abonnement Unibet Coolblue
pi_201555374
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 22:12 schreef Monolith het volgende:
Nog even wat meph runs op hell gedaan. Vond nog een Buriza en een Andariels visage, maar niet echt iets voor mij sorc. Drops waren ook wel matig met als dieptepunt twee plukjes goud, arrows en en flawed sapphire. Echt, wtf meph? :P
Gooi Andy's Visage op je NM Act 2 merc. Eén van de betere, wellicht de beste, helm voor je merc: IAS, Lifesteal, resistances... Zolang je geen lightning sorc bent en een Infinity voor je merc can veroorloven ben je afhankelijk van je merc om immunes neer te meppen. Met Andy's Visage kom je al een heel eind.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 18:15 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja ik gebruik deze sorc ook puur voor MF voor nu. Moet eigenlijk een wizardspike ofzo als ik nog een beetje serieus wil overleven.
Had even een necro gestart, maar misschien wordt het ook wel een Barb of Druid, de IK maul heb ik alvast al. :P

Vond overigens nog een Gheed's Fortune. Wel slechts 20% MF, maar toch.
Wizspike is leuk, maar is niet per se nodig. Een Spirit sword is heel makkelijk te krijgen en is echt niet heel veel slechter. Sowieso heb je geen geweldige gear nodig om ver te komen als sorc: met een Spirit sword, Lore helm en Stealth / Smoke armor (,Spirit Shield als je een Monarch weet te vinden) kom je al een heel eind, zolang je maar 105 FCR weet te halen.
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 19:31:33 #52
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201555608
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 18:15 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja ik gebruik deze sorc ook puur voor MF voor nu. Moet eigenlijk een wizardspike ofzo als ik nog een beetje serieus wil overleven.
Had even een necro gestart, maar misschien wordt het ook wel een Barb of Druid, de IK maul heb ik alvast al. :P

Vond overigens nog een Gheed's Fortune. Wel slechts 20% MF, maar toch.
nice, die wil ik ook _O_

Hier net een lage skullers voor een tals orb (cold) geruild. Ook alleen maar omdat ik een perf skullers vond ervoor :9

Heb wel het idee dat ik (nu op 350 mf denk ik, misschien 400) hele andere dingen vind dan vroeger met andy/meph runs.
inmiddels ook maar de moat trick aan het misbruiken voor hell meph, puur in de hoop daar wat leukers kan vinden want op NM is het allemaal maar karig (als ik de tijd/loot bekijken, sure er droppen leuke dingen tussen, maar ik zit ook vrijwel de hele dag te spelen :') )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201555733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:18 schreef WesCAddle het volgende:

[..]
Gooi Andy's Visage op je NM Act 2 merc. Eén van de betere, wellicht de beste, helm voor je merc: IAS, Lifesteal, resistances... Zolang je geen lightning sorc bent en een Infinity voor je merc can veroorloven ben je afhankelijk van je merc om immunes neer te meppen. Met Andy's Visage kom je al een heel eind.
Oh ja, goed punt.

quote:
[..]
Wizspike is leuk, maar is niet per se nodig. Een Spirit sword is heel makkelijk te krijgen en is echt niet heel veel slechter. Sowieso heb je geen geweldige gear nodig om ver te komen als sorc: met een Spirit sword, Lore helm en Stealth / Smoke armor (,Spirit Shield als je een Monarch weet te vinden) kom je al een heel eind, zolang je maar 105 FCR weet te halen.
Spirit wapen had ik al, vervangen door Oculus nu. Heb ook een shako en inderdaad Stealth. Punt is vooral de survivability in Hell. Als een malle ergens doorheen teleporten gaat wel prima, maar iets anders dan Mephisto of Countess farmen is lastig. Leek me handig om in ieder geval de resistances nog een beetje op te krikken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 19:44:25 #54
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201555811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh ja, goed punt.
[..]
Spirit wapen had ik al, vervangen door Oculus nu. Heb ook een shako en inderdaad Stealth. Punt is vooral de survivability in Hell. Als een malle ergens doorheen teleporten gaat wel prima, maar iets anders dan Mephisto of Countess farmen is lastig. Leek me handig om in ieder geval de resistances nog een beetje op te krikken.
Countess is sowieso frost resist :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201555841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:31 schreef Jimbo het volgende:

[..]
nice, die wil ik ook _O_

Hier net een lage skullers voor een tals orb (cold) geruild. Ook alleen maar omdat ik een perf skullers vond ervoor :9

Heb wel het idee dat ik (nu op 350 mf denk ik, misschien 400) hele andere dingen vind dan vroeger met andy/meph runs.
inmiddels ook maar de moat trick aan het misbruiken voor hell meph, puur in de hoop daar wat leukers kan vinden want op NM is het allemaal maar karig (als ik de tijd/loot bekijken, sure er droppen leuke dingen tussen, maar ik zit ook vrijwel de hele dag te spelen :') )
Oh ja ik vond ook een Tal's orb en ook een belt, maar uiteindelijk wil je de Ammy en de body armor.

Voorlopig doe ik wel gewoon meph. Heb nog een respec over dus ik kan er nog over nadenken om puur blizz te gaan of toch lightning.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201555852
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Countess is sowieso frost resist :r
Klopt, static en dan doet de merc de rest. :P
Met meteorb krijg je de trash wel neer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 19:47:04 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201555860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:46 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh ja ik vond ook een Tal's orb en ook een belt, maar uiteindelijk wil je de Ammy en de body armor.

Voorlopig doe ik wel gewoon meph. Heb nog een respec over dus ik kan er nog over nadenken om puur blizz te gaan of toch lightning.
Toch leuke drops _O_

Misschien weet jij dit wel, ik heb een ohm rune gevonden, wat is die waard? Tals armor toch wel?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201555877
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Toch leuke drops _O_

Misschien weet jij dit wel, ik heb een ohm rune gevonden, wat is die waard? Tals armor toch wel?
Oh ik zit echt niet in de trades. Gewoon lekker zelf een beetje spelen en dingen vinden. Misschien moet ik me er inderdaad maar eens in gaan verdiepen wanneer ik wat runes vergaar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 19:50:37 #59
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201555923
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:48 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh ik zit echt niet in de trades. Gewoon lekker zelf een beetje spelen en dingen vinden. Misschien moet ik me er inderdaad maar eens in gaan verdiepen wanneer ik wat runes vergaar.
Same here, maar inmiddels flink wat 'bekende' zooi dubbel. 3 bartucs, een paar ik belts, waterwalkers, paar +1 headpieces die op die shako lijken enzo.

Leuk ruilspul, maar je moet er wel iemand voor vinden :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201555967
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Same here, maar inmiddels flink wat 'bekende' zooi dubbel. 3 bartucs, een paar ik belts, waterwalkers, paar +1 headpieces die op die shako lijken enzo.

Leuk ruilspul, maar je moet er wel iemand voor vinden :')
Je zou toch zeggen dat in plaats van die waardeloze lobby vervuiling het niet zo'n moeite moet zijn om een site op te zetten waar mensen offers kunnen plaatsen die anderen kunnen accepteren om dan gegevens uit te wisselen en in game te traden. Of is dat er al?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 19:55:50 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201556041
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je zou toch zeggen dat in plaats van die waardeloze lobby vervuiling het niet zo'n moeite moet zijn om een site op te zetten waar mensen offers kunnen plaatsen die anderen kunnen accepteren om dan gegevens uit te wisselen en in game te traden. Of is dat er al?
js2p maar dat werkt met forumgold/geld.

Zou vooral fijn zijn als er een filter voor games komt in de lobby. Je kan mij niet wijsmaken met al deze spelers dat er maar 25 games per keer zijn en dat er maar 1 shitty baal game is waar niemand teleport of alleen maar constant dood gaat :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201556054
Twee vragen:
1) Werkt de Andy-bug nog? Is dat al bekend?
2) Is een game meteen gepermt? Oftewel, kun je veilig mulen?
pi_201556068
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:56 schreef babylon het volgende:
Twee vragen:
1) Werkt de Andy-bug nog? Is dat al bekend?
2) Is een game meteen gepermt? Oftewel, kun je veilig mulen?
Waarom zou je nog mulen met shared stash?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 19:57:33 #64
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201556072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:56 schreef babylon het volgende:
Twee vragen:
1) Werkt de Andy-bug nog? Is dat al bekend?
2) Is een game meteen gepermt? Oftewel, kun je veilig mulen?
ja en mulen kan via je eigen stash
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201556101
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:57 schreef Monolith het volgende:

[..]
Waarom zou je nog mulen met shared stash?
Ach ja natuurlijk _O-
pi_201556108
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:57 schreef Jimbo het volgende:

[..]
ja en mulen kan via je eigen stash
Thanks :)
pi_201556278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:38 schreef Monolith het volgende:

Spirit wapen had ik al, vervangen door Oculus nu. Heb ook een shako en inderdaad Stealth. Punt is vooral de survivability in Hell. Als een malle ergens doorheen teleporten gaat wel prima, maar iets anders dan Mephisto of Countess farmen is lastig. Leek me handig om in ieder geval de resistances nog een beetje op te krikken.
Prebuffen met Treachery? Of toch Smoke maken als je genoeg FCR uit de rest van je spullen kan halen.
Anders vooral richten voorlopig op TC85 gebieden met weinig tot geen immunes voor jouw spec.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Countess is sowieso frost resist :r
Hell Countess met Blizzard sorc vind ik heel goed te doen. Countess is cold immune, haar mobs niet. Gewoon die neerknallen, Static Field op Countess en je merc de rest laten doen.
pi_201558522
Ja, mijn eerste decent drop.

Chromatic Ire
Cedar Staff 11 - 32 Damage
35 Durability
25 Str Required
Item Level: 43
Clvl Req: 35
+20-25% to Maximum Life
All Resistances +20-40
20% Faster Cast Rate
Attacker Takes Lightning Damage of 20
+3 to Sorceress Skill Levels
+1 to Fire Mastery (Sorceress Only)
+1 to Lightning Mastery (Sorceress Only)
+1 to Cold Mastery (Sorceress Only)

Meteen ge-respect naar blizz. Kan nu op m'n gemakje NM Meph en Andy farmen.

Dat een tijdje doen en zodra ik er aan toe ben, ga ik weer verder naar Baalruns.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2021 22:30:14 ]
pi_201558652
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:09 schreef WesCAddle het volgende:

[..]
Prebuffen met Treachery? Of toch Smoke maken als je genoeg FCR uit de rest van je spullen kan halen.
Anders vooral richten voorlopig op TC85 gebieden met weinig tot geen immunes voor jouw spec.
Ik twijfel nog een beetje wat ik uiteindelijk wil doen. Meteorb is wel een aardige build om nog een beetje wat te doen solo, maar verder sla je in 8-player games geen deuk in een pakje boter. :P
Volgens mij moet ik toch volledig single element gaan en dan maar mobs met immunity mijden.

Inmiddels lvl 76 en Anya & ancients quests gedaan, dus Baalruns en Pindle kunnen ook op het lijstje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 september 2021 @ 23:57:37 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201559499
Ook in Hell aangekomen zojuist, heb mijn Might merc inmiddels acceptabel uitgerust met Insight, Shaftstop en Tal's headpiece.. die kan aardig wat klappen hebben nu en mept cold immunes best snel neer.

Verder mijn eigen gear nog wel wat updaten, de vraag is wel wat daar het verstandigst is.

Mijn sorc draagt nu een Spirit sword, Ancient's Pledge shield, Lore helm, Goldwrap belt, matige random rings/amulet met FCR/magic find, random magic find gloves en Sanders boots.

Misschien het beste om richting Hell Meph te bewegen en te kijken of ik die kan farmen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 september 2021 @ 00:28:14 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201559635
Hm, misschien de Ancient Tunnels een bezoekje (of 100) brengen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201560819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 23:57 schreef Perrin het volgende:
Ook in Hell aangekomen zojuist, heb mijn Might merc inmiddels acceptabel uitgerust met Insight, Shaftstop en Tal's headpiece.. die kan aardig wat klappen hebben nu en mept cold immunes best snel neer.

Verder mijn eigen gear nog wel wat updaten, de vraag is wel wat daar het verstandigst is.

Mijn sorc draagt nu een Spirit sword, Ancient's Pledge shield, Lore helm, Goldwrap belt, matige random rings/amulet met FCR/magic find, random magic find gloves en Sanders boots.

Misschien het beste om richting Hell Meph te bewegen en te kijken of ik die kan farmen.
Als je maar genoeg FCR hebt en een beetje handig kan teleporten dan is het met de moat trick prima te doen hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 29 september 2021 @ 09:56:20 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201561488
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Als je maar genoeg FCR hebt en een beetje handig kan teleporten dan is het met de moat trick prima te doen hoor.
Eerste breakpoint heb ik al wel, tweede bijna..

Alleen solo naar einde act 3 komen is wel tricky, alhoewel het met enig doorzettingsvermogen en goed teleporten wel zou moeten lukken.

Wellicht sneller/makkelijker om zoals jij een public game op te zoeken om daar te komen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201561922
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Eerste breakpoint heb ik al wel, tweede bijna..

Alleen solo naar einde act 3 komen is wel tricky, alhoewel het met enig doorzettingsvermogen en goed teleporten wel zou moeten lukken.

Wellicht sneller/makkelijker om zoals jij een public game op te zoeken om daar te komen.
Ik kan je wel wat waypoints doen als je ze nodig hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201565165
Inmiddels lvl 65 op HArdcore *O*

Nm farmen gaat prima, alleen games
Maken duurt best lang, en dan heb je ook nog eens die map bug :{

Doe dan meestal nu Andy/meph/Pindle in 1 game
hardcoholic
pi_201565401
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:32 schreef Ferdii het volgende:
Inmiddels lvl 65 op HArdcore *O*

Nm farmen gaat prima, alleen games
Maken duurt best lang, en dan heb je ook nog eens die map bug :{

Doe dan meestal nu Andy/meph/Pindle in 1 game
Had je die map-bug toch? Is gisteren gefixt.
pi_201566194
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:48 schreef babylon het volgende:

[..]
Had je die map-bug toch? Is gisteren gefixt.
Ik heb hem sindsdien niet meer gezien idd en gisteren toch wel iets van 15 meph runs achter elkaar gedaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201567924
Ik kom er trouwens net achter dat cold mastery nu ook cold immunity doorbreekt. Toch maar eens respeccen naar full blizz sorc. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 29 september 2021 @ 19:05:38 #79
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201568428
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:35 schreef Monolith het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat cold mastery nu ook cold immunity doorbreekt. Toch maar eens respeccen naar full blizz sorc. :P
Echt? Ik ging juist 2 verschillende zodat je alles kon killen :D
pi_201568597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Echt? Ik ging juist 2 verschillende zodat je alles kon killen :D
Ja ik doe ook meteorb, maar dat is niet heel denderend omdat je van beiden eigenlijk net niks hebt.
Nou lees ik wel dat je er ook met cold mastery niet helemaal dwars doorheen snijdt, maar je kunt ze iig slow / freeze geven en je hebt veel meer focus in je skill tree dus flink meer schade tegen niet immunes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 29 september 2021 @ 19:23:43 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_201568741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:14 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja ik doe ook meteorb, maar dat is niet heel denderend omdat je van beiden eigenlijk net niks hebt.
Nou lees ik wel dat je er ook met cold mastery niet helemaal dwars doorheen snijdt, maar je kunt ze iig slow / freeze geven en je hebt veel meer focus in je skill tree dus flink meer schade tegen niet immunes.
ik heb mn respec al gebruikt en tevens vond ik mana wat kut dus nu paladin gemaakt.
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 19:24:25 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201568756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:35 schreef Monolith het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat cold mastery nu ook cold immunity doorbreekt. Toch maar eens respeccen naar full blizz sorc. :P
huh sinds wanneer? Ik dmg ze niet hoor en heb max+gear item lvl col mastery
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201569134
Net ook Diablo 2 maar gekauft voor op mijn PS5.

Wat is voor een leek cq starter de beste klasse?

En wat is de overall leukste klasse?

En zijn er nog wat nuttige beginners tips?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 september 2021 @ 20:11:23 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_201569790
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Net ook Diablo 2 maar gekauft voor op mijn PS5.

Wat is voor een leek cq starter de beste klasse?

En wat is de overall leukste klasse?

En zijn er nog wat nuttige beginners tips?
Koop hem als je singleplayer wil. Noet als je multiplayer wil doen, want dat laatste is mij nog niet gelukt.
Geen lobbies, en als je iemand wil "joinen" maakt ie zelf een nieuwe game aan.
pi_201569849
Sowieso (eerst) singleplayer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 20:34:20 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201570276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:11 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Koop hem als je singleplayer wil. Noet als je multiplayer wil doen, want dat laatste is mij nog niet gelukt.
Geen lobbies, en als je iemand wil "joinen" maakt ie zelf een nieuwe game aan.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Net ook Diablo 2 maar gekauft voor op mijn PS5.

Wat is voor een leek cq starter de beste klasse?

En wat is de overall leukste klasse?

En zijn er nog wat nuttige beginners tips?
Jullie kunnen samen spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201572435
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]
huh sinds wanneer? Ik dmg ze niet hoor en heb max+gear item lvl col mastery
https://us.forums.blizzar(...)eaks-immunities/7560

Het effect is wel marginaal merk ik zelf ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 23:29:06 #88
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201573679
nog iets wat ze hebben gefixt is dat je niet meer door act 3 kan rushen :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 30 september 2021 @ 01:06:07 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201573990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik kan je wel wat waypoints doen als je ze nodig hebt.
Dank! Heb, ik denk met wat geluk, met random public games vanavond de eerste drie acts voltooid..

Nu een aantal maal Hell Meph runs gedaan, toch wel wat trickier dan NM met die cold immune Blood Lords(?) die vuur gooien. Vaak kan ik er wel een beetje tussendoor teleporten en alsnog rustig Meph vermoorden maar een deel van de runs blijven ze me lastigvallen. Ook naar Durance 3 teleporten gaat soms wel mis in Hell als ik midden in een elite pack terechtkom.

Eerder op de avond trouwens nog een semizeldzame Pul rune gevonden (in Mausoleum :'))
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201574649
Gisteravond aan de game begonnen, maar ik ben er nog niet uit wat voor class ik wil.

Beste beginnersklasse schijnt Sorceress te zijn, maar daar ben ik niet zo van gecharmeerd.

Paladin ook gedaan, maar die is (in het begin althans) erg beperkt en ook de skilltree ziet er wat saai en eentonig uit.

Ik kreeg als tip een Trapsin (traps based Assassin).
Maar Necromancer ziet er ook tof uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201574663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 23:29 schreef Jimbo het volgende:
nog iets wat ze hebben gefixt is dat je niet meer door act 3 kan rushen :r
je kan nog net zo rushen als eerst toch, trav wp, gastjes killen, durance lvl2 wp en naar meph.
pi_201574833
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:09 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond aan de game begonnen, maar ik ben er nog niet uit wat voor class ik wil.

Beste beginnersklasse schijnt Sorceress te zijn, maar daar ben ik niet zo van gecharmeerd.

Paladin ook gedaan, maar die is (in het begin althans) erg beperkt en ook de skilltree ziet er wat saai en eentonig uit.

Ik kreeg als tip een Trapsin (traps based Assassin).
Maar Necromancer ziet er ook tof uit.
Meesten kiezen sorceress omdat je daarmee makkelijk MF-runs kan doen. Maar andere chars zijn leuker inderdaad.
pi_201574859
Ik heb echt geen idee wat MF runs zijn.
Het halve topic is abracadabra voor mij :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201574880
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb echt geen idee wat MF runs zijn.
Het halve topic is abracadabra voor mij :D
Magic Find :P Hogere kans op betere items bij bosses. En sorceress heeft ook teleport dus die is er een stuk sneller bij de bosses.
pi_201575208
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb echt geen idee wat MF runs zijn.
Het halve topic is abracadabra voor mij :D
Het halve topic heeft de originele D2 ook grijsgespeeld, dus voor hen is dit gesneden koek. ;)
Uiteindelijk draait het in D2 met name om de juiste legendary / set items en runes vinden. Hoe meer Magic Find, des te meer kans op legendary / set drops. Wat mensen dus doen is zoveel als mogelijk / zinvol is aan Magic find bonussen equippen en dan bijvoorbeeld de eindbaas van act 3 mollen.
Sorceress is erg geschikt voor dat soort dingen, want die kan met teleport heel snel naar die eindbaas toe. Bovendien kun je die eindbaas klemzetten tegen een rivier, zodat ie jou niet kan raken maar jij hem wel. Makkelijke manier om zonder goede items dus toch snel die zeldzame legendary / set items te verzamelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 30 september 2021 @ 09:13:12 #96
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201575243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:11 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]
je kan nog net zo rushen als eerst toch, trav wp, gastjes killen, durance lvl2 wp en naar meph.
Nope, je moet nu alles halen voor de flail.

Maar mss dat gewoon meph killen wel werkt. Voor duriel hoef je ook niet meer in de kamer te zijn.

Het is dat dia niet op m'n laptop draait anders had ik een 2e acc genomen om mijzelf te boosten en om te kijken wat wel en niet werkt..maar helaas
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201575503
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Nope, je moet nu alles halen voor de flail.

Maar mss dat gewoon meph killen wel werkt. Voor duriel hoef je ook niet meer in de kamer te zijn.

Het is dat dia niet op m'n laptop draait anders had ik een 2e acc genomen om mijzelf te boosten en om te kijken wat wel en niet werkt..maar helaas
Hmm raar, ik meen dat ik gewoon travi > durance heb gedaan in Hell.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201575506
Hoeveel tijd spenderen jullie aan dit spel? Volgens mij spelen sommige echt dag en nacht zowat? Kan bijna niet anders als ik zie hoe ver sommige al zijn :P Uiteraard snap ik dat jullie het spel door en door kennen, maar het gaat wel heel veel sneller :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_201575560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het halve topic heeft de originele D2 ook grijsgespeeld, dus voor hen is dit gesneden koek. ;)
Uiteindelijk draait het in D2 met name om de juiste legendary / set items en runes vinden. Hoe meer Magic Find, des te meer kans op legendary / set drops. Wat mensen dus doen is zoveel als mogelijk / zinvol is aan Magic find bonussen equippen en dan bijvoorbeeld de eindbaas van act 3 mollen.
Sorceress is erg geschikt voor dat soort dingen, want die kan met teleport heel snel naar die eindbaas toe. Bovendien kun je die eindbaas klemzetten tegen een rivier, zodat ie jou niet kan raken maar jij hem wel. Makkelijke manier om zonder goede items dus toch snel die zeldzame legendary / set items te verzamelen.
Het gaat mijn er uiteindelijk en vooral om om een leuke singleplayer ervaring te hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201575570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoeveel tijd spenderen jullie aan dit spel? Volgens mij spelen sommige echt dag en nacht zowat? Kan bijna niet anders als ik zie hoe ver sommige al zijn :P Uiteraard snap ik dat jullie het spel door en door kennen, maar het gaat wel heel veel sneller :)
Valt allemaal wel mee hoor. Normal opstarten is even wat tijdrovend, maar als je daarna een beetje kunt meeleechen in pub games, dan gaat het als een speer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')