SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed denkwerkquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalen
Ik lees het in het bitterballiaans dus dan klopt het gewoonquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de brug toch juist ophalen
Alles teglijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
Die nieuwe horror serie op Netflix kijken, horizon zero Dawn spelen of m'n commander decks tweaken en playtesten 🤔🤔🤔
En in MEN.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze is overal tegelijk in DTS 40 + en hier![]()
![]()
HZD is wel een fucking vet spel, helemaal kapot gespeeld toen het uitkwamquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Die nieuwe horror serie op Netflix kijken, horizon zero Dawn spelen of m'n commander decks tweaken en playtesten 🤔🤔🤔
Ik ga vanavond in bed series kijken en als ik weer honger heb, brie op toast etenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Ik kan soms wel goed denkenquote:
@maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
ze is overal tegelijk in DTS 40 + en hier![]()
![]()
was there ever any doubtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily is het ultieme bewijs dat vrouwen kunnen multitasken.
Jij bent haar gewoon teveel gewendquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees het in het bitterballiaans dus dan klopt het gewoon
Dat is wat lastig.quote:
Ik vermaak me er inderdaad prima meequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HZD is wel een fucking vet spel, helemaal kapot gespeeld toen het uitkwam
Ik heb m'n snack voor vandaag al gehadquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vanavond in bed series kijken en als ik weer honger heb, brie op toast eten
er naast gaan staan en vragen waar hij naar kijkt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Die gast staat gewoon half op om door te plantjes te kunnen gluren
Ga onder je tafeltje liggen danquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Die gast staat gewoon half op om door te plantjes te kunnen gluren
Misschien wel jaquote:
en dat was?quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent haar gewoon teveel gewend
[..]
Dat is wat lastig.
[..]
Ik vermaak me er inderdaad prima mee
[..]
Ik heb m'n snack voor vandaag al gehad
Speel je op de PS4?quote: