SPOILER: 4e eindbaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILER: 5e eindbaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen![]()
tering..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:41 schreef Aether het volgende:
Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakketprijs: ¤ 39,99 / jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
SPOILER: Final bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Is die te doen op de switch?quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:42 schreef DKUp het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 Complete Edition ¤13,49 in de E-shop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, maar niet perfect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
Weer een baas verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem je wel af en toe pauzes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er niet vanuit gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:56 schreef Gutanoth het volgende:
Ik denk dat de Animal Crossing DLC niet de enige DLC is die onderdeel gaat zijn van het Online+ abonnement. Ik verwacht dat er voor mario party superstars ook nog DLC gaat uitkomen met de mededeling dat je deze DLC kan kopen voor 20 euro óf gratis is voor mensen die het Online+ abonnement hebben.
Misschien dat Nintendo op die manier gaat proberen een steady hoeveelheid mensen het Online+ abonnement te laten nemen.
Alleen de ahnc dlc zou wel echt super random zijn, en wat is dan volgend jaar de meerwaarde van de online+ dienst?quote:
Ik had 56% ofzo. Dat vond ik wel genoeg!quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:16 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij kan ik naar de eindbaas!
Nu komt het meest saaie aan het spel: overal 100% halen voordat ik dat doe.
Super Paper Mario was meer een platformer waar andere Paper Mario games meer rpg zijn. Voor 32 kun je het wel proberen. Inleveren voor Pokemon krijg je 35 voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nooit echt een paper mario gespeeld, enkel wat levels op de wii.
Is origami king 32 euro waard? Wil die eventueel gebruiken om bij de GM hem in te wisselen tegen pokemon ofzo iets![]()
Origami King is weer minder RPG en meer Action Adventure.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Paper Mario was meer een platformer waar andere Paper Mario games meer rpg zijn. Voor 32 kun je het wel proberen. Inleveren voor Pokemon krijg je 35 voor.
Vond hem leuk, meer een Zelda light met turn based gevechten. Dikke 8 voor mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nooit echt een paper mario gespeeld, enkel wat levels op de wii.
Is origami king 32 euro waard? Wil die eventueel gebruiken om bij de GM hem in te wisselen tegen pokemon ofzo iets![]()
Is het een simpele game om tussendoor te spelen? En simpel als in dat je niet alles 100% moet lezen omdat je anders een hint mist?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Origami King is weer minder RPG en meer Action Adventure.
Maar ja, zeker waard. Origami King is een toffe game
Wat ik me herinner wel, jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het een simpele game om tussendoor te spelen? En simpel als in dat je niet alles 100% moet lezen omdat je anders een hint mist?
Niet heel moeilijk, soms een bossfight die ik opnieuw moest doen, maar peanuts als je net Dread hebt gespeeld. Heb hem gespeeld in het Nederlands en hij is goed vertaalt, goede humor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het een simpele game om tussendoor te spelen? En simpel als in dat je niet alles 100% moet lezen omdat je anders een hint mist?
quote:
Cool cool. Dan ga ik 'm opstarten deze week.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Niet heel moeilijk, soms een bossfight die ik opnieuw moest doen, maar peanuts als je net Dread hebt gespeeld. Heb hem gespeeld in het Nederlands en hij is goed vertaalt, goede humor.
Zero Mission en Fusion zijn zeer vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:38 schreef wuuht het volgende:
Ben door de hype van Dread begonnen met Zero Mission op mn 3DS. Bevalt prima. Lekker ouderwets korte games
Nee, maar staat inderdaad op de planning na Zero Mission.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zero Mission en Fusion zijn zeer vermakelijk ja.
Heb je Samus Returns voor 3DS al gespeeld?
Amateur gespot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
Ik kan 2 geheimen niet vinden
Ik ben woedend
Ik heb verder geen hogere ambities dan de eindbaas. Als daar 25% had gestaan was het ook goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |