Structureel is er niks bij deze bedrijven veranderd... als je het destijds de prijs waard vond, dan kan je nu dus extra van deze aandelen met korting kopenquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
BESI -19,32%
ASML -13,80%
ASMI -5,4%
Heb niet het idee dat ik het beste moment heb uitgezocht om deze aandelen te kopen
Klopt, zit er ook niet heel erg over in, timing is alleen wat beroerd (en je kan zoiets niet timen natuurlijk).quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Structureel is er niks bij deze bedrijven veranderd...
Heb al wat bijgekocht op de dip maar het dipte verderquote:als je het destijds de prijs waard vond, dan kan je nu dus extra van deze aandelen met korting kopen
Shell is aardig op weg om procentueel gezien mijn beste investering te worden. Tot nu toe staat Carnival Corporation nog op 1, die is 12.5% in waarde gestegen sinds ik ze een maand geleden kocht.quote:
Dat doen aandelen altijd, alsof ze het wetenquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:23 schreef ludovico het volgende:
Gazprom 20% verkocht op 7.6.
Staat nu 8.8
Nee, lijkt wel een penny-stock nu.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:55 schreef Beursaap het volgende:
Iemand dit aandeel ook?
CGG SA
OrderID 38cc47bd-14a5-4af0-bd07-72e30a5f7aa5
Transactiedatum 2-aug-2021 10:49:09
ISIN FR0013181864
Opdracht Koop
Type Limit Order
Beurs FRA
Handelsplaats FRAB
Aantal 3198
Koers EUR 0,6160
Lokale waarde EUR -1.969,97
Waarde EUR -1.969,97
Wisselkoers 1,0000
AutoFX kosten EUR 0,00
Transactiekosten EUR -9,27
Totale Kosten EUR -9,27
Totaal EUR -1.979,24
Nog 0,5% van over, wel het enige wat nog groen aangeeft in m'n portfolioquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tesla 3% omhoog na een goed Q3.
Benieuwd of ze dat vast kunnen houden vandaag.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:44 schreef nostra het volgende:
Godsallemachtig, wie is die Hells Angel die technische analyse staat te brabbelen op RTL-Z. Wat een niveau.
Waarom uit Shell? Wordt alleen maar beter qua dividend de komende tijd lijkt me.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:01 schreef leolinedance het volgende:
Deel Shell in de verkoop. Morgen instappen op ASML.
Omdat het een te groot deel van mijn portefolio is en ik geld moet vrijmaken om ASML te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom uit Shell? Wordt alleen maar beter qua dividend de komende tijd lijkt me.
Ik ben nog voorzichtig. Vorige week was bijna elke dag wel aardig voor mij, tot het laatste handelsuur waarin alles weer onderuit ging.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het ziet er vandaag allemaal wat groener uit dan gisteren.
Nog lang niet in de buurt van een herstel maar hey, liever groen dan rood
Klopt, vaak later op de dag werd het hard minder.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:32 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ben nog voorzichtig. Vorige week was bijna elke dag wel aardig voor mij, tot het laatste handelsuur waarin alles weer onderuit ging.
Hmm, ik begrijp aan 1 kant waarom ze het doen maar als je de risico's kent dan is het ook gewoon eigen verantwoordelijkheid natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:59 schreef nostra het volgende:
Guttegut, heeft de AFM weer een rubberen tegel gelegd voor hefboomproducten? Nog maar een minimale hefboom en bestaande producten met een hogere de ik in porto heb worden bid only geknald. Geen idee wie die bied dan afgeeft, maar dat is lekker interveniėren.
Binaire opties zijn leuker toch.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp aan 1 kant waarom ze het doen maar als je de risico's kent dan is het ook gewoon eigen verantwoordelijkheid natuurlijk.
Zelf begin ik er niet aan iig.
Ik zou put opties op Tesla willen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen vertellen.
Is veruit m'n best presterende aandeel, trouwens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou put opties op Tesla willen.
Hebben ze niet bij degiro.
Bitcoin worden mensen ook rijk van. Short term.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is veruit m'n best presterende aandeel, trouwens.
* klopt af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |