abonnement Unibet Coolblue
pi_201516054
Sorry. Ik heb weer eens 0.0 inspiratie.

:') :@
pi_201516066
Sjah de brave onwetende bruid moet er natuurlijk nadrukkelijk op gewezen worden dat er in die regio iets moet gebeuren he...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201516152
Ik had echt 10 man op mn bruiloft en vond het al een raar gebeuren en veel te veel gedoe :D snap daar niks van!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201516184
Erg leuke tt
pi_201516215
Dat was een fijne middag O+

Werkuitje, naar verwachting gescoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
int zonnetje O+

Buffetje erbij, bijkletsen met mensen die ik soms al een jaar niet live had gezien.

En horen hoe krom de regeling met de Corona pas eigenlijk is.

Ga je bowlen in een bungalowpark hoef je niks te laten zien… tot je een drankje bestelt :')
Vandaag check bij binnenkomst, zodat ze wisten dat 100% een code had en toen was het goed. Wel handig dat we in teams werden ingedeeld, dus men kon mooi een sticker opplakken bij iedereen die zich gemeld had.
Maar er hadden dus ook wat mensen afgezegd die geen vaccinatie hebben en geen zin hadden in testgedoe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201516259
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:42 schreef fietsie het volgende:
Sjah de brave onwetende bruid moet er natuurlijk nadrukkelijk op gewezen worden dat er in die regio iets moet gebeuren he...
Daar stond ik dan ook weer van te kijken. Was daar een paar weken geleden, samen met een andere vriend. En aan een stuk door schuine moppen, toespelingen etc. Tja, de dames (en heren) zijn dan misschien nog maagd maar onwetend zijn ze zeker niet. Konden ook in het Nederlands alles benoemen.
Half jaar geleden werd ik door hem ook gevraagd wat het beste anticonceptie zou zijn. Ze hadden het er over gehad, maar kwamen er niet uit. Toen kenden ze elkaar 3-4 maanden, dat werd dus ook besproken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201516419
De veranderde coronamaatregelen zijn op de universiteit nu ongeveer half geïmplementeerd geloof ik. Ze waren donderdag de stickers voor eenrichtingsverkeer en afstand houden al van de grond aan het krabben (dat is een rotklus), maar het is nog nergens duidelijk of je nog steeds een plek moet reserveren in de universiteitsbibliotheek of niet, en zo ja welke plek dan waar is op een plattegrond. Dus ik heb nu voor de zekerheid maar lukraak een plek gereserveerd. :') De aanname is dat een hoger pleknummer verder naar achteren in de zaal is, en dus minder in de loop. We zullen zien *G*

@Cat-astrophe fijn dat je dagje uit leuk was. Hopelijk was het bij jullie nog even zonnig, hier was dat alleen eind van de middag.
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 20:08:36 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201516540
@Kaatje1 meestal zijn er toch ook wel >500 mensen op zijn bruiloft.

¤30/neus (ok, zonder alcohol misschien iets goedkoper, maar ik gok - misschien zit ik er naast - dat ze het eten/hapjes weer meer uitpakken.

Zijn die aantallen mensen ook niet om niet voor elkaar onder te hoeven doen? Lijkt me toch niet dat dat mensen zijn die je maandelijks spreekt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 20:12:29 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201516629
Rien's kroketten zijn nu niet meer gebakken te krijgen hier in 't dorp ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201516631
Ik sprak laatst een Marokkaanse collega over haar bruiloft. Ook een enorm feest, daar betaalde beide ouders alles. Bruidsschat, zoveel mensen en verschillende jurken. Ze is nu gescheiden, dus haar vader heeft alvast aangegeven dat hij het niet nog een keer gaat betalen. :D

Ik vind het wel interessant om te horen, maar mijn ding zou het niet zijn. Ik twijfel nog of ik het wel tof zou vinden om het als gast eens te kunnen aanschouwen. :')
pi_201516656
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Rien's kroketten zijn nu niet meer gebakken te krijgen hier in 't dorp ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat rot! :{
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 25 september 2021 @ 20:17:09 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201516695
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Rien's kroketten zijn nu niet meer gebakken te krijgen hier in 't dorp ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wat naar -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201516700
Ik ben nu 'Ik ga leven' van Lala Gül aan het lezen. Over de Turkse cultuur en haar stuggle 3.0 daarmee.
Vreselijk.. vooral voor vrouwen :X
pi_201516717
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:17 schreef Blues het volgende:
Ik ben nu 'Ik ga leven' van Lala Gül aan het lezen. Over de Turkse cultuur en haar stuggle 3.0 daarmee.
Vreselijk.. vooral voor vrouwen :X
En niet heteromannen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201516728
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Rien's kroketten zijn nu niet meer gebakken te krijgen hier in 't dorp ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach -O- Is dat de eigenaar van krokettenkunst?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201516733
Het is Lale.

Ja het gaat over alles in de samenleving.
pi_201516773
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Rien's kroketten zijn nu niet meer gebakken te krijgen hier in 't dorp ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat van die kroketten is de minste zorg.
Vreselijk die familie ;(
pi_201516806
Ik HAAT mijn teen.
Blijft klote met wandelen vooral op ongelijk terrein. Ben het zo zat :(
Nu al 4 mnd sinds ik 'm brak.

Maandag maar eens h.a. bellen.
pi_201516870
Enne een avondwandeling op 25/9 met 20 gr langs de winkelstraat hier in t dorp was wel een leuk sfeertje met alle terrasjes vol. Lampjes, kaarsen aan en een gezellig geroezemoes O+
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 20:36:37 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201516966
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ach -O- Is dat de eigenaar van krokettenkunst?
Jup. Z'n zoon heeft sinds dit jaar een productielocatie overigens. Kun je de kroketten ook kopen, maar nog niet warm.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201517013
:W
ik ben weer een beetje boven water.. en meteen maar "CUL" bezig, er staat kippensoep op om mn herstel nog wat te versnellen ;)

tnx voor de lieve berichtjes.. de stekker eruit was vooral om niet naast Blues op het bankje te belanden :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus.. struggles.. maar ondanks alles voelt het wel alsof er licht aan het einde van de tunnel komt.. al is het nu nog een piepklein puntje..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201517065
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jup. Z'n zoon heeft sinds dit jaar een productielocatie overigens. Kun je de kroketten ook kopen, maar nog niet warm.
;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201517104
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.


Is een hele fijne mantra *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 september 2021 @ 20:47:12 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201517118
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:39 schreef Barreltje het volgende:
:W
ik ben weer een beetje boven water.. en meteen maar "CUL" bezig, er staat kippensoep op om mn herstel nog wat te versnellen ;)

tnx voor de lieve berichtjes.. de stekker eruit was vooral om niet naast Blues op het bankje te belanden :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus.. struggles.. maar ondanks alles voelt het wel alsof er licht aan het einde van de tunnel komt.. al is het nu nog een piepklein puntje..
:*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201517149
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.
This too shall pass.

Is een hele fijne mantra *O*
ik mis spongebob.......
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201517283
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:08 schreef derLudolf het volgende:
@:Kaatje1 meestal zijn er toch ook wel >500 mensen op zijn bruiloft.

¤30/neus (ok, zonder alcohol misschien iets goedkoper, maar ik gok - misschien zit ik er naast - dat ze het eten/hapjes weer meer uitpakken.

Zijn die aantallen mensen ook niet om niet voor elkaar onder te hoeven doen? Lijkt me toch niet dat dat mensen zijn die je maandelijks spreekt.
Deze bruiloft was niet zo, maar vaak is dat wel. "Kijk ik kan het me veroorloven" "kijk eens wie er allemaal zijn". Maar het bruidspaar kent vaak veel mensen niet. Al heb ik van vrienden ook wel eens begrepen dat bij hen mensen waren die ze in ieder geval beiden niet kenden, maar (schoon)ouders wilden persé dat ze kwamen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201517300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:14 schreef minilot het volgende:

[..]
Oh, wat rot! :{
Ach wat erg -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201517352
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:39 schreef Barreltje het volgende:
:W
ik ben weer een beetje boven water.. en meteen maar "CUL" bezig, er staat kippensoep op om mn herstel nog wat te versnellen ;)

tnx voor de lieve berichtjes.. de stekker eruit was vooral om niet naast Blues op het bankje te belanden :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus.. struggles.. maar ondanks alles voelt het wel alsof er licht aan het einde van de tunnel komt.. al is het nu nog een piepklein puntje..
Het komt ook allemaal wel tegelijk nu. Goed om gas terug te nemen (je gaat toch niet maandag meteen volledig weer aan het werk?)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201517622
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:39 schreef Barreltje het volgende:
:W
ik ben weer een beetje boven water.. en meteen maar "CUL" bezig, er staat kippensoep op om mn herstel nog wat te versnellen ;)

tnx voor de lieve berichtjes.. de stekker eruit was vooral om niet naast Blues op het bankje te belanden :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus.. struggles.. maar ondanks alles voelt het wel alsof er licht aan het einde van de tunnel komt.. al is het nu nog een piepklein puntje..
Goed dat je op de rem hebt getrapt. Wanneer ga je naar de spellenclub?
Spoilers!
pi_201517757
Barrel.
Rust gaat je redden :Y ^O^ :*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 september 2021 @ 21:38:17 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201518125
Barrel :*. Knuffel.

Lekker gegeten vanavond :). Zie elders in CUL. Bij mijn broertje is het ergens mis gegaan met de registratie van zijn prik... Hij werd gelukkig gedoogd. Maandag gaat ie maar eens aankloppen bij de medische tak van de basis
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201518555
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:12 schreef derLudolf het volgende:
Rien's kroketten zijn nu niet meer gebakken te krijgen hier in 't dorp ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Fijn dat je het even meldt; ik had dus net contact met ze gehad over een bestelling. Geen idee of die er dan nog van komt, maar ik heb ze in elk geval even een mailtje gestuurd dat ik ze sterkte wens. Hebben ze niks aan natuurlijk, maar het schijnt dat mensen er vaak toch steun aan ontlenen.
Ik ben te onsociaal om dat echt te begrijpen maar ik kan er wel naar handelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201518631
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:39 schreef Barreltje het volgende:
:W
ik ben weer een beetje boven water.. en meteen maar "CUL" bezig, er staat kippensoep op om mn herstel nog wat te versnellen ;)

tnx voor de lieve berichtjes.. de stekker eruit was vooral om niet naast Blues op het bankje te belanden :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus.. struggles.. maar ondanks alles voelt het wel alsof er licht aan het einde van de tunnel komt.. al is het nu nog een piepklein puntje..
Hey Barrel, dat klinkt allemaal alsof je het overzicht nog best redelijk in de smiezen hebt. Ik denk dat je op tijd op de rem getrapt hebt, voor zover je kan natuurlijk: werk is te pauzeren, tijd en emotie niet.
Neem de tijd voor de emoties en zorg voor jezelf. En weet dat *jij* oneindig belangrijker bent dan werk
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201518879
B:)B
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 22:38:01 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201519379
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 21:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh! Fijn dat je het even meldt; ik had dus net contact met ze gehad over een bestelling. Geen idee of die er dan nog van komt, maar ik heb ze in elk geval even een mailtje gestuurd dat ik ze sterkte wens. Hebben ze niks aan natuurlijk, maar het schijnt dat mensen er vaak toch steun aan ontlenen.
Ik ben te onsociaal om dat echt te begrijpen maar ik kan er wel naar handelen.
Kachel moet blijven roken, dus denk dat zoon gewoon door gaat hoor met de productie van kroketten. :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201519521
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 20:39 schreef Barreltje het volgende:
:W
ik ben weer een beetje boven water.. en meteen maar "CUL" bezig, er staat kippensoep op om mn herstel nog wat te versnellen ;)

tnx voor de lieve berichtjes.. de stekker eruit was vooral om niet naast Blues op het bankje te belanden :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus.. struggles.. maar ondanks alles voelt het wel alsof er licht aan het einde van de tunnel komt.. al is het nu nog een piepklein puntje..
:*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201519734
B:)B .
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201519851
En dat was Burendag 2021. Toch wel gezellig. Evt. stond er nog een plaattaart in de planning. Helaas geen ricotta in het dorp en daarvoor ging ik niet rijden.
Gelukkig had de tamtam al doorgegeven, dat er soesjes zouden zijn.😎 en natuurlijk, cakes, appeltaart, en nog veel en veel meer. Plus bier en wijn.

Wat een raar weekend dan, @Barreltje qua datum. Denk je dat je er weer tegenaan kunt dan? na die paar dagen cocon? Sterkte ermee.
  zaterdag 25 september 2021 @ 22:57:58 #39
63722 z80
I fink you freaky
pi_201519903
thuis is waar de wifi automatisch connect.

vanochtend om 11 uur met de eerste trein. om 22 uur in Nijmegen. en nu net thuis.

even een bak water naar binnen gooien en dan naar bed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201520253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:50 schreef fietsie het volgende:
B:)B .
B:)B ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201520263
Uhuh, nu wel op helaas. Morgen op de fiets nieuwe halen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201520290
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:57 schreef z80 het volgende:
thuis is waar de wifi automatisch connect.

vanochtend om 11 uur met de eerste trein. om 22 uur in Nijmegen. en nu net thuis.

even een bak water naar binnen gooien en dan naar bed.
Dus je was naar Kopenhagen? Hoe vond je het?
Hebben de tips van oa. Tele6 je op het goede spoor gezet?
pi_201520309
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus je was naar Kopenhagen? Hoe vond je het?
Hebben de tips van oa. Tele6 je op het goede spoor gezet?
Pun intended? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201520328
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:26 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Pun intended? :+
Ha, ik zag het toen het er stond. Not intended. Moe.vol van indrukken van 60 mensen plus 10-12 kleine kinderen bij elkaar.
pi_201520399
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:22 schreef fietsie het volgende:
Uhuh, nu wel op helaas. Morgen op de fiets nieuwe halen.
Er zijn ook mensen hier in de sc die bier rondbrengen. Scheelt je weer een ritje 8-) :7
pi_201520405
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ha, ik zag het toen het er stond. Not intended. Moe.vol van indrukken van 60 mensen plus 10-12 kleine kinderen bij elkaar.
Holy moly :D
Maar wel leuk?
pi_201520414
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:57 schreef z80 het volgende:
thuis is waar de wifi automatisch connect.

vanochtend om 11 uur met de eerste trein. om 22 uur in Nijmegen. en nu net thuis.

even een bak water naar binnen gooien en dan naar bed.
Ik heb gemist waar je naar toe was?
pi_201520430
Wij hebben weer 2 leuke uitjes.
Mo avond eten in hartje centrum Hlem. Lekker op de fiets en wo naar Cobra museum, tt over Frida Kalo.

Zin in allebei *O*
pi_201520445
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Er zijn ook mensen hier in de sc die bier rondbrengen. Scheelt je weer een ritje 8-) :7
Helaas not my kind of kink ehh drink :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201520534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Helaas not my kind of kink
-O-
pi_201520545
@Barreltje :*
@Blues dat klinkt als leuke plannen!

Ik kreeg gister en vandaag geen hap door m'n keel, gister van zenuwen en vandaag van brakheid door MOE denk ik. Gister en vandaag at ik bij elkaar vijf dunne kleine desembrood sneetjes, waarvan twee met boter en kaas en drie met boter en zout, een ijsje, een blokje kaas en een paar happen broccoli :')

Hopelijk zo wel even een goede nacht en dan morgen ook weer wat eetlust terug.. want moe en weinig eten versterkt elkaar natuurlijk lekker.

Morgen van 10-19 op de club, je kan me opvegen daarna denk ik :Z hoop dat M nog even langs komt, maar vermoed van niet (zij spelen ergens anders).
pi_201520667
Oh ja Vlinder is ook aan het romancen O+
pi_201520943
Joe.
Niet aan het romancen. (niet meer dan anders in ieder geval), wel lekker gebiertdtdt met mijn vaste harem + some.
Maar goed, om middernacht gaan de kroegen dicht dus uh, weltruste.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201521339
Goedemorgen!
Het is rustig en stil. Mistig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201521360
Goedemorgen!

Ik heb in mijn dromen die survivalrun nu al drie keer gelopen. Komt helemaal goed dit :')

Kwart over acht zit ik in de trein.
pi_201521362
Mooie foto @sigme ! Hier is het lang niet zo mistig.
pi_201521368
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:14 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb in mijn dromen die survivalrun nu al drie keer gelopen. Komt helemaal goed dit :')

Kwart over acht zit ik in de trein.
Oei, succes! Ook al op het goede spoor! *O*
pi_201521408
Nog een mistfoto'tje.

Berk met Maan

En voor @Isabeau had ik deze nog liggen:

Haagwinde in Netel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201521409
Succes tele!
Mooie ochtendroutine van sigme O+

Mijn uitslaap is weer op.

Planning voor vandaag: opvangpoes met kinders ophalen en vanavond met vriendin rondje kermis en mogelijk even kijken bij festival.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201521411
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 07:14 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb in mijn dromen die survivalrun nu al drie keer gelopen. Komt helemaal goed dit :')

Kwart over acht zit ik in de trein.
^O^ Lekker bikkelen, veel plezier!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201521476
Ik ben gister en vandaag de nacht begonnen in mijn slaapzakje in de serre. Hond mee.
Er is iets wat maakt dat hond er niet wil blijven slapen. Ze komt er wel eerst liggen, maar na een paar uurtjes vraagt ze of ze naar binnen mag. Dat mag. Maar dan hoor ik dat ze het binnen ook niet fijn vindt, te alleen. Dus dan vraag ik of ze weer bij mij komt. En dan doet ze dat, probeert er te gaan slapen maar vindt het echt echt niet pluis daar en wil dan weer naar binnen. Dus dan pak ik mijn bedje ook maar op en gaan we naar binnen en slaap ik daar op de vloer met m'n matje en slaapzak :'). En dan ontspant de hond en ronkt rustig de nacht uit. Wat ik dan weer fijn vind want ik vind het veel aangenamer slapen als ik dat geluid om me heen heb van een ontspannen slaper. Wat ademhaling, soms een piepje, soms wat omdraaien, heerlijk. Anders is de wereld om mijn heen zo leeg, wat betekent dat ik erg alleen ben, wat ik - als ik even niet slaap- onrustig vind en dan slaap ik slecht weer in.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201521587
Benieuwd wat honds probleem is met de serre. Jammer dat ze niet kunnen praten.
pi_201522075
Mogge! Uitslaap doet het weer. Was om 6 uur klaarwakker, even wat gelezen en toen weer in slaap gevallen

Prachtige foto’s weer, iedere dag een cadeautje

Succes straks@Tele6 en voor de heren van Candaasje en Minillot
We have far more in common than that which devides us..
pi_201522298
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Uitslaap doet het weer. Was om 6 uur klaarwakker, even wat gelezen en toen weer in slaap gevallen

Prachtige foto’s weer, iedere dag een cadeautje

Succes straks@Tele6 en voor de heren van Candaasje en Minillot
Volgens mij was de mudrun van Candaasjemeneer en Minilotmeneer gisteren al. Ik had nog willen vragen hoe het was gegaan :)
pi_201522350
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 09:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Volgens mij was de mudrun van Candaasjemeneer en Minilotmeneer gisteren al. Ik had nog willen vragen hoe het was gegaan :)
Ja vandaag is het speedoworstelen :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 september 2021 @ 10:13:24 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201522568
Morning.
Alleen yin gedaan en krachtuurtje overgeslagen.
Verder bank en WK-Wielrennen vandaag :+. Hoewel ik vanmiddag wel even naar de boekhandel ga om het nieuwste boek van Yvette van Boven te halen en het dan ook te laten signeren :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201522608
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja vandaag is het speedoworstelen :9~
Incl filmen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201522817
Thnx Kaatje1 . Was inderdaad gisteren, maar toch lief van de succeswensen! :*

quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 09:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Volgens mij was de mudrun van Candaasjemeneer en Minilotmeneer gisteren al. Ik had nog willen vragen hoe het was gegaan :)
Ja hij had er lol in. Was wel blij dat 'ie een paar weken terug begonnen was met hardlopen, want dat scheelde zeker de laatste 6 km wel. (Grootste deel van het team deed de 12km). En hij was helemaal trots dat hij de laatste (en hoogste) ..euh ja hoe heet dat, zeg maar zo'n halfpipe waar je tegenop moet rennen, in één keer redde :D .
pi_201522838
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 10:15 schreef Tally het volgende:

[..]
Incl filmen.
Ik zie net dat mijn camera enkel zwart beeld geeft....hè, toch jammer ;(

;)
pi_201522892
Ach een hoorspel kan ook opwindend zijn. Vraag maar aan Gert en Hermien :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201522951
Zo, ik trek met een shakshuka, een pompoencurry en een stapel platbroden onder de arm ten picknick *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 september 2021 @ 10:41:10 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_201522973
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dus je was naar Kopenhagen? Hoe vond je het?
Hebben de tips van oa. Tele6 je op het goede spoor gezet?
Mooie stad. Waar alles linksom draait, ipv enkel de yoghurt. Er heel veel gerookt wordt. En corona verleden tijd is.
Een fiets niet gehuurd. Zo goed als alles lopend gedaan. Op een tochtje naar Køge na.
Een goed hotel, welk van kamer gewisseld omdat er pal onder het raam een bouwput was waar om 5:30 de eerste vrachtauto's achteruit de bouwplaats op reden, met het bekende wekker piepje. En er een paar kunstmatige zonnen aan de kraan de kamer in schenen. Kamer aan de voorkant gaf wel wat maar straat lawaai. Maar dat is redelijk constant en het was er donker. Sliep veel beter.
Ontbijt niet in het hotel genomen. Voor dat geld kon ik bij de warme bakker 3 keer lekker vers bakwaar eten. Inkl chocoladeballen. De koffie daar in tegen is nergens lekker. Overal wordt de zelfde bocht verkocht.
Avondeten was bij verschillende Aziaten. Goed eten en betaalbaar. Foto's volgen nog. Deze staan nog op de phone.

Straks even lang de test straat. Met dank aan dat mondkapje gister het grootste deel van de dag last van mijn keel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201523096
Haha @z80 als alternatief voor je gebruikelijke vakanties ga je Aziatisch eten in Denemarken. Dank voor je reisverhaal.
  zondag 26 september 2021 @ 11:07:07 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_201523425
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 10:48 schreef AnneX het volgende:
Haha @:z80 als alternatief voor je gebruikelijke vakanties ga je Aziatisch eten in Denemarken. Dank voor je reisverhaal.
Ander optie was pizza, hamburger, shawarma aan de goedkopen kant. Of steak aan de dure kant.
We een poging gewaagd bij een Michelin tent te eten. 2 Voorgerechtjes (formaat de helft van een normale toko voor de zelfde prijs) en 1 hoofdgerecht. Waarbij ook het hoofdgerecht met een vergrootglas gezocht moest worden. En geen groenvoer of iets anders er bij. Ik ben daarna even in de stad bij een shawarma boer langs gegaan. Veel beter en lekkerder vlees, friet er bij en wat groenvoer, voor een niet al te veel geld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201523566
Oh ja je was naar Kopenhagen.
/vergiethoofd.

Dank voor je verslag *G*
Jammer van de koffie. En je sterrentent _O-
pi_201523573
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:12 schreef Tele6 het volgende:
Benieuwd wat honds probleem is met de serre. Jammer dat ze niet kunnen praten.
Dit ja.. wat opmerkelijk! @sigme

En jij succes Tele!
pi_201523579
Het heeft hier vanochtend ff geregend :o :o Dat was lang geleden.
Lekker voor de natoer O+ belooft een mooie dag te worden.. mss keutel ik wel ff richting een duinmeer of zo.
pi_201523636
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:07 schreef z80 het volgende:

Ander optie was pizza, hamburger, shawarma aan de goedkopen kant. Of steak aan de dure kant.
We een poging gewaagd bij een Michelin tent te eten. 2 Voorgerechtjes (formaat de helft van een normale toko voor de zelfde prijs) en 1 hoofdgerecht. Waarbij ook het hoofdgerecht met een vergrootglas gezocht moest worden. En geen groenvoer of iets anders er bij. Ik ben daarna even in de stad bij een shawarma boer langs gegaan. Veel beter en lekkerder vlees, friet er bij en wat groenvoer, voor een niet al te veel geld.
Welke sterrentent ben je geweest?
(vergat ik te vragen)
  zondag 26 september 2021 @ 11:29:11 #79
63722 z80
I fink you freaky
pi_201523694
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Welke sterrentent ben je geweest?
(vergat ik te vragen)
Geen ster, enkel nominatie. Haven.
Maar het is een tent die veel te duur is, en galmt als een gek. Zelf geen nominatie waard.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201523772
Jammer -O-
pi_201524079
@sigme dat een dier een voorkeursplaats heeft, kan ik mij voorstellen.
(Zie de buurkatten in onze tuin, in het gras en op de stenen tafel).
Alleen, dat een hond zo’n weerstand uit tegen de plek in de serre…dat maakt nieuwsgierig. Een hondenfluisteraar kan het vast uitleggen 😂
pi_201524091
Die dierenfluisteraar van Massa is Kassa lijkt me wel wat dan _O-
pi_201524190
Ha! Ik heb hardgelopen (ik was nijdig en liep mijn op een na snelste tijd ooit :') ) en de hele kookmarathon al afgerond *O* Nu hoef ik de rest van de middag alleen nog maar chips in schaaltjes te gooien en wijn in te schenken :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 12:25:17 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201524273
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:08 schreef Blues het volgende:
Die dierenfluisteraar van Massa is Kassa lijkt me wel wat dan _O-
Die reactie van Peter was de enige juiste _O- Wat een larie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201524664
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 12:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die reactie van Peter was de enige juiste _O- Wat een larie.
Nooit gezien, maar via fb kom ik bij een kennis ook van dat soort dingen tegen. Iemand “praat” een in in de zoveel tijd met haar paard zodat ze weet wat voor werkjes het paard wel en niet wil doen en dan past ze ook dingen op de wei ook aan. Ik reageer maar niet :D . Maar lees wel de commentaren van anderen 8)7
We have far more in common than that which devides us..
pi_201524706
Ha, beestenpraat. Mooi moment om mijn nieuwe logees te showen :+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201524729
Ik geloof ook niet zo in dierenfluisteraars, maar een kennis heeft er eentje op bezoek gehad. En niet wenselijk gedrag van de hond was meteen verdwenen adat die met de hond ‘gepraat’ had :D Dus tja… misschien leggen ze toch op de een of andere manier contact.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201524788
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik geloof ook niet zo in dierenfluisteraars, maar een kennis heeft er eentje op bezoek gehad. En niet wenselijk gedrag van de hond was meteen verdwenen adat die met de hond ‘gepraat’ had :D Dus tja… misschien leggen ze toch op de een of andere manier contact.
Ik heb ooit eens met een katten gedragsdeskundige gesproken (telefoon) en zij hoorde mijn verhaal aan en kwam met (toe te passen) oplossingen, die ook nog werkten.

Maar deze dame heeft ook iemand laten “praten” met haar vorige paard en dat beest vertelde die vrouw hoe zijn leven was geweest in de Pyreneeën totdat hij gevangen werd en zijn leven daarna totdat hij bij vriendin kwam. Daar zet ik toch wel heel veel vraagtekens bij
We have far more in common than that which devides us..
pi_201524849
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb ooit eens met een katten gedragsdeskundige gesproken (telefoon) en zij hoorde mijn verhaal aan en kwam met (toe te passen) oplossingen, die ook nog werkten.

Maar deze dame heeft ook iemand laten “praten” met haar vorige paard en dat beest vertelde die vrouw hoe zijn leven was geweest in de Pyreneeën totdat hij gevangen werd en zijn leven daarna totdat hij bij vriendin kwam. Daar zet ik toch wel heel veel vraagtekens bij
Ja, beetje vergezocht. Die fluisteraar waar ik het over had zat ook in die richting.
De hond kwam van een eerste eigenaar en ‘vertelde’ wat hij daar had meegemaakt en dat hij daardoor bepaald gedrag vertoonde. En de fluisteraar vertelde de hond welk gedrag het nieuwe baasje liever niet had (graven in potten). Waarop de hond blijkbaar beloofde dat niet meer te doen….
En het graven was ook meteen gestopt :D

Gedragsdeskundigen observeren feitelijk gedrag, interactie, en omgevingsfactoren. En geven op basis daarvan advies aan eigenaren. Zit meer aantoonbare wetenschap achter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201524906
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, beetje vergezocht. Die fluisteraar waar ik het over had zat ook in die richting.
De hond kwam van een eerste eigenaar en ‘vertelde’ wat hij daar had meegemaakt en dat hij daardoor bepaald gedrag vertoonde. En de fluisteraar vertelde de hond welk gedrag het nieuwe baasje liever niet had (graven in potten). Waarop de hond blijkbaar beloofde dat niet meer te doen….
En het graven was ook meteen gestopt :D

Gedragsdeskundigen observeren feitelijk gedrag, interactie, en omgevingsfactoren. En geven op basis daarvan advies aan eigenaren. Zit meer aantoonbare wetenschap achter.
Ja, het advies van de kattendame snapte ik wel. De diva’s vochten elkaar de hut uit, maar er was hier niets hoogs om zich terug te trekken. Een hoge krabpaal neergezet en dat is buutvrij plekje geworden, daar vechten ze zelden
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 september 2021 @ 13:14:02 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201524917
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ha, beestenpraat. Mooi moment om mijn nieuwe logees te showen :+ O+
[ afbeelding ]
O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 september 2021 @ 13:49:06 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201525422
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201525487
HET IS GELUKT.

2 uur, 20 minuten en 26 seconden. Dat is niet onder m'n doel van 2u15, maar behoorlijk dichtbij en eigenlijk ben ik allang blij dat ik m'n bandje nog heb, want de twee-na-laatste en laatste hindernissen waren nog heel moeilijk. :X

De twee-na-laatste hindernis was de kindercombi. Altijd heel bemoedigend als de kinderen je links, rechts, boven en onder inhalen en jij het 5x opnieuw moet doen omdat je knieën de grond raakten. :')
Het lastigst daar was een stuk waar je aan je armen van ding naar ding moest zwieren, een ring, een kartbandje, een driehoekig stuk metaal, weer een ring, etc. En dan je knieën helemaal optrekken want het is superlaag.

Aan het eind van de eindhindernis moest je schuin omhoog klimmen langs een touw, behoorlijk steil. Dus ik gleed weer net zo hard naar beneden als ik naar boven kwam. Tweede poging goed kwaad geworden en toen ging het wel. En iedereen moedigde me aan daar O+

Nu wel een enorme open blaar ;(
pi_201525538
_O_ *O* w/
  zondag 26 september 2021 @ 13:57:22 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201525598
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:52 schreef Tele6 het volgende:

Het lastigst daar was een stuk waar je aan je armen van ding naar ding moest zwieren, een ring, een kartbandje, een driehoekig stuk metaal, weer een ring, etc. En dan je knieën helemaal optrekken want het is superlaag.

Houdt dit in dat mensen van zeg 1.95+ die zo fit zijn dit sowieso niet halen omdat benen nu eenmaal niet afschroefbaar zijn?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201525861
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
Voor @Tele6
We have far more in common than that which devides us..
pi_201526197
Tele *O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201526508
Goed gedaan @Tele6 *O*
pi_201526964
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Houdt dit in dat mensen van zeg 1.95+ die zo fit zijn dit sowieso niet halen omdat benen nu eenmaal niet afschroefbaar zijn?
Als je het niet redt met alleen knieën optrekken, moet je je armen ook nog buigen. Ik ben zelf 1m80 en moet dat bij sommige hindernissen al.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 september 2021 @ 15:04:18 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201527092


Boek laten signeren :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201528668
Oh ze maakt wel werk van het signeren ^O^
  zondag 26 september 2021 @ 16:31:26 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201529236
Zou Jager nu Alaphilippe staan aan te moedigen zodat de koers zo snel mogelijk over is? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201529328
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 16:31 schreef fietsie het volgende:
Zou Jager nu Alaphilippe staan aan te moedigen zodat de koers zo snel mogelijk over is? :P
:D
pi_201529479
Ok, het stelt niets voor. Maar ik vind het toch heel schattig deze gestempelde labeltjes met een droogbloemetje erbij. O+

pi_201529493
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 15:04 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Boek laten signeren :+
Dat is best tof gedaan. :D
pi_201529539
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 16:41 schreef Myraela het volgende:
Ok, het stelt niets voor. Maar ik vind het toch heel schattig deze gestempelde labeltjes met een droogbloemetje erbij. O+

[ afbeelding ]
Haal je eerste zin en de maar eens weg. *)
Gewoon leuk!
pi_201529597
Duinmeerplan is niks geworden.
Geen duinmeerzin. Nergens zin in vandaag, alleen ff wezenloos het balkon ontgroend.

Straks op de fiets naar de stad (wij noemen Haarlem altijd 'de stad' :D ) voor een hapje eten.
Wel zin in.
Lekker omkleden en tikkie opmaken. Moet een mens ook goeddoen :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 september 2021 @ 17:50:51 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201530510
Nog tien minuten en dan hebben we een exitpoll van de Oosterburen...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 september 2021 @ 18:12:31 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201530804
ARD: 25-25
ZDF: 26-24 in het voordeel van de SPD. Wordt een lange avond :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 26 september 2021 @ 18:31:20 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_201531067
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 18:12 schreef borisz het volgende:
ARD: 25-25
ZDF: 26-24 in het voordeel van de SPD. Wordt een lange avond :+
Er is ook nog een heleboel briefstemmers onderweg. Kan dus nog alle kanten op. Wat mij betreft niet die van CDU/CSU. Die hebben overduidelijk laten merken dat macht en geld meer waard is dan de burgers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201531313
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 18:12 schreef borisz het volgende:
ARD: 25-25
ZDF: 26-24 in het voordeel van de SPD. Wordt een lange avond :+
Morgen vrij?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 september 2021 @ 19:00:21 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201531440
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Morgen vrij?
Neuh. Sterker nog. Vier drukke dagen. De RvA komt over de vloer (ma, di, do) en ik ben de pineut in het begeleiden van de twee personen die komen.
En woensdag nog een dagje buitenspelen bij de Eindhovense collega's van @Anthraxx
Vrijdag wel vrij :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 19:02:58 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201531484
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 18:31 schreef z80 het volgende:

[..]
Er is ook nog een heleboel briefstemmers onderweg. Kan dus nog alle kanten op. Wat mij betreft niet die van CDU/CSU. Die hebben overduidelijk laten merken dat macht en geld meer waard is dan de burgers.
De briefstemmers hadden toch al binnen moeten zijn?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 19:05:26 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201531518
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 18:31 schreef z80 het volgende:

[..]
Er is ook nog een heleboel briefstemmers onderweg. Kan dus nog alle kanten op. Wat mij betreft niet die van CDU/CSU. Die hebben overduidelijk laten merken dat macht en geld meer waard is dan de burgers.
SPD ziet graag Rot-Rot-Grün toch? Moet Linke niet verder zakken overigens. Zou je dan niet liever een GroKo zien?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 19:10:12 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201531599
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:50 schreef borisz het volgende:
Nog tien minuten en dan hebben we een exitpoll van de Oosterburen...
Inmiddels heeft Trump de overwinning geclaimd
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 26 september 2021 @ 19:13:22 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_201531657
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 19:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De briefstemmers hadden toch al binnen moeten zijn?
Moeten afgestempeld zijn voor vandaag. Maar moeten nog wel geteld worden. Wat ik begreep mag daar pas mee begonnen worden na het sluiten van de stem locaties.

En NEE niet weer 4 jaar de GroKo. Beloond worden voor machtsmisbruik, lees de coronawet er door drukken door met de noodtoestand te dreigen. Zelfverrijking door meerder personen die enkel door druk van buitenaf zelf maar vertrokken zijn. De partij zelf deed er niets aan.
Ze zitten nu veel te lang op die blijkbaar goed zittende stoelen. Tijd voor veranderingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201531674
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 16:31 schreef fietsie het volgende:
Zou Jager nu Alaphilippe staan aan te moedigen zodat de koers zo snel mogelijk over is? :P
Het laatste stuk zat ik thuis. Heb ze 5x voorbij zien komen, was wel leuk. Kinderen vonden de auto's, motors en Helicopters het leukste!
  zondag 26 september 2021 @ 19:28:08 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201531890
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Het laatste stuk zat ik thuis. Heb ze 5x voorbij zien komen, was wel leuk. Kinderen vonden de auto's, motors en Helicopters het leukste!
Maar naar wat ik begreep kon je vanuit huis even geen kant op?

Het is sowieso een spektakel, ik ben graag bij de aankomst van grote koersen geweest toen ik zelf ook reed.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201532021
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Het laatste stuk zat ik thuis. Heb ze 5x voorbij zien komen, was wel leuk. Kinderen vonden de auto's, motors en Helicopters het leukste!
Dat is natuurlijk ook het leukst!

Maar (ik zal qua datum vast verkeerd zijn) was het niet de verjaardag van je oudste dit weekend? Of was dat vorig weekend?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201532085
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar naar wat ik begreep kon je vanuit huis even geen kant op?

Het is sowieso een spektakel, ik ben graag bij de aankomst van grote koersen geweest toen ik zelf ook reed.
op de fiets wel....
pi_201532091
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook het leukst!

Maar (ik zal qua datum vast verkeerd zijn) was het niet de verjaardag van je oudste dit weekend? Of was dat vorig weekend?
Wow, wat een olifantengeheugen. Dat was vorig weekend!
pi_201532174
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Wow, wat een olifantengeheugen. Dat was vorig weekend!
Haha, stond me iets bij dat je het daarover had, maar geen idee meer wanneer (en te lui om t op te zoeken)
Heeft hij een leuk feestje gehad, mag dat ook weer allemaal bij jullie?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201532324
De gedroogde dadels zijn klaar, best grappig. Veel te veel moeite en energiekosten om daadwerkelijk zelf dadels te gaan drogen, maar ik vind het wel tof om zo eens verse dadels geprobeerd te hebben.
pi_201532665
Mensen, ik heb een vraag en zoek meningen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201532745
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
()
Zo goed mogelijk faciliteren.
Die man opvoeden, veranderen, verbeteren, aanspreken, whatever ... allemaal zonde van jullie tijd en energie.
Adem in, adem uit, doe het voor mini.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201532758
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb een vraag en zoek meningen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201532925
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Moeilijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer woont bij zijn ouders en dus is mini wel veilig. Hij is gewoon makkelijk met afschuiven van problemen.

Er lijkt inmiddels beweging te zijn nadat we hem lieten zien dat je ook op een dag heen en weer kan vliegen. En dat dat net zo duur is als begeleid vliegen :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201533029
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 20:24 schreef sigme het volgende:

Zo goed mogelijk faciliteren.
Die man opvoeden, veranderen, verbeteren, aanspreken, whatever ... allemaal zonde van jullie tijd en energie.
Adem in, adem uit, doe het voor mini.
Eens met sigme. Doe het voor de mini.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 20:45:15 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201533083
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Meneer woont bij zijn ouders en dus is mini wel veilig. Hij is gewoon makkelijk met afschuiven van problemen.

Er lijkt inmiddels beweging te zijn nadat we hem lieten zien dat je ook op een dag heen en weer kan vliegen. En dat dat net zo duur is als begeleid vliegen :’)
Dan is dat misschien de beste oplossing als jullie hem kunnen brengen.

24/12 vrij moet overigens geen probleem zijn denk ik. In NL is kerstavond niet belangrijk, in andere landen het belangrijkste. Binnen Nederland red je het al amper als je de koters nog wilt douchen, aankleden en dan nog een stuk naar oma rijden :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201533145
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Meneer woont bij zijn ouders en dus is mini wel veilig. Hij is gewoon makkelijk met afschuiven van problemen.

Er lijkt inmiddels beweging te zijn nadat we hem lieten zien dat je ook op een dag heen en weer kan vliegen. En dat dat net zo duur is als begeleid vliegen :’)
Fijn dat dat in orde is. Dan wat sigme zegt
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 20:50:36 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201533173
Hopelijk ziet de familie het zitten om weer gezamenlijk kerst te doen (ivm corona). Vorig jaar niet gedaan dus dit jaar wel weer zin in.

Dan moet ik de 24e sowieso vrij ivm voorbereidingen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201533508
Wij waren even op vakantie O+
Hele avond buiten zitten eten met zicht op de grote Bavo.



Zo gezellig met alle verlichting overal.
pi_201533598
Wij zijn vandaag heel burgerlijk op visite geweest bij mijn oom en tante. Die waar ik sinds vorig jaar weer wat contact mee heb. Was best gezellig.

Vanochtend hebben we een grote kluslijst gemaakt. De 250e sinds we hier wonen. Maar de neuzen staan weer dezelfde kant op. Behalve dan over wanneer we ons bosje moeten ontdoen van alle takken die daar liggen. Ik vind dat we rekening moeten houden met de winterslaap van hypothetische egels, J vindt van niet.
Spoilers!
pi_201533660
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn vandaag heel burgerlijk op visite geweest bij mijn oom en tante. Die waar ik sinds vorig jaar weer wat contact mee heb. Was best gezellig.

Vanochtend hebben we een grote kluslijst gemaakt. De 250e sinds we hier wonen. Maar de neuzen staan weer dezelfde kant op. Behalve dan over wanneer we ons bosje moeten ontdoen van alle takken die daar liggen. Ik vind dat we rekening moeten houden met de winterslaap van hypothetische egels, J vindt van niet.
Eens met jou. Egels hebben het enorm moeilijk dus ieder in leven blijvend egeltje is mooi meegenomen
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 26 september 2021 @ 21:19:10 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_201533672
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn vandaag heel burgerlijk op visite geweest bij mijn oom en tante. Die waar ik sinds vorig jaar weer wat contact mee heb. Was best gezellig.

Vanochtend hebben we een grote kluslijst gemaakt. De 250e sinds we hier wonen. Maar de neuzen staan weer dezelfde kant op. Behalve dan over wanneer we ons bosje moeten ontdoen van alle takken die daar liggen. Ik vind dat we rekening moeten houden met de winterslaap van hypothetische egels, J vindt van niet.
Takkenzooi die je weg wil hebben dien je NU te verwijderen. Vogels hebben geen nesten meer. En winterslaap is nog even ver te zoeken. Daarbij hebben de egels nu nog genoeg tijd om wat anders te zoeken als schuilplek voor de winter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 26 september 2021 @ 21:20:24 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201533695
Je kunt ook best zorgen dat ze elders een winterslaap gaan houden en het bosje nu alvast verwijderen. Je zou zelfs elders een plekje kunnen aanleggen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201533724
Team Egel O+
pi_201533730
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 20:24 schreef sigme het volgende:


Zo goed mogelijk faciliteren.
Die man opvoeden, veranderen, verbeteren, aanspreken, whatever ... allemaal zonde van jullie tijd en energie.
Adem in, adem uit, doe het voor mini.
^O^
pi_201533774
Precies. Zodra de grondwerker niet komt en het een uurtje droog is, gaan we de takken verwijderen. Dat staat al zeker 3 jaar op de planning en dit jaar moet het echt gaan gebeuren. Alles dat door de versnipperaar kan, gaan we versnipperen. De rest mag blijven liggen voor de beestjes.
Als de takken we zijn, kunnen we ook wat snoeien aan de bomen waar nu veel losse takken tussen liggen. De halfkale boompjes en struikjes moeten er ook aan geloven. Er staat nu zo veel in elkaars weg dat we beter de helft kunnen verwijderen zodat de andere helft weer goed kan groeien.
Spoilers!
pi_201533819
LS bij jullie klinkt het altijd zo groot dat je een rommelstuk zou moeten kunnen maken om een egelwalhallaatje aan te leggen, zoiets een optie? Een soort insectenhotel, maar dan anders O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 26 september 2021 @ 21:31:55 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201533921
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
op de fiets wel....
ow dan kon je gewoon mee met vd Poel want die kwam toch niet vooruit :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201533937
Ik heb hier één groot egelwalhalla, van strekkende vierkante kilometers (niet alleen mijn erf zeg maar).
Maar egels, hó maar. Geen. None. Niksnakkesnadajongen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 26 september 2021 @ 21:36:58 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201534005
Ik heb hier onder alle bossages een onderlaag van gesnoeide takken gemaakt, ik heb bergen slakken én ringslangen bij de vleet, maar egels, ho maar...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201534484
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
LS bij jullie klinkt het altijd zo groot dat je een rommelstuk zou moeten kunnen maken om een egelwalhallaatje aan te leggen, zoiets een optie? Een soort insectenhotel, maar dan anders O+
Nou, om een echt walhalla voor egels, vogels, vleesmuizen en insecten te worden moet eigenlijk alles op de schop hier. En zo groot is het ook weer niet trouwens. Wel voor ons, maar niet als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Sigme.
Voorlopig moeten de egels het doen met alles dat niet door de versnipperaar past en dat is eigenlijk wel heel wat. Dus het komt wel goed met de beestjes :)

Er zijn wel egels hier. We hebben er 4 jaar geleden één gespot en onze buurman heeft in de afgelopen jaren al 12 egels uitgezet op zijn terrein.
Spoilers!
pi_201534609
Nou :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201534617
Egels _O_

Fijn dat het mini G dilemma richting een oplossing lijkt te gaan. er was een update :D

Ik ging weer ter kermis. Even binnengewipt op het mini festival wat snel in elkaar gezet was. Toegang goed geregeld met ticket, QR code én ID bewijs.
Geen behoefte om in de drukte te staan dus bankje aan de zijkant opgezocht, daar drankje gedaan en in een tentje portie kibbeling gehaald :Y) Prima te doen, meters afstand tot de rest van het volk.

We waren verreweg de oudste aanwezigen _O- Tot ik kibbeling ging halen in de lokale vistent. En daar mijn generatiegenoten bleken te zitten…
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201534736
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Nou :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie konden toch meevliegen met hem heen?
pi_201534772
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar jullie konden toch meevliegen met hem heen?
Dat was een optie die we overwogen ja. Maar het kost ons weer 600 eur en alle moeite. Meneer hoeft dan niets meer te doen. En hij betaalt die tickets niet en onze kerst is verknald :{

En de terugweg zit je met hetzelfde probleem. Alleen dan zit je dus op een luchthaven waar je de weg niet kent, de taal niet spreekt en een man die alleen Slowaaks en heel gebrekkig nederlands kan.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201534791
Het enige dat wij vragen is dat hij heen en weer vliegt en zijn zoon van 10 ophaalt want hij wil hem graag. Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd? L
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201534836
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Het enige dat wij vragen is dat hij heen en weer vliegt en zijn zoon van 10 ophaalt want hij wil hem graag. Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd?
Nope.
Tenzij hij niet durft te zeggen dat hij er eigenlijk geen geld voor heeft en dat de ware reden is?
pi_201534854
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Het enige dat wij vragen is dat hij heen en weer vliegt en zijn zoon van 10 ophaalt want hij wil hem graag. Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd? L
Kunnen jullie niet allebei de helft doen?
Spoilers!
pi_201534880
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Het enige dat wij vragen is dat hij heen en weer vliegt en zijn zoon van 10 ophaalt want hij wil hem graag. Dat lijkt me toch niet teveel gevraagd? L
Is G degene die uit het thuisland is vertrokken naar NL?
Dan lijkt het me niet onredelijk om samen de kosten en tijd te delen. Ex heeft er niet voor gekozen dat zijn zoon zo ver weg woont.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201535000
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Is G degene die uit het thuisland is vertrokken naar NL?
Dan lijkt het me niet onredelijk om samen de kosten en tijd te delen. Ex heeft er niet voor gekozen dat zijn zoon zo ver weg woont.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201535008
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Nope.
Tenzij hij niet durft te zeggen dat hij er eigenlijk geen geld voor heeft en dat de ware reden is?
Hij geeft aan dat hij alle kosten betaald. En een vliegticket is 22 eur duurder dan de kosten voor begeleid vliegen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201535022
Ik ben inmiddels ook vet geirriteerd en gefrusteerd vanwege het totale onvermogen om na te denken en een goed voorstel neer te leggen. Ik ben zelfs bereid om te delen: hij hier mini ophalen, ik of G mini ophalen aan het einde van de vakantie :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')