Ik kan het beamenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrees niet.
En die eerste zin meen ik oprecht…
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Public Enemy in het voorprogramma van The Prodigy gezien.
Was een stevig avondje voor je trommelvliezen…
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:04 schreef just me het volgende:
Sterlte pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting is niet eng, hij praat alleen een beetje gek, maar dat heb je al via de radio gehoord
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting is niet eng, hij praat alleen een beetje gek, maar dat heb je al via de radio gehoord
Hij heeft afgelopen weken al bijna iedereen bezocht en we leven allemaal nog…quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen weken al bijna iedereen bezocht en we leven allemaal nog…
Ik controleer morgen voor de zekerheid wel even zijn QR-code.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen weken al bijna iedereen bezocht en we leven allemaal nog…
Ook die leeft nog.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelfs onverwacht ook mw MM mogen ontmoeten.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik controleer morgen voor de zekerheid wel even zijn QR-code.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft ons ook niet tijdens de slaap vermoord, dus morgen ben je wel safe
Dat mag.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kan me onder de trein gooienquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft ons ook niet tijdens de slaap vermoord, dus morgen ben je wel safe
Wat is de eerste letter van uw achternaam?quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja maar, daar heb ik niets mee van doen hè?quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook die leeft nog.
Wel is onze kat de volgende dag overleden… 🤔
Die staan gelukkig allemaal stil in dat museum, en bovendien is Trijn net al langs geweestquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kan me onder de trein gooien
Die staan daar allemaal stil, dus dat geen kwaad…quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Galgenhumor, we missen hem echt wel…quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja maar, daar heb ik niets mee van doen hè?
Toen ik ging leefde hij nog. Al was hij wel wat bangig van me.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Galgenhumor, we missen hem echt wel…
Snap ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Galgenhumor, we missen hem echt wel…
Voorlopig even niet en wat mij betreft helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ga je een andere nemen?
Zal voor Elwood ook vreemd zijn om zijn maatje te moeten missenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig even niet en wat mij betreft helemaal niet.
Elwood moet het maar even in z'n uppie rooien hier…
We hebben Elwood bij de al overleden Cooper gelaten voordat we 'm naar het dierencrematorium brachten, omdat hij bleef zoeken en brullen bij de deur waarachter Cooper lag.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Zal voor Elwood ook vreemd zijn om zijn maatje te moeten missen
quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben Elwood bij de al overleden Cooper gelaten voordat we 'm naar het dierencrematorium brachten, omdat hij bleef zoeken en brullen bij de deur waarachter Cooper lag.
Elwood heeft Cooper toen aangehaald met z'n pootje en nog wat gemurmeld en toen draaide hij zich om en liep weg. Heel aandoenlijk, maar kennelijk was dat voldoende…
Elwood is nu wel veel rustiger dan voorheen, het waren 2 mannetjes en dat was nog wel eens strijd, zeker toen Elwood ouder werd.
Maar ja, Amigos Para Siempre is wel toepasselijk voor die twee…
[..]
We hebben Elwood bij de al overleden Cooper gelaten voordat we 'm naar het dierencrematorium brachten, omdat hij bleef zoeken en brullen bij de deur waarachter Cooper lag.
Elwood heeft Cooper toen aangehaald met z'n pootje en nog wat gemurmeld en toen draaide hij zich om en liep weg. Heel aandoenlijk, maar kennelijk was dat voldoende…
Elwood is nu wel veel rustiger dan voorheen, het waren 2 mannetjes en dat was nog wel eens strijd, zeker toen Elwood ouder werd.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |