SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed denkwerkquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalen
Ik lees het in het bitterballiaans dus dan klopt het gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalen
Alles teglijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Die nieuwe horror serie op Netflix kijken, horizon zero Dawn spelen of m'n commander decks tweaken en playtesten 🤔🤔🤔
En in MEN.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze is overal tegelijk in DTS 40 + en hier![]()
![]()
HZD is wel een fucking vet spel, helemaal kapot gespeeld toen het uitkwamquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Die nieuwe horror serie op Netflix kijken, horizon zero Dawn spelen of m'n commander decks tweaken en playtesten 🤔🤔🤔
Ik ga vanavond in bed series kijken en als ik weer honger heb, brie op toast etenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Ik kan soms wel goed denkenquote:
@maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze is overal tegelijk in DTS 40 + en hier![]()
![]()
was there ever any doubtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.
Jij bent haar gewoon teveel gewendquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees het in het bitterballiaans dus dan klopt het gewoon
Dat is wat lastig.quote:
Ik vermaak me er inderdaad prima meequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HZD is wel een fucking vet spel, helemaal kapot gespeeld toen het uitkwam
Ik heb m'n snack voor vandaag al gehadquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in bed series kijken en als ik weer honger heb, brie op toast eten
er naast gaan staan en vragen waar hij naar kijkt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Die gast staat gewoon half op om door te plantjes te kunnen gluren
Ga onder je tafeltje liggen danquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Die gast staat gewoon half op om door te plantjes te kunnen gluren
Misschien wel jaquote:
en dat was?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent haar gewoon teveel gewend
[..]
Dat is wat lastig.
[..]
Ik vermaak me er inderdaad prima mee
[..]
Ik heb m'n snack voor vandaag al gehad
Speel je op de PS4?quote:
Doe normaal, straks moet hij op de tafel gaan staan om haar te kunnen zien, tsjonge jonge zeg...quote:
Ik ben nog steeds bezig met Bioshock Infinite op allerhoogste moeilijkheidsgraad, het is echt frustrerend nu als ik doodga moet ik hele hoofdstuk opnieuw doen en er is geen handmatige savefunctie.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vermaak me er inderdaad prima mee
Dit is wel creepy hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
K liep dus baar de bar om te zeggen dat het op de kamer kan. Liep die mij achterna en ging precies naast waar ik stond zitten
Is het een leuke man?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
K liep dus baar de bar om te zeggen dat het op de kamer kan. Liep die mij achterna en ging precies naast waar ik stond zitten
Een gevulde speculaas koekquote:
Ga zelf wegquote:
quote:
Al die BioShock's moet ik ook nog eens spelen. Helemaal geen tijd voorquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met Bioshock Infinite op allerhoogste moeilijkheidsgraad, het is echt frustrerend nu als ik doodga moet ik hele hoofdstuk opnieuw doen en er is geen handmatige savefunctie.
Ohhhh, ik heb ook nog gevulde speculaasquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een gevulde speculaas koek
[..]
Ga zelf weg
[..]
[..]
Al die BioShock's moet ik ook nog eens spelen. Helemaal geen tijd voor
Maak even een cap.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Njet![]()
zodra ik langs hem liep om naar de bar te lopen stond hij op
tijd voor een taser en pepperspray ;oquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Njet![]()
Welnee, ik doe dat ook dagelijks, vrouwen achterna lopen en naast ze zitten enzo. Soms sta ik zelfs zomaar in hun slaapkamer. Is niks creepy aan.quote:
Even naar het politiebureau lopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Njet![]()
Lekker is dat hequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh, ik heb ook nog gevulde speculaas
Een foto.quote:
Ah even de deur op slot doenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, ik doe dat ook dagelijks, vrouwen achterna lopen en naast ze zitten enzo. Soms sta ik zelfs zomaar in hun slaapkamer. Is niks creepy aan.
en ze vinden het zeker allemaal heel erg leuk ?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, ik doe dat ook dagelijks, vrouwen achterna lopen en naast ze zitten enzo. Soms sta ik zelfs zomaar in hun slaapkamer. Is niks creepy aan.
SOLIDAAAAASSSSquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Helemaal vergeten maar: FRRRRRRRRRRRUIT!
oh ben al in hotelkamerquote:
Snap ik,is niet prettig.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ben al in hotelkamer![]()
Ik kan daar nogal boos om worden dus voordta ik dan ruzie krijg ga k liever weg
dus jij was weer hier vannachtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |