Geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 27 september 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds ruim aan kop in alle peilingen en won onlangs nog de verkiezingen.
Daar hebben de pers en een aantal TK-leden schijt aan, het is oorlog aan Rutte op alle fronten.quote:Op maandag 27 september 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds ruim aan kop in alle peilingen en won onlangs nog de verkiezingen.
Dit. Verkiezingen komen er weer aan. Maar goed altijd leuke pr voor onze premier die zo normaal is gebleven dat hij altijd op de fiets naar een paar journalisten fietst.quote:Op maandag 27 september 2021 08:12 schreef myShizzle het volgende:
Dit is gewoon marketing.
Hij wordt allang beveiligd, dus vraag jezelf af waarom dit nu naar buiten moet worden gebracht. Sheeple.
Vreemd genoeg wel ja. Al praat dat uiteraard geen bedreigingen of aanslag goed. Maar dat staat hier los van wat mij betreft.quote:Op maandag 27 september 2021 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wilders is zoals Baudet slim opmerkte gecontroleerde oppositie. Een VVD telg die in zijn jongere jaren Rutte heeft opgeleid en graag oppositie voert voor de interruptie microfoon voor de hoogste bieder.quote:Op maandag 27 september 2021 10:03 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Daar hebben de pers en een aantal TK-leden schijt aan, het is oorlog aan Rutte op alle fronten.
En gek genoeg doet Wilders er het hardst aan mee, die zou toch beter moeten weten.
Dan weet jij meer dan de rest van Nederland.quote:Op maandag 27 september 2021 10:06 schreef Derrazi het volgende:
Dit. Verkiezingen komen er weer aan.
Het moge duidelijk zijn dat er geen coalitie komt nu zelfs de vijfde informateur niks ermee kan.quote:Op maandag 27 september 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan de rest van Nederland.
Zo gek is dat ook weer niet. Als iets besloten is, dan geeft hij aan hoe het voor hem zou moeten, hij is altijd wel voor strengere straffen en meer blauw/groen op straat geweest.quote:Op maandag 27 september 2021 10:09 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Wilders is zoals Baudet slim opmerkte gecontroleerde oppositie. Een VVD telg die in zijn jongere jaren Rutte heeft opgeleid en graag oppositie voert voor de interruptie microfoon voor de hoogste bieder.
Ik moet nog altijd lachen hoe hard Wilders was tegen de avondklok om vervolgens een dag later militairen wou inzetten om de orde te handhaven.
Geen enkele partij heeft iets aan nieuwe verkiezingen, het gedraai van Kaag dit weekend bewijst dat wel weer.quote:Op maandag 27 september 2021 10:12 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat er geen coalitie komt nu zelfs de vijfde informateur niks ermee kan.
Nou idd! En als die Ferry Mingelen niet een beetje oppast dan regelt Rutte dat zelf wel even, dan ligt zijn hoofd de dag erna bij de NOS redactie op de stoep!!quote:Op maandag 27 september 2021 10:11 schreef Derrazi het volgende:
Overigens houdt de NCTV journalisten, politici en critici in de gaten voor Rutte. Dat is net zo'n gevaarlijke gek als Taghi.
Welke verkiezingen?quote:Op maandag 27 september 2021 10:06 schreef Derrazi het volgende:
Ik denk dat het halve land van Rutte af wil.
[..]
Dit. Verkiezingen komen er weer aan. Maar goed altijd leuke pr voor onze premier die zo normaal is gebleven dat hij altijd op de fiets naar een paar journalisten fietst.
Over de beveiliging van Rutte hebben ze niets bekend gemaakt hoor. Dat er extra beveiliging is zegt niet zoveel over hoe en wat.quote:Op maandag 27 september 2021 10:08 schreef Nober het volgende:
Waarom maken ze nu ineens wél bekend hoe het zit met de beveiliging van Rutte?
Voor de zekerheid even de AIVD ingelicht. Kijk voor de grap eens onder de tweets van de telegraaf en nos. Manmanman, wat voor stront mensen op twitter gooienquote:
Ik vroeg me al af wat de mening van ajaxfriendxxx op twitter was.quote:
Daar denkt hij sinds 4 weken wel anders over denk ik.quote:Op maandag 27 september 2021 10:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ironisch dat de partijleider van de Nederlandse "law and order" partij bedreigd wordt door de drugsmaffia.
Gelukkig leven we niet in een narcostaat volgens Mark.
Denk niet dat ze geld tekort komen in die organisatie.quote:Op maandag 27 september 2021 08:47 schreef thedeedster het volgende:
Stel je voor; de man wordt ontvoerd en men vraagt gewoon losgeld.
Ik kan mee voorstellen hoeveel tegenstand er zal zijn om te betalen en hoe mensen dan zeggen dat je als overheid niet moet onderhandelen met terroristen.
Een kruising tussen Black Mirror en Monty Python.
Edit; of andersom; ze ontvoeren De Jonge en dreigen hem weer vrij te laten als er niet betaald wordt.
Precies om dezelfde redenen waarom een advocaat en betweterige journalist op straat worden neergeschoten. Machtsvertoon. Het signaal afgeven dat je één kopstuk wel kan oppakken maar zij gewoon vrolijk verder gaan.quote:Op maandag 27 september 2021 10:26 schreef nils7 het volgende:
De hoek van de dreiging is wat vreemd.
Dat je het niet eens bent met hem en wat wil doen, gaat ver maar kan ik me nog ergens indenken (slachtoffer toeslagen affaire ofzo).
Ik praat dat niet goed en mag zeker niet maar kan me die woede wel voorstellen.
Maar de dreiging komt uit de criminele hoek.
WTF
Hij wordt gewoon beveiligd omdat een paar criminelen hem uit de weg willen ruimen…
Wtf en waarom, of zijn die driekwarters nu echt zover dat ze denken de premier uit te schakelen dan het land te kunnen regeren ofzo?
Het land regeren dusquote:Op maandag 27 september 2021 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies om dezelfde redenen waarom een advocaat en betweterige journalist op straat worden neergeschoten. Machtsvertoon. Het signaal afgeven dat je één kopstuk wel kan oppakken maar zij gewoon vrolijk verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |