Traditionsverein dus nee.quote:
Bitkooin gaat niet zo lekkerquote:Op maandag 27 september 2021 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iedereen Bitcoins gekocht![]()
Dan kunnen we beginnen
Ceesie is er ook
Ik begrijp ook niet dat iemand hier op zit te wachten.quote:Op maandag 27 september 2021 20:35 schreef Raw85 het volgende:
Pff hoeveel betaalt die Chris Woerts om steeds te zitten? Kap svp eens een met die gozert
Zo PSV bash.quote:Op maandag 27 september 2021 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Oké ik ben weer weg. Wat een aids is dit tegenwoordig.
Niet goed genoeg.quote:Op maandag 27 september 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, PSV was best goed.
Zo'n potje heb je er soms tussen zitten. Kan me nog ADO (thuis/uit?) heugen. @Mexicanobakker weet dit wel.quote:
Die was voor zijn blessure ook al prima, lekker simpel om één zo'n momentje eruit te pikken.quote:Op maandag 27 september 2021 20:38 schreef Coco het volgende:
Sangria speelde juist opvallend goed voor zijn doen.
Dranquilo Cocoquote:Op maandag 27 september 2021 20:38 schreef Coco het volgende:
Sangria speelde juist opvallend goed voor zijn doen.
Met MisKramer? Ja toen was ik gruwelijk MAD, ADO uit was dat.quote:Op maandag 27 september 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n potje heb je er soms tussen zitten. Kan me nog ADO (thuis/uit?) heugen. @:mexicanobakker weet dit wel.
Edit:
De 2-2.
Oh ja Kramer. Daar deed dit me een beetje aan denken.quote:Op maandag 27 september 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met MisKramer? Ja toen was ik gruwelijk MAD, ADO uit was dat.
Hansen was ook 2-2 ja maar die staat me verder totaal niet meer bij.quote:Op maandag 27 september 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met MisKramer? Ja toen was ik gruwelijk MAD, ADO uit was dat.
(Had ook die van HANSEN MET DE HAK kunnen zijn, dat was ook 2-2 toch?)
Die was wel nog viezer omdat het in de laatste seconden was en PSV 90 minuten beter was, hier was het vooral dat PSV de voorsprong in de eerste helft niet al had gepakt, in de tweede helft was het van beide kanten vrij matig.quote:Op maandag 27 september 2021 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja Kramer. Daar deed dit me een beetje aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |