abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201668779
@bertha: is dit je 1e kindje?
pi_201668785
Bertha, ik denk een meisje! De nub loopt horizontaal aan de ruggengraat. Ik ben dol op nubfoto's gokken. :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_201669161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:42 schreef _Lily_ het volgende:
@:bertha: is dit je 1e kindje?
2e,ik heb al een zoontje.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:42 schreef Rebubbled het volgende:
Bertha, ik denk een meisje! De nub loopt horizontaal aan de ruggengraat. Ik ben dol op nubfoto's gokken. :D
Zij heeft echt op de echo tussen de beentjes gekeken. Nouja, we gaan met zien :s)
pi_201669186
Nog 2 maandjes hier *O* *O*
pi_201669249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:15 schreef B.ertha het volgende:

[..]
2e,ik heb al een zoontje.
[..]
Zij heeft echt op de echo tussen de beentjes gekeken. Nouja, we gaan met zien :s)
Ja, spannend!
Bij mij klopte het dus niet. Er was niks te zien tussen de beentjes van mijn kind. Ook wat later in de zwangerschap niet
Maar het was toch echt een jongen hahaha. Bij de 20 weken echo is het zelfs extra gecheckt omdat er dus tussen 12-18 weken niks te zien was.
pi_201670304
Meld met baby uit de buik O+ . Vannacht spontaan gebroken vliezen en weeën kwamen al snel, om half 5 in het ziekenhuis. Uiteindelijk ging ik om 10 uur vanmorgen in 4 weeën van 5/6 cm naar volledige ontsluiting is ze gelanceerd in 4 minuten persen :') .
We blijven nog even in het ziekenhuis want randprematuur en lage glucosewaarde, maar m'n kolfopbrengst ging gelijk goed met 20cc.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:23:10 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_201670315
quote:
17s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:22 schreef douche-eendje het volgende:
Meld met baby uit de buik O+ . Vannacht spontaan gebroken vliezen en weeën kwamen al snel. Uiteindelijk ging ik in 4 weeën van 5/6 cm naar volledige ontsluiting is ze gelanceerd in 4 minuten persen :') .
We blijven nog even in het ziekenhuis want randprematuur en lage glucosewaarde, maar m'n kolfopbrengst ging gelijk goed met 20cc.
Oh wauw! Nu al! Gefeliciteerd! O+ en een dochter! O+
disclaimer
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:23:59 #133
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_201670322
quote:
Meld met baby uit de buik O+ . Vannacht spontaan gebroken vliezen en weeën kwamen al snel, om half 5 in het ziekenhuis. Uiteindelijk ging ik om 10 uur vanmorgen in 4 weeën van 5/6 cm naar volledige ontsluiting is ze gelanceerd in 4 minuten persen :') .
Wow! Surprise! Gefeliciteerd *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201670384
quote:
Gefeliciteerd! Piep je zomaar voor in het rijtje ;)
Hoe is het met jou?
Blij voor je dat alle medische problemen van vorige keer je bespaard zijn gebleven. Hoop dat je dochter snel aansterkt en jullie lekker naar huis mogen O+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:31:24 #135
56471 pinquit
oh my lama!
pi_201670418
Waaah D-E! O+ daar is ze ineens!
Gefeliciteerd *O* hoe gaat het met je?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_201670517
Gefeliciteerd @douche-eendje *O*

Maar nou moeten je relax truien en broeken eerst nog gewassen worden. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:44:20 #137
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201670558
quote:
Wow, nu al :D Gefeliciteerd O+ Lekker babyknuffelen *O*
Je was een dag later uitgerekend dan ik. Ik hoop eigenlijk dat mijn dame nog wel even blijft zitten :D
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_201670573
Wat een turbobevalling! Gefeliciteerd O+
pi_201670595
Gefeliciteerd DE!!
pi_201670728
quote:
Dat is snel DE!
De baby wilde blijkbaar gewoon naar buiten, het is behoorlijk vroeg
Is de bevalling deze keer zonder trauma’s verlopen? Ik hoop het zo voor je! Dat het een goede ervaring was
pi_201670856
quote:
Wow, die had ik zo snel nog niet verwacht :D van harte gefeliciteerd!!hoe doet ze het? En hoe was het voor jou (ook mentaal)?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:49:48 #142
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201671229
Gefeliciteerd DE!
pi_201671487
quote:
Ohhh wat een verrassing O+ Van harte gefeliciteerd! *O* *O* Hopelijk kunnen jullie gauw naar huis, top dat de kolfopbrengst al zo goed gaat! Kan jij het mentaal ook een beetje bijbenen?
pi_201671606
quote:
Gefeliciteerd DE, dat is in een sneltrein vaart gegaan. Hopelijk gaat het goed en mag je snel naar huis.
pi_201672267
DE O+ Gefeliciteerd met je meisje!
pi_201672809
Met mij gaat het goed :). Fijne, maar intense bevalling om op terug te kijken maar o wat een verschil met de bevalling van Bas. Ik kon aanzienlijk beter mijn grenzen bewaken (zelfs mensen gesommeerd om van mij af te blijven, van de lampen&gordijnen af te blijven of hun mond dicht te houden _O- ). Merk echt verschil tussen de niet-vorderende baring van Bas met alle toeters en bellen versus deze. Ik kijk er heel positief al op terug en ben nog een beetje overrompeld door de snelheid van alles. Het bad was echt een uitkomst waardoor ik mijn weeën goed op kon vangen, verschillende houdingen aan kon nemen en geen last had van mijn bekkeninstabiliteit.
Wegens foetale nood is ze op bed geboren, navelstreng zat om haar nek heen maar dankzij snel reageren van de verloskundige was dat zo geregeld.

Ze ligt nu op de neonatologie in een warmtebedje omdat haar glucosewaarde echt zorgwekkend laag was, maar voor de 3e voeding zaten we bijna op de ondergrens van normaal. Aan de borst drinken kost haar nu nog erg veel moeite en energie, we proberen eerst aan te leggen en daarna via kolven nog voeden. Kolfde net weer 30 cc, kreeg applaus van de verpleegkundige. Wellicht dat ik morgen of maandag even de lactatiekundige ook even om tips ga vragen.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:32:01 #147
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201672864
Gefeliciteerd d-e! Gek en snel! Hopelijk doet ze het goed en hoeven jullie niet al te lang te blijven :* .
Hoe heet ze?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201674228
Gefeliciteerd d-e en natuurlijk ook Bas. Wat fijn dat het gewoon een redelijk normale bevalling was zonder al het gedoe van vorige keer en dat je er nu al positief op terug kan kijken. Hopelijk blijft haar glucose waarde goed stijgen en mogen jullie snel naar huis!
pi_201675105
Gefeliciteerd DE! Klinkt als een fijne bevalling :)
pi_201675114
Nou D-E! Wat doe je nu! Wowow, ineens is daar helemaal spontaan en in lekker tempo je dochter geboren! O+ En wat enorm fijn dat deze ervaring zoveel positiever is. Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar alles, je verhaal, de stats, haar naam. :D Ohh en wat kolf je al een hoop! Terecht applaus! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')