abonnement Unibet Coolblue
pi_201536971
Mensen praten hier over snipers, een drive by.

Jullie kijken echt te veel films :')
  maandag 27 september 2021 @ 09:00:17 #77
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201537021
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:55 schreef PS. het volgende:
Mensen praten hier over snipers, een drive by.

Jullie kijken echt te veel films :')
Klopt. Effect van de coronacrisis. Maar die mocro mafiaatjes kijken elke donderdag Scarface. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201537027
quote:
6s.gif Op maandag 27 september 2021 08:51 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je Rutte ontvoeren, volgens mij is het grootste gedeelte van Nederland hem sowieso liever kwijt dan rijk _O- Dus niemand zal hem terug willen.
(En nee, houdt dus niet in dat hij het verdiend om wat te overkomen)
Misschien wil iemand hem wel ruilen tegen een Superdry polo :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 september 2021 @ 09:20:22 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201537231
Het staatshoofd omleggen lijkt me eerder terrorisme dan maffia. Alhoewel het wel oneindige streetcreds oplevert natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201537267
quote:
15s.gif Op maandag 27 september 2021 07:22 schreef ijs_beer het volgende:
Uit de Taghi-hoek? Die gast is tot alles in staat.
Misschien ben ik wat naïef, maar het motief ontgaat me. Wat denkt hij hier mee te bereiken? Of is dit de spreekwoordelijke kat-in-het-nauw?
  maandag 27 september 2021 @ 09:22:49 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201537269
quote:
11s.gif Op maandag 27 september 2021 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik lach me kapot als Kaag erachter zit, met haar Nieuw Leiderschap :D
Dat Kaag de mocro-maffia opdracht heeft gegeven Rutte te liquideren om zo zelf premier te kunnen worden? Ver gezocht denk ik.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201537296


Jullie zien het helemaal verkeerd beste mede FOKkers, het gaat prima met Nederland, niks aan het handje, want het CBS zegt het dus het is waar. Dus doe je ogen en snaveltjes toe en hou op met klagen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 27 september 2021 @ 09:25:44 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201537303
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:20 schreef LXIV het volgende:
Het staatshoofd omleggen lijkt me eerder terrorisme dan maffia. Alhoewel het wel oneindige streetcreds oplevert natuurlijk.
Maffiaterreur
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201537306
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien ben ik wat naïef, maar het motief ontgaat me. Wat denkt hij hier mee te bereiken? Of is dit de spreekwoordelijke kat-in-het-nauw?
https://www.parool.nl/ned(...)ng-uit-ebi~ba7c0e33/

"Taghi zou opdracht hebben gegeven om te onderzoeken of er in Afrika een Nederlandse diplomaat zou kunnen worden ontvoerd als wisselgeld voor vrijlating. Dit wordt door de opsporingsdiensten als reëel plan beschouwd en zeer serieus genomen."

Rutte is een makkelijker doelwit.
pi_201537334
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:26 schreef Tjoent het volgende:

[..]
https://www.parool.nl/ned(...)ng-uit-ebi~ba7c0e33/

"Taghi zou opdracht hebben gegeven om te onderzoeken of er in Afrika een Nederlandse diplomaat zou kunnen worden ontvoerd als wisselgeld voor vrijlating. Dit wordt door de opsporingsdiensten als reëel plan beschouwd en zeer serieus genomen."

Rutte is een makkelijker doelwit.
Officiële standpunt is toch dat er geen losgeld wordt betaald?

Hij kan natuurlijk nog zoveel geld hebben, uit de EBI ontsnappen valt niet zo mee. Zeker niet als men weet heeft van een concreet plan.

Overigens zou dit ook een prima argument zijn voor de doodstraf in extreme gevallen en na veroordeling. In hoeverre moet je 'n land laten destabiliseren door iemand die vast zit en nooit meer vrij gaat komen.
pi_201537351
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:55 schreef PS. het volgende:
Mensen praten hier over snipers, een drive by.

Jullie kijken echt te veel films :')
Sinds de moord op Pim Fortuyn jaren geleden, en Derk Wiersum en Peter R. de Vries wat meer recent, kijk ik nergens meer van op.

Het ene toont aan dat een politieke moord helemaal niet ondenkbaar en kansloos is, en het tweede toont aan hoe ver de mocro maffia tegenwoordig bereid is te gaan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201537358
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:28 schreef Halcon het volgende:

[..]
Officiële standpunt is toch dat er geen losgeld wordt betaald?

Hij kan natuurlijk nog zoveel geld hebben, uit de EBI ontsnappen valt niet zo mee. Zeker niet als men weet heeft van een concreet plan.

Overigens zou dit ook een prima argument zijn voor de doodstraf in extreme gevallen en na veroordeling. In hoeverre moet je 'n land laten destabiliseren door iemand die vast zit en nooit meer vrij gaat komen.
Taghi en consorten hebben geen boodschap aan alles wat 'officieel' is lijkt me...
pi_201537404
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Sinds de moord op Pim Fortuyn jaren geleden, en Derk Wiersum en Peter R. de Vries wat meer recent, kijk ik nergens meer van op.

Het ene toont aan dat een politieke moord helemaal niet ondenkbaar en kansloos is, en het tweede toont aan hoe ver de mocro maffia tegenwoordig bereid is te gaan.
Dat zijn allemaal jonge jochies die voor een paar centen een pistooltje mee krijgen en het daar maar mee moeten doen.

Sniper ben je niet zomaar, en je hebt maar 1 kans om het goed te doen. Daarnaast kom je moeilijk weg vanaf een sniper positie.

Een drive by heeft nog geen 10% kans van slagen, en de kans dat je gepakt wordt is +90%. Totaal niet efficiënt dus, al doen films anders laten blijken.
pi_201537440
Ik vind dit heel erg triest nieuws. Bah.
Definitely not CIA
  maandag 27 september 2021 @ 09:40:52 #90
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201537475
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:30 schreef Tomatenboer het volgende:
en het tweede toont aan hoe ver de mocro maffia tegenwoordig bereid is te gaan.
Dat was al duidelijk toen er een hoofd op de stoep voor een shisha lounge werd gelegd.
pi_201537539
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat Kaag de mocro-maffia opdracht heeft gegeven Rutte te liquideren om zo zelf premier te kunnen worden? Ver gezocht denk ik.
Het is dan ook overduidelijk een grap.
Maar het verbaast me niks dat in de verzuurde beerputten die NWS en POL tegenwoordig zijn alles bloedserieus genomen wordt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201537559
quote:
6s.gif Op maandag 27 september 2021 08:51 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je Rutte ontvoeren, volgens mij is het grootste gedeelte van Nederland hem sowieso liever kwijt dan rijk _O- Dus niemand zal hem terug willen.
(En nee, houdt dus niet in dat hij het verdiend om wat te overkomen)
Dat klopt inderdaad gezien de vorige verkiezingsuitslag.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 27 september 2021 @ 09:48:28 #93
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_201537562
Misschien tijd om serieus werkte maken van de mocro-maffia. In Italië schijnen ze de nodige ervaring te hebben hoe je het een en ander kan aanlopen.
  maandag 27 september 2021 @ 09:49:45 #94
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_201537571
Rutte is de drugscriminaliteit juist van dienst, dus dit is onlogisch.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_201537620
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Rutte is de drugscriminaliteit juist van dienst, dus dit is onlogisch.
Goh.
  maandag 27 september 2021 @ 09:56:53 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_201537641
Lijkt me eerder om de invoering van de QR code te gaan.

(Je hebt ook nog die groep in Eindhoven die opgepakt was, maar dat was een paar dagen geleden en niet begin van de maand)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201537650
Links had altijd al een hekel aan Rutte op de fiets want dat trok zoveel stemmen, en nu krijgen ze hun zin, dat beeld gaan we niet meer zien.

Misschien kan dit aanleiding zijn om eindelijk eens op te houden met voortdurende persoonlijke aanvallen op een politicus, zowel in de pers als in de TK, want uiteindelijk krijg je dit, je brengt de misdaad op ideeën. En hoe moet Marijnissen straks aan het graf van Rutte staan? Met een schijnheilig praatje dat hij toch wel een aardige peer was?
pi_201537675
quote:
6s.gif Op maandag 27 september 2021 08:51 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je Rutte ontvoeren, volgens mij is het grootste gedeelte van Nederland hem sowieso liever kwijt dan rijk _O- Dus niemand zal hem terug willen.
(En nee, houdt dus niet in dat hij het verdiend om wat te overkomen)
Dit eigenlijk. We kunnen er dan ook voor kiezen geen actieve herinnering meer aan Rutte te hebben.
pi_201537685
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Dit eigenlijk. We kunnen er dan ook voor kiezen geen actieve herinnering meer aan Rutte te hebben.
Hij staat nog steeds ruim aan kop in alle peilingen en won onlangs nog de verkiezingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201537702
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:57 schreef Mondkapje het volgende:
Links had altijd al een hekel aan Rutte op de fiets want dat trok zoveel stemmen, en nu krijgen ze hun zin, dat beeld gaan we niet meer zien.

Misschien kan dit aanleiding zijn om eindelijk eens op te houden met voortdurende persoonlijke aanvallen op een politicus, zowel in de pers als in de TK, want uiteindelijk krijg je dit, je brengt de misdaad op ideeën. En hoe moet Marijnissen straks aan het graf van Rutte staan? Met een schijnheilig praatje dat hij toch wel een aardige peer was?
De demonisering van Mark Rutte :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')