SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja sorry maar je kan toch vragen verwachten als je alleen maar online bent?quote:
ja maar ji jbent niet op vakantie toch? Dus laat die mensen lekker hun eigen vakantie vieren zonder jouw verbazing aan te moeten horenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:45 schreef Ama het volgende:
Maar heb ik met meer mensen gehad en ook daar spreek ik altijd mijn verbazing uit.
heb van te voren toch al duizend keer gezegd dat ik voor het strand ga en niet voor de historische schoonheden hierquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry maar je kan toch vragen verwachten als je alleen maar online bent?nogmaals je bent niet de eerste of laatste tegen wie ik dit zeg.
vraag of je mee mag in z'n posttasquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel jaloers op Bos en z;n Kroatië.
Ben om deze reden ook nooit alleen weg gegaan haha.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ji jbent niet op vakantie toch? Dus laat die mensen lekker hun eigen vakantie vieren zonder jouw verbazing aan te moeten horen
omdat je dus door hebt hoe irritant het is?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben om deze reden ook nooit alleen weg gegaan haha.
Boek meenemen de bergen in en dan lekker op een terras met mooi uitzicht lezenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou de hele dag met m'n kop in een boek zitten.
Dat is niet 'raar' ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boek meenemen de bergen in en dan lekker op een terras met mooi uitzicht lezen
Precies ditquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen ik in m'n eentje naar Londen was stond ik gewoon in de rij te lezenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
'jij gaat niet op vakantie zoals ik dat zou doen dus daar vind ik dan wat van en daar ga ik vragen over stellen'quote:
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.quote:
de formule 1?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.
Nee omdat ik thuis internet heb haha. Ja sorry is mijn eerlijke antwoord.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je dus door hebt hoe irritant het is?
NOu goed ama ik ben niet op vakantie om jou een plezier te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee omdat ik thuis internet heb haha. Ja sorry is mijn eerlijke anrwoord.
Weirdquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'jij gaat niet op vakantie zoals ik dat zou doen dus daar vind ik dan wat van en daar ga ik vragen over stellen'
Telefoon uit niet. Ik wil wel foto's maken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies dit
telefoon uit. offline xxl
nah vind dat echt schijtirritant. Ben verder niet boos maar laat mensen lekker hun eigen vakantie vieren.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de formule 1?
Ja zou ik niet dood gevonden willen wordenMaar bij dat het voor jou er wel is
Ja snap het hoor, dat is hetzelfde als een autistische mensenschuwe lelijkerd tussen het feestgedruis in Cancun smijten, ieder zijn eigen ding en leven en laten leven.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah vind dat echt schijtirritant. Ben verder niet boos maar laat mensen lekker hun eigen vakantie vieren.
Hoi vriendjequote:
nou das ook niks voor mij maar als je er van houdt ga je gangquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap het hoor, dat is hetzelfde als een autistische mensenschuwe lelijkerd tussen het feestgedruis in Cancun smijten, ieder zijn eigen ding en leven en laten leven.
Nope.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in london staan in centrum ook mooie autotjes maar die zal je vast niet bedoelen
wees dapper!quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil vakantie gaan boeken dit weekend maar nu durf ik niet meer zo goed.
O ben jij naar Griekenland geweest? Nou, lijkt me een leuk land. En strand moet lekker zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu goed ama ik ben niet op vakantie om jou een plezier te doen.
Je weet nu waarom ik naar griekenland ben gegaan, het strand.
Nee dat MOET anders vind ik het stom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou das ook niks voor mij maar als je er van houdt ga je gang
Even aan Ama vragen waar je allemaal heen mag.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil vakantie gaan boeken dit weekend maar nu durf ik niet meer zo goed.
k ben er nu maar volg niet de algemene vakantierichtlijnenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ben jij naar Griekenland geweest? Nou, lijkt me een leuk land. En strand moet lekker zijn geweest.
Zo! Nou heb je mijn ongevraagde mening.
Ga wel iets met goed weer uitzoeken denk ik.quote:
waar neig je naar?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga wel iets met goed weer uitzoeken denk ik.
Ik was liever even naar London of Kopenhagen gegaan, maar heb was instructies meegekregen.
Foei! Stout! Geniet van je vakantie en je rebelliequote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben er nu maar volg niet de algemene vakantierichtlijnen
F1. Want toffe track.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is daar dan behalve dat ze aan de verkeerde kant van de weg rijden?
2 weken auto's kijken of een weekendje?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker laten mopperen hoor, ieder z'n ding. Ik bedoel, mijn vakantie is autootjes kijken.
Week.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
2 weken auto's kijken of een weekendje?
Kan ook nog haha, even vergeten dat er nog een optie tussen zit.quote:
Canarische Eilanden, Valencia, Nice, Lissabon, Porto. Liefste een stad waar ik ook nog beetje los kan lopenquote:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Al mis ik daar de relevantie van?
Portugal is leuk toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Canarische Eilanden, Valencia, Nice, Lissabon, Porto. Liefste een stad waar ik ook nog beetje los kan lopen
aufmachenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Zipportal het volgende:
19:29 gaat de zon onder. @:haags Razzia genot.
Ja, het is naast de track kamperen en een soort festival.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.Dacht mss naar een F1 circuit ofzo.
Klinkt wel leuk. Dat is altijd met F1 zo toch? Daar kwam ik ook pas dit jaar achter met Zandvoort. Enige wat minder leuk klinkt is ticketprijs (denk ik).quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het is naast de track kamperen en een soort festival.
Ben je niet in de war met Frankrijk?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje chagrijnig stinkvolk alleen.
Heel veel auto'squote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En vier dagen naast het circuit waggelen en autootjes kijken, uiteraard.
Ook maar ik vind Portugeesjes echt geen leuke mensen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Frankrijk?
jij hebt over vrijwel alle volken wel wat te zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak wel ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk. Dat is altijd met F1 zo toch? Daar kwam ik ook pas dit jaar achter met Zandvoort. Enige wat minder leuk klinkt is ticketprijs (denk ik).
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak wel ja.![]()
En goedkoop is anders, ben nu zo'n 900¤ kwijt voor 2.
Heb je dan ticket en overnachting?quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak wel ja.![]()
En goedkoop is anders, ben nu zo'n 900¤ kwijt voor 2.
G E N O Tquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt over vrijwel alle volken wel wat te zeggen
quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan ticket en overnachting?
Komt nog genoeg bij helaas.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WEet neit wat boot kost maar 450 pp voor een week is niet zo erg toch?
Taal is ook best kut.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ah boot is wel prijzig nogquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt nog genoeg bij helaas.500ish voor de boot en minimaal nog eens dat voor uitgaven ter plaatse.
is die boot zo duur johquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt nog genoeg bij helaas.500ish voor de boot en minimaal nog eens dat voor uitgaven ter plaatse.
Had je maar erbij moeten zijn in Zandvoort.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef Ama het volgende:
Weet niet of F1 circuit enz wel iets voor mij is maar lijkt me wel vet om 1x mee te maken in NL.
Denk dat ik voor dat geld dan mss toch liever op een strand lig te FOK!ken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ben geen F1 fan verder hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had je maar erbij moeten zijn in Zandvoort.
Alles is debiel en kut he.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thais is echt het allerkutst ja, debiel taaltje.
Bijna kerstquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:13 schreef Zipportal het volgende:
Botte kaasschaaf. Echt niet te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je ijzer probeert af te schaven met een kaasschaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |