SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moeder heeft wel een puntquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thesting.com/nl-nl/parka-taupe-332578
O kijk, de jas.
jamaar daar zit er ook een meisje in die jasquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel een punt
Wie het biggetje vangt is de volgende die gaat trouwenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Staat balletje daar met een pak koekjes in haar handen te ruften in een bruidsjurk.
Elke keer die jurk die een beetje bol wordtquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Staat balletje daar met een pak koekjes in haar handen te ruften in een bruidsjurk.
Op zo'n klein kutfietsje trappeltrappeltrappel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Zie nu pas dat shi achter de bus aan moet fietsen
Doen jullie beide de helft van je salaris ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
Wij doen gewoon een gezamenlijke rekening voor gedeelde kosten. Boodschappen, uiteten, vakantie, vaste lasten.
En dan verder gewoon onze eigen rekeningen.
Half varkenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie het biggetje vangt is de volgende die gaat trouwen
Gewoon een leuke jas hoorquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thesting.com/nl-nl/parka-taupe-332578
O kijk, de jas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Iedereen mondkapjes opquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer die jurk die een beetje bol wordt
Patat is eigenlijk altijd beetje voor erbij, eet altijd twee snacks en vaak een handje patat.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een hamburger en een frietje en kreeg het niet op
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel een punt
Elke maand een vast bedrag ja.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doen jullie beide de helft van je salaris ofzo?
en wat sla of groente of zo?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat is eigenlijk altijd beetje voor erbij, eet altijd twee snacks en vaak een handje patat.
Als ik snackbar voer eet? Nee. Er zat wel een blaadje sla op mijn burger.quote:
En dan de ui eraf gooien.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik snackbar voer eet? Nee. Er zat wel een blaadje sla op mijn burger.
Bruine boterham.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja of een appel of zo. Iets met vezels voor de kakkerij.
Denk dat ik straks nog een banaantje ga eten maar voor nu zit ik propjevol.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja of een appel of zo. Iets met vezels voor de kakkerij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben echt tweehonderd keer door recruiters gebeld, en NOG NOOIT EEN die een functie had waar die mij NIET geschikt voor achtte. Just sayin.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Berichtje van een recruiter die meerdere functies heeft waar ze mij geschikt voor acht
Die zit met haar nichtje en een ander zeugje van haar leeftijd boven. Ze hebben twee verdiepingen tot hun beschikking, dmv een trapjequote:
En wat wil je hier nou precies mee zeggen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben echt tweehonderd keer door recruiters gebeld, en NOG NOOIT EEN die een functie had waar die mij NIET geschikt voor achtte. Just sayin.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit met haar nichtje en een ander zeugje van haar leeftijd boven. Ze hebben twee verdiepingen tot hun beschikking, dmv een trapje
* dud0r doet shirt uit om dikke pens te laten zien.quote:
Ik had strawberrycheesecakeijs.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:55 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook nog een toetje, walnoot-honing roomyoghurt
5 stuks en dat is echt het maximalequote:Op zaterdag 25 september 2021 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hoeveel caafs telt je collectie?
zoveel letters krijg je nietquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had strawberrycheesecakeijs.
Dubbele woordwaarde.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo heet de cavia van 4ebe ook
Nou ja dat je gewoon door een recruiter gebeld bentquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wat wil je hier nou precies mee zeggen?
Doen ze bij jou ook zo achterlijk veel patat?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat is eigenlijk altijd beetje voor erbij, eet altijd twee snacks en vaak een handje patat.
Op je toetsenbord?quote:
Nee. Ik zou graag een hond willen, maar dat kan helaas niet als je (straks weer) de hele dag op kantoor zitquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 stuks en dat is echt het maximale
Had er ooit 7, maar toen had ik dat nestje en die mochten gewoon oud worden bij mij.
Heb jij geen huisdieren ?
Zou wel willenquote:
Oké.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat je gewoon door een recruiter gebeld bentDie tweede bepaling voegt niets toe
Ja eens, maar een hond brengt ook weer verplichtingen mee en zorg als je eens weer op vakantie wilquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Ik zou graag een hond willen, maar dat kan helaas niet als je (straks weer) de hele dag op kantoor zit
Maandag je manager bellen, yo ik kan niet werken. Er heeft iemand op m'n toetsenbord gelopen 🤷🏼♂️quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eens, maar een hond brengt ook weer verplichtingen mee en zorg als je eens weer op vakantie wil
Ook weer ik niet of ik het leuk vind om 5x op een dag naar buiten te moeten
quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is een nadeel, maar kijk dan
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Oh geeft niet, je mag een week vrij, want dit gebeurd vaker."quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maandag je manager bellen, yo ik kan niet werken. Er heeft iemand op m'n toetsenbord gelopen 🤷🏼♂️
Klinkt wel als de meest redelijke oplossingquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh geeft niet, je mag een week vrij, want dit gebeurd vaker."
Ik had een zak voor twee personen dus het is sowieso veel maar ja is goedkoper dan twee bakjes.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen ze bij jou ook zo achterlijk veel patat?
Als je 1 portie hier doet is het te weinig maar doe je 2 porties dan kan je er 6 mensen van voeren
Wat een lieve deurmatquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik ook. Weet eigenlijk niet of het hier goedkoper is dan 2 losse bakjes. Het is in ieder geval meer.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had een zak voor twee personen dus het is sowieso veel maar ja is goedkoper dan twee bakjes.
Lieve hontquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
vreeeeeeeeeeeeeeeeetboeiquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik straks nog een banaantje ga eten maar voor nu zit ik propjevol.
Mooie honden, maar die zijn wel über-dominantquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lieve hont
Ik heb interesse in twee Duitse Herders![]()
Dat en als onderzetter gebruiken.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n ipad is prima om wespen een mep mee te verkopen
Past wel bij mij danquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie honden, maar die zijn wel über-dominant
Moet ik ze dan door een brandende hoepel laten springen en laten brullen ?quote:
Rawrquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik ze dan door een brandende hoepel laten springen en laten brullen ?
Ja zoals die MGM-leeuw, maar dan met een caviaquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik ze dan door een brandende hoepel laten springen en laten brullen ?
Een isax hontquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom zit je te internetten in de autoquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien is richting aangeven wel handig, omdat de rest van het verkeer geen glazen bol heeft...
iSax. Saxofoon gemaakt door Apple. Verstopt in een hondquote:
Ik ben aan het lopen, maar zag net een bijna ongeluk gebeuren, omdat een auto ineens achteruit in ging parkeren bijna tegen zijn achterligger aan. Die had geen idee wat er ging gebeuren, want er werd geen richting aangegeven.quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zit je te internetten in de auto
Aan welke kant moet je dan blazen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
iSax. Saxofoon gemaakt door Apple. Verstopt in een hond
En nu heeft ze een leven ierse setter?quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tof wijf! Kwam hier vroegahhh ook wel eens even aanwaaien.
Die Ierse Setter moet inmiddels al minstens 5 zijn ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu heeft ze een leven ierse setter?
Lang niet meer gezien welquote:
Zo liefquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die Ierse Setter moet inmiddels al minstens 5 zijn ofzo
beter een mug dan een olifantquote:
zou ze een leven gevonden hebben?quote:Op zaterdag 25 september 2021 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk alleen maar om goede redenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |