Een hooligan!quote:
Heb hem wel in mijn lijst gezet, maar daar staat nog veel inquote:
Same same…quote:
Bij mij ook..kan wel bijna beginnen aan chesapeakquote:Op zondag 26 september 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem wel in mijn lijst gezet, maar daar staat nog veel in
Ja in sleur drukte ik op img icoontje hier bovenquote:
Ja, maar ik zag jou post pasquote:Op zondag 26 september 2021 09:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld, engine begon er over.
Ik wilde ook nog paar biertje meenemen om tijdens F1 te nuttigen, daar laat ik haar niet aan zittenquote:Op zondag 26 september 2021 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Je vriendin is druk met schoonmaken of waarom kan die niet even naar de winkel?
Heb hem in mijn lijst gezetquote:Op zondag 26 september 2021 10:43 schreef Fogel het volgende:
Ben met midnight mass bezig. Da’s heel wat anders dan wat ik ervan had verwacht gebaseerd op de trailer.
Geef der een zak chips.quote:Op zondag 26 september 2021 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog paar biertje meenemen om tijdens F1 te nuttigen, daar laat ik haar niet aan zitten
Ja die staat hier ook op het lijstje en binnen kort komt virgin river weer. Ik loop achterquote:Op zondag 26 september 2021 10:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij mij ook..kan wel bijna beginnen aan chesapeak
Nou virgin rive pas volgend jaar denk ikquote:Op zondag 26 september 2021 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die staat hier ook op het lijstje en binnen kort komt virgin river weer. Ik loop achter
Ik zie nu Rabbit door de jumbo lopen met muis in het kinderzitje van de winkelwagen met een zak chipsquote:
Daar zitten we al snel aan, laatst stond dat ze snel terug kwamen met twee seizoenenquote:Op zondag 26 september 2021 10:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou virgin rive pas volgend jaar denk ik
Die neem ik ook mee van de superquote:
Ja ik zie dat het 23 graden wil gaan worden? Niet verkeerd!quote:Op zondag 26 september 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
En zomaar is de zon er en is het warmmm
Nou hoop het, kijkt lekker weg die seriequote:Op zondag 26 september 2021 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zitten we al snel aan, laatst stond dat ze snel terug kwamen met twee seizoenen
Zeker nietquote:Op zondag 26 september 2021 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zie dat het 23 graden wil gaan worden? Niet verkeerd!
In huis ook, was bezig maar pffquote:Op zondag 26 september 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
En zomaar is de zon er en is het warmmm
Hier echt net een half uur zonquote:Op zondag 26 september 2021 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In huis ook, was bezig maar pff
Hele ochtend al zon, lekker wakker geworden met zonneschijnquote:Op zondag 26 september 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier echt net een half uur zon
Was daarvoor echt grijs
Owww lekker!quote:Op zondag 26 september 2021 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hele ochtend al zon, lekker wakker geworden met zonneschijn
Nicequote:
quote:
quote:
Dat blijft een beetje een MCH smileyquote:
steeldiefquote:Op zondag 26 september 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 45 Het dodetopicspel #11704] Koffietijd opstaan allemaal
quote:Op zondag 26 september 2021 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat blijft een beetje een MCH smiley
Je hebt het over jezelf ???quote:
Waar is hij dan?quote:
Ik nietquote:Op zondag 26 september 2021 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms kon ik prima met hem door een deur
Weet je dat niet?quote:
O nee. Niet mee gekregen. Waarom dan?quote:Op zondag 26 september 2021 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je dat niet?Hij is ineens op anoniem gegaan
Weet niemandquote:Op zondag 26 september 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee. Niet mee gekregen. Waarom dan?
Of gelijk opruimen 😂quote:Op zondag 26 september 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
Kut, toch maar weer geen suiker in de koffie doen; mannetje hier slurpt het laatste restje weer op!
O vreemd dan.quote:
lolquote:Op zondag 26 september 2021 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit deed hij nadat het laatste restje op was!Hij wil nog meer!
Lekker op een witte boterhamquote:
Straks zet hij het knopje aan en krijgt hij heet water over hem heen. Het is wel een ondeugdenquote:Op zondag 26 september 2021 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit deed hij nadat het laatste restje op was!Hij wil nog meer!
Ja dat ding stond eerst meer aan de rand van het aanrecht en hij heeft hem al een paar keer aangezet.quote:Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks zet hij het knopje aan en krijgt hij heet water over hem heen. Het is wel een ondeugden
Ik eet bijna nooit bolletjes of puntjesquote:Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet echt nooit wit brood. die puntjes zijn gewono bijna zoet van zichzelf ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |