ik ging op hell neer met mijn smite paladin bij baal, balen echt balen, your deeds of valor will be rememberedquote:Op zondag 26 september 2021 20:40 schreef Jimbo het volgende:
Merkt trouwens wel dat alle bugs mn plezier in deze game flink verspesten. Zoals die map bug waar je een oude map over je map ziet.
elke x na een mf run de game compleet resetten is gewoon écht bagger. Nu gaan mn runs op hell al niet zo snel en dan ook dat er nog elke x bij.
Log net opnieuw in en zie ik dat al mn chars weg zijn (blizz weet hier van af).. Allemaal van dat soort meuk verpesten de lol wel een beetje,Al heb ik sinds launch vrijwel non stop gespeeld en 2/3uur per nacht maar geslapen, dat dan weer wel
Ik vind nog maar bar weinig, moet echt iets van een alibaba of gul vinden om m'n MF op te krikken of een ko zodat ik een wealth kan maken. Ik doe nu maar combi Shenk / Pindle / Meph runs op NM vanwege die irritante map bug.quote:Op zondag 26 september 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb magefist gevonden, verder nog niet echt zoveel kunnen spelen. Overweeg wel sterk om fire in te wisselen voor blizzard build. Maar eerst nog 20 levels erbij baalrunnen
Net Um gevonden bij Hellforge NM.quote:Op maandag 27 september 2021 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind nog maar bar weinig, moet echt iets van een alibaba of gul vinden om m'n MF op te krikken of een ko zodat ik een wealth kan maken. Ik doe nu maar combi Shenk / Pindle / Meph runs op NM vanwege die irritante map bug.
Moet even wat meetings uitzitten tot m'n lunchpauze, dan kan ik weer wat runnen.quote:Op maandag 27 september 2021 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net Um gevonden bij Hellforge NM.
Verder paar low level set items. Vandaag beetje mephisto runnen hopelijk komt er wat...
Groene Ancient Armor bij Mephisto!quote:Op maandag 27 september 2021 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet even wat meetings uitzitten tot m'n lunchpauze, dan kan ik weer wat runnen.
Als je eenmaal op gang bent met wat handige MF gear dan gaat het vaak soepel, maar met wat pech duurt dat soms lang.
Haha ja ik heb ook vaak dat ik denk 'oeh is dit wat? Oh nee, bagger'.quote:Op maandag 27 september 2021 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groene Ancient Armor bij Mephisto!
MilabregaNog beetje mn kennis bijwerken welke groene items ik moet hebben
Hardcore?quote:Op zondag 26 september 2021 20:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ging op hell neer met mijn smite paladin bij baal, balen echt balen, your deeds of valor will be remembered
ik las dat ie wel wat waard was nuquote:Op zondag 26 september 2021 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb magefist gevonden, verder nog niet echt zoveel kunnen spelen. Overweeg wel sterk om fire in te wisselen voor blizzard build. Maar eerst nog 20 levels erbij baalrunnen
als je de wp laad, wat beweegt en daarna pas de map opent dan heb je dit probleem niet (schijnt)quote:Op maandag 27 september 2021 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
één zo'n overlay is nog net te doen maar dubbele overlay jeetje
Sorceressen willen het graag hebben vanwege 20% FCRquote:Op maandag 27 september 2021 12:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik las dat ie wel wat waard was nu
ik heb 1 paar weggegooid laatstIk dacht dat het geen fuck waard was
Dat is een heerlijk beginquote:Op maandag 27 september 2021 12:25 schreef Monolith het volgende:
Nou, Meph blijft bagger droppen. Z'n council minions waren wel zo sympathiek om een occy te droppen. Dat is iig een begin.
Ja het blijft waardeloos. Heb ook even een nieuwe merc gehaald, die kan Meph facetanken lijkt het, dus dan kan ik tenminste static field gebruiken. Meph dropte in m'n laatste lunchrun nog even een nagelring, dus weer wat extra MF erbij.quote:Op maandag 27 september 2021 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk begin
Net Raven Frost bij Meph gekregen, Ghoulhide gloves. Meh
De maps maken het wel irritant.
Ja klopt, misschien ga ik nog wel even NM cows farmen. Met wat flawless topazzes heb je ook al wel flink wat MF te pakken.quote:Op maandag 27 september 2021 13:41 schreef Jimbo het volgende:
Het jammere aan earlygame is dat je echt mf moet opbouwen om leuke shit te vinden, maar voor het opbouwen van mf heb je weer mf nodig eigenlijk
Ik vond nog een Sol daarstraks, dus als je hem moet hebben moet je me maar even een berichtje sturen als we beiden online zijn.quote:Op maandag 27 september 2021 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet nog een Sol hebben voor Insight, dat runt ook wat makkelijker.
Haemosu Cuirass voor merc om te tanken, in ieder geval lang genoeg voor Meph NM. Over paar uur begint ochtendshift voor de devvers van BlizzardHopelijk is het snel gefixt
3 in de helm, 4 in de armorquote:Op maandag 27 september 2021 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja klopt, misschien ga ik nog wel even NM cows farmen. Met wat flawless topazzes heb je ook al wel flink wat MF te pakken.
Ja deed wat shenk en pindle dus de topazzes zijn binnen. Nu nog een 4s armor vinden.quote:
Uhm...het is nu A1Q6...ik weet de weg niet...ik weet niet welke items ik moet houden of wegdonderen, ik moet voor sommige mobs echt wegrennen...en dan er 1 proberen te isoleren.quote:
Een hand bij de toetsen. Ik heb meestal f1 f2 f3 enz. En andere met muisquote:Op maandag 27 september 2021 22:46 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Uhm...het is nu A1Q6...ik weet de weg niet...ik weet niet welke items ik moet houden of wegdonderen, ik moet voor sommige mobs echt wegrennen...en dan er 1 proberen te isoleren.
Ik krijg het switchen tussen skills ook niet echt voor elkaar haha. Ik doe nu alles met frost nova...maar zou veel meer tussen de skills moeten switchen heb ik het gevoel...heb meer de mêlee speelstyle af en toe haha
Wow Hell al! ik ben nog bezig met wat Mephisto runs op NM om me voor te bereiden op Hell. Denk een keer of 20-30 gedaan nu, beste drop tot nu toe een Tal Rasha's Horadric Crest maar ben nog te laag level om hem aan mijn merc te geven. Twitchthroe als beste runner up.quote:Op maandag 27 september 2021 22:12 schreef Monolith het volgende:
Nog even wat meph runs op hell gedaan. Vond nog een Buriza en een Andariels visage, maar niet echt iets voor mij sorc. Drops waren ook wel matig met als dieptepunt twee plukjes goud, arrows en en flawed sapphire. Echt, wtf meph?
Ja gisteren in een pub game A1 hell tm council gedaan en daarna was Jimbo zo vriendelijk om mee de Durance WP te geven. Nog wel heel squishy met een lvl 72 sorc, maar door de occy die ik vond op NM teleport ik er wel heel snel doorheen en dan is het wel even langzaam met moat / meteor, maar dat is voor nu niet anders.quote:Op maandag 27 september 2021 23:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow Hell al! ik ben nog bezig met wat Mephisto runs op NM om me voor te bereiden op Hell. Denk een keer of 20-30 gedaan nu, beste drop tot nu toe een Tal Rasha's Horadric Crest maar ben nog te laag level om hem aan mijn merc te geven. Twitchthroe als beste runner up.
ja dat doe ik dus nauwelijks...daarbij denk ik dat ik nog even moet leren wat je in welke volgorde spamt. Komt wel vanzelf, dat weet ik. Heb het prima naar mijn zin. Hoe langer ik over alle acts doe, hoe later ik pas hoef te gaan grindenquote:Op maandag 27 september 2021 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een hand bij de toetsen. Ik heb meestal f1 f2 f3 enz. En andere met muis
Oh wow. Veel beter worden de drops nietquote:Op dinsdag 28 september 2021 14:23 schreef Monolith het volgende:
Meph was in de lunchpauze nog zo sympathiek om een Shako te droppen. Begint erop te lijken.
quote:
Welkom in mijn wereld...ik heb het nooit geweten haha... voel me echt totale noob af en toe.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:47 schreef Marsenal het volgende:
Geen idee wat al die shit is waar jullie het over hebben, net bij Act 2 en ik herinner me echt niet hoe al die equipment heette
Ik kan je er tegen die tijd wel even een schop geven. Hoop dat ik m'n lvl nog een beetje kan opkrikken met wat hell runs..kan nauwelijks fatsoenlijke games vinden nu 90% trade games zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:19 schreef Jimbo het volgende:
Ook leuk, dacht even te respeccen omdat ik het zat was om de 1000ste cold sorc in elke baal run te zijn.
nu fire/orb, maar nu heb ik te weinig dmg om lekker te kunnen farmen en te weinig damage om b osses te killen voor essences om weer te respeccen (dit was mn laatste al
Ik denk dat ik volgende week maar een nieuwe sorc begin/level en hoop ergens een boost te kunnen krijgen
Ja, precies dat. en dan ben je in een hell baal game en dan is of iedereen sorc en niemand doet een tele, of iedereen is sorc en je hebt zo'n helder licht die wel naaar de throne gaat maar dan sterft iedereen door de cold immunes nog voor de eerste wavequote:Op dinsdag 28 september 2021 17:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan je er tegen die tijd wel even een schop geven. Hoop dat ik m'n lvl nog een beetje kan opkrikken met wat hell runs..kan nauwelijks fatsoenlijke games vinden nu 90% trade games zijn.
Ja ik gebruik deze sorc ook puur voor MF voor nu. Moet eigenlijk een wizardspike ofzo als ik nog een beetje serieus wil overleven.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, precies dat. en dan ben je in een hell baal game en dan is of iedereen sorc en niemand doet een tele, of iedereen is sorc en je hebt zo'n helder licht die wel naaar de throne gaat maar dan sterft iedereen door de cold immunes nog voor de eerste wave
Gooi Andy's Visage op je NM Act 2 merc. Eén van de betere, wellicht de beste, helm voor je merc: IAS, Lifesteal, resistances... Zolang je geen lightning sorc bent en een Infinity voor je merc can veroorloven ben je afhankelijk van je merc om immunes neer te meppen. Met Andy's Visage kom je al een heel eind.quote:Op maandag 27 september 2021 22:12 schreef Monolith het volgende:
Nog even wat meph runs op hell gedaan. Vond nog een Buriza en een Andariels visage, maar niet echt iets voor mij sorc. Drops waren ook wel matig met als dieptepunt twee plukjes goud, arrows en en flawed sapphire. Echt, wtf meph?
Wizspike is leuk, maar is niet per se nodig. Een Spirit sword is heel makkelijk te krijgen en is echt niet heel veel slechter. Sowieso heb je geen geweldige gear nodig om ver te komen als sorc: met een Spirit sword, Lore helm en Stealth / Smoke armor (,Spirit Shield als je een Monarch weet te vinden) kom je al een heel eind, zolang je maar 105 FCR weet te halen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik gebruik deze sorc ook puur voor MF voor nu. Moet eigenlijk een wizardspike ofzo als ik nog een beetje serieus wil overleven.
Had even een necro gestart, maar misschien wordt het ook wel een Barb of Druid, de IK maul heb ik alvast al.
Vond overigens nog een Gheed's Fortune. Wel slechts 20% MF, maar toch.
nice, die wil ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik gebruik deze sorc ook puur voor MF voor nu. Moet eigenlijk een wizardspike ofzo als ik nog een beetje serieus wil overleven.
Had even een necro gestart, maar misschien wordt het ook wel een Barb of Druid, de IK maul heb ik alvast al.
Vond overigens nog een Gheed's Fortune. Wel slechts 20% MF, maar toch.
Oh ja, goed punt.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:18 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Gooi Andy's Visage op je NM Act 2 merc. Eén van de betere, wellicht de beste, helm voor je merc: IAS, Lifesteal, resistances... Zolang je geen lightning sorc bent en een Infinity voor je merc can veroorloven ben je afhankelijk van je merc om immunes neer te meppen. Met Andy's Visage kom je al een heel eind.
Spirit wapen had ik al, vervangen door Oculus nu. Heb ook een shako en inderdaad Stealth. Punt is vooral de survivability in Hell. Als een malle ergens doorheen teleporten gaat wel prima, maar iets anders dan Mephisto of Countess farmen is lastig. Leek me handig om in ieder geval de resistances nog een beetje op te krikken.quote:[..]
Wizspike is leuk, maar is niet per se nodig. Een Spirit sword is heel makkelijk te krijgen en is echt niet heel veel slechter. Sowieso heb je geen geweldige gear nodig om ver te komen als sorc: met een Spirit sword, Lore helm en Stealth / Smoke armor (,Spirit Shield als je een Monarch weet te vinden) kom je al een heel eind, zolang je maar 105 FCR weet te halen.
Countess is sowieso frost resistquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt.
[..]
Spirit wapen had ik al, vervangen door Oculus nu. Heb ook een shako en inderdaad Stealth. Punt is vooral de survivability in Hell. Als een malle ergens doorheen teleporten gaat wel prima, maar iets anders dan Mephisto of Countess farmen is lastig. Leek me handig om in ieder geval de resistances nog een beetje op te krikken.
Oh ja ik vond ook een Tal's orb en ook een belt, maar uiteindelijk wil je de Ammy en de body armor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice, die wil ik ook
Hier net een lage skullers voor een tals orb (cold) geruild. Ook alleen maar omdat ik een perf skullers vond ervoor
Heb wel het idee dat ik (nu op 350 mf denk ik, misschien 400) hele andere dingen vind dan vroeger met andy/meph runs.
inmiddels ook maar de moat trick aan het misbruiken voor hell meph, puur in de hoop daar wat leukers kan vinden want op NM is het allemaal maar karig (als ik de tijd/loot bekijken, sure er droppen leuke dingen tussen, maar ik zit ook vrijwel de hele dag te spelen)
Klopt, static en dan doet de merc de rest.quote:
Toch leuke dropsquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja ik vond ook een Tal's orb en ook een belt, maar uiteindelijk wil je de Ammy en de body armor.
Voorlopig doe ik wel gewoon meph. Heb nog een respec over dus ik kan er nog over nadenken om puur blizz te gaan of toch lightning.
Oh ik zit echt niet in de trades. Gewoon lekker zelf een beetje spelen en dingen vinden. Misschien moet ik me er inderdaad maar eens in gaan verdiepen wanneer ik wat runes vergaar.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch leuke drops
Misschien weet jij dit wel, ik heb een ohm rune gevonden, wat is die waard? Tals armor toch wel?
Same here, maar inmiddels flink wat 'bekende' zooi dubbel. 3 bartucs, een paar ik belts, waterwalkers, paar +1 headpieces die op die shako lijken enzo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik zit echt niet in de trades. Gewoon lekker zelf een beetje spelen en dingen vinden. Misschien moet ik me er inderdaad maar eens in gaan verdiepen wanneer ik wat runes vergaar.
Je zou toch zeggen dat in plaats van die waardeloze lobby vervuiling het niet zo'n moeite moet zijn om een site op te zetten waar mensen offers kunnen plaatsen die anderen kunnen accepteren om dan gegevens uit te wisselen en in game te traden. Of is dat er al?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same here, maar inmiddels flink wat 'bekende' zooi dubbel. 3 bartucs, een paar ik belts, waterwalkers, paar +1 headpieces die op die shako lijken enzo.
Leuk ruilspul, maar je moet er wel iemand voor vinden
js2p maar dat werkt met forumgold/geld.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat in plaats van die waardeloze lobby vervuiling het niet zo'n moeite moet zijn om een site op te zetten waar mensen offers kunnen plaatsen die anderen kunnen accepteren om dan gegevens uit te wisselen en in game te traden. Of is dat er al?
Waarom zou je nog mulen met shared stash?quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:56 schreef babylon het volgende:
Twee vragen:
1) Werkt de Andy-bug nog? Is dat al bekend?
2) Is een game meteen gepermt? Oftewel, kun je veilig mulen?
ja en mulen kan via je eigen stashquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:56 schreef babylon het volgende:
Twee vragen:
1) Werkt de Andy-bug nog? Is dat al bekend?
2) Is een game meteen gepermt? Oftewel, kun je veilig mulen?
Ach ja natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou je nog mulen met shared stash?
Thanksquote:Op dinsdag 28 september 2021 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja en mulen kan via je eigen stash
Prebuffen met Treachery? Of toch Smoke maken als je genoeg FCR uit de rest van je spullen kan halen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef Monolith het volgende:
Spirit wapen had ik al, vervangen door Oculus nu. Heb ook een shako en inderdaad Stealth. Punt is vooral de survivability in Hell. Als een malle ergens doorheen teleporten gaat wel prima, maar iets anders dan Mephisto of Countess farmen is lastig. Leek me handig om in ieder geval de resistances nog een beetje op te krikken.
Hell Countess met Blizzard sorc vind ik heel goed te doen. Countess is cold immune, haar mobs niet. Gewoon die neerknallen, Static Field op Countess en je merc de rest laten doen.quote:
Ik twijfel nog een beetje wat ik uiteindelijk wil doen. Meteorb is wel een aardige build om nog een beetje wat te doen solo, maar verder sla je in 8-player games geen deuk in een pakje boter.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:09 schreef WesCAddle het volgende:
[..]
Prebuffen met Treachery? Of toch Smoke maken als je genoeg FCR uit de rest van je spullen kan halen.
Anders vooral richten voorlopig op TC85 gebieden met weinig tot geen immunes voor jouw spec.
Als je maar genoeg FCR hebt en een beetje handig kan teleporten dan is het met de moat trick prima te doen hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 23:57 schreef Perrin het volgende:
Ook in Hell aangekomen zojuist, heb mijn Might merc inmiddels acceptabel uitgerust met Insight, Shaftstop en Tal's headpiece.. die kan aardig wat klappen hebben nu en mept cold immunes best snel neer.
Verder mijn eigen gear nog wel wat updaten, de vraag is wel wat daar het verstandigst is.
Mijn sorc draagt nu een Spirit sword, Ancient's Pledge shield, Lore helm, Goldwrap belt, matige random rings/amulet met FCR/magic find, random magic find gloves en Sanders boots.
Misschien het beste om richting Hell Meph te bewegen en te kijken of ik die kan farmen.
Eerste breakpoint heb ik al wel, tweede bijna..quote:Op woensdag 29 september 2021 09:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je maar genoeg FCR hebt en een beetje handig kan teleporten dan is het met de moat trick prima te doen hoor.
Ik kan je wel wat waypoints doen als je ze nodig hebt.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerste breakpoint heb ik al wel, tweede bijna..
Alleen solo naar einde act 3 komen is wel tricky, alhoewel het met enig doorzettingsvermogen en goed teleporten wel zou moeten lukken.
Wellicht sneller/makkelijker om zoals jij een public game op te zoeken om daar te komen.
Had je die map-bug toch? Is gisteren gefixt.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:32 schreef Ferdii het volgende:
Inmiddels lvl 65 op HArdcore
Nm farmen gaat prima, alleen games
Maken duurt best lang, en dan heb je ook nog eens die map bug
Doe dan meestal nu Andy/meph/Pindle in 1 game
Ik heb hem sindsdien niet meer gezien idd en gisteren toch wel iets van 15 meph runs achter elkaar gedaan.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Had je die map-bug toch? Is gisteren gefixt.
Echt? Ik ging juist 2 verschillende zodat je alles kon killenquote:Op woensdag 29 september 2021 18:35 schreef Monolith het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat cold mastery nu ook cold immunity doorbreekt. Toch maar eens respeccen naar full blizz sorc.
Ja ik doe ook meteorb, maar dat is niet heel denderend omdat je van beiden eigenlijk net niks hebt.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt? Ik ging juist 2 verschillende zodat je alles kon killen
ik heb mn respec al gebruikt en tevens vond ik mana wat kut dus nu paladin gemaakt.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik doe ook meteorb, maar dat is niet heel denderend omdat je van beiden eigenlijk net niks hebt.
Nou lees ik wel dat je er ook met cold mastery niet helemaal dwars doorheen snijdt, maar je kunt ze iig slow / freeze geven en je hebt veel meer focus in je skill tree dus flink meer schade tegen niet immunes.
huh sinds wanneer? Ik dmg ze niet hoor en heb max+gear item lvl col masteryquote:Op woensdag 29 september 2021 18:35 schreef Monolith het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat cold mastery nu ook cold immunity doorbreekt. Toch maar eens respeccen naar full blizz sorc.
Koop hem als je singleplayer wil. Noet als je multiplayer wil doen, want dat laatste is mij nog niet gelukt.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Net ook Diablo 2 maar gekauft voor op mijn PS5.
Wat is voor een leek cq starter de beste klasse?
En wat is de overall leukste klasse?
En zijn er nog wat nuttige beginners tips?
quote:Op woensdag 29 september 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Koop hem als je singleplayer wil. Noet als je multiplayer wil doen, want dat laatste is mij nog niet gelukt.
Geen lobbies, en als je iemand wil "joinen" maakt ie zelf een nieuwe game aan.
Jullie kunnen samen spelenquote:Op woensdag 29 september 2021 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Net ook Diablo 2 maar gekauft voor op mijn PS5.
Wat is voor een leek cq starter de beste klasse?
En wat is de overall leukste klasse?
En zijn er nog wat nuttige beginners tips?
https://us.forums.blizzar(...)eaks-immunities/7560quote:Op woensdag 29 september 2021 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
huh sinds wanneer? Ik dmg ze niet hoor en heb max+gear item lvl col mastery
Dank! Heb, ik denk met wat geluk, met random public games vanavond de eerste drie acts voltooid..quote:Op woensdag 29 september 2021 10:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat waypoints doen als je ze nodig hebt.
je kan nog net zo rushen als eerst toch, trav wp, gastjes killen, durance lvl2 wp en naar meph.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:29 schreef Jimbo het volgende:
nog iets wat ze hebben gefixt is dat je niet meer door act 3 kan rushen
Meesten kiezen sorceress omdat je daarmee makkelijk MF-runs kan doen. Maar andere chars zijn leuker inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:09 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond aan de game begonnen, maar ik ben er nog niet uit wat voor class ik wil.
Beste beginnersklasse schijnt Sorceress te zijn, maar daar ben ik niet zo van gecharmeerd.
Paladin ook gedaan, maar die is (in het begin althans) erg beperkt en ook de skilltree ziet er wat saai en eentonig uit.
Ik kreeg als tip een Trapsin (traps based Assassin).
Maar Necromancer ziet er ook tof uit.
Magic Findquote:Op donderdag 30 september 2021 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb echt geen idee wat MF runs zijn.
Het halve topic is abracadabra voor mij
Het halve topic heeft de originele D2 ook grijsgespeeld, dus voor hen is dit gesneden koek.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb echt geen idee wat MF runs zijn.
Het halve topic is abracadabra voor mij
Nope, je moet nu alles halen voor de flail.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:11 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
je kan nog net zo rushen als eerst toch, trav wp, gastjes killen, durance lvl2 wp en naar meph.
Hmm raar, ik meen dat ik gewoon travi > durance heb gedaan in Hell.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nope, je moet nu alles halen voor de flail.
Maar mss dat gewoon meph killen wel werkt. Voor duriel hoef je ook niet meer in de kamer te zijn.
Het is dat dia niet op m'n laptop draait anders had ik een 2e acc genomen om mijzelf te boosten en om te kijken wat wel en niet werkt..maar helaas
Het gaat mijn er uiteindelijk en vooral om om een leuke singleplayer ervaring te hebben.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het halve topic heeft de originele D2 ook grijsgespeeld, dus voor hen is dit gesneden koek.
Uiteindelijk draait het in D2 met name om de juiste legendary / set items en runes vinden. Hoe meer Magic Find, des te meer kans op legendary / set drops. Wat mensen dus doen is zoveel als mogelijk / zinvol is aan Magic find bonussen equippen en dan bijvoorbeeld de eindbaas van act 3 mollen.
Sorceress is erg geschikt voor dat soort dingen, want die kan met teleport heel snel naar die eindbaas toe. Bovendien kun je die eindbaas klemzetten tegen een rivier, zodat ie jou niet kan raken maar jij hem wel. Makkelijke manier om zonder goede items dus toch snel die zeldzame legendary / set items te verzamelen.
Valt allemaal wel mee hoor. Normal opstarten is even wat tijdrovend, maar als je daarna een beetje kunt meeleechen in pub games, dan gaat het als een speer.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoeveel tijd spenderen jullie aan dit spel? Volgens mij spelen sommige echt dag en nacht zowat? Kan bijna niet anders als ik zie hoe ver sommige al zijnUiteraard snap ik dat jullie het spel door en door kennen, maar het gaat wel heel veel sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |