abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201537707
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij staat nog steeds ruim aan kop in alle peilingen en won onlangs nog de verkiezingen.
Geen actieve herinnering aan.
pi_201537708
quote:

[..]
Hij staat nog steeds ruim aan kop in alle peilingen en won onlangs nog de verkiezingen.
Daar hebben de pers en een aantal TK-leden schijt aan, het is oorlog aan Rutte op alle fronten.
En gek genoeg doet Wilders er het hardst aan mee, die zou toch beter moeten weten.
pi_201537748
Ik denk dat het halve land van Rutte af wil.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:12 schreef myShizzle het volgende:
Dit is gewoon marketing.
Hij wordt allang beveiligd, dus vraag jezelf af waarom dit nu naar buiten moet worden gebracht. Sheeple.
Dit. Verkiezingen komen er weer aan. Maar goed altijd leuke pr voor onze premier die zo normaal is gebleven dat hij altijd op de fiets naar een paar journalisten fietst.
pi_201537758
Waarom maken ze nu ineens wél bekend hoe het zit met de beveiliging van Rutte? :?
pi_201537764
quote:

[..]
Vreemd genoeg wel ja. Al praat dat uiteraard geen bedreigingen of aanslag goed. Maar dat staat hier los van wat mij betreft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201537768
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:03 schreef Mondkapje het volgende:

[..]
Daar hebben de pers en een aantal TK-leden schijt aan, het is oorlog aan Rutte op alle fronten.
En gek genoeg doet Wilders er het hardst aan mee, die zou toch beter moeten weten.
Wilders is zoals Baudet slim opmerkte gecontroleerde oppositie. Een VVD telg die in zijn jongere jaren Rutte heeft opgeleid en graag oppositie voert voor de interruptie microfoon voor de hoogste bieder.

Ik moet nog altijd lachen hoe hard Wilders was tegen de avondklok om vervolgens een dag later militairen wou inzetten om de orde te handhaven.
  maandag 27 september 2021 @ 10:09:39 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201537772
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:06 schreef Derrazi het volgende:

Dit. Verkiezingen komen er weer aan.
Dan weet jij meer dan de rest van Nederland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201537785
Overigens houdt de NCTV journalisten, politici en critici in de gaten voor Rutte. Dat is net zo'n gevaarlijke gek als Taghi.
pi_201537797
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan weet jij meer dan de rest van Nederland.
Het moge duidelijk zijn dat er geen coalitie komt nu zelfs de vijfde informateur niks ermee kan.
pi_201537805
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:09 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Wilders is zoals Baudet slim opmerkte gecontroleerde oppositie. Een VVD telg die in zijn jongere jaren Rutte heeft opgeleid en graag oppositie voert voor de interruptie microfoon voor de hoogste bieder.

Ik moet nog altijd lachen hoe hard Wilders was tegen de avondklok om vervolgens een dag later militairen wou inzetten om de orde te handhaven.
Zo gek is dat ook weer niet. Als iets besloten is, dan geeft hij aan hoe het voor hem zou moeten, hij is altijd wel voor strengere straffen en meer blauw/groen op straat geweest.
  maandag 27 september 2021 @ 10:14:31 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201537809
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:12 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Het moge duidelijk zijn dat er geen coalitie komt nu zelfs de vijfde informateur niks ermee kan.
Geen enkele partij heeft iets aan nieuwe verkiezingen, het gedraai van Kaag dit weekend bewijst dat wel weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201537812
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:11 schreef Derrazi het volgende:
Overigens houdt de NCTV journalisten, politici en critici in de gaten voor Rutte. Dat is net zo'n gevaarlijke gek als Taghi.
Nou idd! En als die Ferry Mingelen niet een beetje oppast dan regelt Rutte dat zelf wel even, dan ligt zijn hoofd de dag erna bij de NOS redactie op de stoep!!
  maandag 27 september 2021 @ 10:16:23 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201537822
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:06 schreef Derrazi het volgende:
Ik denk dat het halve land van Rutte af wil.
[..]
Dit. Verkiezingen komen er weer aan. Maar goed altijd leuke pr voor onze premier die zo normaal is gebleven dat hij altijd op de fiets naar een paar journalisten fietst.
Welke verkiezingen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201537835
Oh daarom.

twitter
  maandag 27 september 2021 @ 10:18:02 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201537836
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:08 schreef Nober het volgende:
Waarom maken ze nu ineens wél bekend hoe het zit met de beveiliging van Rutte? :?
Over de beveiliging van Rutte hebben ze niets bekend gemaakt hoor. Dat er extra beveiliging is zegt niet zoveel over hoe en wat.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 27 september 2021 @ 10:18:58 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201537850
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:17 schreef Nober het volgende:
Oh daarom.

[ twitter ]
Voor de zekerheid even de AIVD ingelicht. Kijk voor de grap eens onder de tweets van de telegraaf en nos. Manmanman, wat voor stront mensen op twitter gooien :r :r
pi_201537865
Het is éigenlijk niet de bedoeling om een democratisch gekozen politicus te bedreigen.

Maar mocht er iets gebeuren heb ik er geen actieve herinnering meer aan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 27 september 2021 @ 10:20:51 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201537872
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:17 schreef Nober het volgende:
Oh daarom.

[ twitter ]
Ik vroeg me al af wat de mening van ajaxfriendxxx op twitter was.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201537908
Ironisch dat de partijleider van de Nederlandse "law and order" partij bedreigd wordt door de drugsmaffia.
Gelukkig leven we niet in een narcostaat volgens Mark.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 27 september 2021 @ 10:24:16 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201537913
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:23 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ironisch dat de partijleider van de Nederlandse "law and order" partij bedreigd wordt door de drugsmaffia.
Gelukkig leven we niet in een narcostaat volgens Mark.
Daar denkt hij sinds 4 weken wel anders over denk ik.
  maandag 27 september 2021 @ 10:26:15 #121
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201537939
De hoek van de dreiging is wat vreemd.
Dat je het niet eens bent met hem en wat wil doen, gaat ver maar kan ik me nog ergens indenken (slachtoffer toeslagen affaire ofzo).

Ik praat dat niet goed en mag zeker niet maar kan me die woede wel voorstellen.

Maar de dreiging komt uit de criminele hoek.
WTF
Hij wordt gewoon beveiligd omdat een paar criminelen hem uit de weg willen ruimen…
Wtf en waarom, of zijn die driekwarters nu echt zover dat ze denken de premier uit te schakelen dan het land te kunnen regeren ofzo?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_201537965
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 08:47 schreef thedeedster het volgende:
Stel je voor; de man wordt ontvoerd en men vraagt gewoon losgeld.

Ik kan mee voorstellen hoeveel tegenstand er zal zijn om te betalen en hoe mensen dan zeggen dat je als overheid niet moet onderhandelen met terroristen.

Een kruising tussen Black Mirror en Monty Python.

Edit; of andersom; ze ontvoeren De Jonge en dreigen hem weer vrij te laten als er niet betaald wordt.

Denk niet dat ze geld tekort komen in die organisatie.
  maandag 27 september 2021 @ 10:29:56 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201537985
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:26 schreef nils7 het volgende:
De hoek van de dreiging is wat vreemd.
Dat je het niet eens bent met hem en wat wil doen, gaat ver maar kan ik me nog ergens indenken (slachtoffer toeslagen affaire ofzo).

Ik praat dat niet goed en mag zeker niet maar kan me die woede wel voorstellen.

Maar de dreiging komt uit de criminele hoek.
WTF
Hij wordt gewoon beveiligd omdat een paar criminelen hem uit de weg willen ruimen…
Wtf en waarom, of zijn die driekwarters nu echt zover dat ze denken de premier uit te schakelen dan het land te kunnen regeren ofzo?
Precies om dezelfde redenen waarom een advocaat en betweterige journalist op straat worden neergeschoten. Machtsvertoon. Het signaal afgeven dat je één kopstuk wel kan oppakken maar zij gewoon vrolijk verder gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201538007
Die lui hebben niets te verliezen en een hoop geld. Die combinatie is heel gevaarlijk.

Ze zien het denk ik als een spelletje.
  maandag 27 september 2021 @ 10:32:42 #125
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201538010
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Precies om dezelfde redenen waarom een advocaat en betweterige journalist op straat worden neergeschoten. Machtsvertoon. Het signaal afgeven dat je één kopstuk wel kan oppakken maar zij gewoon vrolijk verder gaan.
Het land regeren dus ;) (soort van, via een omweg)

Dan stijgt het toch, als criminele organisatie, het naar je kop.
Beetje grootsheid waanzin.

Als je dit doet dan weet je zeker dat er een oorlog vanuit de overheid op je komt en die ga je verliezen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')