SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Ze zal wel op d'r telefoon zitten postenquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft ballie een zonnesteek? Af en toe niet helemaal te volgen vandaag.
Zonnetje op haar scherm.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zal wel op d'r telefoon zitten posten
Zenuwachtig voor de plakkende spijkerbroek vanavond.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft ballie een zonnesteek? Af en toe niet helemaal te volgen vandaag.
Dat is een kant van bitterbal die we niet kennen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor de plakkende spijkerbroek vanavond.
ze gaat een liesje doen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor de plakkende spijkerbroek vanavond.
Niemand niet denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een kant van bitterbal die we niet kennen.
Iets met Volendam?quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mona Keijzerdie zal nu wel een bandje starten.
Even snel de zee lopen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Ben winderig maar ze maken te veel geluid
Zes sloten op de deur, berenvallen onder de ramen en een valse krokodil op wacht.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:56 schreef bitterbal het volgende:
K ga geen liesje doen. Zit vanaaf gewoon weer schuchter in mijn hotelkamer
Kaassound ipv palingsound.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Edam blijkbaar; zat er niet zo heel ver naast.
Yes :pquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even snel de zee lopen.
Maar knoflook/ui?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes sloten op de deur, berenvallen onder de ramen en een valse krokodil op wacht.
Heb je de klusjesman nog gezien?quote:
natuurlijk waarschuwingssysteemquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
In het gezicht van klusjesman en staarman laten, dan is het wel over het de berigheid.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
Ja vanmorgen tijdens ontbijtquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je de klusjesman nog gezien?
Ohquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor als je last heb van fructanen.
Rennie deflatine.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Waar haal k die?
Ben flink aan het pruttelen nu
Eerst even testen of het echt knoflook/ui is waar je op stuk gaat (https://www.fodmapfoodies.nl/fodmap-dieet/fructanen/) en daar zijn dan wat pillen voor de krijgen (https://www.karlijnskitchen.com/nl/fodmap-supplementen/)quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Waar haal k die?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh. Waar haal k die?
Jezus wat een lange lijst, dan kun je amper meer iets eten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even testen of het echt knoflook/ui is waar je op stuk gaat (https://www.fodmapfoodies.nl/fodmap-dieet/fructanen/) en daar zijn dan wat pillen voor de krijgen (https://www.karlijnskitchen.com/nl/fodmap-supplementen/)
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Ballos naar de apothekos lopos in gebarentaal uitleggen dat het ballos pruttelos is
Kan ze toch gewoon laten horen wat het probleem is, heeft ze geen gebarentaal voor nodigquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
Ballos naar de apothekos lopos in gebarentaal uitleggen dat het ballos pruttelos is
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ze toch gewoon laten horen wat het probleem is, heeft ze geen gebarentaal voor nodig
Slikt je vriendin die nu?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn pilletjes voor als je last heb van fructanen.
Maar niet pruttelen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet denk ik wel twee kilo uien in de week en drie knoflookbollen.
Leuk is het niet inderdaad, maar niet overal zit evenveel van dat spul in. Knoflook en ui zijn het heftigste volgens mij.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een lange lijst, dan kun je amper meer iets eten.
Nog niet, maar ze weet dat ze daar wel last van heeft. Eerst even het hele traject met uitsluiting/opbouwen afmaken.quote:
Nee niet echt, ik heb wel titanium ingewanden moet ik zeggen en ik eet naast fruit geen suikers.quote:
Ontslagenquote:
Oke. Zal er op Google. Vind het echt super vervelend en toen k rookte had k dus nauwelijks last van winderigheid of mijn maagquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is het niet inderdaad, maar niet overal zit evenveel van dat spul in. Knoflook en ui zijn het heftigste volgens mij.
[..]
Nog niet, maar ze weet dat ze daar wel last van heeft. Eerst even het hele traject met uitsluiting/opbouwen afmaken.
Ja je bent onderdeel van het kabinet dat het beleid bepaald en dan achter de rug om gaan lopen roepen hoe kut dat beleid wel niet is, niet echt de meest handige move.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OntslagenDat zie je niet vaak. Meestal "treedt zo iemand af" of "houdt ze de eer aan zichzelf". Dit klinkt meer alsof ze met pek en veren de stad uit getrapt wordt
Erg wel he. K heb echt niks met haar maar om dit te doen gaat ver vind ikquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OntslagenDat zie je niet vaak. Meestal "treedt zo iemand af" of "houdt ze de eer aan zichzelf". Dit klinkt meer alsof ze met pek en veren de stad uit getrapt wordt
Zo ziet mijn buik er ook uit aan de linkerkantquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn al mensen die dachten dat k zwanger was
Logisch ergens toch, ze is lid van de regering en ze roept bijna op tot burgerlijke ongehoorzaamheid, bijna anarchie.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk werken die pilletjes, ik zou echt niet zonder ui en knoflook kunnen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan er trouwens best wel goed omheen koken; dus thuis is het niet echt een issue. Uit eten wat lastiger, maar met die pillen zou dat dan wel weer kunnen het idee.
ja ik zei het al, ronduit ondermijnend. Dus ik begrijp ook wel dat dat dan dit als gevolg heeft ja.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent onderdeel van het kabinet dat het beleid bepaald en dan achter de rug om gaan lopen roepen hoe kut dat beleid wel niet is, niet echt de meest handige move.
Toen ik ging lopen vanochtend had ik de hoop dat het uiteindelijk wel zonnig ging worden maar het is gewoon nog steeds bewolktquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, weer een mooie wandeling achter de rug in ieder geval4200 stappen zelfs. Laat nou het zonnetje maar komen
vragen ze het ook aan jou?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ziet mijn buik er ook uit aan de linkerkant
aan de andere kant, dit kabinet is al ver over zijn houdbaarheidsdatum heen en dient geheel het veld te ruimen, dit is dan alleen maar mooiquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je bent onderdeel van het kabinet dat het beleid bepaald en dan achter de rug om gaan lopen roepen hoe kut dat beleid wel niet is, niet echt de meest handige move.
Vind het sowieso een dom mens.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Logisch ergens toch, ze is lid van de regering en ze roept bijna op tot burgerlijke ongehoorzaamheid, bijna anarchie.
Nee denk dat mijn baard wel duidelijk genoeg was dat ik ik zwanger benquote:
Je moet daarna niet een rauwe ui gaan eten; maar zouden wel echt verschil moeten maken. In het buitenland ook wel handig waar je niet altijd precies weet wat ze gebruiken. Veel kant-en-klaar sauzen zit ook altijd knoflook/ui-poeder in als smaakmaker.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk werken die pilletjes, ik zou echt niet zonder ui en knoflook kunnen.
Lijzige CDA pin die op haar veertiende al bejaard was.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het sowieso een dom mens.
Bij mijn vriendin kwam het ook ineens opzetten zonder echt aanwijsbare reden; ze had vooral last van een opgeblazen gevoel en "maagzuur". Dat is nu helemaal weg.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. Zal er op Google. Vind het echt super vervelend en toen k rookte had k dus nauwelijks last van winderigheid of mijn maagnu ook alweer opgeblazen als een ballon. Er zijn al mensen die dachten dat k zwanger was
Begrijp niet zo goed dat anderen dat niet zo goed in een oogopslag zien.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijzige CDA pin die op haar veertiende al bejaard was.
Kant en klaar is sowieso al een goed idee om een leven lang te vermijden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet daarna niet een rauwe ui gaan eten; maar zouden wel echt verschil moeten maken. In het buitenland ook wel handig waar je niet altijd precies weet wat ze gebruiken. Veel kant-en-klaar sauzen zit ook altijd knoflook/ui-poeder in als smaakmaker.
Het gaat nu wel een stuk beter gelukkig.
als het kan.. ander ja jammer leef ik maar een jaartje korterquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kant en klaar is sowieso al een goed idee om een leven lang te vermijden.
Nja, niet iedereen doorziet mensen zo goed als wij dat kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp niet zo goed dat anderen dat niet zo goed in een oogopslag zien.
ahquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat mijn baard wel duidelijk genoeg was dat ik ik zwanger ben
raar he dat het oz ineens komtquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin kwam het ook ineens opzetten zonder echt aanwijsbare reden; ze had vooral last van een opgeblazen gevoel en "maagzuur". Dat is nu helemaal weg.
Mental image van een rennende klusjesmanquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
*maakt noitite*
Ik moet een baard laten groeien dus
Ja morgen wordt het een stuk zonniger. Tenminste hier.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik ging lopen vanochtend had ik de hoop dat het uiteindelijk wel zonnig ging worden maar het is gewoon nog steeds bewolkt
Ja, is ook niet fijn als je daar mee rondloopt ineens. Als je zo opgeblazen bent dan voel je je niet op je best natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar he dat het oz ineens komt
bitterbaardquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
*maakt noitite*
Halloooo Conchita Wurst, is it you?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
*maakt noitite*
nee schaam mij vaak genoeg dood ookquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, is ook niet fijn als je daar mee rondloopt ineens. Als je zo opgeblazen bent dan voel je je niet op je best natuurlijk.
Voedsel is wel gek hoor, ik ken mensen die na een half leven lang probleemloos vegetarisch te hebben gegeten ineens allerlei stofwisselingsproblemen krijgen of moeilijk aan te vullen tekorten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar he dat het oz ineens komt
Vond het wel prima weer om te lopen hoor, kun je tenminste een goed stuk lopen zonder overal te plakkenquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja morgen wordt het een stuk zonniger. Tenminste hier.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Halloooo Conchita Wurst, is it you?
ja maar heb je dan niet al een half jaar 'slecht' gegeten ?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voedsel is wel gek hoor, ik ken mensen die na een half leven lang probleemloos vegetarisch te hebben gegeten ineens allerlei stofwisselingsproblemen krijgen of moeilijk aan te vullen tekorten.
Staan er dan ook koeien en een idyllische molen met een ondergaan zonnetje op?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee schaam mij vaak genoeg dood ookaltijd weide shirts aan ook
Ja ik had wel wat langer willen lopen nog maar ik moest pissen als een reigerquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het wel prima weer om te lopen hoor, kun je tenminste een goed stuk lopen zonder overal te plakken
Gewoon even ergens in de bosjes gaan danquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had wel wat langer willen lopen nog maar ik moest pissen als een reiger
arg shitquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan er dan ook koeien en een idyllische molen met een ondergaan zonnetje op?
Ze had eigenlijk nog nooit vlees op voordat ze problemen kreeg.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb je dan niet al een half jaar 'slecht' gegeten ?
Ik las idyllische mollen en was al aan het googelen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staan er dan ook koeien en een idyllische molen met een ondergaan zonnetje op?
Stress is vaak ook een bijzondere factor daarin.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voedsel is wel gek hoor, ik ken mensen die na een half leven lang probleemloos vegetarisch te hebben gegeten ineens allerlei stofwisselingsproblemen krijgen of moeilijk aan te vullen tekorten.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las idyllische mollen en was al aan het googelen.
Dat zou bij haar ook wel eens heel goed kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stress is vaak ook een bijzondere factor daarin.
zit nu met een theetje als buffet voor de muggen op balkon. Straks douchen en dan weer op jacht voor een avondmaalquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat ga je vandaag verder nog doen ballie?
Mja dat durf ik dan weer nooit zo goedquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even ergens in de bosjes gaan dan
wanneer ga je dat doen? Alleen tegels ?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo nog even badkamer opmeten zodat de vloerenkerel er mee aan de slag kan en ik weet wat dat grapje gaat kosten.
huisarts denkt dat bij mij ookquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou bij haar ook wel eens heel goed kunnen kloppen.
NIETOS OP HET GRASOS TRAPELOSquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
komen nieuwe gasten. de hotel eigenaar geeft ze allemaal een aparte rondleiding om zijn tuin te laten zien. hij is super trots
Veganistisch kan ik wel geloven, maar vegetarisch niet eerlijk gezegd. En dan bedoel ik meer te zeggen dat het niet aan een vegetarisch dieet ligt. Het is geen gemis dat je geen vlees eet, maar het is dan wel belangrijk wat je wel eet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig op te lossen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
huisarts denkt dat bij mij ook
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NIETOS OP HET GRASOS TRAPELOS
Die heette zeker ook molliequote:Op zaterdag 25 september 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwww
mijn lievelingsknuffel was een mol
Ik ga voor een PVC-vloer; dat is voor nu even de kosteneffectieve oplossing om te doen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ga je dat doen? Alleen tegels ?
Eehmquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwww
mijn lievelingsknuffel was een mol
Ze weet er echt akelig veel van, kookboeken geschreven ook erover en volgens mij is het ook nog niet zeker dat het daaraan ligt maar veel wijst er wel op.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Veganistisch kan ik wel geloven, maar vegetarisch niet eerlijk gezegd. En dan bedoel ik meer te zeggen dat het niet aan een vegetarisch dieet ligt. Het is geen gemis dat je geen vlees eet, maar het is dan wel belangrijk wat je wel eet.
pvc zijn geen tegels toch?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor een PVC-vloer; dat is voor nu even de kosteneffectieve oplossing om te doen.
Het dak vervangen is de grootste kostenpost voor nu
Ik merk het vooral als mijn stress-niveau ineens wegvalt. Maar daar kan ik tegenwoordig zonder problemen mee omgaan wel, had wel eens dat ik me dan ziekig voelde.quote:
Misschien is de klusjesman wel overleden en gereïncarneerd als mug.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
die mug
wat een teringlijer en gewoon mij achterna vliegen en proberen binnen te komen
echt wat een dag. kwal die mij aanvalt en dan nog een hongerige mug achter je aanquote:Op zaterdag 25 september 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is de klusjesman wel overleden en gereïncarneerd als mug.
Ja dat kan. Maar toch vraag ik me af of dat stukje vlees of vis dan het verschil had gemaakt. Maar goed, wel heel erg vervelend voor haar.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weet er echt akelig veel van, kookboeken geschreven ook erover en volgens mij is het ook nog niet zeker dat het daaraan ligt maar veel wijst er wel op.
Ja dat herken ik wel, daarom probeer ik wat stress-lozer te werken tegenwoordig.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik merk het vooral als mijn stress-niveau ineens wegvalt. Maar daar kan ik tegenwoordig zonder problemen mee omgaan wel, had wel eens dat ik me dan ziekig voelde.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
in de badkamer?quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vinylvloer; die komt dan over de lelijke tegels.
Tepel en arm kwijt en stalkende mensen en dieren. Wat een vakantie! Bijna jaloers op je, bijna.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:57 schreef bitterbal het volgende:
die mug
wat een teringlijer en gewoon mij achterna vliegen en proberen binnen te komen
Misschien had een minieme hoeveelheid eens per zoveel tijd geholpen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar toch vraag ik me af of dat stukje vlees of vis dan het verschil had gemaakt. Maar goed, wel heel erg vervelend voor haar.
De laatste 2 weken waren de meest idiote weken die ik meegemaakt hebquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel, daarom probeer ik wat stress-lozer te werken tegenwoordig.
Yep; met iets van structuur dus het is ook niet spekglad. Die vloeren zijn best ok qua kwaliteit en duurzaamheid. Dus ik vind het wel best.quote:
Kan wel extreme tevredenheid en voldoening opleveren als het uiteindelijk gelukt is maar wel oppassen voor je gezondheid hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste 2 weken waren de meest idiote weken die ik meegemaakt hebhoewel een keer ergens naartoe vliegen en de hele nacht doorwerken ook wel een leuke was om het achteraf over te hebben. Uurtje slapen en daarna wakkerschrikken omdat je de oplossing weet.
Aangezien we vandaag overleefd hebben durf ik nu mijn vakantie wel te gaan boeken. Als het morgen net zo goed gaat zal ik wel een fles champagne krijgen maandag.
Is dit een snaakse blik?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook als ze zegt "vandaag niet schat"
waarom kurk?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; met iets van structuur dus het is ook niet spekglad. Die vloeren zijn best ok qua kwaliteit en duurzaamheid. Dus ik vind het wel best.
Heb ooit nagedacht over een vloer van kurk in de badkamer
Is wel leuk om je vakantieverslag mee te mogen lezen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
DOOOODDDDDDDD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
deze overwinning moest ik delenquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel leuk om je vakantieverslag mee te mogen lezen.
Dit heeft me een jaar van mijn leven gekost. Dus wel tevreden en wat minder voldoening. Nog meer dan genoeg werk te doen aangezien we wat pleisters geplakt hebben om onze en andere systemen te beschermen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel extreme tevredenheid en voldoening opleveren als het uiteindelijk gelukt is maar wel oppassen voor je gezondheid hoor.
Ik leef ook op stress situaties qua werk trouwens, dan ben ik pas echt goed in mijn werk maar zo'n periode van high intensity moet ook weer niet te lang duren, plus ik merk dat ik er na zoveel van dat soort periodes langer van moet bijkomen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit heeft me een jaar van mijn leven gekost. Dus wel tevreden en wat minder voldoening. Nog meer dan genoeg werk te doen aangezien we wat pleisters geplakt hebben om onze en andere systemen te beschermen.
Achja, het hoort er ook wel bij en altijd zelfde situatie zou ik ook saai vinden. Volgende week kan ik weer lekker grootste deel vanuit thuis doen ipv ergens in een war room.
Speakin of which: Gisteren Noordkaap - poging 3 vastgelegd. 29 mei t/m 19 juni gaan we het nogmaals proberenquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aangezien we vandaag overleefd hebben durf ik nu mijn vakantie wel te gaan boeken. Als het morgen net zo goed gaat zal ik wel een fles champagne krijgen maandag.
Kijk, nou komen we ergensquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:13 schreef Ama het volgende:
En ik heb eindelijk een nieuwe rugtas na drie jaar steeds denken ik moet een nieuwe. 🥲
En nou ga je 3 jaar over nadenken wat je zoal erin gaat stoppen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:13 schreef Ama het volgende:
En ik heb eindelijk een nieuwe rugtas na drie jaar steeds denken ik moet een nieuwe. 🥲
Vond ik best wel mooi. Geïnspireerd op dit huis: https://www.homedsgn.com/(...)-linea-studio-video/quote:
Yes 🥰quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, nou komen we ergens![]()
Voor je verjaardag of zo?
Nee hoor. Neem altijd mee naar werk en de supermarkt enz. Ik had er ook wel één maar die was af.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En nou ga je 3 jaar over nadenken wat je zoal erin gaat stoppen?
Whut watquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
DOOOODDDDDDDD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En ik maar rondlopen met een bigshopper terwijl jij met zo een soldatensurvivalrugzak gaat shoppen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes 🥰
[..]
Nee hoor. Neem altijd mee naar werk en de supermarkt enz. Ik had er ook wel één maar die was af.
Nou nu overdrijf je het wel een beetjequote:Op zaterdag 25 september 2021 16:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik maar rondlopen met een bigshopper terwijl jij met zo een soldatensurvivalrugzak gaat shoppen.
Wat voor rugzak is het dan?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou nu overdrijf je het wel een beetje
Gewoon weer een Eastpak.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat voor rugzak is het dan?
En dan de bovenste twee streepjes van de E inkleuren met zwarte stift zodat je extra ruig lijktquote:
Pff nee hahaquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de bovenste twee streepjes van de E inkleuren met zwarte stift zodat je extra ruig lijkt
De mugquote:
Heb ik ook, nou ja van die nektasjes dan. En ja, ik ken alle debiele vooroordelen al, homo dit dat. Ik gebruik hem vooral als ik trainingsbroek draag en ik haat volle broekszakken met portomonnee en mobiel en sleutels. Als ik werkbroek of spijkerbroek draag of zelfs jas dan gebruik ik de nektasje niet.quote:
ze hebben nu ook van die tegels die op een houte vloer lijken. dat vind ik echt super vetquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond ik best wel mooi. Geïnspireerd op dit huis: https://www.homedsgn.com/(...)-linea-studio-video/
Nektasjes zijn wel erg fout.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik ook, nou ja van die nektasjes dan. En ja, ik ken alle debiele vooroordelen al, homo dit dat. Ik gebruik hem vooral als ik trainingsbroek draag en ik haat volle broekszakken met portomonnee en mobiel en sleutels. Als ik werkbroek of spijkerbroek draag of zelfs jas dan gebruik ik de nektasje niet.
Je past je tenminste wel grammaticaal aan aan het voorwerpquote:
Die had ik een paar jaar geleden in een vers gerenoveerd hotel, staan hier ook op het verlanglijstjequote:Op zaterdag 25 september 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nu ook van die tegels die op een houte vloer lijken. dat vind ik echt super vet
Schijt aanquote:
niet dat je er dan nog wat aan hebtquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben ook hele kleine tasjes![]()
[ afbeelding ]
Gewoon als een soort buiktasje dus? Ben je een soort boomermocroquote:Op zaterdag 25 september 2021 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijt aanIk heb hem trouwens gewoon op mijn heup en niet om mijn nek bungelen. Echt, schijt aan alle meningen daarover.
Oh jawel hoor, voor accuutjes en SD-kaartjes die anders als los zand overal tussendoor glijden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat je er dan nog wat aan hebt
bruur, wat is dit?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je past je tenminste wel grammaticaal aan aan het voorwerp
*wat is deze?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een soort buiktasje dus? Ben je een soort boomermocro
Wat jij zeg?! Jij moet mij niet diss jonguh!quote:
Nee, wel om mijn nek maar hangt tegen mijn heup. Mocros hebben hem veel dichterbij hun nek hangen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een soort buiktasje dus? Ben je een soort boomermocro
Ja maar ja schijt aan meningen dus dit is verspilde energiequote:
Dat ging over nektasjes he. Heb alle meningen daarover al gehoord, en toch gebruiken ik en enkele andere vrienden hem gewoon want makkelijk voor onze makeup en tampons.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ja schijt aan meningen dus dit is verspilde energie
Of in je bh.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
Gewoon alles in je onderbroek steken. Geen tasje nodig
Ik vind een beha te beklemmend. Mijn moobies moeten kunnen ademenquote:
Geil.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat ging over nektasjes he. Heb alle meningen daarover al gehoord, en toch gebruiken ik en enkele andere vrienden hem gewoon want makkelijk voor onze makeup en tampons.
Oh die, ja die bestaan al heel lang. Maar die draag ik op mijn rug dan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ow, heet geen nektasje maar schoudertasje? Voortaan maar zo zeggen dan.![]()
https://www.otto.nl/p/100(...)#?itemId=10075063640
Wat dan?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat, pikanto en een bacon burger.
wowquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat, pikanto en een bacon burger.
Enige juiste antwoord is dan, ik identificeer me als man. Heb je daar een probleem vuile Boomer?quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Even met m'n moeder het dorp in, ik sta leuke jas te passen, ik twijfel, pas andere kleur, wel leuk of niet, twijfel.
Komt m'n moeder:hij maakt je mannelijk
![]()
Je kunt zo gaan houthakken.
Oké, laat maar![]()
Weinig hèquote:
Ik zei meer iets van 'ja maar m'n tieten...'quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord is dan, ik identificeer me als man. Heb je daar een probleem vuile Boomer?
Misschien is ze aan de lijnquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maakte me al zorgen. Daar moet nog een satékroket bij.
Alsof mannen geen tieten hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei meer iets van 'ja maar m'n tieten...'
Misschien kan @FreshFruit die ophalenquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
https://link.marktplaats.nl/m1753614648
Jezus nog eentje. Wat is mis met mensen. Nog verder weg ook. Gelukkig maar anders heb ik er zo tien.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof mannen geen tieten hebben
* dud0r kijkt in shirt naar een volle c cup aan moobies
Waarom zoek je het op dan?quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nog eentje. Wat is mis met mensen. Nog verder weg ook. Gelukkig maar anders heb ik er zo tien.
quote:
quote:
Die zijn groter dan de mijnequote:Op zaterdag 25 september 2021 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof mannen geen tieten hebben
* dud0r kijkt in shirt naar een volle c cup aan moobies
Wat zit er allemaal in?quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, preppers package klaar, ligt nu onderin mijn laptoptasIssie meteen niet zo diep meer
![]()
Geweldig toch, ik heb al sinds het einde van de lockdown gratis kattensnacksquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Monsterquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geweldig toch, ik heb al sinds het einde van de lockdown gratis kattensnacks
Overhemd, onderbroek, sokken, tandenborstel, tandpasta, deo, USB lader & kabel, scheerapparaat en wat cash. De rest hebben ze in een hotel wel. Ik heb nog zitten denken aan een zwembroek maar dan doe je het er een beetje omquote:
Heb ik altijd al in mijn broekzak zitten.quote:
En dit is voor als het ov er mee kapt vanwege storing?quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overhemd, onderbroek, sokken, tandenborstel, tandpasta, deo, USB lader & kabel, scheerapparaat en wat cash. De rest hebben ze in een hotel wel. Ik heb nog zitten denken aan een zwembroek maar dan doe je het er een beetje om
Ja maar jij gaat er vast dure dingen in gooien :pquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
Boodschappen zijn duur geworden. Geen vlees, geen wijn, eigenlijk alleen ingrediënten voor pasta voor vanavond en wat basic dingetjes. Bijna 40 euro
Of voor als ik op een andere manier onverwacht op een hotel aangewezen ben ja.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit is voor als het ov er mee kapt vanwege storing?
Wat ga jij eten vanavondquote:Op zaterdag 25 september 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat er vast dure dingen in gooien :p
Nee gewoon hoerenpasta.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat er vast dure dingen in gooien :p
quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit tegen over een zaak waar ze een mixed grill hebben 👀
Ah wat doe je er allemaal in?quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon hoerenpasta.
👀👀👀quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit tegen over een zaak waar ze een mixed grill hebben 👀
Ja, ik begrijp het ook niet meer af en toe.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
Boodschappen zijn duur geworden. Geen vlees, geen wijn, eigenlijk alleen ingrediënten voor pasta voor vanavond en wat basic dingetjes. Bijna 40 euro
Tnx, ik durfde er al niet meer naar te vragen wat iedereen vanavond ging etenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:00 schreef Karzai het volgende:
ik heb een schnitzel met champignons, spinazie en een gekookt eitje
Daarom kom je aan die 600 euro spaarzegels :pquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet meer af en toe.
Passata, tonijn, kappertjes, ansjovis, olijven en oregano.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah wat doe je er allemaal in?
Lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passata, tonijn, kappertjes, ansjovis, olijven en oregano.
tonijn EN ansjovisquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passata, tonijn, kappertjes, ansjovis, olijven en oregano.
Cup dquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:03 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CUIv-ioF5gE
![]()
![]()
Nee lekker johquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tonijn EN ansjovisLaat dan de rest maar zitten ook. Niet meer te redden
Lus je geen vips?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk het. Soms heb ik het idee alsof ik boodschappen doe voor een gezin van 5.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom kom je aan die 600 euro spaarzegels :p
K heb het laatst uit laten betalen. 200 euro
Jawel hoor, zalm, paling, forel, makreel kan ook best lekker zijn. Alleen die twee vind ik smerig.quote:
Wat is er mis met die combi?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar ik kook ook vaak voor meerdere mensen en dan zoek ik de duurste shit uit, juist leuk om mensen te verwennen met decadent voedsel, als het kon goot ik vloeibaar goud in ze, totale schijt aan ik heb toch centen genoegquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk het. Soms heb ik het idee alsof ik boodschappen doe voor een gezin van 5.
Vanaf nu heet hij de palingman.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kennisgemaakt met de klusjesman?
Je klinkt een beetje jaloersquote:
Even opletten of bal vanavond een handwasje moet doen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf nu heet hij de palingman.
Ik kijk ook niet echt naar wat ik koop. Als ik eens echt wil besparen valt daar wel wat winst te behalen. Mocht ik een keer samen gaan wonen gaan een deel kosten toch door de helft vermoed ik.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar ik kook ook vaak voor meerdere mensen en dan zoek ik de duurste shit uit, juist leuk om mensen te verwennen met decadent voedsel, als het kon goot ik vloeibaar goud in ze, totale schijt aan ik heb toch centen genoeg
Fucking homoquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:03 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CUIv-ioF5gE
![]()
![]()
Eerste keer samenwonen kwamen we rond van 100 gulden per week, toen was er ook al een overvloed aan centjes maar dat haalden we makkelijk, gingen we wel twee en soms keer per week uit eten moet ik erbij zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet echt naar wat ik koop. Als ik eens echt wil besparen valt daar wel wat winst te behalen. Mocht ik een keer samen gaan wonen gaan een deel kosten toch door de helft vermoed ik.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kennisgemaakt met de klusjesman?
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, ze zijn aan het bbq-en hieronder, dus als ik nu op het balkon ga zitten ben ik straks een gerookte makreel
Gisteren bestelde onze huishomo een roze toetje met glitters en van die sissertjes erin, mannenliefde heet dat.quote:
Ik heb altijd de meeste dingen zelf betaald. Nooit iets van gedeelde rekeningen etc. gehad dus ben financieel nogal op mezelf.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer samenwonen kwamen hadden we rond van 100 gulden per week, toen was er ook al een overvloed aan centjes maar dat haalden we makkelijk, gingen we wel twee en soms keer per week uit eten moet ik erbij zeggen.
Goed tochquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meeste dingen zelf betaald. Nooit iets van gedeelde rekeningen etc. gehad dus ben financieel nogal op mezelf.
Mij maakt dat nooit uit, mijn geld is al heel snel ook van de ander, vind ik juist prettig, is eigenlijk altijd gewoon goed gegaan op een paar flauwe kutgeintjes na danquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb altijd de meeste dingen zelf betaald. Nooit iets van gedeelde rekeningen etc. gehad dus ben financieel nogal op mezelf.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het heeft toch ook zo zijn. Voordelen :p
Man man manquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leave Wattenschijfje alone !!quote:
Toen ik samenwoonde ging alles gewoon op één rekening. Niks gescheiden gehoudenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij maakt dat nooit uit, mijn geld is al heel snel ook van de ander, vind ik juist prettig, is eigenlijk altijd gewoon goed gegaan op een paar flauwe kutgeintjes na dan
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
En toen jullie uit elkaar gingen. Hoe werd het toen verdeeld?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik samenwoonde ging alles gewoon op één rekening. Niks gescheiden gehouden
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leave Wattenschijfje alone !!
Ik heb 3 bankrekeningenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook, nooit gedaan eigenlijk en nooit geleerd ook in de familie, als je ziet wat hier voor bedragen heen en weer geschoven worden af en toequote:Op zaterdag 25 september 2021 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ook geen stokje in marshmellow prikken bij een vuurtje
Fikt wel lekker, zo'n harig piepend gevalquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Arme Marshmellie, bijna 5 jaar geworden en dan eindigen als kampvuur -snack
Door de helft gedaan. Ik verdiende meer dan zij, maar ik heb het altijd gezien als ‘ons’ geld, dus dat vond ik toch de eerlijkste oplossing.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En toen jullie uit elkaar gingen. Hoe werd het toen verdeeld?
Bedoelde u "wortelsalade op een bedje van bietenjuliënne"?quote:
"Voem!"quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fikt wel lekker, zo'n harig piepend geval
Nou ja, ik had nog wel een Nederlandse rekening. Die heb ik dan wel apart gehouden.quote:
Mijn laatste ex hoefde na de scheiding nooit meer te werken, nou ja fijn voor haarquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door de helft gedaan. Ik verdiende meer dan zij, maar ik heb het altijd gezien als ‘ons’ geld, dus dat vond ik toch de eerlijkste oplossing.
Da’s best oud voor een cavia, toch?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Arme Marshmellie, bijna 5 jaar geworden en dan eindigen als kampvuur -snack
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedoelde u "wortelsalade op een bedje van bietenjuliënne"?
Verstandigquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo nog een rondje stappennog even profiteren van het mooie weer
K vind het toch belangrijk dat men ookzelf spaart in de relatiequote:Op zaterdag 25 september 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door de helft gedaan. Ik verdiende meer dan zij, maar ik heb het altijd gezien als ‘ons’ geld, dus dat vond ik toch de eerlijkste oplossing.
Dan hoef jij dus ook nooit meer te werken. Ga wat nuttigs doen met je leven danquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste ex hoefde na de scheiding nooit meer te werken, nou ja fijn voor haar
Betaalrekeningquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik had nog wel een Nederlandse rekening. Die heb ik dan wel apart gehouden.![]()
Waarom 3 rekeningen?
Zeg, trouwen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn laatste ex hoefde na de scheiding nooit meer te werken, nou ja fijn voor haar
Klopt, bejaard zelfs.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s best oud voor een cavia, toch?
Binnenkort ga ik weer wat leuks en anders doenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoef jij dus ook nooit meer te werken. Ga wat nuttigs doen met je leven dan
Ja, dat zullen meer mensen vinden. Maar we hadden beiden de vrijheid om geld uit te geven aan wat we wilden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind het toch belangrijk dat men ookzelf spaart in de relatie
Ah ja, logisch.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Betaalrekening
Spaarrekening
Die had ik al en daar is een gezamenlijke rekening bijgekomen
Aaawquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bejaard zelfs.
Ze kunnen wel 9 worden, maar dat is zeer oud, gemiddeld is 4-5
De bejaarden zitten bij elkaar
Die wordt over het algemeen door dieren gepirkt hoorquote:
Leukquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik weer wat leuks en anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |