havermout hier meestal. maar nu heb ik nog roggebroodjes en puntjes over.quote:Op zondag 26 september 2021 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit bolletjes of puntjes
ik word al leip van een brandmelder die voor jan lul afgaatquote:Op zondag 26 september 2021 11:06 schreef ToT het volgende:
Dan heb je soms midden in de nacht: "PIEP PIEP! PIEP PIEP! PIEP PIEP!"
Maar als het ding afgaat terwijl we nog wakker zijn, zegt hij zelf "Piep piep!" x heleboel.
Daar mochten ze bij mij nooit aankomen. Deed trouwens ook altijd de gaskraan dicht na het koken. En de stekker van apparaten die warm konden worden er uit als ik het niet gebruikte. Kids kunnen zo slim zijn. Was het liever altijd voor.quote:Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat ding stond eerst meer aan de rand van het aanrecht en hij heeft hem al een paar keer aangezet.
Ook de magnetron en de oven zet hij aan. (Althans van de oven alleen de timer.)
Geen idee wel succes morgen Maanquote:Op zondag 26 september 2021 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Morgen arbeidsvoorwaarden gesprek met hris wel via teams. zal wel wat nets aan doen zodat ik meer salaris kan vragen
meer tips?
Oeffff maar die krengen gaan dan ook echt wel hard!quote:Op zondag 26 september 2021 11:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik word al leip van een brandmelder die voor jan lul afgaat
Ja ik neem hier ook steeds meer en meer preventieve maatregelen.quote:Op zondag 26 september 2021 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar mochten ze bij mij nooit aankomen. Deed trouwens ook altijd de gaskraan dicht na het koken. En de stekker van apparaten die warm konden worden er uit als ik het niet gebruikte. Kids kunnen zo slim zijn. Was het liever altijd voor.
hahahahaha echt he treffend beschrevenquote:Op zondag 26 september 2021 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff maar die krengen gaan dan ook echt wel hard!
Ook zo leuk als de batterij aan vervanging toe is; word je 's nachts wakker van een keiharde piep. Vertwijfeld kijk je rond en besluit dat je het vast gedroomd hebt.
Je valt weer BIJNA in slaap....PIEP!
Godverdomme, wat is dat?
Rondkijken of er ergens iets in huis aan de hand is. Niks te zien, dus je kruipt maar weer in bed.
PIEP!
Ja godverdomme, dat klinkt wel heel dichtbij!
Weer rondkijken en je blijft op om weer op het geluid te wachten zodat je het kunt lokaliseren.
Hartstikke moe ga je in de gang zitten en begint al wat te knikkebollen.
PIEP!
GODVERDOMME, KUT ROOKMELDER!!!!
Stoel er bij, rommelen aan dat kloteding, krijgt 'm niet open; dan maar met grof geweld openbreken en die batterij er uit rukken.
Plastic splinters vliegen je om de oren heen en eindelijk is het weer stil en je kruipt weer in bed.
"Morgen maar een nieuwe bestellen."
Lijkt mij wel Wijs met zo boefje 😂quote:Op zondag 26 september 2021 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik neem hier ook steeds meer en meer preventieve maatregelen.
De voorraadkast gaat nu ook gewoon op slot bijvoorbeeld.
Ja mevrouw ToT weet vaak niet wat ik overdag allemaal met hem meemaak en denkt dat het allemaal wel meevalt, tot ze een paar dagen geleden het mannetje als een ware spiderman de schappen op zag klimmen om op 1 van de bovenste schappen een zak popcorn te pakken!quote:Op zondag 26 september 2021 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel Wijs met zo boefje 😂
Dotteke zei dat vooral mannen over het weer begonnen, dat stukje heb je meegekregen toch?quote:Op zondag 26 september 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik @:Solidasrock billenkoek ga geven![]()
heey goed weertje hequote:Op zondag 26 september 2021 11:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dotteke zei dat vooral mannen over het weer begonnen, dat stukje heb je meegekregen toch?
quote:Op zondag 26 september 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Mijn programmeur hart doet pijn van het nieuws dat een qr code scanner het niet doet omdat een server overbelast is![]()
1 | ("b" + "a" + + "a" + "a").toLowerCase() |
FTFY, zo klinkt het veel leukerquote:Op zondag 26 september 2021 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff maar die krengen gaan dan ook echt wel hard!
Ook zo leuk als de batterij aan vervanging toe is; word je 's nachts wakker van een keiharde piep. Vertwijfeld kijk je rond en besluit dat je het vast gedroomd hebt.
Je valt weer BIJNA in slaap....PIEP!
Godverdomme, wat is dat?
Rondkijken of er ergens iets in huis aan de hand is. Niks te zien, dus je kruipt maar weer in bed.
PIEP!
Ja godverdomme, dat klinkt wel heel dichtbij!
Weer rondkijken en je blijft op om weer op het geluid te wachten zodat je het kunt lokaliseren.
Hartstikke moe ga je in de gang zitten en begint al wat te knikkebollen.
PIEP!
GODVERDOMME, KUT ROOKMELDER!!!!
Stoel er bij, rommelen aan dat kloteding, krijgt 'm niet open; dan maar met grof geweld openbreken en die batterij er uit rukken.
Plastic splinters vliegen je om de oren heen en eindelijk is het weer stil en je kruipt weer in bed.
"Morgen maar een nieuwe bestellen."
PIEP!
quote:Op zondag 26 september 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Mijn programmeur hart doet pijn van het nieuws dat een qr code scanner het niet doet omdat een server overbelast is![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 11:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FTFY, zo klinkt het veel leuker
quote:Op zondag 26 september 2021 11:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FTFY, zo klinkt het veel leuker
Er was ook een ddos-aanvalquote:Op zondag 26 september 2021 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Je kan 100% offline een qr code controleren met een systeem dat volledig waterdicht is. Dus kutsmoes.quote:
Het ligt natuurlijk ook aan de mensen die pas op het moment dat ze voor de deur staan die code willen downloaden. Dat doe je thuis toch al?quote:Op zondag 26 september 2021 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan 100% offline een qr code controleren met een systeem dat volledig waterdicht is. Dus kutsmoes.
quote:Op zondag 26 september 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik @:Solidasrock billenkoek ga geven![]()
Ja, dat was het echte probleem ben ik net achter. De media is gewoon achterlijk aan het berichten.quote:Op zondag 26 september 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan de mensen die pas op het moment dat ze voor de deur staan die code willen downloaden. Dat doe je thuis toch al?
Meerdere zelfs.quote:
Sukkels!quote:Op zondag 26 september 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan de mensen die pas op het moment dat ze voor de deur staan die code willen downloaden. Dat doe je thuis toch al?
Als je op vakantie gaat dan kijk je ook pas op het vliegveld of je je paspoort bij hebt toch?quote:Op zondag 26 september 2021 11:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sukkels!Ik moet de coronaapp nog installeren maar dat doe ik straks wel als ik voor de deur van een kroeg sta. Dan heb ik toch alle tijd als ik toch al in de rij sta te wachten.
Ik heb het wel gedaan vanwege de vakantie naar Italië. Vond het ff handiger zo maar ik heb heel weinig trek in dit gedoe en hoop dat deze regels per 1 november dan ook wel echt weer afgeschaft gaan worden!quote:Op zondag 26 september 2021 11:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga helemaal geen app installeren. ik maak wel een printje
WTF? Je kent mij?quote:Op zondag 26 september 2021 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je op vakantie gaat dan kijk je ook pas op het vliegveld of je je paspoort bij hebt toch?
Niet geldig.quote:Op zondag 26 september 2021 11:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga helemaal geen app installeren. ik maak wel een printje
Squote:Op zondag 26 september 2021 11:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF? Je kent mij?Wat is de 1e letter van mijn naam?
Sorrie, ik lees nu van wel.quote:
quote:Let op: het gele boekje is geen officieel vaccinatiebewijs. Om te kunnen reizen of om toegang te krijgen tot de Nederlandse horeca, cultuur en evenementenbranche heb je een QR-code nodig. Die kun je laten zien met behulp van de CoronaCheck-app of door de QR-code uit te printen.
quote:Op zondag 26 september 2021 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie, ik lees nu van wel.
[..]
MIsschien Mevr ToT hem eens een dagje alleen met hem latenquote:Op zondag 26 september 2021 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mevrouw ToT weet vaak niet wat ik overdag allemaal met hem meemaak en denkt dat het allemaal wel meevalt, tot ze een paar dagen geleden het mannetje als een ware spiderman de schappen op zag klimmen om op 1 van de bovenste schappen een zak popcorn te pakken!
Toen was ze het wel met me eens dat die kast op slot moest!
quote:Op zondag 26 september 2021 11:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je op vakantie gaat dan kijk je ook pas op het vliegveld of je je paspoort bij hebt toch?
quote:Op zondag 26 september 2021 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog voor mijn 2de afspraak maar ik weet niet meer wanneer die is.
EEn telefoontje en je weet hetquote:Op zondag 26 september 2021 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog voor mijn 2de afspraak maar ik weet niet meer wanneer die is.
Ik heb de check app ook geïnstalleerd omdat ik bij de tennisclub mensen moet gaan controleren;)quote:Op zondag 26 september 2021 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan 100% offline een qr code controleren met een systeem dat volledig waterdicht is. Dus kutsmoes.
Ik onthield vroeger alles maar nu is mijn google agenda wel een uitkomst hoorquote:Op zondag 26 september 2021 11:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had hem in google-agenda gezet maar die is gereset ofzo.
Ook niet als je dat voor de kroegdeur doet.quote:Op zondag 26 september 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Het doet ook helemaal geen pijn om hem op je telefoon te zetten
Kom nooit in een kroegquote:Op zondag 26 september 2021 11:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook niet als je dat voor de kroegdeur doet.
Ik sinds corona al niet meer. Maar de tennisclub is ook eigenlijk een kroegquote:
Gaat hier om de app waarmee je andere mensen controleert hequote:Op zondag 26 september 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Het doet ook helemaal geen pijn om hem op je telefoon te zetten
Ja kan, maar dan is er een internetstoring, sta je voor de kroeg en kan je nietsquote:Op zondag 26 september 2021 11:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee oke maar je kan toch voor een kroegdeur gaan staan en daar pijnloos je QR code fixen?
SNap ik, maar sommige doen al moeilijk om dat op hun tel te zettenquote:Op zondag 26 september 2021 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gaat hier om de app waarmee je andere mensen controleert he
Waarom zou je een nieuwe generenquote:Op zondag 26 september 2021 12:03 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij was dat juist het voordeel van de app, dat je makkelijk een nieuwe qr code krijgt. en dus voor elke controle een andere kan gebruiken. waarbij een printje statisch is.
Volgens mij moet je een recente qr code laten zienquote:Op zondag 26 september 2021 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je een nieuwe generen
De code veranderd steeds om fraude te voorkomen las ik vanmorgenquote:Op zondag 26 september 2021 12:07 schreef Maanvis het volgende:
Dan werkt een printje van een week oud niet
Hebbertquote:Op zondag 26 september 2021 12:12 schreef Maanvis het volgende:
Als ze die boete dan aan mij betalen no problem..
What? No munnie to pay de corona boete?quote:
Nu ben je oud en armquote:Op zondag 26 september 2021 12:16 schreef Maanvis het volgende:
Nu.. na 20 jaar hard werken, ben ik niet meer jong
Hmmm vandaar dat mensen gisteren tijdens die storing niet naar binnen konden? De app kan dan wel geïnstalleerd zijn en een geldige QR code hebben maar dat moet elke 40 uur ververst zijn en als er dan storing is dan is ie niet geldig want te oud?quote:Op zondag 26 september 2021 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De code veranderd steeds om fraude te voorkomen las ik vanmorgen
Ze veranderen er iets aan, maar volgens mij hoef je er geen nieuwe op te zetten toch?
quote:Op zondag 26 september 2021 12:20 schreef engine het volgende:
Even m'n eekhoorntje showen
[ afbeelding ]
hmmmmquote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat @:Boze_Eend ook anoniem is
quote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat @:Boze_Eend ook anoniem is
Met eikeltje in z'n bekquote:
Dat mag iemand anders controlerenquote:
Dan print je de QR code uit, die is een jaar geldig. Opgelost.quote:Op zondag 26 september 2021 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hmmm vandaar dat mensen gisteren tijdens die storing niet naar binnen konden? De app kan dan wel geïnstalleerd zijn en een geldige QR code hebben maar dat moet elke 40 uur ververst zijn en als er dan storing is dan is ie niet geldig want te oud?
printje genotquote:Op zondag 26 september 2021 12:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan print je de QR code uit, die is een jaar geldig. Opgelost.
Is dat zo? Waar staat dat? Voor zover ik begrepen heb 40 uur.quote:Op zondag 26 september 2021 12:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan print je de QR code uit, die is een jaar geldig. Opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |