SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moeder heeft wel een puntquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thesting.com/nl-nl/parka-taupe-332578
O kijk, de jas.
jamaar daar zit er ook een meisje in die jasquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel een punt
Wie het biggetje vangt is de volgende die gaat trouwenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Staat balletje daar met een pak koekjes in haar handen te ruften in een bruidsjurk.
Elke keer die jurk die een beetje bol wordtquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Staat balletje daar met een pak koekjes in haar handen te ruften in een bruidsjurk.
Op zo'n klein kutfietsje trappeltrappeltrappel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Zie nu pas dat shi achter de bus aan moet fietsen
Doen jullie beide de helft van je salaris ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
Wij doen gewoon een gezamenlijke rekening voor gedeelde kosten. Boodschappen, uiteten, vakantie, vaste lasten.
En dan verder gewoon onze eigen rekeningen.
Half varkenquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie het biggetje vangt is de volgende die gaat trouwen
Gewoon een leuke jas hoorquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thesting.com/nl-nl/parka-taupe-332578
O kijk, de jas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Iedereen mondkapjes opquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer die jurk die een beetje bol wordt
Patat is eigenlijk altijd beetje voor erbij, eet altijd twee snacks en vaak een handje patat.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een hamburger en een frietje en kreeg het niet op
quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moeder heeft wel een punt
Elke maand een vast bedrag ja.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doen jullie beide de helft van je salaris ofzo?
en wat sla of groente of zo?quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Patat is eigenlijk altijd beetje voor erbij, eet altijd twee snacks en vaak een handje patat.
Als ik snackbar voer eet? Nee. Er zat wel een blaadje sla op mijn burger.quote:
En dan de ui eraf gooien.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik snackbar voer eet? Nee. Er zat wel een blaadje sla op mijn burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |