abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 september 2021 @ 17:07:50 #151
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_201566977
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:00 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar niets minder dan Lissabon?

Misschien hebben ze in Catalonië massaal op Madrid gestemd :+
Dat zou zomaar kunnen :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 september 2021 @ 17:08:16 #152
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201566983
quote:
5s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:26 schreef Dave het volgende:
Aangezien ik @:Greys net op Twitter voorbij zag komen met een streaming-tip, en ik in between series zit, heeft iemand anders nog tips? (Netflix/Amazon/Disney/Ziggo). #dtv

En Waku Waku heb ik al uitgekeken, thanks.
Beetje laat, maar nog een tip van mijn kant, mocht je die nog niet gezien hebben: Only Murders in the Building op Disney+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 29 september 2021 @ 17:09:10 #153
39237 crew  H_T
2733
pi_201566997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:08 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Beetje laat, maar nog een tip van mijn kant, mocht je die nog niet gezien hebben: Only Murders in the Building op Disney+
Het lijkt me sterk dat Dave in de ruim anderhalf uur tussen zijn vraag en jouw antwoord alles al gekeken heeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 29 september 2021 @ 17:09:37 #154
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201567001
quote:
12s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:09 schreef H_T het volgende:

[..]
Het lijkt me sterk dat Dave in de ruim anderhalf uur tussen zijn vraag en jouw antwoord alles al gekeken heeft
Je weet het maar nooit, de wereld gaat zo snel tegenwoordig!
pi_201567021
Ik bedenk me ineens dat ik ooit hier was


Gingen we naar een koor, stond de helft van de groep in de verkeerde rij, namelijk in die om een Mariabeeld aan te raken. _O-
pi_201567037
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe ze nu verder moeten, maar op nieuwe verkiezingen zit ik ook niet te wachten. De PVV, Ja21, BBB en FvD krijgen er in totaal een stuk of 5 zetels bij. Heuj... nog meer racisme in dit land :r
Met dit soort partijen wordt de formatie ook niet makkelijker.
Nou ja BBB groeit vooral echt ontzettend in de peiling met die partij alleen al +5 zetels. FvD groeit gelukkig niet meer verder en zakt soms zelfs in die peilingen.

Maar goed zoals ik al zei zullen we in Nederland een linkse regerende partij helaas niet krijgen en mogen we blij zijn dat de VVD uit principe al niet met de rechtsen als PVV en FvD wil praten over een coalitie :Y
  woensdag 29 september 2021 @ 17:26:42 #157
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201567193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:12 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nou ja BBB groeit vooral echt ontzettend in de peiling met die partij alleen al +5 zetels. FvD groeit gelukkig niet meer verder en zakt soms zelfs in die peilingen.

Maar goed zoals ik al zei zullen we in Nederland een linkse regerende partij helaas niet krijgen en mogen we blij zijn dat de VVD uit principe al niet met de rechtsen als PVV en FvD wil praten over een coalitie :Y
En de groei van BBB zal voor een heel groot deel ook de krimp van het CDA zijn, ik weet eigenlijk niet of dat wel zo rampzalig is. Niet dat het makkelijker wordt natuurlijk, maar een CDA dat zich opnieuw uit kan vinden zonder boeren die bepaalde dingen constant blokkeren kan voor de langere termijn best goed uitpakken.

Voor de langere termijn zou het ook niet slecht hoeven te zijn dat de vies-rechtse partijen eens regeren. Dan ziet iedereen weer wat voor charlatans het zijn, dat de VVD niet te vertrouwen is dat ze voor het politieke midden kiezen en zal als gevolg daarvan links weer wat meer in de lift komen :s)
  woensdag 29 september 2021 @ 17:45:10 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_201567370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
En de groei van BBB zal voor een heel groot deel ook de krimp van het CDA zijn, ik weet eigenlijk niet of dat wel zo rampzalig is. Niet dat het makkelijker wordt natuurlijk, maar een CDA dat zich opnieuw uit kan vinden zonder boeren die bepaalde dingen constant blokkeren kan voor de langere termijn best goed uitpakken.

Voor de langere termijn zou het ook niet slecht hoeven te zijn dat de vies-rechtse partijen eens regeren. Dan ziet iedereen weer wat voor charlatans het zijn, dat de VVD niet te vertrouwen is dat ze voor het politieke midden kiezen en zal als gevolg daarvan links weer wat meer in de lift komen :s)
LPF toestanden zouden het vertrouwen in die partijen wel laten wegzakken ja. Al gaan ze dan wel weer naar een nieuwe vies-rechtse partij. En een deel blijft op een partij stemmen wat er ook gebeurd. Dat zie je bij FvD.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_201567559
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Em31 het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ooit hier was
[ afbeelding ]

Gingen we naar een koor, stond de helft van de groep in de verkeerde rij, namelijk in die om een Mariabeeld aan te raken. _O-
Ja, mijn vrouw sloot daar ook al automatisch aan. Gelukkig had ik toevallig gelezen over de enorme rijen voor dat beeldje :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 29 september 2021 @ 18:02:58 #160
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201567580
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:11 schreef Em31 het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ooit hier was
[ afbeelding ]

Gingen we naar een koor, stond de helft van de groep in de verkeerde rij, namelijk in die om een Mariabeeld aan te raken. _O-
Iets zegt me dat die rij nog langer was dan voor het koor. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 29 september 2021 @ 18:13:57 #161
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201567701
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:26 schreef Hamlapjes het volgende:

Voor de langere termijn zou het ook niet slecht hoeven te zijn dat de vies-rechtse partijen eens regeren. Dan ziet iedereen weer wat voor charlatans het zijn, dat de VVD niet te vertrouwen is dat ze voor het politieke midden kiezen en zal als gevolg daarvan links weer wat meer in de lift komen :s)
Dat hangt er natuurlijk wel vanaf hoe groot hun vinger in de pap wordt, ik zou er iig niet om staan te springen.

Krijgt een grote FvD (misschien nog met een relatief grote ja21 erbij) genoeg in de melk te brokkelen om weer op grotere schaal gaswinning toe te staan en misschien zelfs nog wat vergunningen te verlenen/verlengen voor kolen- en/of gascentrales dan zijn dat wel dingen waar we als land mogelijk nog vele jaren de negatieve gevolgen van gaan merken.

Zelfs als een paar mensen daarna het licht zien en die partijen weer wat inkrimpen weet ik niet of we dat er wel voor over moeten hebben. En dan heb ik nog maar 1 punt genoemd van de weerzinwekkendheden die sommige partijen daar graag geregeld zouden zien worden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 29 september 2021 @ 18:14:37 #162
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201567706
Nou goed, eerst maar eens koken.
Nadenken over dit soort horrorpolitiek kan later ook nog.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201567785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat hangt er natuurlijk wel vanaf hoe groot hun vinger in de pap wordt, ik zou er iig niet om staan te springen.

Krijgt een grote FvD (misschien nog met een relatief grote ja21 erbij) genoeg in de melk te brokkelen om weer op grotere schaal gaswinning toe te staan en misschien zelfs nog wat vergunningen te verlenen/verlengen voor kolen- en/of gascentrales dan zijn dat wel dingen waar we als land mogelijk nog vele jaren de negatieve gevolgen van gaan merken.

Zelfs als een paar mensen daarna het licht zien en die partijen weer wat inkrimpen weet ik niet of we dat er wel voor over moeten hebben. En dan heb ik nog maar 1 punt genoemd van de weerzinwekkendheden die sommige partijen daar graag geregeld zouden zien worden.
Ja, en dat soort dingen als die jij nu noemt wat betreft die kolen-/gascentrales zijn natuurlijk ook nog beslissingen waarvan je niet 1-2-3 gelijk ziet wat het voor impact heeft. Of tenminste, zeker voor de aanhangers daarvan die al een blinde vlek hebben voor alles rondom ecologisch verantwoorde dingen :P Daar gaat ook weer een paar jaar overheen voor zoiets impact heeft.
pi_201567787
quote:
10s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou goed, eerst maar eens koken.
Nadenken over dit soort horrorpolitiek kan later ook nog.
Wat ga je koken?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 29 september 2021 @ 18:28:04 #165
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201567830
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat hangt er natuurlijk wel vanaf hoe groot hun vinger in de pap wordt, ik zou er iig niet om staan te springen.

Krijgt een grote FvD (misschien nog met een relatief grote ja21 erbij) genoeg in de melk te brokkelen om weer op grotere schaal gaswinning toe te staan en misschien zelfs nog wat vergunningen te verlenen/verlengen voor kolen- en/of gascentrales dan zijn dat wel dingen waar we als land mogelijk nog vele jaren de negatieve gevolgen van gaan merken.

Zelfs als een paar mensen daarna het licht zien en die partijen weer wat inkrimpen weet ik niet of we dat er wel voor over moeten hebben. En dan heb ik nog maar 1 punt genoemd van de weerzinwekkendheden die sommige partijen daar graag geregeld zouden zien worden.
Mijn impliciete aanname en verwachting is ook dat zo'n coalitie het in een heel gunstig geval net een paar maanden vol weet te houden. Te kort om echt schade aan te richten, lang genoeg om mensen het licht te laten zien, zeg maar.
Maar misschien ben ik dan te optimistisch :P
pi_201567920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:28 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Mijn impliciete aanname en verwachting is ook dat zo'n coalitie het in een heel gunstig geval net een paar maanden vol weet te houden. Te kort om echt schade aan te richten, lang genoeg om mensen het licht te laten zien, zeg maar.
Maar misschien ben ik dan te optimistisch :P
Zo werkt dat niet, ongeacht of het extreem-links of extreem-rechts is. Een paar jaar later duikt er wel weer een ander figuur op om een ander probleem dat veroorzaakt wordt door de rijken of de buitenlanders op te lossen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 18:35:48 #167
375570 crew  Cyan9
pi_201567931
quote:
5s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:26 schreef Dave het volgende:
Aangezien ik @:Greys net op Twitter voorbij zag komen met een streaming-tip, en ik in between series zit, heeft iemand anders nog tips? (Netflix/Amazon/Disney/Ziggo). #dtv

En Waku Waku heb ik al uitgekeken, thanks.
Ik kijk Pose op Netflix; erg goede serie die me al meerdere keren heeft doen janken. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_201567940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, mijn vrouw sloot daar ook al automatisch aan. Gelukkig had ik toevallig gelezen over de enorme rijen voor dat beeldje :')
_O- zo hard gelachen toen wij daar zaten en een paar binnen in die rij zagen staan :D
pi_201567949
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Iets zegt me dat die rij nog langer was dan voor het koor. ;(
Ja behoorlijke lange rij ja :D al zat die kerk ook aardig vol
  woensdag 29 september 2021 @ 18:55:58 #170
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201568244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Squid Game is wel gezellig, voor het hele gezin.
Vroeger keek ik graag naar dit soort series, maar heb nu een voorstukje gezien en ik trek dit niet meer hoor :')

Net als dat ik vroeger zonder problemen in de Breakdance op de kermis ging, dat red ik nu ook niet meer :P .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 29 september 2021 @ 19:49:24 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_201569277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet, ongeacht of het extreem-links of extreem-rechts is. Een paar jaar later duikt er wel weer een ander figuur op om een ander probleem dat veroorzaakt wordt door de rijken of de buitenlanders op te lossen.
Er komt altijd wel weer een nieuwe Messias die ons land komt bevrijden van de tirannie van groepen die jij al noemde of jongeren, ouderen, de EU. En daar lopen dan weer hele hordes achtereen, totdat het weer een valse profeet blijkt te zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter woensdag 29 september 2021 @ 19:55:18 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_201569415
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:49 schreef Redefine het volgende:

[..]
Er komt altijd wel weer een nieuwe Messias die ons land komt bevrijden van de tirannie van groepen die jij al noemde of jongeren, ouderen, de EU. En daar lopen dan weer hele hordes achtereen, totdat het weer een valse profeet blijkt te zijn.
Hebben we het nu wéér over Strani?
  woensdag 29 september 2021 @ 20:03:22 #173
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_201569608
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:55 schreef Cee het volgende:

[..]
Hebben we het nu wéér over Strani?
Die is niet tegen jongeren, ouderen, buitenlanders, rijken etc. Die is eerder voor, dus nee :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 september 2021 @ 20:43:39 #174
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201570479
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat ga je koken?
Vandaag rode linzen met aubergine, tomaat, paprika, kipdij, en wat kruiderijtjes en zo. :9
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201570514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:55 schreef Arizona het volgende:

[..]
Vroeger keek ik graag naar dit soort series, maar heb nu een voorstukje gezien en ik trek dit niet meer hoor :')

Net als dat ik vroeger zonder problemen in de Breakdance op de kermis ging, dat red ik nu ook niet meer :P .
Dat heb ik ook :o wat is er met ons gebeurd Arizona ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')