Heb je de remaster gespeeld op WiiU? Daar kun je veel gemakkelijker zeilen. Ik vond het zeker niet het leukste dat er is maar ik kwam er wel doorheen. Zelfs de Deku Tree missie met de kleine boompjes heb ik toen gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 07:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wind waker ziet er 10x beter uit en ik wil hem graag leuk vinden. Maar beide pogingen om hem uit te spelen zijn gestrand om die saaie triforce chards fetchquest. Dat zeilen is geestdodend.
Bij release origineel op Gamecube en vorig jaar de HD versie op de WiiU. Heb ook de Snelle zeil fast travel ding gedaan, maar op het moment van de shards was ik er wel klaar mee. SS vond ik ook vrij repetitief, hergebruik van gebieden, hergebruik van bossfights, maar toch wou ik deze wel verder spelen en WW niet. Daarom moet ik hem toch boven WW plaatsen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de remaster gespeeld op WiiU? Daar kun je veel gemakkelijker zeilen. Ik vond het zeker niet het leukste dat er is maar ik kwam er wel doorheen. Zelfs de Deku Tree missie met de kleine boompjes heb ik toen gedaan.
Naja, uiteindelijk verschillen smaken. Als ik kijk naar SS zie ik drie keer een vervelende bossfight waar ik sowieso geen zin in heb
Ik dacht dat die OLED alleen in het wit kwam?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:01 schreef theclansman het volgende:
[ afbeelding ]
Oled monkey Metroid kat
https://www.rockstargames(...)n-and-more-coming-soquote:Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition will feature across-the-board upgrades including graphical improvements and modern gameplay enhancements for all three titles, while still maintaining the classic look and feel of the originals.
Mooie poes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:01 schreef theclansman het volgende:
[ afbeelding ]
Oled monkey Metroid kat
Zeker. Maar ik heb geen pro controller en dat is toch wel een gemis nu.quote:
Een groter scherm en OLED zijn tof, maar ja niet voor ¤350,- als je al een Switch hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb vandaag ook even Metroid Dread op de OLED Switch mogen spelen. Is stiekem toch wel tof hoor en baal eigenlijk nu wel een beetje dat mijn eigen Switch niet OLED is..
Dank uquote:
Vanuit gezond verstand heb je helemaal gelijk. Tot je Metroid Dread op die OLED Switch ervaart en dan denk je na een uurtje spelen toch kut, waarom heb ik nog die 2019 editie van de Switch..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een groter scherm en OLED zijn tof, maar ja niet voor ¤350,- als je al een Switch hebt.
Het is geen Switch Pro of 2
Ik snap je helemaal, als ik mijn huidige Switch 2017 zou kunnen inruilen voor Switch OLED bij de Game Mania dan had ik het zeker gedaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vanuit gezond verstand heb je helemaal gelijk. Tot je Metroid Dread op die OLED Switch ervaart en dan denk je na een uurtje spelen toch kut, waarom heb ik nog die 2019 editie van de Switch..
kost stuk minder als je je oude verkooptquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een groter scherm en OLED zijn tof, maar ja niet voor ¤350,- als je al een Switch hebt.
Het is geen Switch Pro of 2
Daar had DKUp nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
kost stuk minder als je je oude verkoopt
Dat probleem herken ik en dan donderdag brain training spel aanschaffenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Metroid Dread komt wel weer op m’n Wishlist voor later. Moet van mezelf maar eerst wat andere games uitspelen van m’n backlog. Nog steeds Switch-games in cellofaan zitten. Dus ik kom er niet doorheen.. :’)
Of je vergeet het snel en gaat over op Metroidquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat probleem herken ik en dan donderdag brain training spel aanschaffen
Too soonquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar had DKUp nog niet aan gedacht.
Dat was dus de bedoeling, maar ja toen zei een winkelmedewerker je kan je via de telefoon reserveren je moet naar de winkel komen. In de winkel en opquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
kost stuk minder als je je oude verkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |