Niet te handhaven simpel gezegdquote:Op donderdag 30 september 2021 00:53 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zie hier, waarom mogen restaurants er niet voor kiezen om de 1,5 meter afstand te blijven houden? Ook al bestond die niet meer voor 25 september.
Ach Marburg virus heeft een mortaliteit van 25-95% afhankelijk van de beschikbare gezondheidszorg. Ik zou gewoon op mijn immuunsysteem vertrouwen als ik jou wasquote:En ohh ja, de Who heeft het vandaag al gehad over het volgende hele dodelijke virus, marburgvirus. Daar word ik inderdaad niet vrolijk van en vind dat eng.
Ja.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De zwarte dood is de pest. Of begrijp ik je verkeerd
Zie boven de nuanceringquote:Op donderdag 30 september 2021 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet zeker of de pest daadwerkelijk door de bacil is veroorzaakt waar we de pest aan toeschrijven.
Er zijn ook vermoedens dat het een filovirus geweest kan zijn, gezien de symptomen en het ziekteverloop van het Marburg virus.
Is wel zekerquote:Op donderdag 30 september 2021 08:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet zeker of de pest daadwerkelijk door de bacil is veroorzaakt waar we de pest aan toeschrijven.
Er zijn ook vermoedens dat het een filovirus geweest kan zijn, gezien de symptomen en het ziekteverloop van het Marburg virus.
https://forum-fok.digidip(...)F2%2F50%23p201574879quote:Op donderdag 30 september 2021 08:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja.
De zware dood was een epidemie in de middeleeuwen, waarvan niet helemaal vaststaat wat de oorzaak was, de meesten zeggen de builenpest, een bacterieziekte maar er zijn ook theorieen dat het een Marburg / Ebola achtig virus was.
Jij denkt dat er geen relevant verschil is tussen auto en motor kunnen besturen?quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja iemand die er voor kiest zijn motorrijbewijs te halen ipv van zijn autorijbewijs mag dus geen auto rijden.
Keuzes maken heeft consequenties.
Of je laat jezelf vaccineren of je laat jezelf testen of, als je in je eigen immuunsysteem gelooft, ga je een partijtje mond op mond ademen met iemand die corona heeft, of je laat het even voor wat het is.
Keuzes te over
Maar als je Joods bent moet je 200 euro lappen en als arier 2.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iedereen wordt juist gelijk behandeld. Iedereen krijgt de kans om zo'n QR code te krijgen.
Dat weet ik, zeg alleen dat niet iedereen het daarover eens is.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://forum-fok.digidip(...)F2%2F50%23p201574879
Die zekerheid is er
Zie bovenstaand.quote:Op woensdag 29 september 2021 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo andere behandeling? Iedereen met een vinkje krijgt dezelfde behandeling en iedereen zonder vinkje krijgt dezelfde behandeling. Iedereen kan een vinkje krijgen.
zwaktebod.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar als je Joods bent moet je 200 euro lappen en als arier 2.
Geen discriminatie te bekennen.
Nee hyperbool om dat dogma te ridiculiseren.quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zie bovenstaand.
Dit struisvogelgedrag is echt ridicuul
Klopt, en dit is tenslotte BNWquote:Op donderdag 30 september 2021 08:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat weet ik, zeg alleen dat niet iedereen het daarover eens is.
Rijbewijs gaat over veilig rijden in het verkeer, niet zozeer om het kunnen besturen van het voertuig.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen relevant verschil is tussen auto en motor kunnen besturen?
quote:Op donderdag 30 september 2021 08:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen relevant verschil is tussen auto en motor kunnen besturen?
Zit bij een motor anders hoor. Verschil met de auto is voertuigbeheersing.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rijbewijs gaat over veilig rijden in het verkeer, niet zozeer om het kunnen besturen van het voertuig.
Een kind kan na 1 les een auto besturen...
Kansloos figuur.quote:
Als je een Godwin gebruikt in een discussie neem ik je niet meer serieusquote:Op donderdag 30 september 2021 08:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee hyperbool om dat dogma te ridiculiseren.
Maar als je een struisvogel bent zul je het allicht niet zien.
Eerste zin artikel 1 grondwetquote:Op donderdag 30 september 2021 08:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zie bovenstaand.
Dit struisvogelgedrag is echt ridicuul
quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld
klopt.. je artikel is uit 2005 DNA onderzoek in 2010 bevestigd dat het inderdaad om de pest ging.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In tegenstellning tot BNW zijn er wel degelijk argumenten voor een Virusinfectie
Precies en als je Joods bent is dat geen gelijk geval uiteraard.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Eerste zin artikel 1 grondwet
[..]
Dat is prima hoor het zegt meer over het debiele niveau van de argumenten.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je een Godwin gebruikt in een discussie neem ik je niet meer serieus
Sorry hoor maar als je niet begrijpt dat het punt het maken van keuzes is en dat er consequenties zijn als je een keuze maakt, dan zegt een GIF meer dan 1000 woordenquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 09:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies en als je Joods bent is dat geen gelijk geval uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |