SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
is dit verengelst Nederlands?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Plu ook weer ingebroken dit jaar.
En bij de andere caaf naar binnen gieten.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie gaat er nou citroensap drinken?
Doei tandglazuur en hallo zure oprispingen.
Ja anglicisme als de pestquote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Er is er weer ik uit klb ontsnapt
[..]
is dit verengelst Nederlands?
Liever limoensap inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie gaat er nou citroensap drinken?
Doei tandglazuur en hallo zure oprispingen.
Ik heb daar nog een leuk gifje van: today I fed my guineapig lemon.. zie je die caaf dat proeven en naar achteren vallenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de andere caaf naar binnen gieten.
Misschien met een beetje suiker, munt en Bacardiquote:
We hebben nu @dud0r die dat kan wijzigenquote:
JAAAAAquote:
Ach, nu heeft rozevla op z'n zolderkamertje weer wat om op te fappen. Hebben we als SC toch weer een goede daad gedaan vandaagquote:
Suiker is niet nodig, gewoon lekker zuur sapquote:Op woensdag 29 september 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien met een beetje suiker, munt en Bacardi
Je wilde in je hotpants naar buiten?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:35 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik straks een lange broek aan moet als ik naar buiten ga
Topic is toch zo weer vol, toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, nu heeft rozevla op z'n zolderkamertje weer wat om op te fappen. Hebben we als SC toch weer een goede daad gedaan vandaag
Echt allang gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, nu heeft rozevla op z'n zolderkamertje weer wat om op te fappen. Hebben we als SC toch weer een goede daad gedaan vandaag
Picsquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde in je hotpants naar buiten?
Nee gewoon korte broek, ik wil nog niet accepteren dat het lange broeken seizoen is begonnenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde in je hotpants naar buiten?
Heb al een nieuwe TT bedachtquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Topic is toch zo weer vol, toch?
Wow ik heb wat gemist! Buda zit op een datingsite?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef TaMieke het volgende:
Op wat voor vage datingsite zit je Buda?
Dat ik deze dag nog mee mag maken
Je gaat nu zeker een account aanmaken om hem te matchen hequote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef TaMieke het volgende:
Helaas, maar het zou nog best lekker weer kunnen worden in oktoberquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon korte broek, ik wil nog niet accepteren dat het lange broeken seizoen is begonnen
Het is ook echt opeens nog maar 12 gradenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas, maar het zou nog best lekker weer kunnen worden in oktober
Ik hoop hetquote:Op woensdag 29 september 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas, maar het zou nog best lekker weer kunnen worden in oktober
Niet dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow ik heb wat gemist! Buda zit op een datingsite?
Ja direct. Uiteraardquote:Op woensdag 29 september 2021 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat nu zeker een account aanmaken om hem te matchen he
Ja, het is hier altijd hollen of stilstaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook echt opeens nog maar 12 graden
Nog even wat zon, voordat we de donkere dagen voor kerst ingaan.quote:
Omeletje, denk ikquote:Op woensdag 29 september 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik doe helemaal niks in fora die niet van mij zijnquote:Op woensdag 29 september 2021 11:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben nu @:dud0r die dat kan wijzigen
Ook weer zo.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kutsmurf0rquote:Op woensdag 29 september 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks in fora die niet van mij zijn
Ik voorspel dikke lagen ijzel in de derde week van januari. Dan zou m'n auto moeten komen en niets zo tof als glibberen met een auto die je nog niet gewend bent.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met die gladheid moest ik gewoon naar kantoor hoor (verder geen problemen mee, maar het was toen .. code geel of zo?)
Hehehe, heb je winterbanden ?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voorspel dikke lagen ijzel in de derde week van januari. Dan zou m'n auto moeten komen en niets zo tof als glibberen met een auto die je nog niet gewend bent.
Kut, het wordt weer kerstquote:Op woensdag 29 september 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even wat zon, voordat we de donkere dagen voor kerst ingaan.
Nee, allseasons. Zķ heel veel rij ik ook weer niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehehe, heb je winterbanden ?
ROLLADEEEEEEEquote:
quote:
HOE NOEM JE MIJ?quote:
Wat voor auto krijg je of wil je dat niet zeggen? Dat kan ik wel begrijpen, privacy enzquote:Op woensdag 29 september 2021 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, allseasons. Zķ heel veel rij ik ook weer niet.
Uhm een lekker hapje (= rollade)quote:
Fiesta ST Linequote:Op woensdag 29 september 2021 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor auto krijg je of wil je dat niet zeggen? Dat kan ik wel begrijpen, privacy enz
Oh, das wel een leuke autoquote:
Wat heeft vegetariër ermee te maken dan? Into bestialiteit wel?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, genderqueer, gewoon queer, pansexual, heteroflexic en vegetariër. Jeetje mina.
Waarom blijft ie dan ook etenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
https://twitter.com/i/status/1075583281293193217
ER IS EEN FILMPJE
Was een gebbetjequote:Op woensdag 29 september 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft vegetariër ermee te maken dan? Into bestialiteit wel?
Ik wilde geen enorm geval, maar wel een beetje leuk kunnen rijden enzo.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das wel een leuke auto
quote:Op woensdag 29 september 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
https://twitter.com/i/status/1075583281293193217
ER IS EEN FILMPJE
Ik vind mooi.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom blijft ie dan ook eten![]()
Ik had een keer een leenstation vw Golf mee, dat vond ik best een slagschip, maar reed wel lekkerquote:Op woensdag 29 september 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde geen enorm geval, maar wel een beetje leuk kunnen rijden enzo.![]()
Voor vakanties hebben we immers een station.
Ja, rijdt lekker hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een keer een leenstation vw Golf mee, dat vond ik best een slagschip, maar reed wel lekker
zo kijk de volgende dag na een avond pittig gegeten te hebbenquote:
Ik wel, daarom wil ik er zo min mogelijk mee te maken hebbenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap helemaal niks van mensen
heb je ze wel eens gember gevoerd?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ook als je ze iets van kruiden geeft die vrij sterk ruiken, dan lopen ze ook van die gekke bekken te trekken maar ze willen het ook eten
sommige mensen snap ik toch wel erg weinig vanquote:Op woensdag 29 september 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel, daarom wil ik er zo min mogelijk mee te maken hebben
Een leuke auto is fijn, maar de kosten spelen inderdaad ook mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, rijdt lekker hoor.Het is vooral dat ik 'm ook fatsoenlijk wil kunnen parkeren, ik loop nu echt te vaak tegen té krappe plekken aan en ik ben het spuugzat.
![]()
En kosten, uiteraard.
Mijn cavia's lusten geen munt.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je ze wel eens gember gevoerd?
die beesten hebben tenminste smaakquote:Op woensdag 29 september 2021 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's lusten geen munt.
Allemaal dudortjes
fileparkeren ben ik sowieso geen fan van. De extra druk van een afgrond naar een gracht lijkt me inderdaad niet heel prettigquote:Op woensdag 29 september 2021 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een leuke auto is fijn, maar de kosten spelen inderdaad ook mee.
Over krappe parkeerplekken gesproken.. heb je ooit in Amsterdam of Leiden aan de gracht geparkeerd?
De laatste keer in Leiden bijna de gracht ingereden, niet per se een ervaring die ik zou aanraden
Ze eten hun eigen poep.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
die beesten hebben tenminste smaak
Ik heb niet zo'n probleem met fileparkeren, maar die gracht vond ik niet zo heel fijnquote:Op woensdag 29 september 2021 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fileparkeren ben ik sowieso geen fan van. De extra druk van een afgrond naar een gracht lijkt me inderdaad niet heel prettig
Zouden meer mensen moeten doenquote:
smaakt nog steeds beter dan muntquote:
Nope, nooit nodig geweest gelukkig.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een leuke auto is fijn, maar de kosten spelen inderdaad ook mee.
Over krappe parkeerplekken gesproken.. heb je ooit in Amsterdam of Leiden aan de gracht geparkeerd?
De laatste keer in Leiden bijna de gracht ingereden, niet per se een ervaring die ik zou aanraden
Fileparkeren hangt enorm van de auto af. Met bus probeer ik het niet eens.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met fileparkeren, maar die gracht vond ik niet zo heel fijn
een probleem heb ik er ook niet echt mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met fileparkeren, maar die gracht vond ik niet zo heel fijn
Dat was mijn grapjequote:Op woensdag 29 september 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft vegetariër ermee te maken dan? Into bestialiteit wel?
Ik betwijfel hetquote:
probeer het eens zou ik zeggenquote:
Wees blijquote:Op woensdag 29 september 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, nooit nodig geweest gelukkig.Maar het centrum hier is net zo ruim, zeg maar. Als ik naar m'n tandarts moet, is het ook grachtparkeren op het moment.
Ik heb niet zo'n trek in caviakeutelsquote:
Ik heb nog nooit met een bus gereden, wel met een Caddyquote:Op woensdag 29 september 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fileparkeren hangt enorm van de auto af. Met bus probeer ik het niet eens.
Leuk als een vrouw dit heeft geprogrammeerd.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Nieuwe auto schijnt trouwens zelf te kunnen parkeren.
It’s Britney Bitchquote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef Ama het volgende:
Vanavond die docu over Britney maar eens kijken op Netflix.
Raar wijf dat.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef Ama het volgende:
Vanavond die docu over Britney maar eens kijken op Netflix.
Het is een extra lange ook nog.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een bus gereden, wel met een Caddy
Dat valt nog mee
Zou de verzekering dit vergoeden ?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als een vrouw dit heeft geprogrammeerd.
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets "schijnt". Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan zo'n Sprinterbus?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een extra lange ook nog.![]()
Bij mij in de buurt valt het op zich wel mee met parkeren, want veel kunnen op of vlak voor het huis parkeren (autoluwe straat), maar de vakken zijn niet erg zichtbaar meer, dus het gebeurt nogal vaak dat iemand gaar staat. Gevolg daarvan is dat alles een halve meter oid opschuift en je dus onbruikbare parkeerplekken hebt. Met een kleinere auto krijg ik 'm er dan nog wel tussen, maar het moet wel daadwerkelijk passen enzo.
En laatst had ik dus dat de enige plek waar bus zou passen compleet geblokkeerd was door een of ander koekblik. Ik heb het toen niet eens geprobeerd.
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel terug naar KLB
Geen vage site hoorquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef TaMieke het volgende:
Dat ik deze dag nog mee mag maken
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan zo'n Sprinterbus?![]()
Die had schoonpa hier ook staan, maar die was gelukkig wel zo verkocht.
Parkeren was in Den Haag drama, want ik woonde tegenover een sportschool en daar zetten ze de auto net nog niet midden op de kruising als een soort rotonde. Die lessen begonnen dan vanaf 16.00 uur en dat was altijd janken als ik thuis kwam.
Nu is parkeren gelukkig geen issue meer, eigen oprit
quote:Op woensdag 29 september 2021 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow ik heb wat gemist! Buda zit op een datingsite?
Jammerdebammer lijkt me. Aangenomen dat het wel gewoon aangegeven staat dat ze er zijn.quote:
Dat zijn toch die poppetjes van Maurice de Hond die altijd vervelende vragen stellen?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Den Haag hebben ze pollers neergezet
En dan?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toch eens kijken of ik ook iemand kan vinden
nee geen koffie meer jijquote:Op woensdag 29 september 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie locatieZit ook een fijn koffietentje.
Ja, er staan nogal wat waarschuwingsborden, maar ja.. als mensen de lijnbus achterna rijden en het er dan maar op gokkenquote:Op woensdag 29 september 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammerdebammer lijkt me. Aangenomen dat het wel gewoon aangegeven staat dat ze er zijn.
Uhmquote:Op woensdag 29 september 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn toch die poppetjes van Maurice de Hond die altijd vervelende vragen stellen?
Ik stond maandag ook in de file en ik was om 16.30 uur weggegaan.quote:
Ja staat er ook, de A12 enzo. Maar toch.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat ze nu op wat plekken voor een langere periode aan het werken zijn.
Ja, da's gewoon eigen schuld hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er staan nogal wat waarschuwingsborden, maar ja.. als mensen de lijnbus achterna rijden en het er dan maar op gokken
dat is best duur toch, zo'n schade?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er staan nogal wat waarschuwingsborden, maar ja.. als mensen de lijnbus achterna rijden en het er dan maar op gokken
Drijftest?quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
IK heb eieren staan die goed waren tot de 27e. Kan nog wel, he?
Lijkt mij ook.. je hebt dan ook twee schadegevallenquote:Op woensdag 29 september 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is best duur toch, zo'n schade?
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Kan primaquote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Overheerlijke bijnaroteipannenkoeken.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja even doen zo, en dan vanavond pannenkoeken
Het is geloof ik THT, dus zal wel meevallen.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overheerlijke bijnaroteipannenkoeken.
Ja, makkelijk!quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
Goed voor de weerstandquote:Op woensdag 29 september 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koopmans? @Zipportalquote:Op woensdag 29 september 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja even doen zo, en dan vanavond pannenkoeken
Stel je aan meidquote:Op woensdag 29 september 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wordt echt aangeraden om te stunten met oude eieren, staat dat niet in de top 10 doodsoorzaken wereldwijd?quote:
Waaromquote:
Hangt een beetje af van de externe omstandigheden. Het maakt nogal een verschil als dat in Alaska (hartje winter) is of in Indonesië in de junglequote:Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe een mens eruit ziet drie weken na de dood.
Vast niet. Sowieso gaat het hier niet om een oud ei.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wordt echt aangeraden om te stunten met oude eieren, staat dat niet in de top 10 doodsoorzaken wereldwijd?
Eieren zijn THT ja, als je ze in de koelkast bewaart zijn ze vaak nog wel 2-4 weken langer houdbaar dan dat, wel eventjes de drijftest doen danquote:Op woensdag 29 september 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geloof ik THT, dus zal wel meevallen.
Kan die het er beter allemaal afhalen ipv die wazige plukken schaamhaar die er nu zittenquote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Prins William heeft ook steeds minder haar.
Jep. Dit is meer een Dr. Phil-vibe zo.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
Hij zit nu wel op het punt dat hij het beter allemaal eraf kan halen.
Is dat die van het jeugdjournaal met die wendy van Tinder?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon even een haartransplantatie doenquote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, leuk, maar ze zijn dus nog niet rot.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
1 Hartziekte
2 CVA
3 Longkanker
4 Lage luchtweginfectie
5 Chronic obstructive pulmonary disease (COPD)
6 Colon en rectum kanker
7 Ziekte van Alzheimer
8 Diabetes Type 2
9 Borstkanker
10 Rotte eieren
Snap niet waarom hij dit nooit eerder heeft gedaan want geld is het probleem niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even een haartransplantatie doen
Ja joh.quote:Op woensdag 29 september 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
die datum zegt dan ook echt helemaal niks.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar ze zijn dus nog niet rot.
Millennia aan incest levert niet de beste schedels op.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dat punt is hij wel voorbijquote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
Hij zit nu wel op het punt dat hij het beter allemaal eraf kan halen.
Ik las caviaquote:Op woensdag 29 september 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
1 Hartziekte
2 CVA
3 Longkanker
4 Lage luchtweginfectie
6 Colon en rectum kanker
7 Ziekte van Alzheimer
8 Diabetes Type 2
9 Borstkanker
10 Rotte eieren
Snap niet dat hij geen transplantatie laat doen.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, hij lijkt nu ook veel ouder dan hij is.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap niet dat hij geen transplantatie laat doen.
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
1 Hartziekte
2 CVA
3 Longkanker
4 Lage luchtweginfectie
6 Colon en rectum kanker
7 Ziekte van Alzheimer
8 Diabetes Type 2
9 Borstkanker
10 Rotte eieren
Behalve als je US bent, dan val je meteen dood neer als een ei een dag over de datum is. Blijkbaar.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die datum zegt dan ook echt helemaal niks.
Zo, die is oud geworden.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ook als je een glas cola zero drinkt of noem iets anders wat geen groente of fruit is. Oh wacht daar is vast ook wel weer iets mis mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behalve als je US bent, dan val je meteen dood neer als een ei een dag over de datum is. Blijkbaar.
Lijkt vooral door zijn "kapsel" zo. Als hij volle bos haar had gehad was het heel anders.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, die is oud geworden.
Hopelijk heeft Kate dan een leuke tuinman of zwembadman bij de hand.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegen de tijd dat hij koning gaat worden zal het wel helemaal niets meer zijn.
een glas cola light heft een suiker op.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als je een glas cola zero drinkt of noem iets anders wat geen groente of fruit is. Oh wacht daar is vast ook wel weer iets mis mee.
Gewoon overal dood aan gaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als je een glas cola zero drinkt of noem iets anders wat geen groente of fruit is. Oh wacht daar is vast ook wel weer iets mis mee.
zo veel geluk hebben wij vast niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Behalve als je US bent, dan val je meteen dood neer als een ei een dag over de datum is. Blijkbaar.
Bij US val je al dood van een vers ei uit de supermarkt omdat dat voor het plebs is gemaakt, hij eet alleen vrije uitloop van de Veluwe van wilde kippen die nog nazaten zijn van de kippen van Napoleonquote:Op woensdag 29 september 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
1 Hartziekte
2 CVA
3 Longkanker
4 Lage luchtweginfectie
6 Colon en rectum kanker
7 Ziekte van Alzheimer
8 Diabetes Type 2
9 Borstkanker
10 Rotte eieren
dat zal wel niet nee.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel geluk hebben wij vast niet.
keijl?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is Catherine toch een prachtvrouw
Die zijn beide al dood toch?quote:
Begint steeds meer op z'n oom te lijken.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, zijn haar is een beetje apartquote:Op woensdag 29 september 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt vooral door zijn "kapsel" zo. Als hij volle bos haar had gehad was het heel anders.
Volgens mijn neefje Jeroen die met hem heeft gesport is hij heel aardig maar ook opvallend minder slim dan gemiddeld.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Denk dat William met haar best een leuke vent is maar geen idee hoe dat eruit ziet.
quote:
is niet goed hequote:Op woensdag 29 september 2021 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg wel een keer een rolberoerte van die beesten.
En anders wel een lege portemonneequote:Op woensdag 29 september 2021 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg wel een keer een rolberoerte van die beesten.
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUGquote:
Ik vind dit persoonlijk ook echt zo niet aantrekkelijk bij een man.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, zijn haar is een beetje apart
Ze lopen nu ook te sodemieteren, allemaal gefluit en gewhiep. Fietje is weer zo berig als wat en loopt alles te berijden.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG
Lust wel zon kippetjequote:Op woensdag 29 september 2021 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij US val je al dood van een vers ei uit de supermarkt omdat dat voor het plebs is gemaakt, hij eet alleen vrije uitloop van de Veluwe van wilde kippen die nog nazaten zijn van de kippen van Napoleon
Het is niet nodig om bij alles wat we zeggen met een nog sterker verhaal aan te komen hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mijn neefje Jeroen die met hem heeft gesport is hij heel aardig maar ook opvallend minder slim dan gemiddeld.
Heb ik pas zes keer verteldquote:Op woensdag 29 september 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet nodig om bij alles wat we zeggen met een nog sterker verhaal aan te komen hoor.
Check. Al snap ik ergens het "ugh, nu even geen zin in die tondeuse" ook wel, maar langer dan een week loop je er dan ook niet mee rond, lijkt me.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk ook echt zo niet aantrekkelijk bij een man.Snap best dat sommige mannen hier last van hebben maar op den duur moet je toch denken nu gaat alles eraf. Ik heb een vriend die ook aan alle kanten kaal werd op zijn hoofd maar die heeft op een dag gewoon alles eraf gehaald en nu lijkt het 10x beter.
Dat waren ze tijdens die afleveringen al voor 90%quote:Op woensdag 29 september 2021 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn beide al dood toch?
Wel genieten, behalve dat berige zeugje.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lopen nu ook te sodemieteren, allemaal gefluit en gewhiep. Fietje is weer zo berig als wat en loopt alles te berijden.
Als je niet weet dat het hier om knaagdieren gaat denk je echt dat jij heel raar praat over je schoonouders.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel genieten, behalve dat berige zeugje.
Hier laten ze elkaar volgens mij wel met rust, die bejaarden zijn volgens mij allang in de overgang
oke....rustig maar hoor caafmamaquote:Op woensdag 29 september 2021 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MAAR JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG
Kijk ook wel eens dat My 600 lbs Life, daar zitten ook wel 'bijzondere' figuren tussen. Blijf het ook bijzonder vinden dat de meesten daarvan nooit buiten komen en als enige inkomen een uitkering hebben maar wel per dag voedsel voor 3 gezinnen kunnen wegwerken, en dan vaak ook nog bezorgvoer, waar betalen ze dat van?quote:
Ieeehwlquote:Op woensdag 29 september 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je niet weet dat het hier om knaagdieren gaat denk je echt dat jij heel raar praat over je schoonouders.
elke keer als ik dit soort teksten lees zie ik een soort cavia orgie voor mequote:Op woensdag 29 september 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lopen nu ook te sodemieteren, allemaal gefluit en gewhiep. Fietje is weer zo berig als wat en loopt alles te berijden.
fastfood is echt tering goedkoop in amerikaquote:Op woensdag 29 september 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk ook wel eens dat My 600 lbs Life, daar zitten ook wel 'bijzondere' figuren tussen. Blijf het ook bijzonder vinden dat de meesten daarvan nooit buiten komen en als enige inkomen een uitkering hebben maar wel per dag voedsel voor 3 gezinnen kunnen wegwerken, en dan vaak ook nog bezorgvoer, waar betalen ze dat van?
Andere mensen die wel gewoon werken betalen daar belastingen voor zodat de zwakke vogeltjes niet doodgaan of gaan stelen.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk ook wel eens dat My 600 lbs Life, daar zitten ook wel 'bijzondere' figuren tussen. Blijf het ook bijzonder vinden dat de meesten daarvan nooit buiten komen en als enige inkomen een uitkering hebben maar wel per dag voedsel voor 3 gezinnen kunnen wegwerken, en dan vaak ook nog bezorgvoer, waar betalen ze dat van?
Ik heb familie in Canada en die zijn echt allemaal tonnetje rondquote:Op woensdag 29 september 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
fastfood is echt tering goedkoop in amerika
Misschien brengen die youtube filmpjes wel een smerige bom duiten binnenquote:Op woensdag 29 september 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is koud daar dus dat is isolatiequote:Op woensdag 29 september 2021 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb familie in Canada en die zijn echt allemaal tonnetje rond
Ze lijken op Michelin poppetjes.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het is koud daar dus dat is isolatie
wil ik dit zien of durf ik dan nooit meer macaroni te etenquote:Op woensdag 29 september 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ja, als je dit soort recepten maakt.
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
als mensen macaroni en kaas als volwaardige maaltijd zien, dan weet je wel ongeveer waar het probleem ligt.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik ook toen ik een baby was.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze lijken op Michelin poppetjes.
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen macaroni en kaas als volwaardige maaltijd zien, dan weet je wel ongeveer waar het probleem ligt.
Je vergeet die pot mayoquote:Op woensdag 29 september 2021 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mensen macaroni en kaas als volwaardige maaltijd zien, dan weet je wel ongeveer waar het probleem ligt.
Dit wil jij zienquote:Op woensdag 29 september 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil ik dit zien of durf ik dan nooit meer macaroni te eten
en gefrituurde kip?quote:
het gaat bij de eerste 30 seconden al mis. dat is geen klein blikje gecondenseerde melkquote:
Valt ook nog wel mee, in verhouding met vers voedsel wel ja. Maar dan alsnog als je voor 50 dollar per dag aan voer wegwerktquote:Op woensdag 29 september 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
fastfood is echt tering goedkoop in amerika
als je de hele dag in je xxxxxl t-shirt en sportbroekje op bed ligt hoef je natuurlijk verder geen geld uit te geven aan een sportschool, of hobbies, of nette kleren en benzine om naar je werk te kunnen gaan en zoquote:Op woensdag 29 september 2021 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt ook nog wel mee, in verhouding met vers voedsel wel ja. Maar dan alsnog als je voor 50 dollar per dag aan voer wegwerkt
dafuqquote:Op woensdag 29 september 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GAAT ER OOK NOG IETS WEL GOED IN DIT KLOTE LEVENquote:
En uienringen (gefrituurd)quote:
niet de zebramug? want die heeft ook strepenquote:
Da's andere koek dan turbosalade hequote:
de 1/2 gallon drinkbeker van de kfcquote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's andere koek dan turbosalade he
Plus dat ze ook vaak in de meest troosteloze (lege) gebieden in een of ander spaanplaten hok wonen.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je de hele dag in je xxxxxl t-shirt en sportbroekje op bed ligt hoef je natuurlijk verder geen geld uit te geven aan een sportschool, of hobbies, of nette kleren en benzine om naar je werk te kunnen gaan en zo
Meestal halen ze de 35 ook niet, lekker goedkoop.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plus dat ze ook vaak in de meest troosteloze (lege) gebieden in een of ander spaanplaten hok wonen.
Onkruid vergaat niet hoorquote:Op woensdag 29 september 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal halen ze de 35 ook niet, lekker goedkoop.
Nou ben niet gestoken door een kwal netquote:Op woensdag 29 september 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GAAT ER OOK NOG IETS WEL GOED IN DIT KLOTE LEVEN![]()
Extreem dikke mensen wel gelukkig.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet hoor
Ja die ligt weer in haar natuurlijke habitatquote:Op woensdag 29 september 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde net gaan vragen waar die snack gebleven was.
half-liefde.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat is nou weer demiromantic
wablief?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
half romantisch.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Die komen sowieso niet meer buiten, de kwabbige mensen wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extreem dikke mensen wel gelukkig.
Uhm?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
half-liefde.
Andere helft seks. Of je geld, dat kan ook.
Aah lekker bakken. Of naast de deur te wachten op de sushibezorger.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die ligt weer in haar natuurlijke habitat
quote:Op woensdag 29 september 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Demiromantic is a romantic orientation on the aromantic spectrum defined as someone who does not experience romantic attraction until they have formed a deep emotional connection with someone. This connection may be sexual, platonic, or another form/combination of forms, depending on the demiromantic individual. Forming an emotional bond with someone does not mean that one is automatically attracted to said individual, as it just means there's now a possibility for one to feel attraction.
https://lgbta.wikia.org/wiki/Demiromantic
Klopt.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook toen ik een baby was.
inb4 @:haags en @:wereldgozer roepen dat ben je nu ook vuile vetklep
Ja, ik had het net gegoogled. Als het ooit tot een date komt, mag ik de Dikke van Dale wel meenemenquote:
Eeeuhhmquote:
Nee op strand :pquote:Op woensdag 29 september 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah lekker bakken. Of naast de deur te wachten op de sushibezorger.
Zo eentje zou ik skippenquote:Op woensdag 29 september 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had het net gegoogled. Als het ooit tot een date komt, mag ik de Dikke van Dale wel meenemen
Snap heel het punt van die term nog steeds niet eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had het net gegoogled. Als het ooit tot een date komt, mag ik de Dikke van Dale wel meenemen
Is het ook. Of eerder een groepsverkrachting onderhandquote:Op woensdag 29 september 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
elke keer als ik dit soort teksten lees zie ik een soort cavia orgie voor me
het zijn toch geen eenden.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het ook. Of eerder een groepsverkrachting onderhand
Echt hoor ...quote:Demiromantic can be a romantic orientation on its own or can combined with other orientations. An example of this would be of a individual being demiromantic and gay (demihomoromantic), meaning that when one does experience romantic attraction it is towards individuals of the same or similar genders. Even though one may have a close connection to someone of a dissimilar gender, one may never feel romantic attraction to them.
Hoe meer hokjes om mensen in te duwen, hoe beterquote:
Ze zijn op zich wel soort van romantisch, maar niet direct klef?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap heel het punt van die term nog steeds niet eigenlijk
quote:
Oftewel je wilt eerst iemand leuk vinden en leren kennen voordat je er mee gaat lopen vozen, dat is toch gewoon normaal, daar heb je toch geen wazige term voor nodigquote:Op woensdag 29 september 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn op zich wel soort van romantisch, maar niet direct klef?
Ja, ik snap het verder ook niet echt hoor.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel je wilt eerst iemand leuk vinden en leren kennen voordat je er mee gaat lopen vozen, dat is toch gewoon normaal, daar heb je toch geen wazige term voor nodig
Werkje?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Boek besteld waar m'n werkje in staat.Prijzig ding wel, magoe.
jij stopt wel vettere dingen in je bekquote:Op woensdag 29 september 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil ik dit zien of durf ik dan nooit meer macaroni te eten
Preuts bedoel jequote:Op woensdag 29 september 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel je wilt eerst iemand leuk vinden en leren kennen voordat je er mee gaat lopen vozen, dat is toch gewoon normaal, daar heb je toch geen wazige term voor nodig
Er bestaat ook nog zoiets als geilheid.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh grappigquote:Op woensdag 29 september 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.theworldmakers.org/book-social-distancing-fabric/
Ik ben een van de 200.
Dat is tri-polair, ongewenst, demiromantisch, paraplatonisch, berig en ordinair.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als geilheid.
Loik!quote:Op woensdag 29 september 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.theworldmakers.org/book-social-distancing-fabric/
Ik ben een van de 200.
Net behoorlijk onweer hier. Hond was not amused.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Er komt hier een lekkere donkere wolk aan
Hele dagen over ontlasting praten is ook vrij ordinair.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is tri-polair, ongewenst, demiromantisch, paraplatonisch, berig en ordinair.
Ja dus?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele dagen over ontlasting praten is ook vrij ordinair.
Maar dat zou ik niet in m'n dating profiel zetten.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en dan weer niet romantisch.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou bijna een profiel aanmaken, meteen twee hits (of hoe noem je dat) Gerrie en Bal.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat zou ik niet in m'n dating profiel zetten.
quote:Op woensdag 29 september 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toch eens kijken of ik ook iemand kan vinden
zoals ik het lees kunnen ze pas iemand aantrekkelijk vinden nadat er een connectie gelegd is en dat kan seksueel, platonisch of romantisch zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Demiromantische panseksuele genderlfluide keutelaar.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat zou ik niet in m'n dating profiel zetten.
Kom er wel veel tegen hoor waar je een heel stroomschema moet volgen om uit te vogelen hoe hun voorkeuren liggenquote:
Gvdquote:Op woensdag 29 september 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom er wel veel tegen hoor waar je een heel stroomschema moet volgen om uit te vogelen hoe hun voorkeuren liggen
Meteen de vraag beantwoord waarom ze single zijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom er wel veel tegen hoor waar je een heel stroomschema moet volgen om uit te vogelen hoe hun voorkeuren liggen
of keutelaarster?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Demiromantische panseksuele genderlfluide keutelaar.
Is dat hip onder de kippen tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |