SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, gewoon directe vluchten van Schiphol naar Bastiaquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik daar ook naartoe vliegen?
ik had films op, maar hoorde het zelfs daar doorheenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel het vliegtuig meejanken
Ja, ik reis echt standaard met een koptelefoon, anders word ik echt gek
Neequote:Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flesje met een paar druppels alcohol zeker?
rode wijn drinkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had films op, maar hoorde het zelfs daar doorheen
had ik gedaan als in Amsterdam niet weer een auto moest besturenquote:
Ik snap nooit zo goed dat je met zulke jonge kinderen al zo ver moet reizen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had films op, maar hoorde het zelfs daar doorheen
Gelijk orgaanschadequote:
en dommelde ik ff weg, was mijn moeder wakker, vroeg ze hoe ze ook een film kon opzettenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat je met zulke jonge kinderen al zo ver moet reizen.
Moet je ook niet doen. Ben nov 2019 nog naar Kaapverdie geweest, dat vond ik al een tering eind.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed dat je met zulke jonge kinderen al zo ver moet reizen.
Hehe en jij zo van maaaahaaaam.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dommelde ik ff weg, was mijn moeder wakker, vroeg ze hoe ze ook een film kon opzetten
toen ging het nog wel aardig met d'r, nu is ze geestelijk zo matig dat ik er niet over peins een dergelijke reis met d'r te ondernemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe en jij zo van maaaahaaaam.
Zal het even doorgevenquote:
Ja, wel fijn dat je die mogelijkheid hadquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ging het nog wel aardig met d'r, nu is ze geestelijk zo matig dat ik er niet over peins een dergelijke reis met d'r te ondernemen.
Dit was een vakantie naar het eiland waar d'r ex (mijn pa dus) vandaan kwam en ze d'r hele leven al wilde zien. Blij dat ik d'r dat op dat moment nog heb kunnen anbieden
Ja, voor eeuwig, denk ik ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon een oxazepammetje en ze slapen de hele vlucht door
het was sowieso een aparte trip vol toevalligheden, maar dat heb ik hier al eerder geschrevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel fijn dat je die mogelijkheid hadKun je goede herinneringen aan hebben
Ik ga dus in oktober met de bus naar Kroatië. Dat is dus best een lange zit. Gelukkig wel met tussenstops en overnachting in Duitsland.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Ben nov 2019 nog naar Kaapverdie geweest, dat vond ik al een tering eind.
mooie kans om een lekker wijf te versieren in de busquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dus in oktober met de bus naar Kroatië. Dat is dus best een lange zit. Gelukkig wel met tussenstops en overnachting in Duitsland.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer eens met de trein onderweg. Hopelijk is er nog een hotelkamer in Amersfoort te vinden
hotel motel holiday innquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer eens met de trein onderweg. Hopelijk is er nog een hotelkamer in Amersfoort te vinden
ik mag hopen een hele, hele luxe bus.. anders gewoon kutquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga dus in oktober met de bus naar Kroatië. Dat is dus best een lange zit. Gelukkig wel met tussenstops en overnachting in Duitsland.
vanalles en nog wat waar ik op dat moment zin in hebquote:
klopt wel, topickills veroorzaken, Koentjes doen, sommige dingen veranderen nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die gave verlies je nooit![]()
![]()
Ik neem geen slingers mee in mijn koffer dusquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie kans om een lekker wijf te versieren in de bus
Als je er steeds om de paar uur even uit mag om je benen te strekken zal het wel gaan toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zijn jullie samen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef mschol het volgende:
en nu net thuis trouwens @:4EverBlackEyed
Ja, ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Is voor mij ook de eerste keer dat ik zo iets onderneem natuurlijk..quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er steeds om de paar uur even uit mag om je benen te strekken zal het wel gaan toch?
ik dacht heel ff een Fok datequote:Op vrijdag 24 september 2021 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]nee joh.. alleen die dacht dat ik daarstraks al thuis was
geloof me zo kom je elkaar tegenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik neem geen slingers mee in mijn koffer dus![]()
Tuurlijk, al was het alleen maar omdat de chauffeur ook om de zoveel tijd even pauze moet nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat dat gaat gebeuren. Is voor mij ook de eerste keer dat ik zo iets onderneem natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |