SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 met een WERKELIJK WAAR ONGELOFELIJKE VOORZET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r meteen HEERLIJKE muurbal waaruit JR kan scoren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente hielp me even met keepen tot groot ongenoegen van @GGMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco zet met gemak @GGMM even van de bal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na een prachtige truc van @Coco schiet @Oriente even een bal voor open doel tegen @-jos- aanwat een klungel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@scrummie tyft even een bal in eigen doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente met een geniale spitsenactie waarbij hij even @FireFox1 passeertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- geeft DE perfecte bal op @3rr0r hier (onhoudbaar zelfs als ik niet had getypt!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Error loopt dom inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Zo kansloos is dat altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Oriente hielp me even met keepen tot groot ongenoegen van @GGMM![]()
En m'n rugdekking liep net de ruimte in (lol)quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Coco zet met gemak @GGMM even van de bal![]()
![]()
Nee ik ga zo sporten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik verveel me, gaan we spelen?
@:Coco @:GGMM @:Oriente
En Oriente gaat zo taart eten![]()
Was nog één vergeten: @GGMM gaat zitten typen terwijl die bal nog er nog niet eens in lag, waardoor hij @3rr0r 2v1 laat staan, maar geeft @3rr0r de schuld![]()
WAT ONGELOFELIJK DOM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat moet je gewoon zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
En m'n rugdekking liep net de ruimte in (lol)
Je had achterwaarts moeten lopen, dan lag die bal er niet zo makkelijk inGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
na een prachtige truc van @:coco schiet @:oriente even een bal voor open doel tegen @:-jos- aanwat een klungel!
Ik was er even stil van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=2npTgaT2n04quote:What can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=1KpjTejLz9Aquote:What can change the nature of a man?![]()
@Coco en @GGMM wilden niet wachtenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen altijd mensen later binnenvallen.![]()
Jank niet zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Coco en @:GGMM wilden niet wachten
Ga lekker sporten![]()
Ach.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Coco en @:GGMM wilden niet wachtenOh.![]()
Jezus die Coco hobbelt ook altijd achter GG aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Coco en @:GGMM wilden niet wachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gigi van GTST?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus die Coco hobbelt ook altijd achter GG aan![]()
Coco suggereerde het, ik stemde slechts in.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus die Coco hobbelt ook altijd achter GG aan
Dus je zit hier echt helemaal fout!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: