SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry maar je kan toch vragen verwachten als je alleen maar online bent?quote:
ja maar ji jbent niet op vakantie toch? Dus laat die mensen lekker hun eigen vakantie vieren zonder jouw verbazing aan te moeten horenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Maar heb ik met meer mensen gehad en ook daar spreek ik altijd mijn verbazing uit.
heb van te voren toch al duizend keer gezegd dat ik voor het strand ga en niet voor de historische schoonheden hierquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je kan toch vragen verwachten als je alleen maar online bent?nogmaals je bent niet de eerste of laatste tegen wie ik dit zeg.
vraag of je mee mag in z'n posttasquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel jaloers op Bos en z;n Kroatië.
Ben om deze reden ook nooit alleen weg gegaan haha.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ji jbent niet op vakantie toch? Dus laat die mensen lekker hun eigen vakantie vieren zonder jouw verbazing aan te moeten horen
omdat je dus door hebt hoe irritant het is?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben om deze reden ook nooit alleen weg gegaan haha.
Boek meenemen de bergen in en dan lekker op een terras met mooi uitzicht lezenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou de hele dag met m'n kop in een boek zitten.
Dat is niet 'raar' ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boek meenemen de bergen in en dan lekker op een terras met mooi uitzicht lezen
Precies ditquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen ik in m'n eentje naar Londen was stond ik gewoon in de rij te lezenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'jij gaat niet op vakantie zoals ik dat zou doen dus daar vind ik dan wat van en daar ga ik vragen over stellen'quote:
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.quote:
de formule 1?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.
Nee omdat ik thuis internet heb haha. Ja sorry is mijn eerlijke antwoord.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je dus door hebt hoe irritant het is?
NOu goed ama ik ben niet op vakantie om jou een plezier te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee omdat ik thuis internet heb haha. Ja sorry is mijn eerlijke anrwoord.
Weirdquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'jij gaat niet op vakantie zoals ik dat zou doen dus daar vind ik dan wat van en daar ga ik vragen over stellen'
Telefoon uit niet. Ik wil wel foto's maken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies dit
telefoon uit. offline xxl
nah vind dat echt schijtirritant. Ben verder niet boos maar laat mensen lekker hun eigen vakantie vieren.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de formule 1?
Ja zou ik niet dood gevonden willen wordenMaar bij dat het voor jou er wel is
Ja snap het hoor, dat is hetzelfde als een autistische mensenschuwe lelijkerd tussen het feestgedruis in Cancun smijten, ieder zijn eigen ding en leven en laten leven.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah vind dat echt schijtirritant. Ben verder niet boos maar laat mensen lekker hun eigen vakantie vieren.
Hoi vriendjequote:
nou das ook niks voor mij maar als je er van houdt ga je gangquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap het hoor, dat is hetzelfde als een autistische mensenschuwe lelijkerd tussen het feestgedruis in Cancun smijten, ieder zijn eigen ding en leven en laten leven.
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in london staan in centrum ook mooie autotjes maar die zal je vast niet bedoelen
wees dapper!quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil vakantie gaan boeken dit weekend maar nu durf ik niet meer zo goed.
O ben jij naar Griekenland geweest? Nou, lijkt me een leuk land. En strand moet lekker zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu goed ama ik ben niet op vakantie om jou een plezier te doen.
Je weet nu waarom ik naar griekenland ben gegaan, het strand.
Nee dat MOET anders vind ik het stom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook niks voor mij maar als je er van houdt ga je gang
Even aan Ama vragen waar je allemaal heen mag.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil vakantie gaan boeken dit weekend maar nu durf ik niet meer zo goed.
k ben er nu maar volg niet de algemene vakantierichtlijnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ben jij naar Griekenland geweest? Nou, lijkt me een leuk land. En strand moet lekker zijn geweest.
Zo! Nou heb je mijn ongevraagde mening.
Ga wel iets met goed weer uitzoeken denk ik.quote:
waar neig je naar?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga wel iets met goed weer uitzoeken denk ik.
Ik was liever even naar London of Kopenhagen gegaan, maar heb was instructies meegekregen.
Foei! Stout! Geniet van je vakantie en je rebelliequote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben er nu maar volg niet de algemene vakantierichtlijnen
F1. Want toffe track.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is daar dan behalve dat ze aan de verkeerde kant van de weg rijden?
2 weken auto's kijken of een weekendje?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.
Week.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
2 weken auto's kijken of een weekendje?
Kan ook nog haha, even vergeten dat er nog een optie tussen zit.quote:
Canarische Eilanden, Valencia, Nice, Lissabon, Porto. Liefste een stad waar ik ook nog beetje los kan lopenquote:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mis ik daar de relevantie van?
Portugal is leuk toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Canarische Eilanden, Valencia, Nice, Lissabon, Porto. Liefste een stad waar ik ook nog beetje los kan lopen
aufmachenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Zipportal het volgende:
19:29 gaat de zon onder. @:haags Razzia genot.
Ja, het is naast de track kamperen en een soort festival.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.Dacht mss naar een F1 circuit ofzo.
Klinkt wel leuk. Dat is altijd met F1 zo toch? Daar kwam ik ook pas dit jaar achter met Zandvoort. Enige wat minder leuk klinkt is ticketprijs (denk ik).quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is naast de track kamperen en een soort festival.
Ben je niet in de war met Frankrijk?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig stinkvolk alleen.
Heel veel auto'squote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En vier dagen naast het circuit waggelen en autootjes kijken, uiteraard.
Ook maar ik vind Portugeesjes echt geen leuke mensen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Frankrijk?
jij hebt over vrijwel alle volken wel wat te zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak wel ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk. Dat is altijd met F1 zo toch? Daar kwam ik ook pas dit jaar achter met Zandvoort. Enige wat minder leuk klinkt is ticketprijs (denk ik).
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak wel ja.![]()
En goedkoop is anders, ben nu zo'n 900¤ kwijt voor 2.
Heb je dan ticket en overnachting?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak wel ja.![]()
En goedkoop is anders, ben nu zo'n 900¤ kwijt voor 2.
G E N O Tquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt over vrijwel alle volken wel wat te zeggen
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan ticket en overnachting?
Komt nog genoeg bij helaas.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WEet neit wat boot kost maar 450 pp voor een week is niet zo erg toch?
Taal is ook best kut.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ah boot is wel prijzig nogquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt nog genoeg bij helaas.500ish voor de boot en minimaal nog eens dat voor uitgaven ter plaatse.
is die boot zo duur johquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt nog genoeg bij helaas.500ish voor de boot en minimaal nog eens dat voor uitgaven ter plaatse.
Had je maar erbij moeten zijn in Zandvoort.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef Ama het volgende:
Weet niet of F1 circuit enz wel iets voor mij is maar lijkt me wel vet om 1x mee te maken in NL.
Denk dat ik voor dat geld dan mss toch liever op een strand lig te FOK!ken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ben geen F1 fan verder hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had je maar erbij moeten zijn in Zandvoort.
Alles is debiel en kut he.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thais is echt het allerkutst ja, debiel taaltje.
Bijna kerstquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Botte kaasschaaf. Echt niet te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je ijzer probeert af te schaven met een kaasschaaf.
Nou mooi is dat he, zeg je van ik wil best F1 kijken mits het in NL is en nou zeg je plots geen F1 fan te zijn.quote:
We nemen 'm 's nachts, dat maakt het prijzig. Maar wel relaxt qua planning.quote:
Kan het toch nog wel keertje vet zijn om mee te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou mooi is dat he, zeg je van ik wil best F1 kijken mits het in NL is en nou zeg je plots geen F1 fan te zijn.
Wat is er mis met je? Wat mankeert je toch?![]()
ah, auto mee enzo?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We nemen 'm 's nachts, dat maakt het prijzig. Maar wel relaxt qua planning.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, auto mee enzo?
ik heb me er verder eigenlijk nooit in verdiept
dat ken ikquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
25+ graden kan het zijn op Canarische eilanden. Dat is ook wel meteen mijn Max o met functioneren.
Waarom krijg ik nou beeld van iemand die heel gortdroog zegt dat iets best leuk kan zijn zonder enige enthousiasme? Beetje zoals Droopy?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan het toch nog wel keertje vet zijn om mee te maken?
Zie je wel echt iets dan? Of kijk je de race eigenlijk op de schermen? Verder: neoooww neow neow!quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar vorige keer was het zó tof, dus worth it.
Een bed is wel 1 van de weinige eisen die ik heb.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook niet mijn idee van vakantie
bed en toiletquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Een bed is wel 1 van de weinige eisen die ik heb.
Op La Palma is het wel iets warmer nu.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
25+ graden kan het zijn op Canarische eilanden. Dat is ook wel meteen mijn Max o met functioneren.
Vooral op schermen ja, maar ik heb nu plaatsen bij een toffe bocht.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je wel echt iets dan? Of kijk je de race eigenlijk op de schermen? Verder: neoooww neow neow!
De keren dat ik geweest ben werd ik simpel van het geluid en kreeg ik bijna niets mee van de race, niet dat dat me boeidequote:Op vrijdag 24 september 2021 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zie je wel echt iets dan? Of kijk je de race eigenlijk op de schermen? Verder: neoooww neow neow!
Club Corner? Ik kijk al heel lang F1, maar ik heb nooit de aandrang gehad er zelf naartoe te gaan. Is me een beetje te druk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral op schermen ja, maar ik heb nu plaatsen bij een toffe bocht.
Kanshebber?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
die andere gast die alleen is is er ook nogHeb hem gespot op balkon
Bij woodcote.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Club Corner? Ik kijk al heel lang F1, maar ik heb nooit de aandrang gehad er zelf naartoe te gaan. Is me een beetje te druk.
Er waren vast wat verveelde vrouwen beschikbaar die met hun man meemoesten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De keren dat ik geweest ben werd ik simpel van het geluid en kreeg ik bijna niets mee van de race, niet dat dat me boeide
Doe het dan voor ons johquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah geen lelijke man maar was niet van plan een liesje te doen :p
Dank u.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:36 schreef UitStraling het volgende:
Bij F1 is er altijd wel een grappig verschil, bezoekers zijn poeplelijk en wat er rond het circus hangt juist weer niet.
Je hebt maar één broek bijquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah geen lelijke man maar was niet van plan een liesje te doen :p
Lamquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben lamskoteletten in het hotel. Tis hier wel stervenskoud![]()
V10 was nog erger! Daar hebben vast heel wat mensen gehoorschade door opgelopen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch zijn de V6en qua geluid maar meh.
Die V8 was
* noteertquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doe je maar op je eigen vakantie
Moet je daar ook niet in je bikini gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben lamskoteletten in het hotel. Tis hier wel stervenskoud![]()
Check de OP.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
Een Liesje doen is tegenwoordig een ding?
Ik geef toe, zelf op Nurburgring rijden was stukken leuker dan ernaar kijken. Eens in zoveel tijd zie je je makker langsrijden en dan weer paar minuten wachten wat ook niet erg denderend is.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De keren dat ik geweest ben werd ik simpel van het geluid en kreeg ik bijna niets mee van de race, niet dat dat me boeide
inb4: ik heb wel eens een Liesje gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
Lange broek,vest en truiquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je daar ook niet in je bikini gaan zitten.
Vind het nog kutterder als het veld uit elkaar ligt, krijg je constant dat gezoem langs je orenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geef toe, zelf op Nurburgring rijden was stukken leuker dan ernaar kijken. Eens in zoveel tijd zie je je makker langsrijden en dan weer paar minuten wachten wat ook niet erg denderend is.
Vanaf heden is een Ama doen ook een ding: vakantiebemoeienisquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:41 schreef Ama het volgende:
Dat magquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanaf heden is een Ama doen ook een ding: vakantiebemoeienis
Dan ga maar op een mango milkshake zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga die belachelijk lange lijst niet lezen hoor.
Misschien bemoeide z'n vrouw zich met de vakantie en is-ie daarom gescheiden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar ben dan wel nieuwsgierig waarom die alleen is
er is iets mis met jouw inwendige thermostaatquote:
Dat zou terecht zijn :pquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bemoeide z'n vrouw zich met de vakantie en is-ie daarom gescheiden.
Die heb ik alleen in paraderondjes gehoord.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
V10 was nog erger! Daar hebben vast heel wat mensen gehoorschade door opgelopen.
Niet voor Europa afgesteldquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is iets mis met jouw inwendige thermostaat
Ga je verjaardag eens vierenquote:
zou er eens een monteur naar laten kijkenquote:
Is het 20 graden daar ofzoquote:
Ik zat de eerste keer in Francorchamps stoer zonder oordopjesquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in paraderondjes gehoord.![]()
En altijd oordoppen in.
Alstublieft! Was de laatste regel van de spoiler in de OP:quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga die belachelijk lange lijst niet lezen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat de eerste keer in Francorchamps stoer zonder oordopjes
quote:
Jezus wat koud. Dat je nog niet bevriestquote:
Wat heb je voor speciaal lampjequote:Op vrijdag 24 september 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Zit ik daar alleen met mijn feestlampje aan.
Feestlampje aan? Hoe moet ik dit voor me zien? Je bent een soort verklede kerstboom?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:47 schreef Ama het volgende:
Zit ik daar alleen met mijn feestlampje aan.
Ow... zodra je met hun aanstaande vakantie gaat bemoeien zijn ze om 20.15 alweer pleite.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:48 schreef Ama het volgende:
Om 20:00 doe ik de laptop uit tot maandag.(Maar kom nog wel langs hier zodra visite pleite is)
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alstublieft! Was de laatste regel van de spoiler in de OP:Zit hier echt hardop te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo'n baby slaap lampquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:49 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000022901485/
Denk dat er niemand nog op vakantie gaat van mijn vrienden, enige 2 mensen die gingen zijn net terug.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow... zodra je met hun aanstaande vakantie gaat bemoeien zijn ze om 20.15 alweer pleite.
Niet?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:50 schreef Ama het volgende:
Je gaat toch bij je baby geen lasershow aanzetten.
Oh deze doet ook lasersquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:50 schreef Ama het volgende:
Je gaat toch bij je baby geen lasershow aanzetten.
Ohquote:Ook kan deze lamp goed gebruikt worden in snoezelruimtes, ik gebruik deze voor mijn werk in de gehandicaptenzorg.
Maar kan ook uit, heb dat eigenlijk nooit aan. Maar gebruik die lamp sowieso eigenlijk nooit (meer).quote:
Iedereen vanavond in slaap vallenquote:
Die zou standaard moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij zou natuurlijk eerst een vaderschapsshow opzetten
Vanallesquote:
nicequote:Op vrijdag 24 september 2021 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanalles![]()
Bao met garnaal
Bao met pekingeend
Dumplings
Soort Loempia-achtinge dingen
Iets met geflambeerde zalm
Weet je het ook zeker van jouw vader?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zou standaard moeten zijn.
Ja want we hebben dezelfde achternaamquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je het ook zeker van jouw vader?
Eerst een grote orgie en dan in slaap vallenquote:
Waterdicht.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja want we hebben dezelfde achternaam
Ik was maar een half uurtje weg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij![]()
![]()
mag niet meer zolang wegblijven
Dat was al te lang blijkbaarquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was maar een half uurtje weg.
Jij kan gewoon gratis meer bestellenquote:
Kleine koetjes hebben ze dan daar.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja helemaal uit nieuw zeeland ook
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:03 schreef Karzai het volgende:
Doe ik niet meer, maar ze zullen vast lekker zijn
Lamskoteletten van een koe?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kleine koetjes hebben ze dan daar.
ja precies, ik was luiquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beter dit halen
die voorgesneden kleine dingen zijn lastig goed te garen.
Stuur hem naar de hoekquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een ondeugend ding die Solid
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij kan gewoon gratis meer bestellen
Dacht dat je all in zatquote:
daar had Maily hem ook al ingezet vanmiddagquote:
@mailyquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar had Maily hem ook al ingezet vanmiddag
Morgen nog een dagje?quote:
Oh dan is het wel jammer dat ze zo klein zijnquote:
Voorspelde ik al. Duur en kleinquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
armoe wil ik het niet noemen kostte 5 euro
Nee, ik moet nog 2 weken werken en dan drie weken vrij. In mijn tweede week van mijn vakantie ben ik ook daadwerkelijk weg (hoop ik)quote:
Ze smaken wel maar moet nog wat bestellen. Dit is niet genoegquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dan is het wel jammer dat ze zo klein zijn
Heej! Wel met mayo he!quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze smaken wel maar moet nog wat bestellen. Dit is niet genoeg
Oh dacht echt bijnaquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog 2 weken werken en dan drie weken vrij. In mijn tweede week van mijn vakantie ben ik ook daadwerkelijk weg (hoop ik)
Helemaal vol vretenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze smaken wel maar moet nog wat bestellen. Dit is niet genoeg
Varkensvlees?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:13 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmonster haalde altijd koteletten bij islamitische slager. Waren altijd goed
Voor mij is dat bijnaquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht echt bijna
[..]
Helemaal vol vreten
Lekker is dat hequote:
Moet je een lamp aandoen of je gordijnen open (ja ik weet dit is lastig voor zolderkamerautisten)quote:
https://chickslovefood.com/recept/5-or-less-romige-wraps-met-kip-en-avocado/quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
@:4everblackeyed
wat eten we vanavond?
Het is buiten donkerquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je een lamp aandoen of je gordijnen open (ja ik weet dit is lastig voor zolderkamerautisten)
Met kruidenboter uit de ovenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook wel trek in jouw soortgenoten
Wat at jij ?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Dit is wat raar. De klusjesman is klaar dus zit verder op door de planten te gluren. Dus k wat verschoven zodat hij mij niet kon zien. Is die nu op een hoge tafel gaan zitten en zit die te Staten
Goeie site ook,die hebben best wel veel lekkere recepten..quote:
Romantischquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Dit is wat raar. De klusjesman is klaar dus zit verder op door de planten te gluren. Dus k wat verschoven zodat hij mij niet kon zien. Is die nu op een hoge tafel gaan zitten en zit die te Staten
ok okquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amsterdam.
En het schemert en ik vind dat het donker wordt.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goeie site ook,die hebben best wel veel lekkere recepten..
Ga je tuin sproeien.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Halloumi is lekkorrquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ongeveer:
https://lotoftaste.com/qu(...)n-gegrilde-halloumi/
halloumi is wel verdomd zout.
even vragen of je wat van hem aan hebtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ook een papieren receptenboek van ze. 5 or less gerechten. Misschien voor het weekend weer iets uit maken...quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Veel simpele en vaak gezonde recepten met max 6 ingrediënten
Doe een staredown terug. Wie weet win je. Zet hem op, je kan het hoor!!quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
Met zoutzuur.quote:
Denk dat hijmij dan verkeerd begrijpt:pquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe een staredown terug. Wie weet win je. Zet hem op, je kan het hoor!!
Jaaa, ik ook, maar ik ben ergens dat boek kwijtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook een papieren receptenboek van ze. 5 or less gerechten. Misschien voor het weekend weer iets uit maken...
Zegt die ja en vraagt hij of ze het uit wil trekken en terug wil gevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
even vragen of je wat van hem aan hebt
En als hij nou zegt: nou alles wat je aan hebt eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verhuizen? Niet weer he?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, ik ook, maar ik ben ergens dat boek kwijtIets met verhuizen en nog geen boekenkast gekocht enzo
kleinste string gevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt die ja en vraagt hij of ze het uit wil trekken en terug wil geven
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals gezegdquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En als hij nou zegt: nou alles wat je aan hebt eigenlijk?
het was niet verkeerdquote:
Haha, gelukkig niet, maar dit was nog van die verhuizingquote:
Zou hij dat niet passen denk jequote:
Je loopt over van enthousiasmequote:
Frenkyquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de titel![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We moeten snel de brug laten zakken zodat ze niet meer weg kan
Ophalen bedoel jequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |