het volgende:
Jacuzziseks is er ook een. Geen aanrader verder maar het moet.
'het moet'quote:Op woensdag 29 september 2021 15:00 schreef Tegan het volgende:
Jacuzziseks is er ook een. Geen aanrader verder maar het moet.
Zullen we dan maar?quote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef TaMieke het volgende:
En nu wil er niemand met me op vakantie of uberhaupt naar een hotel![]()
quote:Op woensdag 29 september 2021 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah sorry, dacht dat jij verder was. Genoeg te vissen in dit topic toch?
Ja joh. Zie je over 3 uur wel verschijnenquote:
Erm...quote:Op woensdag 29 september 2021 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Karin is ook wel een opwindende naam natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tegan op 29-09-2021 15:17:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoe pak je zoiets aan in het echte leven? Ik ben echt bloednerveus.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
DM maar een adres.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:06 schreef TaMieke het volgende:
Ja joh. Zie je over 3 uur wel verschijnen
quote:Op woensdag 29 september 2021 15:08 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand hier positieve ervaringen/tips voor het mee uitvragen van iemand die je in een gewone setting hebt leren kennen? Tot nu toe heb ik (buiten een keertje op de middelbare school) eigenlijk alleen maar via datingapps gedate."Hoi, neuken" is vaak voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoe pak je zoiets aan in het echte leven? Ik ben echt bloednerveus.![]()
Heeft iemand hier positieve ervaringen/tips voor het mee uitvragen van iemand die je in een gewone setting hebt leren kennen? Tot nu toe heb ik (buiten een keertje op de middelbare school) eigenlijk alleen maar via datingapps gedate.Gewoon vragen of ze zin heeft om eens ergens koffie te doen joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoe pak je zoiets aan in het echte leven? Ik ben echt bloednerveus.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
De plek waar wij beiden over 3 uur zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:11 schreef TaMieke het volgende:
Een willekeurig random adres?
Wat heb je daar aan?
Barb weetquote:Op woensdag 29 september 2021 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ze zin heeft om eens ergens koffie te doen joh.
Heeft iemand hier positieve ervaringen/tips voor het mee uitvragen van iemand die je in een gewone setting hebt leren kennen? Tot nu toe heb ik (buiten een keertje op de middelbare school) eigenlijk alleen maar via datingapps gedate.Vragen of ze je kan helpen met x van de hobby omdat dat zo goed bij haar is en je wil leren. Of gewoon vragen om eens één op één over de hobby te kletsen onder genot van een drankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoe pak je zoiets aan in het echte leven? Ik ben echt bloednerveus.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 29-09-2021 15:20:53 ]
Aangezien ik nergens heen kan..... moet jij hier naar toequote:Op woensdag 29 september 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De plek waar wij beiden over 3 uur zijn natuurlijk.
Dat verandert niks aan de vraag voor een adres.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:13 schreef TaMieke het volgende:
Aangezien ik nergens heen kan..... moet jij hier naar toe
quote:Op woensdag 29 september 2021 15:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een willekeurig random adres?
Wat heb je daar aan?
Tis allemaal niet zo moeilijk he.quote:
Heeft iemand hier positieve ervaringen/tips voor het mee uitvragen van iemand die je in een gewone setting hebt leren kennen? Tot nu toe heb ik (buiten een keertje op de middelbare school) eigenlijk alleen maar via datingapps gedate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoe pak je zoiets aan in het echte leven? Ik ben echt bloednerveus.Zoiets. Of gewoon <aspect x> van hobby samen ondernemen. Hangt een beetje van de hobby af wat voor draai je eraan kan geven.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vragen of ze je kan helpen met x van de hobby omdat dat ze goed bij haar is en je wil leren. Of gewoon vragen om eens één op één over de hobby te kletsen onder genot van een drankje.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wie dan? Iedereen in een relatie zekerquote:Op woensdag 29 september 2021 15:15 schreef Tegan het volgende:
Wordt er toch nog gesekst door dit topic.
Ik heb het vandaag niet in de planning staan hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie dan? Iedereen in een relatie zeker
Doe eens lekker gek. Doe het voor ons!quote:Op woensdag 29 september 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag niet in de planning staan hoor.
Jij en AirwiN natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie dan? Iedereen in een relatie zeker
Wij niet iigquote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we op vakantie ook niet denderend veel seks ofzo.
En nu wil er niemand met me op vakantie of uberhaupt naar een hotel![]()
Your loss.quote:
Meer dan een even snel tussendoor zit er niet in.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe eens lekker gek. Doe het voor ons!
Wel hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo moeilijk he.
dan heb je 2 uur de ruimtequote:Op woensdag 29 september 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dan een even snel tussendoor zit er niet in.Moet rond 20 uur weg en daarvoor moet ik ook nog eten en douchen (en kerel is niet voor 18u thuis). Tegen de tijd dat ik weer terug ben, is er visite en ik garandeer niet dat ik nog wakker ben als die weggaat.
Haar moet ook nog droog enzo.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
dan heb je 2 uur de ruimte
om 18uur het eten op tafel. half 7 klaar. Heb je nog 1,5 uur. Samen douchen heb je vast een begin
Ik draaf door
Droog neuken?quote:Op woensdag 29 september 2021 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haar moet ook nog droog enzo.
Oh, neuh, dan kan het "nat" er ook nog wel bij. Maar de tijd hebben is wel beterder.quote:
Hou toch op met je praktische bezwaren.quote:
Hier ga ik publiekelijk niet op inquote:Op woensdag 29 september 2021 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke kinks heb jij te bieden dan?
Dit verzin je,. In mijn bed wordt niet gegeten!quote:Op woensdag 29 september 2021 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja en gisteren ging het over samen wakker worden en ontbijt op bed.
Ik verbind gewoon de puntjes.
als je douche ruim genoeg is, is een tijdbesparende combinatie ook mogelijkquote:Op woensdag 29 september 2021 15:30 schreef Tegan het volgende:
Een quicky is ook seks. Daarna de geplande douche.
quote:Op woensdag 29 september 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
Hier ga ik publiekelijk niet op in
Haar reactie zal vast niet het einde van de wereld zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 15:56 schreef MichaelScott het volgende:
Okee, ik heb haar een berichtje gestuurd. Afwachten nu maar.
Vind deze leukerquote:Op woensdag 29 september 2021 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Nu met een realistische foto...
[ afbeelding ]
Dikke mensen zijn dan ook gezelligerquote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 29 september 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn dan ook gezelliger
nee, oke, ik ben ook eigenlijk totaal niet gezellig.quote:
Maar jij bent dan niet dik, jij draagt gewoon een extra mens mee..quote:Op woensdag 29 september 2021 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel mij sinds ik dik ben juist minder gezellig
Daar wordt idd niemand echt gezelliger van.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan niet dik, jij draagt gewoon een extra mens mee..
Maar ben je aangekomen dan? Je was altijd een tenger ding kan me niet voorstellen dat jij nu echt dik bent. Je voelt je misschien wel zo maar dat komt dan door je minimequote:Op woensdag 29 september 2021 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel mij sinds ik dik ben juist minder gezellig
Kortom, pics!quote:Op woensdag 29 september 2021 16:07 schreef Senn88 het volgende:
Maar ben je aangekomen dan? Je was altijd een tenger ding kan me niet voorstellen dat jij nu echt dik bent. Je voelt je misschien wel zo maar dat komt dan door je minime
Gemiste kans om het in haar gezicht te vragen.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:56 schreef MichaelScott het volgende:
Okee, ik heb haar een berichtje gestuurd. Afwachten nu maar.
Reserve onderdelen.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Doucheseks is geen aanrader. Ik ben te kortquote:Op woensdag 29 september 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je douche ruim genoeg is, is een tijdbesparende combinatie ook mogelijk
De kans dat ik haar de komende 3 weken zie is klein vanwege verschillende trainingsschema's.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gemiste kans om het in haar gezicht te vragen.
Een beetje vent tilt je gewoon op.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doucheseks is geen aanrader. Ik ben te kort.
Dit klinkt als vragen om een hele boel gebroken bottenquote:Op woensdag 29 september 2021 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje vent tilt je gewoon op.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Badseks dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doucheseks is geen aanrader. Ik ben te kort.
Jammer.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ga ik publiekelijk niet op in
Gianni wilde niks zeggen over zijn kinks in het openbaar. Ik snap nu waarom.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:12 schreef TaMieke het volgende:
Dit klinkt als vragen om een hele boel gebroken botten
quote:Op woensdag 29 september 2021 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doesn't matter, still had sex.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]Kan ik hem daarna naar de SEH brengen met een hernia
Noem je Tegan nu zwaar?quote:Op woensdag 29 september 2021 16:20 schreef Senn88 het volgende:
Kan ik hem daarna naar de SEH brengen met een hernia
Achteraf nog ff appen; pas toen je onderuit ging voelde ik je diep en hard.quote:
Ja, maar ik ben daarnaast ook wel gewoon dik gewordenquote:Op woensdag 29 september 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik was door corona al aardig aangekomen (lees: ongeveer 15 kilo) en nu in de zwangerschap nog meer (naast de 'gewone' minime kilo's). Ergens in het begin kon de echoscopiste ook geen goede uitwendige echo nemen, in mijn dossier las ik dat ze opgeschreven had dat dat was door BMI+ (en mijn litteken). Ik heb toen heel hard gehuild en vind het nog steeds pijnlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 16:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ben je aangekomen dan? Je was altijd een tenger ding kan me niet voorstellen dat jij nu echt dik bent. Je voelt je misschien wel zo maar dat komt dan door je minime
Niet mee naar binnen gaan bij de SEHquote:Op woensdag 29 september 2021 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf nog ff appen; pas toen je onderuit ging voelde ik je diep en hard.
Ag lieverdquote:Op woensdag 29 september 2021 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben daarnaast ook wel gewoon dik geworden
[..]
Ja, ik was door corona al aardig aangekomen (lees: ongeveer 15 kilo) en nu in de zwangerschap nog meer (naast de 'gewone' minime kilo's). Ergens in het begin kon de echoscopiste ook geen goede uitwendige echo nemen, in mijn dossier las ik dat ze opgeschreven had dat dat was door BMI+ (en mijn litteken). Ik heb toen heel hard gehuild en vind het nog steeds pijnlijkIk. BMI+
![]()
Maar na de zwangerschap ga ik er gewoon weer vol tegenaan en hoop ik weer op mijn streefgewicht te komen, want ik voel me echt een fattie en dat vind ik niet chill
Gemiste kans op medisch verantwoord batsen op de eerste hulpquote:Op woensdag 29 september 2021 16:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet mee naar binnen gaan bij de SEH![]()
.
Weet ik wel, maar ik zat altijd heel laag met BMI, dus vond het wel schrikken dat het ineens BMI+ was volgens de echoscopiste.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag lieverdsnap heel goed dat dat hard binnenkwam. Maar BMI is slechts een wiskundigmiddel daar zou ik niet te zwaar aan tillen. Wel belangrijk dat je zelf goed in je vel zit.
Snap ik, komt vast wel weer goed. Als je baby er is kan je lekker actief zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik zat altijd heel laag met BMI, dus vond het wel schrikken dat het ineens BMI+ was volgens de echoscopiste.
Maar dat lekker in mijn vel zitten is nu niet inderdaad. Komt wel weer, daar heb ik wel vertrouwen in
#liefdagboekquote:Op woensdag 29 september 2021 17:02 schreef DrMarten het volgende:
Kringloop geweest, vuilstort geweest, weer naar huis gereden om pasje voor de vuilstort op te halen, weer naar de vuilstort geweest, boodschappen gedaan. Productief dagje
Zal het vanaf morgen wel weer houden bij kutcollega's, is het al half 6/weekend, ik heb geen zin meer etcquote:
Ook gezellig!quote:Op woensdag 29 september 2021 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zal het vanaf morgen wel weer houden bij kutcollega's, is het al half 6/weekend, ik heb geen zin meer etc
Nee is juist leuk dat je meer deeltquote:Op woensdag 29 september 2021 17:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zal het vanaf morgen wel weer houden bij kutcollega's, is het al half 6/weekend, ik heb geen zin meer etc
Ik wilde een huehuehue doen. Maar wat heb je gekregen?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeg verjaardagscadeau gekregen.
Platenspeler en wat LP’s.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wilde een huehuehue doen. Maar wat heb je gekregen?
Oeh dat zijn toffe kadotjes!quote:Op woensdag 29 september 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Platenspeler en wat LP’s.
Nice!quote:Op woensdag 29 september 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iew, spontaanquote:Op woensdag 29 september 2021 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu is mijn haar dus nog nat.Stom spontaan gedoe.
Mooi man, wil ik eigenlijk ook weer. Een platenspeler, zag ontzettend mooie lp’s en hoezen nl.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2021 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je je weer niet aan je agendaplanning gehouden zeker?quote:Op woensdag 29 september 2021 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je je weer niet aan je agendaplanning gehouden zeker?
Hmkay, maar maar maar.. waarom dan? Ben je te licht ofzo? is een luxeprobleem toch?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou ik moet een bepaalde hoeveelheid voeding eten komende tijd
+ Nesquickie en dan uno minutos in die nukebox.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee moet vandaag. Maar heb t weg alleen de melk nog
quote:Op woensdag 29 september 2021 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, maar maar maar.. waarom dan? Ben je te licht ofzo? is een luxeprobleem toch?
[..]
+ Nesquickie en dan uno minutos in die nukebox.
Ah ok.. ik let meestal gewoon op de hoeveelheden; er is een punt dat je gewoon genoeg hebt qua Kcal. en er is het moment dat je vol zit.. Dan eet je dus gewoon te veelquote:Op woensdag 29 september 2021 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]Nee als er iets is wat ik niet ben dan is het te licht. Ik leer opnieuw eten volgens de schijf van 5 met een vast kcal doel.
Passen goed binnen m’n collectie; en eindelijk weer een platenspeler, die stond ook al een tijdje op de lijst.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi man, wil ik eigenlijk ook weer. Een platenspeler, zag ontzettend mooie lp’s en hoezen nl.
Ik ben jaloers, want mijn platenspeler is recent overledenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passen goed binnen m’n collectie; en eindelijk weer een platenspeler, die stond ook al een tijdje op de lijst.
Je bent er weer lekker op tijd bijquote:
Moet om 8 uur richting Zutphenquote:Op donderdag 30 september 2021 07:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent er weer lekker op tijd bij![]()
Goedemorgen
Niet te lang hoor!quote:Op donderdag 30 september 2021 07:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dus ik kan je buiten je huis spotten als ik het goed time
Met wiens auto gaan we?quote:Op donderdag 30 september 2021 07:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dus ik kan je buiten je huis spotten als ik het goed time
Wij.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, ik heb sleutel, kan hem gewoon op de trap 'toevallig' tegenkomen.
Gewoon wachten tot het weer warm is in maart. Het wordt vanzelf weer warm.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef TaMieke het volgende:
Koud vandaag. Zal ik de verwarming al aanzetten?
Tegen de tijd dat het december is, ben ik veranderd in een ijsklontjequote:Op donderdag 30 september 2021 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het weer warm is in maart. Het wordt vanzelf weer warm.
Frisjesquote:Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef TaMieke het volgende:
tot nu toe heb ik het kunnen voorkomen door s avonds een trui aan te trekkenquote:Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef TaMieke het volgende:
Ik lig al onder een dekentje.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik het kunnen voorkomen door s avonds een trui aan te trekken
19,5 hierquote:Op donderdag 30 september 2021 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke. Frisjes. Whatever....
Verwarming zei 18.5. Frisjes/koud genoeg.
Ik had het gisteravond ook koud, denk dat ik gewoon moe was.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik lig al onder een dekentje.
Ik had het gisteren in bed ook koud, bedenk ik me nu.
Als jij het anders onaangenaam vindt, zou ik lekker de verwarming aanzettenquote:Op donderdag 30 september 2021 08:30 schreef TaMieke het volgende:
De trein op naar Utrechtquote:Op donderdag 30 september 2021 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ga je in Zutphen doen?
Eerst klussen!quote:Op donderdag 30 september 2021 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je gaat Q helpen met verhuizen?
Nee ik ga mijn laptop mobieletelefoon en rijkspas ophalen en heb een lunchquote:Op donderdag 30 september 2021 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je gaat Q helpen met verhuizen?
Waar moet je zijn?quote:Op donderdag 30 september 2021 08:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn laptop mobieletelefoon en rijkspas ophalen en heb een lunch
Moet je veel doen?quote:
Oh voor je nieuwe werk?quote:Op donderdag 30 september 2021 08:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn laptop mobieletelefoon en rijkspas ophalen en heb een lunch
Oh maar wel fijn dat meevalt.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee maar toch wel lang weekend druk mee iig.
TRUIquote:Op donderdag 30 september 2021 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren tijdens cursus had ik op een gegeven moment een vest aangetrokken. Vandaag weer eens op kantoor en vind het wel wat frisjes nog. Binnenkort toch overgaan op de trui ipv t-shirt.
Maar trui geeft aan dat het mooie en warme/lekkere weer voorbij is.quote:
Trui geeft aan dat hetquote:Op donderdag 30 september 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar trui geeft aan dat het mooie en warme/lekkere weer voorbij is.
Maar de bomen zijn in de herfst wel mooi goudquote:Op donderdag 30 september 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar trui geeft aan dat het mooie en warme/lekkere weer voorbij is.
15 november.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh maar wel fijn dat meevalt.
En wanneer ga je je oude stulpje verlaten?
Ah, dan heb je in ieder geval ruim de tijd om te verhuizen. Lekker!quote:
'Te moe zijn' om seks te hebben. Jullie zijn 75+ ofzo?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt plannen is het hier ook niet, maar het is wel gewoon 'toevallig' altijd op dezelfde ochtend en avond, want op andere momenten zijn we te moe van werk of hebben we/heeft één van ons iets gepland.
Onflatteuze kleding past idd wel bij dat baggerseizoenquote:Op donderdag 30 september 2021 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Trui geeft aan dat hetherfst
is.
Zo voelen we ons wel soms jaquote:Op donderdag 30 september 2021 11:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
'Te moe zijn' om seks te hebben. Jullie zijn 75+ ofzo?
Gewoon realisme.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bleven we maar altijd zo fit als in onze tienerjarenquote:
Echte FOK!ker gespot met 30+ centimeter pener, minimaal drie uur beffen en meerdere orgasmes gegarandeerd.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een onzin, een half uurtje seks moet toch wel kunnen? #sneeuwvlokjesgeneratiequote:Op donderdag 30 september 2021 11:47 schreef AirwiN het volgende:
Echte FOK!ker gespot met 30+ centimeter pener, minimaal drie uur beffen en meerdere orgasmes gegarandeerd.
Das lang geledenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte FOK!ker gespot met 30+ centimeter pener, minimaal drie uur beffen en meerdere orgasmes gegarandeerd.
maar elke nacht toch niet?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Half uurtje wilde seks is leuk. 3 a 4 keer in een nacht is ook leuk
Ja, als ik de dag erna niets moet.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Half uurtje wilde seks is leuk. 3 a 4 keer in een nacht is ook leuk
Hmm zou daarom mijn vriend hier niet willen wonenquote:Op donderdag 30 september 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar elke nacht toch niet?
ain't nobody got time for that.
Niks onflatteus aanquote:Op donderdag 30 september 2021 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onflatteuze kleding past idd wel bij dat baggerseizoen
Geen FOK!ker zeker?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmm zou daarom mijn vriend hier niet willen wonen
bah, ik vind jou niet zo leuk!quote:Op donderdag 30 september 2021 12:01 schreef Debsterr het volgende:
Herfstik hou ervan. Ja, zelfs als het regent
.
Rare jij.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:01 schreef Debsterr het volgende:
Herfstik hou ervan. Ja, zelfs als het regent
.
die jongen heeft ook af en toe rust nodigquote:Op donderdag 30 september 2021 11:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmm zou daarom mijn vriend hier niet willen wonen
quote:Op donderdag 30 september 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die jongen heeft ook af en toe rust nodig
Elke dag 2 uur sporten is niet goed voor de meeste mensen. Soms heeft je lichaam een rustdag nodig.quote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elke dag 2 uur sporten is niet goed voor de meeste mensen. Soms heeft je lichaam een rustdag nodig.
Misschien tussendoor eens een dag maar 1x seks ofzo?
AirwiN: *gluurt over schutting*quote:Op donderdag 30 september 2021 12:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]misschien dan maar een harem van mannen
quote:Op donderdag 30 september 2021 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AirwiN: *gluurt over schutting*
Eerder door de schutting. Daar zit vast ergens een gat in.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2021 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Ik weet hetquote:
Das z'n glory hole, jonguhquote:Op donderdag 30 september 2021 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerder door de schutting. Daar zit vast ergens een gat in.
Dit jaar kan ik de herfst maar moeilijk accepteren.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het. Heeft ook lang geduurd hoor, voor ik dit aan mezelf durfde toe te geven. Maar ik hou gewoon echt heel erg van herfst
.
Ik vind het wel lekker knus, maar ik heb het nu vooral koud.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het. Heeft ook lang geduurd hoor, voor ik dit aan mezelf durfde toe te geven. Maar ik hou gewoon echt heel erg van herfst
.
Nog niet joh.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wordt tijd voor een dikkere jas.
Jawel, die koude wind gaat gewoon dwars door mijn zomerjasje.quote:
Gewoon aan toegeven, cacao inslaan, warme chocomel maken, pepernoten uit de schappen trekken en genieten maarquote:Op donderdag 30 september 2021 13:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik de herfst maar moeilijk accepteren.
Normaal vind ik het altijd wel weer wat, lekker hoody aan, kaarsjes aan savonds
Maar nu ben ik er gewoon nog niet aan toe
pepernoten wel al op jaquote:Op donderdag 30 september 2021 13:30 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Gewoon aan toegeven, cacao inslaan, warme chocomel maken, pepernoten uit de schappen trekken en genieten maar
ik wil dit ook kunnenquote:
Ik schrok net wakker van de wekker die ik had gezetquote:
Ga dutje doen dan.quote:
is die wekker toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 30 september 2021 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schrok net wakker van de wekker die ik had gezet
Ja, ik denk dat ik anders de rest van de middag geslapen hadquote:Op donderdag 30 september 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die wekker toch nog ergens goed voor
Zo voelt het hier vandaag ook een beetjequote:Op donderdag 30 september 2021 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik anders de rest van de middag geslapen had![]()
Niet dat het nog veel uitmaakt, want laatste dagen werken en heb de boel toch al zo goed als overgedragen. Zit nu vooral een beetje voor de sier nog ingelogd te zijn
Soms heb je van die dagen. Allemaal niet ergquote:Op donderdag 30 september 2021 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo voelt het hier vandaag ook een beetje
Er zijn best mensen die het erg vindenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen. Allemaal niet erg
Schijt aan die mensenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn best mensen die het erg vinden
Nja, die mensen zijn dan op hun pik getrapt en dan gaan ze mailtjes sturen met mijn baas en hun baas in de cc en dan denken ze dat ze daardoor opeens wel alles gedaan krijgenquote:
Wat zijn dat voor mensenquote:Op donderdag 30 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, die mensen zijn dan op hun pik getrapt en dan gaan ze mailtjes sturen met mijn baas en hun baas in de cc en dan denken ze dat ze daardoor opeens wel alles gedaan krijgen
Oh ja, dat soort lui ken ik. Die werken bij een klant van mij. Sturen ze mij een mailtje met ccc naar hun bestuurder op vrijdagmiddag en dan op maandagochtend sturen ze dat mailtje ook nog even naar de bestuurder van het bedrijf waar ik voor werk.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, die mensen zijn dan op hun pik getrapt en dan gaan ze mailtjes sturen met mijn baas en hun baas in de cc en dan denken ze dat ze daardoor opeens wel alles gedaan krijgen
Zijn ze toch nog nuttig bezig geweest.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort lui ken ik. Die werken bij een klant van mij. Sturen ze mij een mailtje met ccc naar hun bestuurder op vrijdagmiddag en dan op maandagochtend sturen ze dat mailtje ook nog even naar de bestuurder van het bedrijf waar ik voor werk.
Iedere paar miuten een tik tegen de muis om niet op standby te gaan?quote:Op donderdag 30 september 2021 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik anders de rest van de middag geslapen had![]()
Niet dat het nog veel uitmaakt, want laatste dagen werken en heb de boel toch al zo goed als overgedragen. Zit nu vooral een beetje voor de sier nog ingelogd te zijn
Zoietsquote:Op donderdag 30 september 2021 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedere paar miuten een tik tegen de muis om niet op standby te gaan?
Watquote:Op donderdag 30 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kantoortroubles
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 30 september 2021 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
vergaderingen, mailtjes, bazen op cc, koud, binnenmenschen, wat is deze?Druk druk druk zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kantoortroubles
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
één van die knopjes behelst automatisch gas geven, dus die voetjes kunnen daar de hele dag liggen als ik wilquote:
Soms zou ik ook wel eens van het bureau af willen... Maar dat komt meer door de baan die ik nu heb...quote:Op donderdag 30 september 2021 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet er niet aan dčnken om de hele dag binnen te zitten achter een bureau .. pff..
Je kan het beste de linkerbaan hebben, die rijdt over het algemeen het beste door.quote:Op donderdag 30 september 2021 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms zou ik ook wel eens van het bureau af willen... Maar dat komt meer door de baan die ik nu heb...
quote:Op donderdag 30 september 2021 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan het beste de linkerbaan hebben, die rijdt over het algemeen het beste door.
quote:Op donderdag 30 september 2021 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan het beste de linkerbaan hebben, die rijdt over het algemeen het beste door.
Meteen een contactverbod?quote:Op donderdag 30 september 2021 19:31 schreef Q. het volgende:
Had al post in het nieuwe huis!Van Yv en STING.
Yv ook altijdquote:Op donderdag 30 september 2021 19:31 schreef Q. het volgende:
Had al post in het nieuwe huis!Van Yv en STING.
Nou, nooit een kaartje van gehad anders.quote:
Ik welquote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, nooit een kaartje van gehad anders.
Ik al meerdere keren.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, nooit een kaartje van gehad anders.
Ik spreek wel gewoon weer met haar af binnenkort.quote:
Kan nog steeds!quote:Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef Tegan het volgende:
Bedenk me nu pas dat ik ook wel een kaartje had kunnen sturen. This is why I have no friends.
Samequote:Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef Tegan het volgende:
Bedenk me nu pas dat ik ook wel een kaartje had kunnen sturen. This is why I have no friends.
Dan is het zo mogelijk nķg irritanter; opgesloten in een hok én het niet naar je zin hebben, damn!quote:Op donderdag 30 september 2021 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms zou ik ook wel eens van het bureau af willen... Maar dat komt meer door de baan die ik nu heb...
Very old newsquote:Op donderdag 30 september 2021 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Boek een harmony singing quartet voor hem! Sting en Yv zijn direct vergeten dan.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan krijg je weer het spuit11 idee
Sucks! En dat op een vrijdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:41 schreef Senn88 het volgende:
goedemorgen. Normaal vrolijk maar alles doet pijn en ik heb van 1 tot 5 wakker gelegen van de pijn
We zijn allemaal heel braaf hier. En tis zeker nog geen 12 uur. Dus hou je onzedigheden voor jequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
In ander nieuws!
Het mag weer!
Morgen van 16:00 tot 0:00 staat deze kerel in het leer in de Hemkade op een fetish feest met wat snoep in de mik seks te hebben in het doolhof en te dansen op harde muziek met duizenden anderen.
EN IK HEB ER ZO'N FUCKING ZIN IN!
edit: sorry, wellicht TMI
Giddy as a schoolgirl. Sorry, not sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel braaf hier. En tis zeker nog geen 12 uur. Dus hou je onzedigheden voor je
Have fun.
Ik wens je er veel plezier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
In ander nieuws!
Het mag weer!
Morgen van 16:00 tot 0:00 staat deze kerel in het leer in de Hemkade op een fetish feest met wat snoep in de mik seks te hebben in het doolhof en te dansen op harde muziek met duizenden anderen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
In ander nieuws!
Het mag weer!
Feest!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dingen die weer mogen.
M'n festival van maart 2020 gaat ook eindelijk eens door.![]()
![]()
Yesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
concertkaartje gescoord
![]()
![]()
@:AirwiN bij jou ook gelukt?
Same here. Ben helemaal hyped nu.quote:
Waarom in het leer die miquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:17 schreef babylon het volgende:
In ander nieuws!
Het mag weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |