SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, gewoon directe vluchten van Schiphol naar Bastiaquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik daar ook naartoe vliegen?
ik had films op, maar hoorde het zelfs daar doorheenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel het vliegtuig meejanken
Ja, ik reis echt standaard met een koptelefoon, anders word ik echt gek
Neequote:Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flesje met een paar druppels alcohol zeker?
rode wijn drinkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had films op, maar hoorde het zelfs daar doorheen
had ik gedaan als in Amsterdam niet weer een auto moest besturenquote:
Ik snap nooit zo goed dat je met zulke jonge kinderen al zo ver moet reizen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had films op, maar hoorde het zelfs daar doorheen
Gelijk orgaanschadequote:
en dommelde ik ff weg, was mijn moeder wakker, vroeg ze hoe ze ook een film kon opzettenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat je met zulke jonge kinderen al zo ver moet reizen.
Moet je ook niet doen. Ben nov 2019 nog naar Kaapverdie geweest, dat vond ik al een tering eind.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat je met zulke jonge kinderen al zo ver moet reizen.
Hehe en jij zo van maaaahaaaam.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dommelde ik ff weg, was mijn moeder wakker, vroeg ze hoe ze ook een film kon opzetten
toen ging het nog wel aardig met d'r, nu is ze geestelijk zo matig dat ik er niet over peins een dergelijke reis met d'r te ondernemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe en jij zo van maaaahaaaam.
Zal het even doorgevenquote:
Ja, wel fijn dat je die mogelijkheid hadquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ging het nog wel aardig met d'r, nu is ze geestelijk zo matig dat ik er niet over peins een dergelijke reis met d'r te ondernemen.
Dit was een vakantie naar het eiland waar d'r ex (mijn pa dus) vandaan kwam en ze d'r hele leven al wilde zien. Blij dat ik d'r dat op dat moment nog heb kunnen anbieden
Ja, voor eeuwig, denk ik ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon een oxazepammetje en ze slapen de hele vlucht door
het was sowieso een aparte trip vol toevalligheden, maar dat heb ik hier al eerder geschrevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel fijn dat je die mogelijkheid hadKun je goede herinneringen aan hebben
Ik ga dus in oktober met de bus naar Kroatië. Dat is dus best een lange zit. Gelukkig wel met tussenstops en overnachting in Duitsland.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Ben nov 2019 nog naar Kaapverdie geweest, dat vond ik al een tering eind.
mooie kans om een lekker wijf te versieren in de busquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dus in oktober met de bus naar Kroatië. Dat is dus best een lange zit. Gelukkig wel met tussenstops en overnachting in Duitsland.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer eens met de trein onderweg. Hopelijk is er nog een hotelkamer in Amersfoort te vinden
hotel motel holiday innquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer eens met de trein onderweg. Hopelijk is er nog een hotelkamer in Amersfoort te vinden
ik mag hopen een hele, hele luxe bus.. anders gewoon kutquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dus in oktober met de bus naar Kroatië. Dat is dus best een lange zit. Gelukkig wel met tussenstops en overnachting in Duitsland.
vanalles en nog wat waar ik op dat moment zin in hebquote:
klopt wel, topickills veroorzaken, Koentjes doen, sommige dingen veranderen nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gave verlies je nooit![]()
![]()
Ik neem geen slingers mee in mijn koffer dusquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie kans om een lekker wijf te versieren in de bus
Als je er steeds om de paar uur even uit mag om je benen te strekken zal het wel gaan toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zijn jullie samen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef mschol het volgende:
en nu net thuis trouwens @:4EverBlackEyed
Ja, ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Is voor mij ook de eerste keer dat ik zo iets onderneem natuurlijk..quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er steeds om de paar uur even uit mag om je benen te strekken zal het wel gaan toch?
ik dacht heel ff een Fok datequote:Op vrijdag 24 september 2021 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]nee joh.. alleen die dacht dat ik daarstraks al thuis was
geloof me zo kom je elkaar tegenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik neem geen slingers mee in mijn koffer dus![]()
Tuurlijk, al was het alleen maar omdat de chauffeur ook om de zoveel tijd even pauze moet nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Is voor mij ook de eerste keer dat ik zo iets onderneem natuurlijk..
rum is lekker door alles heenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vreemde combinatie
op een rit naar Parijs jaren terug zaten al 2 chauffeursquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, al was het alleen maar omdat de chauffeur ook om de zoveel tijd even pauze moet nemen.
en je hebt geen idee meer wat je moest onthouden?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had even iets op m'n hand geschreven ter herinnering en dat is nu deels vervaagd tot een blauwe inktvlek en nu schrik ik steeds van de potentiële blauwe plek.
Hopen dat de bus niet vol zit en je een zitje van twee voor jezelf hebtquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je hebt geen idee meer wat je moest onthouden?
Serieus? Dat is wat. 5 uur rijden ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
op een rit naar Parijs jaren terug zaten al 2 chauffeurs
De keren dat ik met de bus ging was er maar één chauffeurquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
op een rit naar Parijs jaren terug zaten al 2 chauffeurs
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Jägerthee.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vreemde combinatie
Hoeveel uur rijden is Praag?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De keren dat ik met de bus ging was er maar één chauffeurParijs en Praag.
Ik moet er niet aan denken om met de auto naar Parijs te gaan. Liever naar Berlijn dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:02 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel weer eens met de trein naar Parijs willen, maar door leaseauto ben ik teveel een dief van eigen portemonee dan
staat ook nog op m'n agenda, ooitquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met de auto naar Parijs te gaan. Liever naar Berlijn dan.
als je volledig vrij rijdt wel jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:02 schreef Koen66 het volgende:
zou best wel weer eens met de trein naar Parijs willen, maar door leaseauto ben ik teveel een dief van eigen portemonee dan
Nooit beelden gezien van het verkeer rond Parijs...quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat ook nog op m'n agenda, ooit
maar wat is er mis met Parijs?
Ah, ja naja zoiets is ook wel echt mijn ultieme maximum, langste ooit was denk ik van Yerevan naar Achaltsiche, dat was echt afzien.quote:
alleen in NL "gratis" tanken, maar als ik aan de grens tank haal ik Parijs zonder problemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
als je volledig vrij rijdt wel ja
amenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ook maar vast wat dingen op schrijven om me goed voor te bereiden op de verhuizing. Natuurlijk is dit voor mij niet de eerste keer dat ik verhuis, maar zoiets blijft voor iedereen spannend.
2014 in de zomervakantie met de auto naar Pariujs geweest, paar dagen later doorgereden naar de Ardeche.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit beelden gezien van het verkeer rond Parijs...
Jup, tot na middernachtquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik las denk ik verkeerd, is er weer iets aan de hand met het spoor?
Ik weet sinds 19.45 dat er plaats is bij die begeleid woonruimte waar ik op de wachtlijst stond. Aangezien ze daar het liefst zo snel mogelijk vol zitten. (Subsidie enzo) zal ik daar over iets meer dan een maand gaan wonen. Eerst op vakantie.....quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
amen
je hebt andere woonruimte?(heb je vast eens verteld, of ik weet het niet meer of ik heb het gemist)
Dat is snel! Proficiat!quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet sinds 19.45 dat er plaats is bij die begeleid woonruimte waar ik op de wachtlijst stond. Aangezien ze daar het liefst zo snel mogelijk vol zitten. (Subsidie enzo) zal ik daar over iets meer dan een maand gaan wonen. Eerst op vakantie.....
Naar huis. Dat is althans de bedoeling.quote:
nicequote:Op vrijdag 24 september 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet sinds 19.45 dat er plaats is bij die begeleid woonruimte waar ik op de wachtlijst stond. Aangezien ze daar het liefst zo snel mogelijk vol zitten. (Subsidie enzo) zal ik daar over iets meer dan een maand gaan wonen. Eerst op vakantie.....
bijna stadsgenootquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nice![]()
ik moet nog even 2 maanden wachten tot ik sleutel van huis krijg
Gewoon kut om te rijden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat ook nog op m'n agenda, ooit
maar wat is er mis met Parijs?
Met de trein er heen en beetje wandelen of met de metroquote:
Ik dacht dat dat nog wel een jaar kon durenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Parijs viel mee bij Palermo, die maken van 2 rijstroken 4 rijbanenquote:
Als de trein rijdt, want toen we met de trein naar Parijs gingen reed ie nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de trein er heen en beetje wandelen of met de metro
dit jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de trein er heen en beetje wandelen of met de metro
Dat werkt dan niet inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de trein rijdt, want toen we met de trein naar Parijs gingen reed ie niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kinderen hebben gewoon de hele zomer vrij he? 12 weken dacht ik.![]()
Yep, las het net, begreep je verkeerd, dat is echt niet tof.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar huis. Dat is althans de bedoeling.
waar?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ben best moe van het gereis de afgelopen dagen, morgen hele dag op het strand denk ik.
Als we je maar niet op Fok zien dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ben best moe van het gereis de afgelopen dagen, morgen hele dag op het strand denk ik.
Ja, had gekund. Het verloop daar is onvoorspelbaar. Ik weet denk ik ongeveer een maand dat ik de bovenste op de wachtlijst was. Het had dus vanaf dat moment een jaar kunnen duren, maar ook een paar weken..quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog wel een jaar kon duren
Hier, foto van vanmiddagquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als we je maar niet op Fok zien dan.
KUnnen ze niet gewoon in eigen land bruin worden? Al is daar homofilie strafbaar, toch??quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, foto van vanmiddag
[ afbeelding ]
Lagen 2 jongens uit Saudi arabie naast me, volgens mij waren ze enorm gay, niets mis mee natuurlijk maar dan is Albanie nou ook weer niet het meest logische vakantieland. Ze wilden ook echt heel erg bruin worden, 1 van die jongens smeerde zich om de 10 minuten in met een heel glimmend goedje.
Ja denk ik wel. Maar in Albanie is het ook niet helemaal totaal geaccepteerd denk ik. Mannelijkheid staat hier nogal hoog in het vaandel zeg maar.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KUnnen ze niet gewoon in eigen land bruin worden? Al is daar homofilie strafbaar, toch??![]()
![]()
![]()
Ga je daar overnachten in je vakantie?quote:
Overnachten niet, maar ik ga er wel heenquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je daar overnachten in je vakantie?
Gaafquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Overnachten niet, maar ik ga er wel heen
O, van die olie, beetje zoetig luchtje? Dat gebruiken mensen in Hongarije ook veel. Huidkanker in een flesje volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier, foto van vanmiddag
[ afbeelding ]
Lagen 2 jongens uit Saudi arabie naast me, volgens mij waren ze enorm gay, niets mis mee natuurlijk maar dan is Albanie nou ook weer niet het meest logische vakantieland. Ze wilden ook echt heel erg bruin worden, 1 van die jongens smeerde zich om de 10 minuten in met een heel glimmend goedje.
quote:
Blijkbaar is dat in SLovenië. Had ik dus gisteren voor niks gehoopt dat we dus in SLovenië zouden stoppen zodat mijn voeten ook echt SLoveens grondgebied zouden raken ipv er alleen maar door heen zouden gaan..quote:
Ik vind die gefrituurde aardappelsteeltjesquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoef die troep van KFC nooit meer. Drink al de hele avond achter elkaar glazen water tegen de dorst
Lol nee, ik heb ook zonnebrand olie met een zoetig luchtje, wel met factor 30. Nee dit was meer een dikke oranje pot, wat me een beetje deed denken aan een haarmasker wat ik zelf wel eens bij de kapper gekocht heb.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, van die olie, beetje zoetig luchtje? Dat gebruiken mensen in Hongarije ook veel. Huidkanker in een flesje volgens mij
O, dat is wel jammer dan. Maar het programma in Kroatië zag er ook tof uitquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is dat in SLovenië. Had ik dus gisteren voor niks gehoopt dat we dus in SLovenië zouden stoppen zodat mijn voeten ook echt SLoveens grondgebied zouden raken ipv er alleen maar door heen zouden gaan..![]()
![]()
![]()
![]()
Die waren ronduit viesquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind die gefrituurde aardappelsteeltjesook al niet zo heel lekker daar..
Nee, het zit in de reis inbegrepen hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel jammer dan. Maar het programma in Kroatië zag er ook tof uit
Hadden ze de vaseline mee naar het strand genomen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee, ik heb ook zonnebrand olie met een zoetig luchtje, wel met factor 30. Nee dit was meer een dikke oranje pot, wat me een beetje deed denken aan een haarmasker wat ik zelf wel eens bij de kapper gekocht heb.
Ja. de burgers e.d. zijn wel gewoon top. Misschien wel beter dan de Gouden bogen..quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die waren ronduit viesVreemd bijsmaakje.
O toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, het zit in de reis inbegrepen hoor.
Ik verwoord me denk ik verkeerd..![]()
Hij gaat er wel heen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel jammer dan. Maar het programma in Kroatië zag er ook tof uit
Soort croma voor mensenquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
Gevonden.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ml/9200000008610027/
Lol die reacties, je doet erg lang met een pot. Ik denk dat die jongen in die paar uurtjes dat ik naast hun lag er zeker een kwart pot doorheen heeft gejaagd.
-Edit- ohnee denk toch een andere want de inhoud van deze pot was wit. Maar wel zoiets in ieder geval.
Ja even googlen of ze daar ook iets van een Trdelnik hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O toch?![]()
Tof danHeel veelzijdig programma. Eten schijnt ook lekker te zijn daar
quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden ze de vaseline mee naar het strand genomen?
Ik had vanavond een boneless bucket. Maar ik vond dat echt niet bijzonder en had toen ik klaar was de aandrang om een douche te nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. de burgers e.d. zijn wel gewoon top. Misschien wel beter dan de Gouden bogen..
Het is dat je geen Jacqueline heet, anders had ik wel een leuk liedje geweten..quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen even goed kijken dat ik niet hun strandbedje van vandaag neem.
Ik gok dat ze dat wel hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja even googlen of ze daar ook iets van een Trdelnik hebben![]()
Oh dit verkopen ze volgens mij hier wel vanuit de vriezerquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat wel hebben![]()
Dat zal Liesje ook wel kennen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dit verkopen ze volgens mij hier wel vanuit de vriezer
https://nl.wikipedia.org/wiki/%C4%86evap%C4%8Di%C4%87i
Ooooh, dat eet ik hier dus altijd in Tirana, eergister nog! Met zout en uien. Ik ga echt altijd naar dat tentje, daar had ik dus zoveel lol. Cofte heet dat hier.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh dit verkopen ze volgens mij hier wel vanuit de vriezer
https://nl.wikipedia.org/wiki/%C4%86evap%C4%8Di%C4%87i
Ja dus.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zal Liesje ook wel kennen?
Balen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem. Wie weet over drie kwartier thuis. 137 minuten vertraging is nog geen persoonlijk record dus er zal vast nog wel wat gebeuren
Amersfoort, Arnhem, Deventer klinkt ook niet echt als een logische route?quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Arnhem. Wie weet over drie kwartier thuis. 137 minuten vertraging is nog geen persoonlijk record dus er zal vast nog wel wat gebeuren
Jeetjequote:Op vrijdag 24 september 2021 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Lang verhaalquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Amersfoort, Arnhem, Deventer klinkt ook niet echt als een logische route?
Ben ook nog langs Utrecht geweestquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Amersfoort, Arnhem, Deventer klinkt ook niet echt als een logische route?
Als je nog langs Dordt komt, gooi ik een boterham naar binnen. Wat wil je erop?quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ook nog langs Utrecht geweest
* Slingert dumpert aanquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
Tering die filmpjes die vanavond gemaakt zijn mogen het daglicht nooit maar dan ook nooit zien
Gelukkig is het nu nacht, dus kom maar opquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
Tering die filmpjes die vanavond gemaakt zijn mogen het daglicht nooit maar dan ook nooit zien
PINDAROTSJESquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je nog langs Dordt komt, gooi ik een boterham naar binnen. Wat wil je erop?
Kaasquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat NOG lekkerder is?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wat NOG lekkerder is?
Uhuh. Zo uit de hand gelopen dat je nog voor 12 uur weer braafjes achter je pc zit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
Zeikwijfje.quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh. Zo uit de hand gelopen dat je nog voor 12 uur weer braafjes achter je pc zit.![]()
Welke fimpjes? Mis weer van alles en waarschijnlijk niks. Dramaqueens.quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
Lekker slapen en dromenquote:Op zaterdag 25 september 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen en dromen over vakantie en verhuizen
Wat een uitgave.quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
Heb vandaag als ultra toerist een badlaken, zo'n dunne, lekker handig voor in de koffer gekocht met Albanese vlag.. Wilde die al heel vaak kopen maar normaal doe ik niet zulke onnodige uitgaven, maar naja door dat geld van mijn ouders geef ik hier nu vrij makkelijk geld uit. Dus ik vragen, 500 lek. Dat is omgerekend ongeveer 4 euro.
Superblij mee, misschien koop ik er ook nog wel 1 voor mijn katverzorgende bovenburen.
Raar?quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar kom erachter dat je na 0:00 geen drinken meer krijgt.
Ja dat was toch vroeger nooit?quote:
Heh?quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was toch vroeger nooit?
Die avondklok was toch allang weg enzo, maar ja weet ik het.
Dus?quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
terassen moeten dicht om 0:00.
Nou dan zit je daar dus, gezellig en alles, terraskacheltje aan, nog veel dorst en dan vragen ze of iedereen maar weg wil gaan.quote:
Mietjequote:Op zaterdag 25 september 2021 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan zit je daar dus, gezellig en alles, terraskacheltje aan, nog veel dorst en dan vragen ze of iedereen maar weg wil gaan.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 25 september 2021 01:13 schreef Ama het volgende:
Jeej heb een nieuwe pot gekregen voor mijn plant als verjaardagscadeau. 🥳 Blij mee.
Wietplant?quote:Op zaterdag 25 september 2021 01:13 schreef Ama het volgende:
Jeej heb een nieuwe pot gekregen voor mijn plant als verjaardagscadeau. 🥳 Blij mee.
aiquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal niet zo klokken.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-coca-cola-opdrinkt
quote:Op zaterdag 25 september 2021 00:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar kom erachter dat je na 0:00 geen drinken meer krijgt.
Veel te vroegquote:Op zaterdag 25 september 2021 07:31 schreef bitterbal het volgende:
wakker worden dimmy [ afbeelding ]
Je verwarming is aangeslagen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
nu verbruik ik dus voor 68 cent gas zie ik in de app. Waar gaa dat naar toe dan?
Je hebt de oven aan laten staanquote:Op zaterdag 25 september 2021 07:42 schreef bitterbal het volgende:
nu verbruik ik dus voor 68 cent gas zie ik in de app. Waar gaa dat naar toe dan?
Niet knoeien hèquote:
nee. Er staat dat ik helemaal geen gas heb verbruikt als ik doorklik. dus misschien zijn da de belastingen ofzo?quote:
nopesquote:Op zaterdag 25 september 2021 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt de oven aan laten staan
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Er staat dat ik helemaal geen gas heb verbruikt als ik doorklik. dus misschien zijn da de belastingen ofzo?
Goed zoquote:
het dubbele tot de volgende zomerquote:Op zaterdag 25 september 2021 07:47 schreef dud0r het volgende:
Nog 91 dagen tot zaterdag 25 december 2021![]()
Nog 269 dagen tot dinsdag 21 juni 2022quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het dubbele tot de volgende zomer
Nog 36 dagen tot zondag 31 oktober 2021quote:
Arg dat is altijd zo kut als je zoiets dan vergeetquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog 269 dagen tot dinsdag 21 juni 2022
Gisteren van alles op de markt gehaald en nu kan ik een zak broodjes niet vinden wat me doet vermoeden dat ik die daar heb laten liggen toen ik aan het afrekenen was
22 graden en zon hier straksquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Man man man lekker zonnetje vandaag
Nee al lopen er veel schattige beestjes rond. Vorig jaar meer kittens in het zicht maar toen was het ook niet zo druk op straatquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:47 schreef dud0r het volgende:
Nog 91 dagen tot zaterdag 25 december 2021![]()
quote:
Veel plezierquote:
Doen ze in Zwitserland aan krampus?quote:
Viesdikquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
Even een broodje kipburger voor ontbijt maken
Smurfenquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:38 schreef Karzai het volgende:
Ik maak er een lui dagje van, blijf nog even lekker in bed liggen
Als dat niet neuken wordtquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Gast alleen gaat echt precies nu tegen over me zitten![]()
quote:
Simpel burgertje nu. Broodje, mayo en ketchup, augurk en de burger.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Gaat er nog een sausje over de burger?
Hij wil je!quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Niet met zijn rug naar naar me toe ook maar gewoon het zicht
Wtf. Miljoen andere tafels over.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Simpel burgertje nu. Broodje, mayo en ketchup, augurk en de burger.
Gisterenavond zat er ook nog een gebakken ei, en komkommer bijquote:
Eet je alleen nog maar burgers?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gisterenavond zat er ook nog een gebakken ei, en komkommer bij
Oh ik dacht dat het kwam omdat je gewoon een beetje een schijtluis was en niet bij mensen thuis Netflix en chill wilde doen als eerste datequote:Op zaterdag 25 september 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Nou daarom ben k dus single. Echt een schijthekel aan dat gedrag. :p
Nee. Maar er zaten er 2 in het pakje en ze moesten op dus eentje voor avondeten en dan eentje als ontbijtquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eet je alleen nog maar burgers?
Je valt dus in de smaak bij Grieken. Straks even Tinderos aanzetten?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja Netflix and chill draait maar op 1 ding uit :p. Heb vroeger een keer de fout gemaakt door bij een jongen film thuis te gaan kijken en ook echt denken dat dat het plan was.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het kwam omdat je gewoon een beetje een schijtluis was en niet bij mensen thuis Netflix en chill wilde doen als eerste date
Denk dat deze man Nederlands is :pquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je valt dus in de smaak bij Grieken. Straks even Tinderos aanzetten?
Het gaat hard nu met de nacht @Zipportalquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen![]()
Gefeliciteerd @:Ama![]()
![]()
Weer 4:01 minder daglichtgenot. @:Haags: 4:01 meer nachtaids voor jou.
Het buizenpostnetwerk van Berlijn had in de hoogtijdagen een lengte van meer dan 400 km.
Ik maakte maar een grapje hè :pquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja Netflix and chill draait maar op 1 ding uit :p. Heb vroeger een keer de fout gemaakt door bij een jongen film thuis te gaan kijken en ook echt denken dat dat het plan was.
Toen k naar huis wilde gaan want film was voorbij,laat werd hij boos en had hij alle moeite voor niks gedaan
Bah rokenquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Oh oh hij gaat roken in het niet rokers gedeelte :p
quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja Netflix and chill draait maar op 1 ding uit :p. Heb vroeger een keer de fout gemaakt door bij een jongen film thuis te gaan kijken en ook echt denken dat dat het plan was.
Toen k naar huis wilde gaan want film was voorbij,laat werd hij boos en had hij alle moeite voor niks gedaan
Oh :p.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje hè :p
[..]
Bah roken
Misschien wil hij gewoon even een praatje maken? Jij vroeg je toch ook af waarom hij alleen reisde? Je hoeft niet gelijk van alles samen te doen he?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
O, hij is niet de klusjesman van het hotel?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat deze man Nederlands is :p
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon even een praatje maken? Jij vroeg je toch ook af waarom hij alleen reisde? Je hoeft niet gelijk van alles samen te doen he?
Nee weet k maar maak dan een praatje :pquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon even een praatje maken? Jij vroeg je toch ook af waarom hij alleen reisde? Je hoeft niet gelijk van alles samen te doen he?
Nee er is ook nog een man hier alleen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hij is niet de klusjesman van het hotel?
Dan heb ik wat gemist.
Eerst insmeren dan pas je bikini aan.quote:
Jij kan ook beginnen met pratenquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet k maar maak dan een praatje :p
Ja, dat wist ik. Maar waarom noem je hem de klusjesman? Lijkt het alsof hij een grote schroevendraaier in zijn zak heeft?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee er is ook nog een man hier alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Maar waarom noem je hem de klusjesman? Lijkt het alsof hij een grote schroevendraaier in zijn zak heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee de klusjesman is ook echt de klusjes man![]()
Natuurlijk wel. Ik zou niet eens weten hoeveel andere toeristen ik al gesproken heb dit reisje. Dat doen toeristen nou eenmaal met elkaar, even horen waar de ander vandaan komt, tips uitwisselen voor leuke dingen om te doen etc.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Maar waarom noem je hem de klusjesman? Lijkt het alsof hij een grote schroevendraaier in zijn zak heeft?Lijkt me pijnlijk een schroevendraaier in je zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Maar als hij ziet dat je ongemakkelijk erop reageert dan durft hij misschien wel niet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet k maar maak dan een praatje :p
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus in mijn noodpakketje gaan:
• schoon overhemd
• schone onderbroek
• paar schone sokken
• deo
• tandenborstel & tandpasta
• USB lader & kabel
• wat cash
Verder nog iets?![]()
Als ik dat bij me gehad had, was ik in Amersfoort in een hotel gaan crashen en had ik vandaag nog een leuke wandeling door de binnenstad met museumbezoek en lunch kunnen doen, en in de middag een keertje lekker gratis 1e klas naar huis gereden. Dan was het allemaal best OK geweest eigenlijk
Hoort dat?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zou niet eens weten hoeveel andere toeristen ik al gesproken heb dit reisje. Dat doen toeristen nou eenmaal met elkaar, even horen waar de ander vandaan komt, tips uitwisselen voor leuke dingen om te doen etc.
Ja, maar dan zonder het gedrag wat Bal beschrijft. Steeds heel opvallend in haar blikveld gaan zitten terwijl de halve ontbijtzaal leeg is. Dat is gewoon creepy.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zou niet eens weten hoeveel andere toeristen ik al gesproken heb dit reisje. Dat doen toeristen nou eenmaal met elkaar, even horen waar de ander vandaan komt, tips uitwisselen voor leuke dingen om te doen etc.
Da fuckquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dus in mijn noodpakketje gaan:
• schoon overhemd
• schone onderbroek
• paar schone sokken
• deo
• tandenborstel & tandpasta
• USB lader & kabel
• wat cash
Verder nog iets?![]()
Als ik dat bij me gehad had, was ik in Amersfoort in een hotel gaan crashen en had ik vandaag nog een leuke wandeling door de binnenstad met museumbezoek en lunch kunnen doen, en in de middag een keertje lekker gratis 1e klas naar huis gereden. Dan was het allemaal best OK geweest eigenlijk
Ja maar jij reist ook niet alleen. Of naja ik praat ook wel met stellen eigenlijk, hangt er misschien ook vanaf hoe je reist. Vooral in bussen maak ik contact.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoort dat?
Ik praat nooit met anderen als ik op vakantie ben.
Ok ik ga teruglezenquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder het gedrag wat Bal beschrijft. Steeds heel opvallend in haar blikveld gaan zitten terwijl de halve ontbijtzaal leeg is. Dat is gewoon creepy.
Ik vind het niet creepy overkomen maar het zal dan wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder het gedrag wat Bal beschrijft. Steeds heel opvallend in haar blikveld gaan zitten terwijl de halve ontbijtzaal leeg is. Dat is gewoon creepy.
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan best heel klein. Maar dat geouwehoer zoals gisteren heb ik de afgelopen maanden al een paar keer vaker gehad en ik ben er wel klaar mee.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ga je dit serieus altijd meenemen? Want dan zul je zien dat je de komende 10 jaar geen minuut vertraging meer hebt
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan best heel klein. Maar dat geouwehoer zoals gisteren heb ik de afgelopen maanden al een paar keer vaker gehad en ik ben er wel klaar mee.
Op de plee bij de mannenpisbakken ga ik ook altijd naast iemand staan praten terwijl er nog zestien andere pisbakken leeg zijnquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het niet creepy overkomen maar het zal dan wel aan mij liggen.
Aaaah, dus de klusjesman en de staarder zijn twee verschillende mannen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee de klusjesman is ook echt de klusjes man
Biedt je dan ook aan om af te schudden?quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de plee bij de mannenpisbakken ga ik ook altijd naast iemand staan praten terwijl er nog zestien andere pisbakken leeg zijn
Tik tegen de kont als het een aardige man is.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Biedt je dan ook aan om af te schudden?
Gisteren wou ik na etentje met collega's met de trein naar huis maar er ging weer van alles mis.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren wou ik na etentje met collega's met de trein naar huis maar er ging weer van alles mis.
Plan: 0:53 reistijd
Uitvoering: 3:11 reistijd
Op allerlei plekken ergens begraven.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck![]()
Ik zou een noodpakketje maken voor als je je noodpakketje kwijt bent
ditquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoort dat?
Ik praat nooit met anderen als ik op vakantie ben.
Gewoon op elk groot station in Nederland een gevulde locker hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op allerlei plekken ergens begraven.
Niet vergeten even te knipogen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tik tegen de kont als het een aardige man is.
en dan sta je gestrand in sint juttemisquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op elk groot station in Nederland een gevulde locker hebben
In achttien steden een garagebox huren met een stretcher, knuffelbeestje en een gevulde koelkast erin.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op elk groot station in Nederland een gevulde locker hebben
Ja, leuk, maar niet tegen het eind van de avond. Met een auto maakt het vrij weinig uit of je om 1 of 2 uur s nachts thuis komt, maar treinen stoppen er op een gegeven moment gewoon mee.quote:
Lipjes tuiten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet vergeten even de knipogen.
Een van de redenen waarom ik OV in Nederland vrij beperkend vind.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar niet tegen het eind van de avond. Met een auto maakt het vrij weinig uit of je om 1 of 2 uur s nachts thuis komt, maar treinen stoppen er op een gegeven moment gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |