SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
is dit verengelst Nederlands?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Plu ook weer ingebroken dit jaar.
En bij de andere caaf naar binnen gieten.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie gaat er nou citroensap drinken?
Doei tandglazuur en hallo zure oprispingen.
Ja anglicisme als de pestquote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Er is er weer ik uit klb ontsnapt
[..]
is dit verengelst Nederlands?
Liever limoensap inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wie gaat er nou citroensap drinken?
Doei tandglazuur en hallo zure oprispingen.
Ik heb daar nog een leuk gifje van: today I fed my guineapig lemon.. zie je die caaf dat proeven en naar achteren vallenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij de andere caaf naar binnen gieten.
Misschien met een beetje suiker, munt en Bacardiquote:
We hebben nu @dud0r die dat kan wijzigenquote:
JAAAAAquote:
Ach, nu heeft rozevla op z'n zolderkamertje weer wat om op te fappen. Hebben we als SC toch weer een goede daad gedaan vandaagquote:
Suiker is niet nodig, gewoon lekker zuur sapquote:Op woensdag 29 september 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien met een beetje suiker, munt en Bacardi
Je wilde in je hotpants naar buiten?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:35 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik straks een lange broek aan moet als ik naar buiten ga
Topic is toch zo weer vol, toch?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, nu heeft rozevla op z'n zolderkamertje weer wat om op te fappen. Hebben we als SC toch weer een goede daad gedaan vandaag
Echt allang gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, nu heeft rozevla op z'n zolderkamertje weer wat om op te fappen. Hebben we als SC toch weer een goede daad gedaan vandaag
Picsquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde in je hotpants naar buiten?
Nee gewoon korte broek, ik wil nog niet accepteren dat het lange broeken seizoen is begonnenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wilde in je hotpants naar buiten?
Heb al een nieuwe TT bedachtquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Topic is toch zo weer vol, toch?
Wow ik heb wat gemist! Buda zit op een datingsite?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef TaMieke het volgende:
Op wat voor vage datingsite zit je Buda?
Dat ik deze dag nog mee mag maken
Je gaat nu zeker een account aanmaken om hem te matchen hequote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef TaMieke het volgende:
Op wat voor vage datingsite zit je Buda?
Helaas, maar het zou nog best lekker weer kunnen worden in oktoberquote:Op woensdag 29 september 2021 11:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon korte broek, ik wil nog niet accepteren dat het lange broeken seizoen is begonnen
Het is ook echt opeens nog maar 12 gradenquote:Op woensdag 29 september 2021 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas, maar het zou nog best lekker weer kunnen worden in oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |