SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mentionlijst
Als een race begint kun je onderstaande lijst kopiėren, plakken en posten, zodat de mensen op de lijst een mentionalert krijgen en de race wellicht niet missen![]()
Mocht je op of van de lijst willen, laat het uiteraard gewoon even weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 03-11-2021 14:15:58 ]
F2 waarschijnlijk. Maar dan niet bij Trident, denk ikquote:Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef StephanL het volgende: Gaat Doohan weg daar volgend seizoen?
![]()
Dat hoeft nou ook weer nietquote:
I know, maar hij heeft het wel degelijk 2x gezegd na de finishquote:
Misschien moet Van Dam eens op de site van de FIA kijken wat wereldkampioenschappen zijnquote:Op zondag 26 september 2021 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Wat lult Van Dam steeds over "ja als je kampioen in de F2 of F3 bent ben je ook gewoon wereldkampioen"
Jaquote:
Zie editquote:Op zondag 26 september 2021 10:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stil gevallen einde pitstraat. Toch iets meer dan een bandje
2 nuquote:
Tsja, ik had niet anders verwacht dan dat hij het podium weg zou gevenquote:Op zondag 26 september 2021 11:06 schreef Sabata het volgende:
Interview dame durft niets meer te zeggen. Zat ze net Boschung op te hemelen, gaat ie wijd en verliest zijn podium aan Daruvala
Rosanna Tennantquote:Op zondag 26 september 2021 11:06 schreef Sabata het volgende:
Interview dame durft niets meer te zeggen. Zat ze net Boschung op te hemelen, gaat ie wijd en verliest zijn podium aan Daruvala
Sato is er ook langs, dertiende nu!quote:Op zondag 26 september 2021 11:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boschung eruit en Lawson er voorbij
quote:Op zondag 26 september 2021 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sato is er ook langs, dertiende nu!
Was vorige jaren ook een flink gat naar de laatste race(s) hoorquote:Op zondag 26 september 2021 11:44 schreef Sinister-D- het volgende:
10 weken wachten voor de volgende F2 raceprachtig idee geweest dit format
Een of twee van hun huidige coureurs die doorgroeien?quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leuk. Benieuwd naar de rijders dan.
Als je kansloos laatste wil worden moet je vooral met zulke namen op de proppen komen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:09 schreef Starflyer het volgende:
Afgaande op de resultaten in de Formula Regional European Championship by Alpine en Euroformula Open maken Mari Boya (FRECA), Casper Stevenson, Cem Bolukbasi en Rafael Villagomez (EfO) een goede kans. Sowieso reed Villagomez al bij HWA in de F3 dit jaar.
Snelste tijd bepaalt de startopstelling voor race 1, tweede tijd voor race 2.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:51 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee, hoe de grid van race 2 bepaald wordt bij de W series?
Hallo Nachtbrakerquote:
wordt een strafjequote:Op zondag 24 oktober 2021 01:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pulling track limits bij de stewards na de race
quote:
5 of 10s gok ik. Niet genoeg voor Beitske.quote:
Jaquote:
Fabienne Wohlwendquote:
Rob Steltman, meen ik. Geen hoogvlieger inderdaad.quote:
Zeg dat, bij de DTM zit hij er ook steeds naastquote:Op zondag 24 oktober 2021 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rob Steltman, meen ik. Geen hoogvlieger inderdaad.
Volgens mij Ivo nogwatquote:Op zondag 24 oktober 2021 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rob Steltman, meen ik. Geen hoogvlieger inderdaad.
Van Haaren? Zegt me niks verder.quote:
Door de hobbels?quote:Op zondag 24 oktober 2021 18:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Abbie Eaton heeft niet meegereden in de laatste race vanwege een opgelopen compressiefractuur. Dit is ook de reden dat ze gisteren uitviel. Het duurde 5 minuten voordat de racedirector door had dat Abbie uitviel vanwege deze blessure, in plaats van dat er een probleem was met haar auto.
Ja, werd gelanceerd op het circuit en zette haar auto daarna onmiddelijk langs de kant.quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:47 schreef Starflyer het volgende:
Voor de volledigheid nog even de eindstand. Beitske Visser dus gewoon P8 en dus zeker van een plek voor volgend seizoen.
[ twitter ]
Ze zoeken zeker nog coureurs?quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Starflyer het volgende:
Van Amersfoort Racing was meteen de snelste bij hun debuut op de eerste post-season testdag van de Formule 3.
https://www.fia.com/news/(...)first-day-1-valencia
Sowieso voor de meerderheid van de coureurs in het algemeen natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Geldtekort is toch wel een rode lijn voor alle Nederlandse coureurs.
Je hebt meerderheid, en je hebt allequote:Op maandag 29 november 2021 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso voor de meerderheid van de coureurs in het algemeen natuurlijk.
Er zijn er wel meer die er geen (noemenswaardige) last van hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt meerderheid, en je hebt alle
Verstappen telt niet.
Ik dacht dat je maar max. 4 rijders per team per seizoen mocht inzetten? Maar zowel Campos als HWA hebben er al 5...quote:Op maandag 29 november 2021 22:37 schreef Starflyer het volgende:
Jack Doohan vervangt trouwens Richard Verschoor bij MP Motorsport en Logan Sargeant vervangt Jack Hughes, die Jack Aitken verving die weer Matteo Nannini verving, bij HWA Racelab.
https://formulascout.com/(...)ebut-in-jeddah/87032
Klopt inderdaad. Maar er staat ook in de F2 Sporting Regulations dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden vanwege force majeure.quote:Op maandag 29 november 2021 22:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je maar max. 4 rijders per team per seizoen mocht inzetten? Maar zowel Campos als HWA hebben er al 5...
quote:26.2 During a season each Competitor will be permitted to use four drivers. Changes must be notified to the Promoter no later than two days prior to the Event at which the new driver wishes to compete. Any new driver may score points in the Championship.
26.4 Additional changes for reasons of force majeure will be considered separately
Op die manier kun je natuurlijk elk regel gaan omzeilenquote:Op maandag 29 november 2021 22:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar er staat ook in de F2 Sporting Regulations dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden vanwege force majeure.
[..]
ronde 1quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net te laat ingeschakeld.
Wilde al posten SC in welke ronde?
Dat was nog knotsgekker in mijn herinnering. Maar goed, we hebben nog even te gaanquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
Tantrum zou die plek terug moeten geven
Eensquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:48 schreef Starflyer het volgende:
Leaving the track and gaining an advantage
Idem. Ik heb het idee dat deze baan eigenlijk te gevaarlijk is om op te racenquote:Op zaterdag 4 december 2021 13:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben niet echt enthousiast over dit circuit.
Aan de eisen voor veiligheid is sowieso geen touw aan vast te knopen. Gewone circuits moeten "kilometers" aan uitloopzones hebben en bij dit snelle circuit staat de muur direct naast het circuit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idem. Ik heb het idee dat deze baan eigenlijk te gevaarlijk is om op te racen
Nee, de safetycar gaan naar binnen.quote:
Snap ook niet echt waarom ze gekozen hebben voor zo'n stratencircuit. Ruimte is daar toch geen probleem?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
Mooie acties gezien, maar mij bekruipt het gevoel dat we ontsnapt zijn aan een fikse klapper
Je wilt iets unieks neerzetten, maar ik heb niet het idee dat er voldoende rekening gehouden is met de veiligheidquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap ook niet echt waarom ze gekozen hebben voor zo'n stratencircuit. Ruimte is daar toch geen probleem?
Maar vindt je dit zo uniek?quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt iets unieks neerzetten, maar ik heb niet het idee dat er voldoende rekening gehouden is met de veiligheid
niet unieker dan Macau of Valencia Street Circuit...quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt iets unieks neerzetten, maar ik heb niet het idee dat er voldoende rekening gehouden is met de veiligheid
Hoge snelheid in combinatie met de muren heel dichtbij is het verkoopargumentquote:
Dit is niet eens een stratencircuit op dit momentquote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet unieker dan Macau of Valencia Street Circuit...
Lijkt op een Formule E-circuit met die hekken.quote:
Macau, Pau, Monaco hebben traditie, het racen zelf valt meestal ook tegen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet unieker dan Macau of Valencia Street Circuit...
Nou fantastisch. Kwam bij mij over als een Antwerpse haven in Spanje.quote:Op zaterdag 4 december 2021 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Macau, Pau, Monaco hebben traditie, het racen zelf valt meestal ook tegen.
Valencia zag er volgens mij architectonisch wel mooi uit.
Is al een tijdje geleden heb het niet echt meer op mijn netvlies.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou fantastisch. Kwam bij mij over als een Antwerpse haven in Spanje.
Ze reden idd in het havengebied. Veel van die gebouwen in dat gebied waren neergezet voor een belangrijke zeilracequote:Op zaterdag 4 december 2021 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou fantastisch. Kwam bij mij over als een Antwerpse haven in Spanje.
In de F2? Knap...quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Uitslag morgen:
1. Verstappen
2, Hamilton
3, Leclerc
Confirmed.![]()
Dat is wel echt geweldige logica.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:38 schreef Starflyer het volgende:
Daruvala door een straf teruggezet naar P10 en staat nu dus op pole. Viscaal start nu van P2.
Net klaar met de schoonmaakbeurt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel echt geweldige logica.
P10 in de eerste race, dus reversed grid pole in race 2quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel echt geweldige logica.
Ja. Zag iemand keihard op zijn muil gaan op de natte vloer, was grappigquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net klaar met de schoonmaakbeurt?
Ik ook, maar ik ben dan ook niet gementionedquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:55 schreef Zorro het volgende:
Ik was gewoon blijven zitten, dus ben op tijd
Kamervragen!quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben dan ook niet gementioned
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder berichtquote:
Meende ik ook te zien in de herhaling jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:03 schreef Starflyer het volgende:
Leek alsof Viscaal werd aangetikt door Daruvala
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder bericht
Beter dan een gratis abo bestellen en dat schijnbaar nooit gekregen hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik moet even passen voor deze race. Gratis abo op de sportkanalen blijkt afgelopen te zijn en dat zonder bericht
ik leef met jou meequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan een gratis abo bestellen en dat schijnbaar nooit gekregen hebben
Ach ja, die vorige abo die ik had ga ik niet meer opnieuw activeren. Mijn F1TV abo verloopt volgende week zondag pas, dus die voldoet nog even.quote:
Dus hele saaie F1 racequote:Op zaterdag 4 december 2021 20:14 schreef Zorro het volgende:
Weer een Veiligheids Auto.
Dat belooft wat voor morgen.
Ja, alleen wat actie bij de start.quote:
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, alleen wat actie bij de start.
Waar Max naar P1 gaat en Bottas Hamilmans eraf rijdt. Maar verder slaapverwekkend.
Weinig ruimte jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat je hier zomaar van de tweede startrij naar de eerste gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |