SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed denkwerkquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalen
Ik lees het in het bitterballiaans dus dan klopt het gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalen
Alles teglijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Die nieuwe horror serie op Netflix kijken, horizon zero Dawn spelen of m'n commander decks tweaken en playtesten 🤔🤔🤔
En in MEN.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze is overal tegelijk in DTS 40 + en hier![]()
![]()
HZD is wel een fucking vet spel, helemaal kapot gespeeld toen het uitkwamquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Die nieuwe horror serie op Netflix kijken, horizon zero Dawn spelen of m'n commander decks tweaken en playtesten 🤔🤔🤔
Ik ga vanavond in bed series kijken en als ik weer honger heb, brie op toast etenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Ik kan soms wel goed denkenquote:
@maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze is overal tegelijk in DTS 40 + en hier![]()
![]()
was there ever any doubtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.
Jij bent haar gewoon teveel gewendquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees het in het bitterballiaans dus dan klopt het gewoon
Dat is wat lastig.quote:
Ik vermaak me er inderdaad prima meequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HZD is wel een fucking vet spel, helemaal kapot gespeeld toen het uitkwam
Ik heb m'n snack voor vandaag al gehadquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in bed series kijken en als ik weer honger heb, brie op toast eten
er naast gaan staan en vragen waar hij naar kijkt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Die gast staat gewoon half op om door te plantjes te kunnen gluren
Ga onder je tafeltje liggen danquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Die gast staat gewoon half op om door te plantjes te kunnen gluren
Misschien wel jaquote:
en dat was?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent haar gewoon teveel gewend
[..]
Dat is wat lastig.
[..]
Ik vermaak me er inderdaad prima mee
[..]
Ik heb m'n snack voor vandaag al gehad
Speel je op de PS4?quote:
Doe normaal, straks moet hij op de tafel gaan staan om haar te kunnen zien, tsjonge jonge zeg...quote:
Ik ben nog steeds bezig met Bioshock Infinite op allerhoogste moeilijkheidsgraad, het is echt frustrerend nu als ik doodga moet ik hele hoofdstuk opnieuw doen en er is geen handmatige savefunctie.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vermaak me er inderdaad prima mee
Dit is wel creepy hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
K liep dus baar de bar om te zeggen dat het op de kamer kan. Liep die mij achterna en ging precies naast waar ik stond zitten
Is het een leuke man?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
K liep dus baar de bar om te zeggen dat het op de kamer kan. Liep die mij achterna en ging precies naast waar ik stond zitten
Een gevulde speculaas koekquote:
Ga zelf wegquote:
quote:
Al die BioShock's moet ik ook nog eens spelen. Helemaal geen tijd voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met Bioshock Infinite op allerhoogste moeilijkheidsgraad, het is echt frustrerend nu als ik doodga moet ik hele hoofdstuk opnieuw doen en er is geen handmatige savefunctie.
Ohhhh, ik heb ook nog gevulde speculaasquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een gevulde speculaas koek
[..]
Ga zelf weg
[..]
[..]
Al die BioShock's moet ik ook nog eens spelen. Helemaal geen tijd voor
Maak even een cap.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Njet![]()
zodra ik langs hem liep om naar de bar te lopen stond hij op
tijd voor een taser en pepperspray ;oquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Njet![]()
Welnee, ik doe dat ook dagelijks, vrouwen achterna lopen en naast ze zitten enzo. Soms sta ik zelfs zomaar in hun slaapkamer. Is niks creepy aan.quote:
Even naar het politiebureau lopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Njet![]()
Lekker is dat hequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh, ik heb ook nog gevulde speculaas
Een foto.quote:
Ah even de deur op slot doenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, ik doe dat ook dagelijks, vrouwen achterna lopen en naast ze zitten enzo. Soms sta ik zelfs zomaar in hun slaapkamer. Is niks creepy aan.
en ze vinden het zeker allemaal heel erg leuk ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, ik doe dat ook dagelijks, vrouwen achterna lopen en naast ze zitten enzo. Soms sta ik zelfs zomaar in hun slaapkamer. Is niks creepy aan.
SOLIDAAAAASSSSquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helemaal vergeten maar: FRRRRRRRRRRRUIT!
oh ben al in hotelkamerquote:
Snap ik,is niet prettig.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ben al in hotelkamer![]()
Ik kan daar nogal boos om worden dus voordta ik dan ruzie krijg ga k liever weg
dus jij was weer hier vannachtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja, zodra het eind augustus is, gelijk kilo's kruidnootjes en gevulde speculaas oogsten.quote:
Het is alleen zo slecht voor de lijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zodra het eind augustus is, gelijk kilo's kruidnootjes en gevulde speculaas oogsten.
Ze zijn goed bezig daar. Laatst al 2 wolvenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
in amersfoort is er vandaag kort een hyena ontsnapt
en wat heb je nu dan?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, heb geloof ik het verkeerde bij de Chinees gehaald, had trek in zoetzure saus en kip dus meer vanuit automatisme de ajam pangang besteld ipv de kip in zoetzure saus
Ik heb een keer het goede besteld, maar het verkeerde meegekregen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, heb geloof ik het verkeerde bij de Chinees gehaald, had trek in zoetzure saus en kip dus meer vanuit automatisme de ajam pangang besteld ipv de kip in zoetzure saus
Beetje meer sporten / bewegenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alleen zo slecht voor de lijn
[..]
Ze zijn goed bezig daar. Laatst al 2 wolven
ja en 2 chimps.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is alleen zo slecht voor de lijn
[..]
Ze zijn goed bezig daar. Laatst al 2 wolven
Ja ajam pangang dus, maar die is wat aan de droge kant, het is wel echt teringveelquote:
Had ik laatst een keer toen ik pizza besteldequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer het goede besteld, maar het verkeerde meegekregen.
Waarom zouden ze het niet leuk vinden? Meestal schreeuwen ze wat af maar dat negeer ik maar want vrouwen zijn nou eenmaal emotioneler.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en ze vinden het zeker allemaal heel erg leuk ?
TT is speciaal aan jou opgedragen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef Ama het volgende:
Oke toch maar alvast alleen beginnen met het feestje hahaha.
ja weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ajam pangang dus, maar die is wat aan de droge kant, het is wel echt teringveel
Haha zie het nu ja. ❤️quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TT is speciaal aan jou opgedragen.
Om te janken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik laatst een keer toen ik pizza bestelde
Ja, idd. Dat schreeuwen is een uiting van vreugdequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet leuk vinden? Meestal schreeuwen ze wat af maar dat negeer ik maar want vrouwen zijn nou eenmaal emotioneler.
Ajam pangang is gewoon babi pangang alleen dan met kipquote:
GEEFT NIET !quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:54 schreef Karzai het volgende:
Zag al een heel schap met Sinterklaasspul bij de supermarkt, duurt nog 3 maanden mensen!
Had toen wel 10 minuten later de goede die echt loeiheet en vol wasquote:
Staan er al een paar weken hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:54 schreef Karzai het volgende:
Zag al een heel schap met Sinterklaasspul bij de supermarkt, duurt nog 3 maanden mensen!
Ik vind al dat ik te weinig sport. Zou wel meer willen maar waar haal ik de tijd en energie vandaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje meer sporten / bewegen
Die chimpansees moesten ze ook wel dood schieten. Die krengen zijn levensgevaarlijk en amper te verdoven .quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en 2 chimps.
de chimps zijn doodgeschoten en 1 wolf is na dat ze weer terug waren in de dierentuin overleden aan hartfalen
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef Ama het volgende:
Oke toch maar alvast alleen beginnen met het feestje hahaha.
Zie je dat nu pas?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:54 schreef Karzai het volgende:
Goede service.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had toen wel 10 minuten later de goede die echt loeiheet en vol was
Heb een beetje hetzelfde, blij dat ik nog leefquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind al dat ik te weinig sport. Zou wel meer willen maar waar haal ik de tijd en energie vandaan
[..]
Die chimpansees moesten ze ook wel dood schieten. Die krengen zijn levensgevaarlijk en amper te verdoven .
[..]
Hoeveel sport jij nu in de week? Ik zit ergens tussen de 5 en 7 uur.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb een beetje hetzelfde, blij dat ik nog leef
Spann0ndquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oktober gaat een drukke maand worden
Behalve vakantie ook verhuizen naar die andere begeleid woonplek
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die ene waar je toen was wezen kijken?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was daarvoor ook al een keer misgegaan toen er amper beleg op de pizza lag omdat het op was, toen kreeg ik voor de volgende keer een gratis pizza. Toch wel een voordeel van in een dorp wonen waar je dagelijks langs zo'n zaak loopt dat er wat meer persoonlijke binding isquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede service.
Ik moest zelf terugkomen en de bestelling ruilen.
Wat willen ze nog doen met een maaltijd die bij klanten is geweest? Kan je niet meer verkopen en zelf opeten zou ik risky vinden![]()
Dus ik die maaltijd niet meenemen, zeggen ze dat dit niet de bedoeling was.
Toen zei ik: ja het is ook niet de bedoeling dat ik een verkeerde bestelling mee krijg.
Vond ik wel echt lekker assertief pittig van mij
De Action heeft al kerstspul liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:54 schreef Karzai het volgende:
De action heeft gewoon 365 dagen per jaar kitscherige zooi liggenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Action heeft al kerstspul liggen.
Ja iedereen zit mij overal te mentionen en te quotenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.
Popu vrouwtjequote:Op vrijdag 24 september 2021 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ja iedereen zit mij overal te mentionen en te quoten![]()
@mailyquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ja iedereen zit mij overal te mentionen en te quoten![]()
Ja, niet.. ik moet dus het helemaal gaan oppakken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel sport jij nu in de week? Ik zit ergens tussen de 5 en 7 uur.
Ja, klopt helemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was daarvoor ook al een keer misgegaan toen er amper beleg op de pizza lag omdat het op was, toen kreeg ik voor de volgende keer een gratis pizza. Toch wel een voordeel van in een dorp wonen waar je dagelijks langs zo'n zaak loopt dat er wat meer persoonlijke binding is
Zeker. Qua ruimte en uitzicht ga ik er wel op achteruit. Maar ik zit dan in het centrum van EHV en dichterbij werk enzo..quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Die ene waar je toen was wezen kijken?
ik wil misschien toch weer gaan zwemmen. Ben zo stijfquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet.. ik moet dus het helemaal gaan oppakken.
Twijfel nog even over yoga of over een personal training programma, maar misschien doe ik het wel allebei.
wat snel ineensquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker. Qua ruimte en uitzicht ga ik er wel op achteruit. Maar ik zit dan in het centrum van EHV en dichterbij werk enzo..
[..]![]()
![]()
Ik ga deze huehue niet inkoppenquote:
Die voorgemixte blikjes zijn altijd zo smerigquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ik per ongeluk Rum en Cola gepakt.
Ik dacht dat het frambozen seltzer was, omdat het blikje roze was.![]()
Misschien handig om de volgende keer ook de tekst te lezen.
Maar rum cola is wel lekkerderquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ik per ongeluk Rum en Cola gepakt.
Ik dacht dat het frambozen seltzer was, omdat het blikje roze was.![]()
Misschien handig om de volgende keer ook de tekst te lezen.
Ah dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker. Qua ruimte en uitzicht ga ik er wel op achteruit. Maar ik zit dan in het centrum van EHV en dichterbij werk enzo..
Met zwemmen train je wel alle spieren en niet zo blessuregevoeligquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil misschien toch weer gaan zwemmen. Ben zo stijf
En lafjes. meestal maar 5% ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voorgemixte blikjes zijn altijd zo smerig
Ik had laatst die spiced cola.. wat een meuk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die voorgemixte blikjes zijn altijd zo smerig
Het gaatquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar rum cola is wel lekkerder
ja maar ook voor wat meer soepel toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zwemmen train je wel alle spieren en niet zo blessuregevoelig
Zelf mixen is veel beter en lekkerderquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En lafjes. meestal maar 5% ofzo.
@UitStraling zou dit kunnen duiden, maar die is er even niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Dit is wat raar. De klusjesman is klaar dus zit verder op door de planten te gluren. Dus k wat verschoven zodat hij mij niet kon zien. Is die nu op een hoge tafel gaan zitten en zit die te Staten
Op dinsdagochtend is aquafit voor bejaardenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook voor wat meer soepel toch?
Verdacht wel ...quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling zou dit kunnen duiden, maar die is er even niet.
Zwemmen is geweldigquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met zwemmen train je wel alle spieren en niet zo blessuregevoelig
Zeker!quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook voor wat meer soepel toch?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op dinsdagochtend is aquafit voor bejaarden
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling zou dit kunnen duiden, maar die is er even niet.
Ik vind het toch wel een beetje gedoe in de kleedkamer en ik ben lui.quote:
ja ben echt ng een paar tredes te stijf voor yogaquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker!
Daarom vind ik yoga zo fijn, niet vanwege dat zweverige, maar omdat je lenig blijft.
En dan zonder suiker en lekker veel verse limoenquote:
Zonder suiker?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zonder suiker en lekker veel verse limoen
Gezellugggquote:
"vriendenavond"quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"vriendenavond"
Die is gewoon met een opplaksnor naar Griekenland gevlogen en doet zich nu voor als klusjesmeneer.
[..]
"vriendenavond"
Die is gewoon met een opplaksnor naar Griekenland gevlogen en doet zich nu voor als klusjesmeneer.
Ja, het is hier ook een heel gedoe. Heel beperkte tijden en altijd druk. En de baden zijn ook niet echt fijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje gedoe in de kleedkamer en ik ben lui.
Het moet dan op bepaalde dagen, want er zijn nog meer mensen die van het zwembad gebruik willen maken
En... mensenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is hier ook een heel gedoe. Heel beperkte tijden en altijd druk. En de baden zijn ook niet echt fijn
[..]
"vriendenavond"
Ja ok daar heb je wel een punt, maar heb het liever zonder suikerquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is het geen caipirinha maar gewoon cachaça met limoen.
Ja, vooral in de maanden waarin het toch te donker is om te lopen, ná werktijdquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat viel onder druk![]()
Maar ik moet het misschien toch eens proberen.
Wattenschijfje spuugt straks als een jaloerse lama naar je.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo ben ik naar paarden aan het kijken die te koop staan ?
Omdat je niet genoeg hebt gegeten?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat zou ze nooit doen ! Daar is ze veel te lief voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje spuugt straks als een jaloerse lama naar je.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je niet genoeg hebt gegeten?
Tien jaar geleden ging ik drie avonden in de week. Toen Dordt hog een fatsoenlijk zwembad hadquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vooral in de maanden waarin het toch te donker is om te lopen, ná werktijd
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zou ze nooit doen ! Daar is ze veel te lief voor![]()
Marshmellow a la
Ik geloof dat hier ook wel een zwembad is, maar het trekt mij nog niet zo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien jaar geleden ging ik drie avonden in de week. Toen Dordt hog een fatsoenlijk zwembad had![]()
Was goed voor de spieren en voor mijn gewicht
Nou ja, ik mis vooral de heerlijke baden in Boedapestquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier ook wel een zwembad is, maar het trekt mij nog niet zo.
4EverPennyMeisjequote:Op vrijdag 24 september 2021 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Zijn die lekker warm ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik mis vooral de heerlijke baden in Boedapest
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is 38 graden
Jolly Jumperquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merel het paard staat te koop.
Ik blijf het zo'n vreemd iets vinden: paarden met mensennamen en nee ze hoeven niet allemaal Jolly Jumper te heten.
Onzin, zelfs ik kan het en ik ben een plank.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben echt ng een paar tredes te stijf voor yoga
Dat was de hond.quote:
Ja, kan er best druk zijn. Maar daar hoef je alleen maar te poedelenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
(minus die mensen)
Knol Barryquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Merel het paard staat te koop.
Ik blijf het zo'n vreemd iets vinden: paarden met mensennamen en nee ze hoeven niet allemaal Jolly Jumper te heten.
Ja, dan zit je een beetje in je eigen bubbelquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan er best druk zijn. Maar daar hoef je alleen maar te poedelen
ik km er aan!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is 38 graden
Doe eens plaatjes?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dancer's pose![]()
Alleen Swan pose zou ik echt nooit kunnen, ik breek dan in 3 stukken of zo
Oke, ik ga even kijken of dat lukt.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zit je een beetje in je eigen bubbel
Linkje mag ook.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik ga even kijken of dat lukt.Heb je even?
Rakker, da's pas een ponynaam.quote:
Allebei kan prima natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, niet.. ik moet dus het helemaal gaan oppakken.
Twijfel nog even over yoga of over een personal training programma, maar misschien doe ik het wel allebei.
Ik wist niet dat daar ook nog massagestralen warenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik weet een goed plekje met een massagestraal
Knolliewolliequote:Op vrijdag 24 september 2021 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rakker, da's pas een ponynaam.
Oh, daar mis ik evenwicht voor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter![]()
https://www.ekhartyoga.com/resources/yoga-poses/dancers-pose
Dit is de Dancer's pose
Sleeping swan pose vind ik wel iets voor jouquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar mis ik evenwicht voor.Dead body pose lukt me beter.
nog even headbangen!quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:40 schreef dud0r het volgende:
Oh 2600kcal al verbrand vandaag. Dan kan ik zo nog wel een snackje nemen
Een paar, voor de kennersquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook nog massagestralen waren
Zou overwegenquote:
Heel warmquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
Das alsof je een warm bad in stapt
maar dit s ook geen basis yoga toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://images.app.goo.gl/VW5Yq4uRDEnnjLid7
Crow pose is ook al zoiets wat ik nooit zou kunnen doen, ivm schouders.
Yoga 101quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dit s ook geen basis yoga toch?
Nee, hoor. En je hebt diverse soorten yoga, dus voor ontspanning of meer flexibiliteit en ook van die zweverige yoga. Dat je door je tenen moet ademhalen enzoquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dit s ook geen basis yoga toch?
wat voor snack?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:45 schreef dud0r het volgende:
2 side quests hzd gedaan. Tijd voor wat te snacken en wat te gaan kijken
Broodje met aioliquote:
knoopje los?:Pquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar even naar buiten. Voel me net een dikke rollade
wordt toch voornamelijk wel bij vrouwen gedacht dat ze aan paarden doen toch.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mensen verwachten het gelukkig niet voor mij, toen ik bekend maakte dat ik paard reed was er een hele verbaasde reactie.
Nu alquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet iedere vrouw vindt paarden leuk of doet daar iets mee. Veel vinden ze ook eng en dat is ook logisch.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wordt toch voornamelijk wel bij vrouwen gedacht dat ze aan paarden doen toch.
mijn neef rijdt paard op hoog niveau, dacht dat 't beetje hobby was maar kwam er vorige week pas achter dat 't wel op serieus niveau is zeg maar..
#metooquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Als er overactieve BOA's zijn kun je dus nog makkelijk een weekje langer in Hellas blijvenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
lees in de groepsapp dat we mensen dus niet wegsturen vanaf morgen als ze geen geldige corona ding hebben
Befehl ist befehlquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
lees in de groepsapp dat we mensen dus niet wegsturen vanaf morgen als ze geen geldige corona ding hebben
ja we moeten zeggen dat ze er volgende keer rekening mee moeten houdenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als er overactieve BOA's zijn kun je dus nog makkelijk een weekje langer in Hellas blijven
ja klopt wel maar stereotypen enzoquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw vindt paarden leuk of doet daar iets mee. Veel vinden ze ook eng en dat is ook logisch.
Maar ja, ik ken ook mensen die cavia's eng vinden![]()
nee zegt me niksquote:Je neef heet Edward Gal?
Ja zie je, daar heb je het alquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat was iemands bijnaam (ex-collega)
Ik dacht dat er niet gelijk een boete uitgeschreven ging worden ? Maar geen idee verder hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we moeten zeggen dat ze er volgende keer rekening mee moeten houden
Dikke rolladequote:Op vrijdag 24 september 2021 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat naar buiten gaan of die dikke rollade?
Je bent nu pas weer thuis?quote:
nee maar men mag officieel dan niet naar binnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niet gelijk een boete uitgeschreven ging worden ? Maar geen idee verder hoor
Oh ja, leuke situaties als mensen buiten zitten en naar de wc willenquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar men mag officieel dan niet naar binnen
nee nee nee.. ik sta nu bij treinstation in buurt van werk te wachten op treinquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu pas weer thuis?
Je hebt het nieuws niet gevolgd?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, leuke situaties als mensen buiten zitten en naar de wc willen
Ja dan moet je ook je app laten zienquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ballie staat er toch gewoon de gerrieboom?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jemigquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nee nee nee.. ik sta nu bij treinstation in buurt van werk te wachten op trein
Jawel, maar er wordt iets leuks bedacht en in de praktijk is dat wat minder leukquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws niet gevolgd?![]()
daar gaat nu al een week over
He bahquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij ballie staat er toch gewoon de gerrieboom?
Geen hobby's ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
och.. tis niet alsof ik thuis, on een praktisch leeg huis, veel te beleven heb atm
quote:
Gaat prima, met u ?quote:
Hallo koeneloenquote:
beetje gamen of lego rommelen..quote:
Ik ben ook blij dat het weekend isquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
z'n matige gangetje, blij dat het weekend
ik denk dat ik zo maar eens een bacootje roggelquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat het weekend is![]()
Proostquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo maar eens een bacootje roggel
Neuh niet echt. Misschien als die kleine uit logeren wil dat ik kijk of ik een kaartje kan krijgen voor trasher, Akira en hellfish B2B morgenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Misschien als die kleine uit logeren wil dat ik kijk of ik een kaartje kan krijgen voor trasher, Akira en hellfish B2B morgen
Feestje op een tijd dat opa dud0r niet een dutje hoeft te doenquote:
Boodschappen doen, schaar ik niet per se onder leuke plannenquote:
Die komt maandag pas weer onlinequote:
ik wee niet wat de richtlijnen zijn voor 2021.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is jullie mening over Ibiza om op vakantie te gaan?
Ik snuif niet genoeg coke om daar binnengelaten te wordenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
leukquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:16 schreef Karzai het volgende:
lekker eten van de zon genieten, biertje drinken , zondag ga ik er even op uit met de auto strand waarschijnlijk
Ik vond het leuk, maar ik was er maar 3 dagen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
zou er alleen heen gaan met wat vrienden om naar 1 van de grotere discotheken daar te kunnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wat is het verschil?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond Menorca leuker, maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk
Lang geleden ooit wel geweest (2x 2 weken) , voornamelijk feesten destijds, en paar jaar terug een dagje tijdens een cruise, leuk eiland hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond Menorca leuker, maar het is maar net waar je van houdt natuurlijkDe horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
maar goed ben er nooit gweestquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het om vakanties met strand gaat dan volg ook jouw advies graag.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond Menorca leuker, maar het is maar net waar je van houdt natuurlijkIk heb best een ok noise-cancelling koptelefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wat rustig aan doen, beetje hiken, keertje aan een strand zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:21 schreef Karzai het volgende:
ibiza is wel een mooi eiland je kan er alle kanten op, disco of lekker rustig op het strand liggen
snoep en lekkerneijen kopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boodschappen doen, schaar ik niet per se onder leuke plannen
geen idee, ik ken mallorca en Ibiza, Menorca alleen van de verhalen, heeft een rustige en beetje suffe reputatiequote:
Prijs, Ibiza is sowieso duurder.quote:
quote:
Een koptelefoon is echt een must, mijn tolerantie niveau is niet zo hoog.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb best een ok noise-cancelling koptelefoon.
Wat voor ?quote:
Coronaquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef Haags het volgende:
Mijn biertje smaakt vanavond helemaal nergens naar.
oh oh coronaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef Haags het volgende:
Mijn biertje smaakt vanavond helemaal nergens naar.
dat heeft ook een suffe reputatiequote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Als je voor de natuur gaat kun je beter naar Corsica gaan denk ik
Dat is inderdaad maar matig smaakloos bierquote:
quote:
neejoh.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh oh coronaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Menorca past wel bij mijquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken mallorca en Ibiza, Menorca alleen van de verhalen, heeft een rustige en beetje suffe reputatie
Lekker boeiend, je gaat toch op vakantie voor je eigen plezier, niet om je reputatie op te krikkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heeft ook een suffe reputatie
Eerste vakantie met de kleine hier (ze was net 1) naar Menorca. Hardop gelachen bij de gate op Schiphol.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Menorca past wel bij mijWordt ook wel buggy eiland genoemd, maar als je de rustige plekjes opzoekt, heb je daar geen last van.
Had een Air bnb en dat was echt prima, top uitzicht en twee slaapkamers met twee badkamers.
Beetje over de top voor 2 mensen, maar wel lekker luxe
ik ben net begonnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb mijn rum cola opdat heeft wel even geduurd.
Yup, daar keken wij ook naar, uiteindelijk viel de vlucht echt wel voor 100% mee, amper gejank gehoord.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerste vakantie met de kleine hier (ze was net 1) naar Menorca. Hardop gelachen bij de gate op Schiphol.
Stapels vol buggy´ś![]()
Ja de slimme ouder weet dat je vlak voor vertrek een flesje moet aanbieden. Dan slaapt het kind 9 van de 10 keer al voor het vliegtuig opstijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, daar keken wij ook naar, uiteindelijk viel de vlucht echt wel voor 100% mee, amper gejank gehoord.
Ja ben niet heel scherp meer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had hier een 'Grolsch' grap verwacht..
gemiste kans haags
de moderne Amerikaanse moeder doet daar ook nog valium doorheenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja de slimme ouder weet dat je vlak voor vertrek een flesje moet aanbieden. Dan slaapt het kind 9 van de 10 keer al voor het vliegtuig opstijgt.
ik had een keer tijdens een vlucht van Curacao naar huis terug een jankerd te dicht in de buurt voor 8 van de 9 uurquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, daar keken wij ook naar, uiteindelijk viel de vlucht echt wel voor 100% mee, amper gejank gehoord.
Kan ik daar ook naartoe vliegen?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Als je voor de natuur gaat kun je beter naar Corsica gaan denk ik
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik daar ook naartoe vliegen?
Mijn koptelefoon heeft me meer dan eens gered.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had een keer tijdens een vlucht van Curacao naar huis terug een jankerd te dicht in de buurt voor 8 van de 9 uur
Flesje met een paar druppels alcohol zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja de slimme ouder weet dat je vlak voor vertrek een flesje moet aanbieden. Dan slaapt het kind 9 van de 10 keer al voor het vliegtuig opstijgt.
ik was met mijn redelijk dove moeder toen, die sliep prima....quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon heeft me meer dan eens gered.
Heel het vliegtuig meejankenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had een keer tijdens een vlucht van Curacao naar huis terug een jankerd te dicht in de buurt voor 8 van de 9 uur
m'n oma gaf de kroost een lepel advocaat om ze stil te krijgenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flesje met een paar druppels alcohol zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |