Goede opmerking.quote:Op maandag 27 september 2021 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe moeten wij dat weten
BTW: dit is de klaagbaak
Heb je daar n bron van?quote:Op maandag 27 september 2021 15:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij heeft eens in een interview gezegd 1 a 2 per dag
Ik heb de bron niet, maar ik kan me zo'n opmerking van hem wel herinneren. Net als een interview waar een andere coureur zijn blikje pakt en bevestigt dat het idd redbull is.quote:Op maandag 27 september 2021 15:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Heb je daar n bron van?
Ik vraag t me af....
Dat is altijd het kromme van dat topsport-circuit. De tegengestelde belangen van sponsors en dat waar de sporters eigenlijk het meest mee gebaat zijn om hun sport zo goed mogelijk uit te oefenen.quote:Op maandag 27 september 2021 16:25 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik heb de bron niet, maar ik kan me zo'n opmerking van hem wel herinneren. Net als een interview waar een andere coureur zijn blikje pakt en bevestigt dat het idd redbull is.
Hij loopt echt altijd met zo'n blikje rond, ik kan me niet voorstellen dat hij die meuk continu drinkt (zal z'n PT niet blij mee zijn)
Vroeger was het Marlboro, Camel en Lucky Strike.quote:Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat is altijd het kromme van dat topsport-circuit. De tegengestelde belangen van sponsors en dat waar de sporters eigenlijk het meest mee gebaat zijn om hun sport zo goed mogelijk uit te oefenen.
Ach wat, ze hoeven niet te hollen ofzo.quote:Op maandag 27 september 2021 18:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vroeger was het Marlboro, Camel en Lucky Strike.
Ook niet zo best voor je.
Je wil niet weten hoe inspannend 3 kwartier motorrijden met snelheden boven de 300 kilometer per uur is.quote:Op maandag 27 september 2021 18:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ach wat, ze hoeven niet te hollen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |